Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35
 

BSOD page_fault_in_nonpaged_area

- - - - -
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#19
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,602
  • Înscris: 07.02.2003
Ramane un driver in kernel mode.
Apropo ramul poate sa mearga perfect pana intr-o circumstanta in care sa scrie ceva si sa citeasca altceva, cateodata o crestere de voltaj la ram ajuta daca e ceva hardware.

#20
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Ramul nu se testează de sub WINDOWS.
Uite versiune de USB autoinstaller.

http://www.memtest.o...b.installer.zip

Sau Pre compiled bootable ISO

http://www.memtest.o...6 -5.01.iso.zip

Edited by waterman, 24 March 2019 - 14:40.


#21
_Korn

_Korn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 28.12.2009
Hardul nu e problema. Am pus la loc hardul original si am primit bsod inainte sa inteu pendesktop.

Revin cu teste memorie ram

#22
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016

 _Korn, on 24 martie 2019 - 14:41, said:

Hardul nu e problema. Am pus la loc hardul original si am primit bsod inainte sa inteu pendesktop.

Revin cu teste memorie ram

Pai cum ai testat cu hardul deja?Daca nu ai avut problema cu alt HDD inseamna ca hardul celalalt e de vina.

Daca ai primit deja BSOD trebuie reinstalat si Windows-ul cu driverele.
Trebuie sa fie hardul curat sa vezi daca mai primesti, sa faci ce faceai inainte, sa intri pe youtube sau cand stii ca primeai BSOD.

Ar mai fi driverele dar mi-e greu sa cred ca au uploadat ei ceva cu probleme, netestat sau doar daca nu cumva ai instalat tu niste drivere gresite cum ar fi pentru o alta versiune de Windows.

Eventual mai incearca HDD-ul cu "HD Tune"(e freeware) si fa testele din Benchmark, Health si Error Scan.Fa niste poze la taburile alea sa vedem despre ce e vorba.

Edited by smiley2, 24 March 2019 - 14:51.


#23
kabanIbucii

kabanIbucii

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 05.02.2019
Problema de baza e Lenovo
Acum 2 ani voiam sa imi iai un laptop de gaming Lenovo, l-am si pus in cos la emag si cand sa fac comanda a aparut o recenzie la produs
Un tip ii daduse 5 stele pentru ca i l-au schimbat in garantie IN PRIMA SAPTAMANA de la achizitionare Se arsese placa de baza
Am cautat apoi si am gasit mii de useri pe situri americane care au experimentat aceeasi chestie : s-a ars placa de baza
Problema fiind evident la Lenovo, care a si recunoscut-o si cica a rezolvat-o
Se vede !
Lumea cumpara Lenovo in ideea ca Lenovo a cumparat IBM, deci practic cumperi IBM
FALS
E posibil sa fie o chestie la driverele Lenovo sau chiar o problema strict hardware pe placa de baza, aka o problema de proiectare

#24
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Părerea mea e că

1. Memoria RAM
2. SSD ul
3. Placa de bază.

#25
_Korn

_Korn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 28.12.2009
Am testat memoria ram cu memtest86+ si nu am erori. Timing, ca tot intreba cineva: CAS 19-15-15-31 @ 192 bit Mode. SSD-ul, la fel, la testele cu 3 softuri diferite de pe net, plus kingston manager, totul e ok: health 100%. Si precizez ca am reinstalat windows, inainte sa fac acest topic, si nu am instalat niciun driver manual, de pe site. Am lasat asa cum a instalat windows + updateuri windows. Windows de pe site Microsoft pus cu utilitarul lor, pe stick si instalat cu cheie originala, cumparata.  Singurul lucru care l-am facut pe laptop a fost sa instalez google chrome si softurile pentru hdd. Nimic in plus.

Edited by _Korn, 24 March 2019 - 15:37.


#26
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006
E un bug Ăźn sistemul de operare. Ori un driver, ori o problemă de locking în kernel.

Face la fel și în linux?

Edited by OriginalCopy, 24 March 2019 - 15:41.


#27
_Korn

_Korn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 28.12.2009
Cu linux nu am incercat. Mi-as dori sa fie problema de driver sau kernel, si nu ceva hardware.  Nu mai stiu ce sa ii fac.

#28
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

 _Korn, on 24 martie 2019 - 15:44, said:

Cu linux nu am incercat. Mi-as dori sa fie problema de driver sau kernel, si nu ceva hardware.  Nu mai stiu ce sa ii fac.

Încearcă. Dacă nu se întâmplă, atunci e o problemă de windows, nu de hardware, și poți dormi liniștit.

#29
_Korn

_Korn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 28.12.2009
Cateva informatii legate de bsod, poate va ajuta pe vreunu cu ceva. Observ ca si cauza driverul ntoskrnl.exe

Si da, o sa incerc si cu linux.

Attached Files


Edited by _Korn, 24 March 2019 - 16:03.


#30
Arthos

Arthos

    ¯\_(ツ)_/¯

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,414
  • Înscris: 01.11.2004
Dump-urile se analyzeaza cu WinDbg nu cu screenshot-uri ;> asa ca fa un efort sa le atasezi la postare.

Pentru informatii avizate pe viitor exista : Bug Check Code Reference

Un cross reference intre IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL si PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA indica la prima vedere ca de vina ar fi un driver, care o fi ala doar analiza fisierelor dump ne pote lamuri.





#31
bekali

bekali

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 25.11.2006
M-a chinuit si pe mine ceva asemanator. 1000 de teste toate trecute cu bine, dar cand iti era lumea mai draga , bsod. Singurul program care a descoperit eroarea in 10 minute a fost ADIDA 64 Extreme, respectiv sectiunea- System Stability Test. Streseaza pe rand componentele. La mine era un RAM.

#32
_Korn

_Korn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 28.12.2009

 Arthos, on 24 martie 2019 - 16:32, said:

Dump-urile se analyzeaza cu WinDbg nu cu screenshot-uri ;> asa ca fa un efort sa le atasezi la postare.

Pentru informatii avizate pe viitor exista : Bug Check Code Reference

Un cross reference intre IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL si PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA indica la prima vedere ca de vina ar fi un driver, care o fi ala doar analiza fisierelor dump ne pote lamuri.






Nu imi da voie platforma sa uploadez fisierele, asa ca le-am urcat pe un site extern: https://files.fm/u/3kdc754e
Sunt 2 dumpuri

#33
_Korn

_Korn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 28.12.2009
Mda, cred totuai ca e ceva mai nasol. Am pus Ubuntu pe laptop, am ibtrat pe desktop si a inghetat. Fara eroare dar nu reactiona deloc. Nici mouseul nu se misca.

#34
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,563
  • Înscris: 15.06.2004
Asa se ruleaza un Memtest in mod corect - https://forum.softpe...9717-memtest86/

Si verifica si cablul de la HDD/SSD - sa fie din alea cu clema metalica.

#35
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016

 eiffel, on 24 martie 2019 - 17:46, said:

Asa se ruleaza un Memtest in mod corect - https://forum.softpe...9717-memtest86/

Si verifica si cablul de la HDD/SSD - sa fie din alea cu clema metalica.

De ce cu clema metalica sa fie cablul Sata?
Eu am fara clema metalica, poate sa fie ceva si de la cablul ala daca e fara clema?

Edited by smiley2, 24 March 2019 - 17:55.


#36
Arthos

Arthos

    ¯\_(ツ)_/¯

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,414
  • Înscris: 01.11.2004
Dump-ul 032419-7312-01 e deteriorat, presupun ca e cel cu PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA celalat fiind pentru IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.

Acum vad ca ai crash si in Linux recomand pentru inceput update de bios la ultima versiune disponibila tu avand versiunea 4KCN43WW care pare sa fie cu probleme : https://forums.lenov...20/td-p/4070439

1: kd> !sysinfo machineid
Machine ID Information [From Smbios 3.0, DMIVersion 0, Size=3354]
BiosMajorRelease = 1
BiosMinorRelease = 43
FirmwareMajorRelease = 1
FirmwareMinorRelease = 43
BiosVendor = LENOVO
BiosVersion = 4KCN43WW
BiosReleaseDate = 04/12/2018
SystemManufacturer = LENOVO
SystemProductName = 80WK
SystemFamily = Y520-15IKBN
SystemVersion = Lenovo Y520-15IKBN
SystemSKU = LENOVO_MT_80WK_BU_idea_FM_Y520-15IKBN
BaseBoardManufacturer = LENOVO
BaseBoardProduct = LNVNB161216
BaseBoardVersion = NO DPK
1: kd> !sysinfo cpuspeed
CPUID:	 "Intel(R) Core(TM) i7-7700HQ CPU @ 2.80GHz"
MaxSpeed:	 2800
CurrentSpeed: 2808



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate