BSOD page_fault_in_nonpaged_area
Last Updated: Apr 05 2019 16:00, Started by
_Korn
, Mar 24 2019 13:26
·
0
#19
Posted 24 March 2019 - 14:32
Ramane un driver in kernel mode.
Apropo ramul poate sa mearga perfect pana intr-o circumstanta in care sa scrie ceva si sa citeasca altceva, cateodata o crestere de voltaj la ram ajuta daca e ceva hardware. |
#20
Posted 24 March 2019 - 14:38
Ramul nu se testează de sub WINDOWS.
Uite versiune de USB autoinstaller. http://www.memtest.o...b.installer.zip Sau Pre compiled bootable ISO http://www.memtest.o...6 -5.01.iso.zip Edited by waterman, 24 March 2019 - 14:40. |
#21
Posted 24 March 2019 - 14:41
Hardul nu e problema. Am pus la loc hardul original si am primit bsod inainte sa inteu pendesktop.
Revin cu teste memorie ram |
#22
Posted 24 March 2019 - 14:45
_Korn, on 24 martie 2019 - 14:41, said:
Hardul nu e problema. Am pus la loc hardul original si am primit bsod inainte sa inteu pendesktop. Revin cu teste memorie ram Pai cum ai testat cu hardul deja?Daca nu ai avut problema cu alt HDD inseamna ca hardul celalalt e de vina. Daca ai primit deja BSOD trebuie reinstalat si Windows-ul cu driverele. Trebuie sa fie hardul curat sa vezi daca mai primesti, sa faci ce faceai inainte, sa intri pe youtube sau cand stii ca primeai BSOD. Ar mai fi driverele dar mi-e greu sa cred ca au uploadat ei ceva cu probleme, netestat sau doar daca nu cumva ai instalat tu niste drivere gresite cum ar fi pentru o alta versiune de Windows. Eventual mai incearca HDD-ul cu "HD Tune"(e freeware) si fa testele din Benchmark, Health si Error Scan.Fa niste poze la taburile alea sa vedem despre ce e vorba. Edited by smiley2, 24 March 2019 - 14:51. |
#23
Posted 24 March 2019 - 15:03
Problema de baza e Lenovo
Acum 2 ani voiam sa imi iai un laptop de gaming Lenovo, l-am si pus in cos la emag si cand sa fac comanda a aparut o recenzie la produs Un tip ii daduse 5 stele pentru ca i l-au schimbat in garantie IN PRIMA SAPTAMANA de la achizitionare Se arsese placa de baza Am cautat apoi si am gasit mii de useri pe situri americane care au experimentat aceeasi chestie : s-a ars placa de baza Problema fiind evident la Lenovo, care a si recunoscut-o si cica a rezolvat-o Se vede ! Lumea cumpara Lenovo in ideea ca Lenovo a cumparat IBM, deci practic cumperi IBM FALS E posibil sa fie o chestie la driverele Lenovo sau chiar o problema strict hardware pe placa de baza, aka o problema de proiectare |
#24
Posted 24 March 2019 - 15:23
Părerea mea e că
1. Memoria RAM 2. SSD ul 3. Placa de bază. |
#25
Posted 24 March 2019 - 15:34
Am testat memoria ram cu memtest86+ si nu am erori. Timing, ca tot intreba cineva: CAS 19-15-15-31 @ 192 bit Mode. SSD-ul, la fel, la testele cu 3 softuri diferite de pe net, plus kingston manager, totul e ok: health 100%. Si precizez ca am reinstalat windows, inainte sa fac acest topic, si nu am instalat niciun driver manual, de pe site. Am lasat asa cum a instalat windows + updateuri windows. Windows de pe site Microsoft pus cu utilitarul lor, pe stick si instalat cu cheie originala, cumparata. Singurul lucru care l-am facut pe laptop a fost sa instalez google chrome si softurile pentru hdd. Nimic in plus.
Edited by _Korn, 24 March 2019 - 15:37. |
#26
Posted 24 March 2019 - 15:41
E un bug Ăźn sistemul de operare. Ori un driver, ori o problemă de locking în kernel.
Face la fel și în linux? Edited by OriginalCopy, 24 March 2019 - 15:41. |
#27
Posted 24 March 2019 - 15:44
Cu linux nu am incercat. Mi-as dori sa fie problema de driver sau kernel, si nu ceva hardware. Nu mai stiu ce sa ii fac.
|
#28
Posted 24 March 2019 - 15:52
|
#29
Posted 24 March 2019 - 15:56
Cateva informatii legate de bsod, poate va ajuta pe vreunu cu ceva. Observ ca si cauza driverul ntoskrnl.exe
Si da, o sa incerc si cu linux. Attached FilesEdited by _Korn, 24 March 2019 - 16:03. |
#30
Posted 24 March 2019 - 16:32
Dump-urile se analyzeaza cu WinDbg nu cu screenshot-uri ;> asa ca fa un efort sa le atasezi la postare.
Pentru informatii avizate pe viitor exista : Bug Check Code Reference Un cross reference intre IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL si PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA indica la prima vedere ca de vina ar fi un driver, care o fi ala doar analiza fisierelor dump ne pote lamuri. |
#31
Posted 24 March 2019 - 16:37
M-a chinuit si pe mine ceva asemanator. 1000 de teste toate trecute cu bine, dar cand iti era lumea mai draga , bsod. Singurul program care a descoperit eroarea in 10 minute a fost ADIDA 64 Extreme, respectiv sectiunea- System Stability Test. Streseaza pe rand componentele. La mine era un RAM.
|
#32
Posted 24 March 2019 - 16:58
Arthos, on 24 martie 2019 - 16:32, said:
Dump-urile se analyzeaza cu WinDbg nu cu screenshot-uri ;> asa ca fa un efort sa le atasezi la postare. Pentru informatii avizate pe viitor exista : Bug Check Code Reference Un cross reference intre IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL si PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA indica la prima vedere ca de vina ar fi un driver, care o fi ala doar analiza fisierelor dump ne pote lamuri. Nu imi da voie platforma sa uploadez fisierele, asa ca le-am urcat pe un site extern: https://files.fm/u/3kdc754e Sunt 2 dumpuri |
#34
Posted 24 March 2019 - 17:46
Asa se ruleaza un Memtest in mod corect - https://forum.softpe...9717-memtest86/
Si verifica si cablul de la HDD/SSD - sa fie din alea cu clema metalica. |
#35
Posted 24 March 2019 - 17:55
eiffel, on 24 martie 2019 - 17:46, said:
Asa se ruleaza un Memtest in mod corect - https://forum.softpe...9717-memtest86/ Si verifica si cablul de la HDD/SSD - sa fie din alea cu clema metalica. De ce cu clema metalica sa fie cablul Sata? Eu am fara clema metalica, poate sa fie ceva si de la cablul ala daca e fara clema? Edited by smiley2, 24 March 2019 - 17:55. |
#36
Posted 24 March 2019 - 18:05
Dump-ul 032419-7312-01 e deteriorat, presupun ca e cel cu PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA celalat fiind pentru IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.
Acum vad ca ai crash si in Linux recomand pentru inceput update de bios la ultima versiune disponibila tu avand versiunea 4KCN43WW care pare sa fie cu probleme : https://forums.lenov...20/td-p/4070439 1: kd> !sysinfo machineid Machine ID Information [From Smbios 3.0, DMIVersion 0, Size=3354] BiosMajorRelease = 1 BiosMinorRelease = 43 FirmwareMajorRelease = 1 FirmwareMinorRelease = 43 BiosVendor = LENOVO BiosVersion = 4KCN43WW BiosReleaseDate = 04/12/2018 SystemManufacturer = LENOVO SystemProductName = 80WK SystemFamily = Y520-15IKBN SystemVersion = Lenovo Y520-15IKBN SystemSKU = LENOVO_MT_80WK_BU_idea_FM_Y520-15IKBN BaseBoardManufacturer = LENOVO BaseBoardProduct = LNVNB161216 BaseBoardVersion = NO DPK 1: kd> !sysinfo cpuspeed CPUID: "Intel(R) Core(TM) i7-7700HQ CPU @ 2.80GHz" MaxSpeed: 2800 CurrentSpeed: 2808 |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users