Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De ce se încearcă cu orice preț feisbucizarea băncilor și personificarea serviciilor bancare?
Last Updated: Mar 23 2019 15:44, Started by
galsven
, Mar 23 2019 09:42
·
0
#1
Posted 23 March 2019 - 09:42
Așa cum spune și titlul topicului, vreau să vă întreb de ce cu orice preț se încearcă feisbucizarea acestor instituții bancare și a produselor și serviciilor furnizate de acestea, dându-le aspecte de rețele de socializare și un design cât mai nonconformist de fintech-uri?
Prima dată a început BCR, am zis hai fie, oricum doar o bancă a făcut asta, dar acum dă comunicate de presă Banca Transilvania că vor să facă și ei același lucru, cel puțin cu serviciul de Internet Banking, care să se numească Neo și să aibă interfață mai apropiată de client cică, și să nu fie așa complexă. Știm foarte bine ce e apropierea aceea de client, adică să fie interfața cât mai de Facebook, în care să poți pune poze, să poți desena, să poți face orice din ceea ce faci pe rețelele de socializare. Aspectele și interfața unei platforme de digital banking să fie ca o rețea de socializare! Până nu demult băncile aveau o prestanță aparte, erau office, aveau o prestanță aparte, aveau așa un spirit birocratic care mi se părea total potrivit pentru acest tip de instituții FINANCIARE, repet, instituții financiare. Aveau un spirit aparte și serviciile digitalizate furnizate de acestea, și se numeau simplu Internet Banking și nu George și nu Neo cum vrea să lanseze Banca Transilvania serviciul de Internet Banking! În primul rând ceea ce mă deranjează este transformarea platformelor de Internet Banking în platforme asemenea unei rețele de socializare, cu design și prestanță de Social Media, în loc de acea platforma obișnuită de Internet Banking care să fim sinceri arăta așa office, iar numele era unul cu totul semnificativ, Internet Banking și nu George sau Neo sau cine știe ce bălărie le mai tună prin cap la alte bănci. De ce trebuie făcută asta ??? Să fie mai atractive serviciile pentru cei care pierd vremea non-stop pe social media sau de ce ? Acum se încearcă cu orice preț ca toate serviciile să aibă nume de oameni, interfața să fie organizată nu într-un mod office cum era până acum la Internet Banking (că așa era interfața platformei Click24 Banking BCR și așa este în prezent interfața Internet Bankingului de la Banca Transilvania și vreau să rămână așa COMPLEXĂ nu feisbucizată!) Am folosit George de la BCR și pot să spun că din punct de vedere al aspectului aplicației și cum arată interfața, este o aplicație JEGOASĂ de tip Facebook care în niciun caz nu se potrivește unei bănci, care trebuie să aibe o altă prestanță!!! Asta lăsând la o parte că din punct de vedere tehnic e plină de erori. Veți spune că se tem de Revolut și de fintech-uri ca să nu le ia clienții! Revolut nu are interfață feisbucizată, așa că nu e amenințare pentru băncile care își fac astfel serviciile. Hai să fim serioși, la BT care are aproape un sfert din cota de piață din România, și la care clienții lor sunt în mare parte angajați la diferite firme sau bugetari, ce să le facă fintech-urile ? În veci nu mi-aș lua un fintech la care să depozitez banii, chiar dacă ar avea comisioane zero pe linie. Așa că de ce le e frică ? Că vor pierde clienți ? Îi vor pierde doar pe ăia care văd toată lumea Facebook și le place să aibă astfel de design pe platformele bancare, pe ăia îi va pierde banca și practic nicio pierdere n-ar fi! Să fim serioși câți dintre clienții unei bănci vor renunța la bancă doar pentru că nu sunt integrate funcții de AI și design de fintech în platformele de digital banking ? Pe George ăla designul e cu totul scârbos și dea mă enervează deoarece câțiva dintre cunoscuți au vrut neaparat BCR exact din acel motiv ca să-și poată încărca selfie în platforma de internet banking și alte cele funcționalități asemenea facebook, adică să cauți tranzacțiile după nume, să fie toate informațiile prezentate într-un dashboard ca și NewsFeed-urile de pe Facebook și postările de acolo. Consider că e mult mai bine ca aplicația de internet banking să fie structurată cum e cea de la BT în prezent, cu conturi, apoi detalii, apoi multe butoane apăsate până ajungi la un extras de cont. Sincer mie-mi place să le caut după dată și atât! Câte funcționalități are CRM-ul cu care se gestionează baza de date în bancă și care nu e înzestrat cu funcții AI, așa să aibă și internet bankingul. (Funcțiile acelea de AI integrate în Internet Banking sunt acele funcții care să ușureze munca leneșilor care să nu cumva să obosească dacă caută o tranzacție după dată și asta le solicită puțin creierul din cap, mai bine să dea search ca pe Facebook în platforma de internet banking după numele comerciantului unde a plătit, că deh sunt așa de ocupați încât nu-și permit să își irosească câteva minute să selecteze în platformele obișnuite de internet banking acele date). Încă o problema este că se tot personifică aceste servicii, precum George, Livia de la BT și alte cele, zicând că sunt inteligențe artificiale, dându-le puțină valență de marketing! Dar ce e nou în asta față de ceea ce există deja de cel puțin 10 ani ? Ce inteligență artificială este un meniu interactiv vocal IVR în care introduci CNP-ul și parola și-ți comunică soldul ? Hai să fim serioși, sunt niște servicii digitale bune care de 10 ani se numeau meniuri interactiv vocale iar acum trebuie personificate cu valențe de inteligența artificială, doar să mai prindă la unii și mai bine! De ce se încearcă tranformarea unei bănci cu istorie într-un serviciu de tip FinTech ? Nu e nicio problemă, sper ca CEC și BRD să rămână cu platformele de internet banking cu aspect comunist și învechit, dar măcar structurate frumos cum sunt în prezent. Să se vadă ca are interfață de bancă și nu de altceva. Auzi ce nume le-a găsit Banca Transilvania noilor servicii, Neo cică. Cum sună să te loghezi pe Neo să faci tranzacții între conturi sau să verifici extrase versus să te loghezi pe Internet Banking BT24 ? Are un nume total idiot! Edited by galsven, 23 March 2019 - 09:53. |
#2
Posted 23 March 2019 - 09:55
Pentru ca a inceput democratizarea sistemului bancar. Paypal a dat tonul acum multi ani, iar acum avem si N26, Transferwise, Revolut ... companii care ofera servicii superioare.
Ce faci tu e destul de irelevant pe termen lung, generatia tanara vine peste si decide, si ea vine cu o noua mentalitate. Edited by OriginalCopy, 23 March 2019 - 09:57. |
#3
Posted 23 March 2019 - 09:56
Bine zis, oferă servicii superioare, și nu platforme cu interfață idioată. Am folosit PayPal și arată office și nu Facebook.
Edited by galsven, 23 March 2019 - 09:56. |
#4
Posted 23 March 2019 - 09:57
Pentru ca scade IQ-ul mediu al utilizatorilor.
Bancile (nu fintechurile enumerate mai sus), sunt la fel de rigide ca intotdeauna. Edited by don_dannielo, 23 March 2019 - 09:58. |
#5
Posted 23 March 2019 - 09:57
pai incetul se incearca inlocuirea omului(mereu nemultumit de ”job”)
faza ca daca vor disparea multe locuri de munca,de unde clienti,sa devii client tre sa ai cu,ce,daca nu ai unde munci de unde bani |
#6
Posted 23 March 2019 - 09:58
#7
Posted 23 March 2019 - 10:00
don_dannielo, on 23 martie 2019 - 09:57, said:
Pentru ca scade IQ-ul mediu al utilizatorilor. Bancile (nu fintechurile enumerate mai sus), sunt la fel de rigide ca intotdeauna. Chiar asta e chestia! Au rămas la fel de rigide. Dacă ai nevoie urgentă de bani, trebuie să semnezi cel puțin 200 de foi pentru un credit și alte adeverințe, interogări ANAF, interogări pe nu știu unde, declarații! Aici nu pot îmbunătăți relația cu clientul ci doar prin platformele lor idioate care până acum funcționau corespunzător și era toată lumea mulțumită de Internet Banking în primul rând prin acuratețea informațiilor și prin faptul că erau complete! |
#8
Posted 23 March 2019 - 10:06
Exista legi si exista BNR.
Dar astia nu au treaba cu interfata, asa ca isi fac de cap. |
#9
Posted 23 March 2019 - 10:08
Campanie mai tampita decat aia cu George de la BCR nu exista... niste baieti si-au batut joc de milioane de euro pentru rahatul ala de campanie.
|
#10
Posted 23 March 2019 - 10:09
dar ce naiba e aia prestanta? crezi ca daca stai si chatuiesti amical pe irc sau ceva ti-ai pierdut...prestanta? ce e aia prestanta? sa ai ochelari pe nas si sa vorbesti rigid numai cu "domnia voastra " sau ceva? ala e un comportament fake....
domn e ala care munceste si munceste in regula, se murdareste si pune osul... nu cine stie ce infatuat cu pretentii de civilizatie.... sa stii ca tari ca anglia sau franta s-au ridicat pe spinarea muncitorilor in industrii si mine, care pe vremuri erau destul de apreciati.... sau esti din ala care daca a vazut un om ca , nu stiu, isi sterge nasul , te intorci cu scarba deosebita ? parca la teveu spuneau ca nu costumul face pe om ci omul face costumul, la o emisiune de moda era asta.... deci orice om muncitor care isi plateste corect ratele e un client respectabil, chiar daca vine si din cel mai marginas cartier muncitoresc.... in rest chiar nu conteaza ca oamenii vorbesc lejer ca in telenovele sau ceva....despre ce vrei sa vorbeasc lumea? lumea mai are si altceva de facut decat munca si palavre sterile despre politica.... lipsa de comunicare e o mare problema la unele generatii, chiar si simplele discutii amicale conteaza enorm din punct de vedere mental.... a ca tie ti-ar placea sa se vorbeasca numai de fizica sau economie? pai asta tine de domeniul tau de activitate .... altii care sunt la actorie sau la IT despre ce ai vrea sa vorbeasca? despre domeniile altora? dar asta nu tine de prostie tine doar de domeniul de interes al fiecaruia.... |
|
#11
Posted 23 March 2019 - 10:11
Pentru ca asta e trendul, omul cu smartphone cu NFC, care are o aplicatie prin care face tot. Iar bancile incearca sa faca aceasta aplicatie cat mai cool, ignorand facilitatile de baza care sunt oferite de PAGO, VOLT, REVOLUT, CURVE, adica fix acelea pentru care clientul foloseste astfel de fintech-uri.
In RO gradul de bancarizare e inca redus, multa lume sparge bancomatul in ziua de salariu, iar tinerii au optat pentru aplicatii pe telefon din alte tari, daca Romania doarme pe ea. Edited by Kres, 23 March 2019 - 10:13. |
#12
Posted 23 March 2019 - 10:13
galsven, on 23 martie 2019 - 10:00, said:
Chiar asta e chestia! Au rămas la fel de rigide. Dacă ai nevoie urgentă de bani, trebuie să semnezi cel puțin 200 de foi pentru un credit și alte adeverințe, interogări ANAF, interogări pe nu știu unde, declarații! |
#13
Posted 23 March 2019 - 10:32
karax, on 23 martie 2019 - 10:09, said:
dar ce naiba e aia prestanta? crezi ca daca stai si chatuiesti amical pe irc sau ceva ti-ai pierdut...prestanta? ce e aia prestanta? sa ai ochelari pe nas si sa vorbesti rigid numai cu "domnia voastra " sau ceva? ala e un comportament fake.... domn e ala care munceste si munceste in regula, se murdareste si pune osul... nu cine stie ce infatuat cu pretentii de civilizatie.... Dar nu mă refeream la prestanța mea ca și client, ci la prestanța băncii care nu trebuie să se coboare să facă pe plac întocmai la cei care nu muncesc și le place să aibă interfețe IT cât mai de Facebook și nu de prestanță office sau de om care muncește. Exact asta e, că nu de prestanța clientului e vorba. Și da, într-adevăr aceia de care amintești în postul tău despre oamenii care muncesc și pun osul în altă țară, aceia sunt oamenii care muncesc. karax, on 23 martie 2019 - 10:09, said:
sa stii ca tari ca anglia sau franta s-au ridicat pe spinarea muncitorilor in industrii si mine, care pe vremuri erau destul de apreciati.... sau esti din ala care daca a vazut un om ca , nu stiu, isi sterge nasul , te intorci cu scarba deosebita ? Corect și nu, nu mă întorc cu scârbă de cei care muncesc și își șterg nasul, ci de cei care adoră deosebit de mult pe Georgel BCR pentru că își pot face și posta selfie de pe budă în el iar băncii îi convine ! De la ING mă așteptam la astfel de gândire și inovație dar din contră, la ei aplicația se numește intuitiv, respectiv Home Banking și nu are interfață de social media, dar de la Transilvania și BCR care erau considerate niște bănci comuniste nu mă așteptam! Edited by galsven, 23 March 2019 - 10:40. |
#15
Posted 23 March 2019 - 10:43
Quote Pe George ăla designul e cu totul scârbos și dea mă enervează deoarece câțiva dintre cunoscuți au vrut neaparat BCR exact din acel motiv ca să-și poată încărca selfie în platforma de internet banking și alte cele funcționalități asemenea facebook, adică să cauți tranzacțiile după nume, să fie toate informațiile prezentate într-un dashboard ca și NewsFeed-urile de pe Facebook și postările de acolo. Vai, vai, de ce se faisbucheaza bancile si tocmai tu ai dat raspunsul. Asa vrea lumea. |
|
#16
Posted 23 March 2019 - 10:52
Cei de la BT si BCR nu inteleg ca omul nu se duce la Revolut ca-i aplicatia cool ci pentru ca are costuri mai mici sau zero la aceleasi servicii
|
#17
Posted 23 March 2019 - 10:56
galsven, on 23 martie 2019 - 10:32, said:
Dar nu mă refeream la prestanța mea ca și client, ci la prestanța băncii care nu trebuie să se coboare să facă pe plac întocmai la cei care nu muncesc și le place să aibă interfețe IT cât mai de Facebook și nu de prestanță office sau de om care muncește. Exact asta e, că nu de prestanța clientului e vorba. Și da, într-adevăr aceia de care amintești în postul tău despre oamenii care muncesc și pun osul în altă țară, aceia sunt oamenii care muncesc. Corect și nu, nu mă întorc cu scârbă de cei care muncesc și își șterg nasul, ci de cei care adoră deosebit de mult pe Georgel BCR pentru că își pot face și posta selfie de pe budă în el iar băncii îi convine ! De la ING mă așteptam la astfel de gândire și inovație dar din contră, la ei aplicația se numește intuitiv, respectiv Home Banking și nu are interfață de social media, dar de la Transilvania și BCR care erau considerate niște bănci comuniste nu mă așteptam! intelege ca tocmai pretentiile de "superioritate" fac masele sa se indrepte spre manelisme...pentru ca oamenii sunt simpli, si daca tu crezi ca esti altfel , afla ca si tu te uiti la femei sau urci o poza aiurea pe net, numai ca nu iti dai seama ca esti la fel ca restul , intr-un fel... ca tie iti si place sa te simti "superior".... |
#18
Posted 23 March 2019 - 10:58
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users