Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Duster vs. Nissan Juke
Last Updated: Apr 19 2019 10:56, Started by
mkaxpmb
, Mar 21 2019 23:48
·
0
#37
Posted 26 March 2019 - 16:22
Poate fi greu de ales, daca masina va fi folosita mai mult in oras....sau pe drumuri bune gen autostrada....
Inca odata: Dusterul tine excelent la tavaleala - OMV Petrom are o flota de Dustere care merg peste tot... Dar poate omul vrea ceva mai "finut", mai elegant, mai nonconformist - caz in care Juke e potrivit. |
#38
Posted 26 March 2019 - 16:55
#39
Posted 26 March 2019 - 16:57
#40
Posted 26 March 2019 - 17:40
Tocmai, nu e greu de ales intre cele 2.
Omul sa se hotarasca pentru ce ii trebuie. |
#41
Posted 26 March 2019 - 23:00
Pai a zis, in general in oras si drumuri lungi in alte orase, deci...comfort, nu hataiala si inutilitate !
Numai cine nu a mers cu Duster diesel atat in oras cat si la drum lung poate spune ca se preteaza la asa ceva . Nu discutam de masinile de firma ca pe alea le conducem de nevoie, nu de placere ! Edited by SSpantzer, 26 March 2019 - 22:59. |
#42
Posted 27 March 2019 - 00:44
Dusterul are confort mult mai mare decat sunt eu obisnuit...
N-as plati un leu in plus pentru confort, pentru utilitate,da, pentru robustete, da, pentru confort sau culoare, mi se rupe |
#43
Posted 27 March 2019 - 02:11
Tsunnnami, on 27 martie 2019 - 00:44, said:
... da, pentru confort... mi se rupe Chiar că da Am mers o perioada cu un Logan. Am crezut că am o coastă ruptă, pe dreapta. M-am liniștit, după ce a mai mers cineva cu el, și a zis la fel Am mers pe diverse utilaje, mai spartane sau mai răsărite. Prefer confortul. Atenție, am zis confort, nu lux absurd |
#44
Posted 27 March 2019 - 03:28
crisstonne, on 27 martie 2019 - 02:11, said:
Chiar că da Am mers o perioada cu un Logan. Am crezut că am o coastă ruptă, pe dreapta. M-am liniștit, după ce a mai mers cineva cu el, și a zis la fel Am mers pe diverse utilaje, mai spartane sau mai răsărite. Prefer confortul. Atenție, am zis confort, nu lux absurd Merg pe motor de ma uita sfantu' Cu caruta asta abia cumparata am mers pana in Florida In Romania, inainte sa plec mi-am facut veacu cu un Fiat 850 Prefer performanta si utilitatea, in detrimentul confortului oricand, asa cum am zis |
#45
Posted 27 March 2019 - 08:07
Uiti un lucru, asfaltul pe care mergi !
Cu loganul faceam pauza la 4 ore, cu megane-ul am calatorit 14 ore, cu o pauza de shopping... Vino sa te dai cu dusterul pe drumuri europene si mai vorbim ! |
#46
Posted 27 March 2019 - 09:37
Quote Cu loganul faceam pauza la 4 ore, cu Megane-ul am calatorit 14 ore, cu o pauza de shopping... Las-o ca macane. Poate ca Megane-ul e mai confortabil, nu zic nu. Dar nici asa sa zici ca la Logan stai pe lada de vizitiu si iti strica poponetzul. Plus ca dusterul are suspensii o idee mai bune decat la logan, si scaunele sunt si alea tot o idee upgradate. Cu toate astea cand m-am dus in grecia cu golanul meu am mers 12 ore cu 20 min pauza la bulgari si nu mi-au cazut oole. La fel prin turul romaniei, drumuri lungi de 10-12 ore si nu s-a intamplat nimic. Sau cine stie poate ai nimerit o versiunea dinaia cheala de logan cu un tamburet in loc de scaun:) |
|
#47
Posted 27 March 2019 - 13:24
Nu a fost chiar ceala, doar cu silicoane, am tinut-o 13 ani, cred ca mi-am format o opinie despre ce si cum...in prima jumatate de perioada intr-adevar nu se simtea nimic, faceam 10-12 ore dintr-o bucata, apoi s-a mai rupt un arc ,a mai imbatranit o vertebra, etc.
Legat de Duster, am condus toate fazele si in prezent conduc 2 si 3 ,deci si la asta cam stiu cum sta poponetzu in el. Personal nu as cumpara un duster pentru a face drumuri de 10-12 ore cu el ! Edited by SSpantzer, 27 March 2019 - 13:25. |
#48
Posted 27 March 2019 - 16:25
hai mah ca la Logan sa schimbi un arc sau o bucsa e fix pix, aproape moca. Nu e ca la Mercedes.
Plus ca pentru cine sufera de domnie, si vrea scaune mai de doamne ajuta sunt tot felul de solutii si poti sa iti pui si scaune de beemve daca vrei pe dacie. Si drumuri de 12 ore faci doar daca esti comis voiajor sau mai stiu eu ce. Eu fac drumuri dinastea odata sau 2 ori maxim pe an. Nu merita sa dau dublu pe masina pt un pic de confort la poponetz. Ar merita dublu daca avea cine stie ce sisteme de siguranta gen Volvo sau scaune cu memorie ca la Mercedes. alea da. Apropo de Duster. A condus cineva varianta cu 150 de cai? Cum se simte? |
#49
Posted 27 March 2019 - 19:00
SSpantzer, on 27 martie 2019 - 08:07, said:
Uiti un lucru, asfaltul pe care mergi ! Cu loganul faceam pauza la 4 ore, cu megane-ul am calatorit 14 ore, cu o pauza de shopping... Vino sa te dai cu dusterul pe drumuri europene si mai vorbim ! Prefer Loganul, Dusterului pe sosea. 4 ore si pauza? Da ce alerg si trebuie sa ma odihnesc? Nici cu motorul nu opresc la 4 ore decat daca imi trebuie gaz. CUm cu asta merg cu un rezervot 550km+, no problem SSpantzer, on 27 martie 2019 - 13:24, said: Legat de Duster, am condus toate fazele si in prezent conduc 2 si 3 ,deci si la asta cam stiu cum sta poponetzu in el. Personal nu as cumpara un duster pentru a face drumuri de 10-12 ore cu el ! Vai tu.. Nici eu n-as cumpara NICI UN SUV, (Cayenne included) pentru distante mari. Compacta e numai buna, daca e puternica, si mai bine. Asta care o am de 160de cai, e super, dac ar fi aia de 360 de cai, ar fi si mai bine |
#50
Posted 27 March 2019 - 19:38
Treaba e ca dintre cele doua niciuna nu este suv 😂😂😂.
De acord cu partea cu sedanul, asta a fost si motivul pentru care nu am trecut la suv, desi la ce drumuri avem...chiar te invit sa mergi de la Deva la Bucuresti sau de la Constanta la Severin,sau orice drum inter-regionalvde 5-600 de km, cu ce vrei tu, motor sau sedan 😉 Altfel, tot Juke as alege pentru "mers preponderent in oras si deplasari lungi intre orase" , si benzinar ! Edited by SSpantzer, 27 March 2019 - 19:42. |
#51
Posted 27 March 2019 - 20:09
SSpantzer, on 27 martie 2019 - 19:38, said:
Treaba e ca dintre cele doua niciuna nu este suv . De acord cu partea cu sedanul, asta a fost si motivul pentru care nu am trecut la suv, desi la ce drumuri avem...chiar te invit sa mergi de la Deva la Bucuresti sau de la Constanta la Severin,sau orice drum inter-regionalvde 5-600 de km, cu ce vrei tu, motor sau sedan Altfel, tot Juke as alege pentru "mers preponderent in oras si deplasari lungi intre orase" , si benzinar ! Am mers. Pana acum am pe motocicleta 1,465km record, August 2013 Pe masina, 1,714km record, Noiembrie 2017 Sa nu mai zic ca Arad-Deva e o feerie de sosea, nebunie de vis |
|
#52
Posted 28 March 2019 - 09:44
#54
Posted 28 March 2019 - 10:10
nu am apucat sa citesc tot, insa voi raspunde scurt si la obiect: am condus ambele masini, Juke automat (CVT, 1.6 benzina, cateva zile prin Spania), Dustere mai multe variante, mai toate diesel si 4x4. Nu am urcat in Duster-ul nou, dar banuiesc ca bugetul nu permite asa ceva.
Juke este o masina mica, ingramadita, cu porkbagaj mic-mititel (dar modular), insa - cel putin cu totul pe sport - extrem de fasneata! Duster este un fel de caruta, asa. Nu sta extraordinar la tinuta de drum sau confort, este micut in spate, porkbagaj si ala mititel (insa mai mare decat la Juke, cel putin la nivel de feeling), dar este extrem de functional in drumuri grele, zapezi etc. Depinde de tine ce doresti. Pentru RO si aventura as alege Duster, pentru oras si civilizatie, Juke. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users