Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 

Al doilea BMW - 320d xDrive

* - - - - 2 votes
  • This topic is locked This topic is locked
19 replies to this topic

#1
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
Satul de problemele mecanice cu fosta din topicul asta m-am decis sa iau alta, adica alt BMW.

F30 320d xDrive  - 2013 Aprilie
2 diesel EURO 5
184 cp / 380 Nm @ 1,750–2,750 rpm
0-100 km/h @ 7.5 sec

97000 km
Pret: 17400 Euro
CASCO: 840 Euro / an
RCA: 800 RON / an

Kilometrii i-am verificat pe auto-records.com inca din Octombrie de cand masina era la vanzare in parcul auto din Romania.
Cifrele se pupa exact cu ceea ce vad si pe bmw-connecteddrive.co.uk.
Ori a fost facuta praf in Franta si au reparat-o acolo, caci la parcul auto de la care am luat-o a ajuns intreaga.
Alta varianta ar fi ( ceea ce as face si eu daca as avea BMW luat de nou ), as face o revizie la garaj -> km dat inapoi -> mers inca 30.000 km -> mers la reprezentanta.
Fie chiar sunt reali.
Garantie internationala Bavaria pana in Oct 2019 + garantie Car Garantie 6 luni.


Dotari de mentionat:
piele ( fara incalzire )
cluster cu display digital extins
Navi Professional cu Connected Drive via 3G
Clima
Faruri Xenon
Senzori parcare fata/spate
pilot automat / faruri automate pt faza scurta / stergatoare automate ( astea ar fi trebuti sa le fi avut si la fosta; mi-au lipsit )

Fosta Vs Actuala:
Directia la fosta era G E N I A L A. Fiind asistata de o pompa hidraulica se simtea diferit, se simtea conectata la sosea, simteam ca ating soseaua atunci cand roteam de volan; intr-adevar, directia era atat de greu de manevrat ca aveai nevoie de doua maini la parcari.
Directia la actuala e o frectie, e precisa, dar nu e la fel; doar daca e data pe Sport se intareste volanu, dar e tot artificial, nu e la fel.

Antifonarea la cea veche era mai buna, nu sunt 100% sigur ca nu-s cauciucurile de vina, dar parca nu se auzea vantul asa tare si la cea veche.

Nu am vrut musai cu xDrive, mai ales ca am condus 2 ani fara probleme tractiune spate ( nici n-am prea prins ierni adevarate ).
Plus ca acum tre sa dau vreo 4 sau 8 mil ( daca o fac la reprezentanta ) sa schimb uleiul din cutia de transfer. Si nici nu am incanta sa am planetare si pe fata.
Sentimentul atunci cand o conduceam pe fosta era super misto, propulsia era un sentiment natural si placut. Deseori se intampla se aprinda ESP-ul daca o calcam mai tare la plecari de pe loc cu volanul virat, dar putea fi corectat usor.
Idee e ca in 2 ani nu m-am simtit niciodata nesigur pe masina dpdv al tractiunii.
Actuala are cuplul 60 spate 40 fata permanent. O simt neutra si mult mai sigura in acelasi timp. Mi-a intrat ESP-ul o singura data, pe ud.

Modurile ECO / Comfort / Sport.
Pentru o masina cu un motor de 2 diesel e cam aiurea sa zici Sport.
Pe ECO schimba foarte repede si tare mi-e ca daca as merge doar cu maxim 1800 rpm sigur as strica/infunda ceva.
Prefer Comfort sau Sport cand vreau sa am pedala ca sa ma strecor mai usor in trafic.
Practic, Sport doar tine vitezele mai lungi si incearca sa tina cutia in inferioare cat mai mult posibil + volanul intarit.
Daca as fi avut Electronic Dampers in loc de amortizoare clasice probabil le-ar fi intarit si pe acelea, in rest frectie cu Sport-ul.

Imi place Head Unit-ul: e NBT-ul produs de Harman cu QNX, CPU Intel Atom, grafica nVidia GS9300 si HDD 200 GB din care in 20 GB se pot stoca CD-uri cu muzica.
Mi-a lipsit faptul ca la fosta nu aveam hands-free integrat, si nici nu puteam reda direct muzica din iPhone din Apple Music.
Nu sunt ipocrit cand zic ca nu imi pasa ca nu are CarPlay; am facut update la hartile 2019 si sunt chiar multumit de navi.
Cateva functii de baza cum ar fi usi si becuri merg controlate si dintr-o aplicatie de iPhone de la distanta.

Distributia ?!
Motoru de 2L diesel pe care il am ( N47 cel mai recent Tehnical Update ) e cel cu distributia in spate despre care se tot aude cum ca se rupe lantul.
Din ce am citit pe net, unitatile produse din 2007 pana in 2009 au fost cele mai mult afectate de problema; adica BMW s-a cam prins de problema si a rezolvat.
In prezent in Romania e un adevarat business din schimbatul "preventiv" al distributiei la N47 si nu numai, dar n-am de gand sa pun botu.
Comparativ cu un N47 cu peste 200.000 km reali din prima generatie ( cel de 177 cp ) e mult mai putin zgomotos la relanti, deci probabil ca au schimbat ceva la el.

Consum
Din ultimii 900 km am mers 100 km in afara si restul in oras in regim si/si, adica nu ca mortu. Am scos 9.2 litri / 100 km.

Cutia
Geniala. Si vechiul meu ZF de 6 trepte era din alta lume, dar asta e si mai geniala. Nu stiu cand schimba, habar n-am, dar sigur o face.

Attached File  53658736_316535095668350_7822378662954532864_n.jpg   233.15K   463 downloadsAttached File  54278580_2210515852597872_6177316539734163456_n.jpg   211.27K   484 downloadsAttached File  54006211_825989991081879_2855085355466489856_n.jpg   175.48K   519 downloadsAttached File  54727627_2233679153338067_2117592750089043968_n.jpg   281.88K   467 downloadsAttached File  53886078_833839343615614_2373826066562154496_n.jpg   319.25K   392 downloads

#2
nepot

nepot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,129
  • Înscris: 15.03.2005
Salut,
Fix modelul asta il am si eu, esti sigur ca la reprezentanta este 400-800 lei sa schimbi uleiul in cutia de transfer? Ca eu auzisem de preturi mult mai mari.

#3
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
E 200 RON uleiul si 600 RON manopera la reprezentanta pt cutia de transfer.
Pretul de 400 RON e in cazul in care o fac la garaj unde dau vreo 200 RON manopera. Ca skill-uri, tipul de la garaj e peste reprezentanta, i-a reconditionat de la A la Z unui amic o cutie de transfer de la un X3 din 2008 si merge si acum.

#4
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
Multi km fara nicio problemă.

#5
OpelAstra2002

OpelAstra2002

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 970
  • Înscris: 22.04.2017
Ai trecut pe BMW de la Opel ?

#6
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Multi kilometri fara incidente, mare minus ca nu ai incalzire in scaune. Nu imi vine sa cred ca scartarii astia de la BMW inca vand piele fara incalzire in scaune! :) Nu ai de ce sa schimbi uleiul in cutia de transfer la 97.000, poate la 197k :). Ea e gandita lifetime si mai ales la un seria 3 nu ai asa solicitari mari cum e de pe a X3 in sus care mai vad si offroad ocazional. Doar gandeste-te cate BMWuri vin din afara cu 250.000 de km dati inapoi si inca mai au destula viata si pentru Romania.

#7
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,082
  • Înscris: 16.10.2018
S-o stapinesti sanatos, drumuri libere si multi km fara nefacute, man!

#8
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Felicitari, sa o stapanesti sanatos si fara pb.
Deci e adevarat vorba: o data BMW,mereu bmw.
Dupa 2014 s-a rezolvat pb distributiei la toate motoarele de 2l puse pe seria 3/5 ?


#9
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
Depinde pe cine intrebi. Eu nu sunt mecanic, sunt doar posesor si observator.
Observ ca e un adevarat business pe care si-l promoveaza tot felul de service-uri pe FB din schimbat distributii pentru N47.
Mai grav, mai nou au inceput sa induca si ca noul 2 diesel, adica B47, ar avea fix aceeasi problema si recomanda schimbarea.

Eu imi asum riscul de a merge asa fara sa-l schimb.
Cred ca daca as intreba la un service mi-ar zice il schimb.
Daca as suna la un centru care se ocupa cu decarbonizari mi-ar zice ca o decarbonizare nu ar strica.

#10
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
S-a revolvat incepand cu B47 adica urmasul lui N47 adica incepand cu EURO6

#11
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,112
  • Înscris: 04.08.2007

 ajaccio, on 22 martie 2019 - 10:56, said:

S-a revolvat incepand cu B47 adica urmasul lui N47 adica incepand cu EURO6
Esti sigur?
B47 nu a schimbat nimic din punctul asta de vedere, al distributiei. Sau ma insel?

#12
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Felicitari pentru masina diesel achizitionata. Sa o stapanesti sanatos.

#13
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
B47 are modificari la dpf si evacuare. Distributia e tot in spate insa nu au fost cazuri deoacamdata de rupere.
  Nu te supara, dar poza aia cu mana pe volan e.. urata. :)) Vrei sa arati ceasul sau daor ca mana sta intr’o pozitie nefireasca si gresita pe volan?
Parerea mea este ca ai luat masina scump in conditiile in care a aparut g30 si preturile la f30 au scazut puternic mai ales la euro5.
Cu 18 mii gasesti din 2016 lci euro6 cu dotari cel putin la fel.
Sper ca nu are sunetul de baza ca e penibil pt BMW. Decent e de la hifi in sus, cu harman kardon care chiar merita ca si dotare.
Pacat ca nu ai controllerul mai mare care are si touch si arata mai bine decat controllerul vechi ca al tau.
Uleiul in cutia de transfer se schimba dupa 180 de mii. Mare grija la uzura cauciucurilor.
In rest, sunt masini foarte bune, n47 la fel. Am avut cateva si e f ok. B47 este mai silentios, are ceva mai multa viata, dar e f bun si n47.

#14
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005

 cavaliere, on 23 martie 2019 - 00:48, said:

Cu 18 mii gasesti din 2016 lci euro6 cu dotari cel putin la fel.

Cine vinde o masina buna veche de 2 ani cu dotari bune care costat ~ 50.000 E cu doar 18.000 E ? Sa fim seriosi, poate doar daca are peste 300.000 km.
E o diferenta intre: "se gasesc LCI-uri cu dotari bune la 18.000" si "cat costa un LCI cu dotari bune ?".

Un LCI e 19.000 E pret brut ( au preturi putin umflate dar totusi ), si vorbim aici de unul ED cu 163 CP https://leasingautom...tomata-IDWK1662

Sa o gandim altfel, daca ar fi bune LCI-urile din 2016 la 18.000 E si-ar lua toata lumea. Cine ar mai cumpara masini noi ? Wtf.

#15
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Wtf sau ne wtf, un lci bun este cat am zis eu. Fie ca e luat de la licitatii sau pur si simplu un leasing terminat, ala e pretul. Si nu are 300 de mii de km, ci intre 100-150 in functie de care variaza pretul 1-2 mii.
Un lci din 2016 este o masina veche de 3 ani si deja un model vechi in sine. Deci nu inteleg de ce ti se pare asa fantastic ce zic.
Tu imi dai niste linkuri ale unor samsari care ghici ce, tot de la licitatii iau masinile, leasinguri terminate si amortizate de mult pt vanzator. Si ce vand ei e oricum supraevaluat puternic.
In fine, nu incerc sa te conving de nimic, oricum ai luat deja masina, asadar faptul e consumat.


#16
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Mașinile cu kilometri putini costă.

#17
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
She's gone. A tinut decat o luna. Long story.
N-a fost vina mea. Se poate inchide topicul; revin zilele astea cu review-ul despre a 3-a pe care o voi putea compara cu aceasta.

#18
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
Nu pot sa cred. Te rog, niste detalii

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate