Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Audi A4 discuri de frana ovalizate
#19
Posted 21 March 2019 - 10:23
Problema nu se pune la modul ala ci la modul pus ate, chiar si dupa alte ate->probleme, inlocuit cu altceva-> no problem, sau inlocuit pe garantie cu acelasi model->din nou probleme, schimbat producatorul->no problem.
Si nu cred ca ate e cel mai vandut, numeri pe degetele de la o mana cati stiu cine face un anume reper oem la masina lor. Cam toti au mai multe modele pe aceeasi marime, majoritatea pun modelul de baza, pana la urma toate ar trebui sa fie cam la fel la mers normal, legal, zi de zi, indiferent ca sunt starline sau brembo max sau ate power. Edited by _-livio-_, 21 March 2019 - 10:25. |
#20
Posted 21 March 2019 - 10:25
missionnad, on 21 martie 2019 - 08:41, said:
Astea sunt povesti de adormit copiii...vrăjeli. Doar nu pun frână de la 200-0 km/h iar in următoarele 10 secunde intru direct intr-o spalatorie. Mergi la un drum de 50-100km , unde folosesti frana de mai multe ori si ai discurile fierbinti de nu le poti atinge, si dupa 5-10 minute, da cu niste apa pe ele si spune-mi ce se intampla |
#21
Posted 21 March 2019 - 10:30
dan1980_25, on 21 martie 2019 - 10:14, said:
Puneai EBC ceramice pe un Audi din 2003 si dublai valoarea masinii? La acele discuri ceramice ai nevoie de suporti speciali pentru un alt tip de etriere... etriere,care vin montate doar pe anumite fuzete.... Si daca stam bine sa ne gandim, unele suruburi,de unica folosinta,ajung la preturi greu de digerat. Cand am spus mid>>h-end ma refeream la modelul acela de masina....nu S4 //RS4. Iar ATE dupa anul 2000 nu mai este acelasi ATE din ,sa zicem, 1970.... La acel A4 eu personal montam ceva ca in imaginea de mai jos... Attached Files |
#22
Posted 21 March 2019 - 10:32
Discurile se deteriorează în primul rând datorită plăcuțelor foarte dure. Am cumpărat actuala mașină cu revizie făcută și garanție de la reprezentanță. După 30.000 km, au început să bată discurile. Când le-am schimbat, discurile erau praf iar plăcuțele erau ca noi. Acum am pus tot de la ATE (ca și cele oem) dar cu plăcuțe moi și am peste 20.000 km de la montaj fără nici o problemă.
Edited by MembruAnonim, 21 March 2019 - 10:33. |
#23
Posted 21 March 2019 - 10:48
Fenomenul apare din cauza ca , in prima faza , discurile fiind noi , " tin " o traiectorie dreapta . Dupa franari repetare si dupa ce se incing franele , discurile sunt "trase " de prezoane pe fuzeta , care fuzeta este deformata si va deforma si discul Este vorba despre abateri mici , nesesizabile la ochi dar sesizabile in pedala . Se poate vedea si urma pe discul de frana daca stii la ce sa te uiti . Apare ca un "hamon " de sabie japoneza incepand dinspre centrul discului spre jumatatea lui . Singura solutie este schimbarea fuzetei cu disc cu tot . Desi le-ai luat noi , cel putin unul este acum deformat , asa ca exista riscul sa deformeze fuzeta daca pui fuzeta noua pe disc deja deformat . Multi care nu inteleg fenomenul spun ca este imposibil sa se deformeze o fuzeta dar fuzeta nu se deformeaza direct mecanic. Presiunea furnizata de prezoane adunata la incingerea duscurilor si fuzetelor , fac ca in timp sa apara aceste deformari .
|
#24
Posted 21 March 2019 - 11:12
Trepidatia la franare poate fi generata si de o problema la geometria rotilor pe fata, jocuri uzuri etc. Placutele care scartie sunt dure , n-ai nici frana, strica si discul
|
#25
Posted 21 March 2019 - 11:51
Rotile au fost echilibrate de curând fiindcă am schimbat anvelopele și am pus altele noi e vară
Edited by 1marius1, 21 March 2019 - 12:20. |
#26
Posted 21 March 2019 - 20:54
ciine, on 21 martie 2019 - 11:12, said:
Placutele care scartie sunt dure , n-ai nici frana, strica si discul unbrutus, on 21 martie 2019 - 10:10, said:
e controversata partea cu vaselina pe butuc. Elsawin nu spune nimic de vaselina acolo. Se folosește vaselina pe baza de cupru(maro) rezistenta la temperaturi..Nu iti inchipui ca se topește si se scurge pe suprafata de fricțiune a discului. TruculMagic, on 21 martie 2019 - 10:25, said: Mergi la un drum de 50-100km , unde folosesti frana de mai multe ori si ai discurile fierbinti de nu le poti atinge, si dupa 5-10 minute, da cu niste apa pe ele si spune-mi ce se intampla Discurile originale le-am schimbat la 120.000 km,se ovalizasera..In condițiile in care NU AM SPALAT NICIODATĂ MASINA LA SPALATORIE si nici in băltoace(care sa ajunga la disc) nu am intrat. Plus ca am un stil de condus care nu streseaza sistemul de franare,probabil din aceasta cauza sunt la al doilea set de placute care bat si ele spre suta de mii de km rezistenta. |
#27
Posted 27 March 2019 - 19:23
missionnad, on 21 martie 2019 - 20:54, said:
De ce e controversata? Ca impiedica formarea din nou a ruginii intre disc si butuc iar la următoarea demontare nu te mai chinui sa scoti discul? Se folosește vaselina pe baza de cupru(maro) rezistenta la temperaturi..Nu iti inchipui ca se topește si se scurge pe suprafata de fricțiune a discului. Totusi, vaselina de cupru la ce temperaturi rezista? E periculos ce propui tu acolo. Exista vaselina ceramica care rezista la 1400 grade, e adevarat. Dar nici pe ea nu o recomanda producatorul acolo missionnad, on 21 martie 2019 - 20:54, said:
Crede-ma ca discurile se ovalizeaza din cauza materialului prost. de ce sa te creada, scuze ca te intreb, esti o autoritate in domeniu? eu am postat si cazuri cand oamenii au schimbat 3 seturi de discuri si apoi au realizat ca fuzeta e problema TruculMagic, on 21 martie 2019 - 10:25, said: Mergi la un drum de 50-100km , unde folosesti frana de mai multe ori si ai discurile fierbinti de nu le poti atinge, si dupa 5-10 minute, da cu niste apa pe ele si spune-mi ce se intampla Attached Files |
#28
Posted 28 March 2019 - 21:06
missionnad, on 21 martie 2019 - 09:23, said:
Alt scenariu înflorit de oameni care nu gândesc. Balta aia de care zici tu trebuie sa aibe 30 cm ,sa se scufunde discul in ea(putin probabil)...Chiar nu ai observat,roata cand intră in baltă,aceasta e împroşcată in lateral,putine sanse sa ajungă pe disc. "If you drive with wet brakes, for example after driving through water, after heavy rainfall or after washing the vehicle, the braking effect may be reduced as the brake discs will be wet, or possibly frozen (in winter). The brakes must be dried as quickly as possible by careful braking at higher speed. Please ensure that no following vehicle and no other road user is put at risk as a result of this action A layer of salt that accumulates on the discs and pads will reduce the braking effect and increase the braking distance. If the vehicle has not been braked for a long time on roads which have been gritted with salt, the layer of salt must be reduced through careful braking" |
|
#29
Posted 30 March 2019 - 02:17
Tot pe aproape de subiect, la masinile voastre se invarte usor roata cand masina e ridicata pe cric? La a mea am observat ca parca franeaza un pic. Placutele se freaca de disc in continu. Nu franeaza dar nici nu se invarte liber.
|
#30
Posted 30 March 2019 - 08:45
vinciun, on 30 martie 2019 - 02:17, said:
Tot pe aproape de subiect, la masinile voastre se invarte usor roata cand masina e ridicata pe cric? vinciun, on 30 martie 2019 - 02:17, said:
La a mea am observat ca parca franeaza un pic. Placutele se freaca de disc in continu. Nu franeaza dar nici nu se invarte liber. daca tu vezi clar la tine ca freaca discurile, ce mai e de discutat? daca freaca, ar trebui sa se incalzeasca discurile. deci daca ar freca pe fata, ai putea sa mergi cu masina un pic pe undeva in afara traficului, sa opresti folosind frana de motor si frana de mana si sa constati daca discurile sint calde. Pe spate, poti eventual sa testezi pe role la un dyno sau ceva asemanator sa verifici incalzirea nu exista frecare fara incalzire, si invers, nu exista incalzire fara frecare |
#31
Posted 30 March 2019 - 18:15
#32
Posted 01 April 2019 - 21:37
Nu stiu cum, dar problema sa rezolvat de la sine.... Acum masina nu mai vibreaza la franare, dar am observat doua lucruri:
1. S-a stricat un senzor ABS de pe spate stanga si acum nu mai am nici ABS nici ESP 2. Am observat ca in rezervorul de lichid de frana era mult prea mult lichid si dadea pe afara, asa ca am extras putin din el. Se poate ca problema sa fi fost de la unul din lucrurile precizate mai sus? Chiar sunt curios cum se poate sa se rezolve problema asa de la sine, plus ca vibra tare cand puneam frana nu doar asa foarte putin sesizabil sa zici ca eram eu paranoic... |
#33
Posted 04 April 2019 - 23:53
unbrutus, on 30 martie 2019 - 08:45, said: nu ai precizat daca vorbesti de fata sau de spate... pe fata apare cutia in ecuatie si se rotesc greu. e prost pusa problema, ori intrebi daca se invart rotile greu sau liber, ori daca placutele freaca de disc continuu si la altii daca tu vezi clar la tine ca freaca discurile, ce mai e de discutat? daca freaca, ar trebui sa se incalzeasca discurile. deci daca ar freca pe fata, ai putea sa mergi cu masina un pic pe undeva in afara traficului, sa opresti folosind frana de motor si frana de mana si sa constati daca discurile sint calde. Pe spate, poti eventual sa testezi pe role la un dyno sau ceva asemanator sa verifici incalzirea nu exista frecare fara incalzire, si invers, nu exista incalzire fara frecare E vorba de discurile de pe fata. Nu am inteles despre care cutie e vorba, daca acea de viteze nu are treaba ca masina-i cu propulsie. Sunt la curent ca frecarea genereaza caldura, nu stiu daca-i normal ca placutele sa frece usor de disc ( sa ramana in contact cu discul) tot timpul. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users