Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Free streaming SkyShowtime

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 

Audi A4 discuri de frana ovalizate

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#19
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,353
  • Înscris: 22.10.2007
Problema nu se pune la modul ala ci la modul pus ate, chiar si dupa alte ate->probleme, inlocuit cu altceva-> no problem, sau inlocuit pe garantie cu acelasi model->din nou probleme, schimbat producatorul->no problem.
Si nu cred ca ate e cel mai vandut, numeri pe degetele de la o mana cati stiu cine face un anume reper oem la masina lor.

Cam toti au mai multe modele pe aceeasi marime, majoritatea pun modelul de baza, pana la urma toate ar trebui sa fie cam la fel la mers normal, legal, zi de zi, indiferent ca sunt starline sau brembo max sau ate power.

Edited by _-livio-_, 21 March 2019 - 10:25.


#20
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postmissionnad, on 21 martie 2019 - 08:41, said:

Astea sunt povesti de adormit copiii...vrăjeli.
Doar nu pun frână de la 200-0 km/h iar in următoarele 10 secunde intru direct intr-o spalatorie.

Mergi la un drum de 50-100km , unde folosesti frana de mai multe ori si ai discurile fierbinti de nu le poti atinge, si dupa 5-10 minute, da cu niste apa pe ele si spune-mi ce se intampla Posted Image

#21
valecris16

valecris16

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 26.11.2007

View Postdan1980_25, on 21 martie 2019 - 10:14, said:

Puneai EBC ceramice pe un Audi din 2003 si dublai valoarea masinii?
Si uite asa o dam in ''balaceala''.....
La acele discuri ceramice ai nevoie de suporti speciali pentru un alt tip de etriere...  etriere,care vin montate doar pe anumite fuzete....
Si daca stam bine sa ne gandim,  unele suruburi,de unica folosinta,ajung la preturi greu de digerat.

Cand am spus mid>>h-end ma refeream la modelul acela de masina....nu S4 //RS4.
Iar ATE dupa anul 2000 nu mai este acelasi ATE din ,sa zicem, 1970....

La acel A4 eu personal montam ceva ca in imaginea de mai jos...

Attached Files



#22
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Discurile se deteriorează în primul rând datorită plăcuțelor foarte dure. Am cumpărat actuala mașină cu revizie făcută și garanție de la reprezentanță. După 30.000 km, au început să bată discurile. Când le-am schimbat, discurile erau praf iar plăcuțele erau ca noi. Acum am pus tot de la ATE (ca și cele oem) dar cu plăcuțe moi și am peste 20.000 km de la montaj fără nici o problemă.

Edited by MembruAnonim, 21 March 2019 - 10:33.


#23
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Fenomenul apare din cauza ca , in prima faza , discurile fiind noi , " tin " o traiectorie dreapta . Dupa franari repetare si dupa ce se incing franele , discurile sunt "trase " de prezoane pe fuzeta , care fuzeta este deformata si va deforma si discul Este vorba despre abateri mici , nesesizabile la ochi dar sesizabile in pedala . Se poate vedea si urma pe discul de frana daca stii la ce sa te uiti . Apare ca un "hamon " de sabie japoneza incepand dinspre centrul discului spre jumatatea lui . Singura solutie este schimbarea fuzetei cu disc cu tot . Desi le-ai luat noi , cel putin unul este acum deformat , asa ca exista riscul sa deformeze fuzeta daca pui fuzeta noua pe disc deja deformat . Multi care nu inteleg fenomenul spun ca este imposibil sa se deformeze o fuzeta dar fuzeta nu se deformeaza direct mecanic. Presiunea furnizata de prezoane adunata la incingerea duscurilor si fuzetelor , fac ca in timp sa apara aceste deformari .

#24
ciine

ciine

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,069
  • Înscris: 04.06.2007
Trepidatia la franare poate fi generata si de o problema la geometria rotilor pe fata, jocuri uzuri etc. Placutele care scartie sunt dure , n-ai nici frana, strica si discul

#25
1marius1

1marius1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 29.03.2012
Rotile au fost echilibrate de curând fiindcă am schimbat anvelopele și am pus altele noi e vară

Edited by 1marius1, 21 March 2019 - 12:20.


#26
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

View Postciine, on 21 martie 2019 - 11:12, said:

Placutele care scartie sunt dure , n-ai nici frana, strica si discul
Si ale mele cum sunt având in vedere ca au 80.000 si inca mai merg iar discul e tocit foarte putin...

View Postunbrutus, on 21 martie 2019 - 10:10, said:

e controversata partea cu vaselina pe butuc. Elsawin nu spune nimic de vaselina acolo.
De ce e controversata? Ca impiedica formarea din nou a ruginii intre disc si butuc iar la următoarea demontare nu te mai chinui sa scoti discul?
Se folosește vaselina pe baza de cupru(maro) rezistenta la temperaturi..Nu iti inchipui ca se topește si se scurge pe suprafata de fricțiune a discului.

View PostTruculMagic, on 21 martie 2019 - 10:25, said:



Mergi la un drum de 50-100km , unde folosesti frana de mai multe ori si ai discurile fierbinti de nu le poti atinge, si dupa 5-10 minute, da cu niste apa pe ele si spune-mi ce se intampla Posted Image
Crede-ma ca discurile se ovalizeaza din cauza materialului prost.
Discurile originale le-am schimbat la 120.000 km,se ovalizasera..In condițiile in care NU AM SPALAT NICIODATĂ MASINA LA SPALATORIE si nici in băltoace(care sa ajunga la disc) nu am intrat.
Plus ca am un stil de condus care nu streseaza sistemul de franare,probabil din aceasta cauza sunt la al doilea set de placute care bat si ele spre suta de mii de km rezistenta.

#27
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postmissionnad, on 21 martie 2019 - 20:54, said:

De ce e controversata? Ca impiedica formarea din nou a ruginii intre disc si butuc iar la următoarea demontare nu te mai chinui sa scoti discul?
Se folosește vaselina pe baza de cupru(maro) rezistenta la temperaturi..Nu iti inchipui ca se topește si se scurge pe suprafata de fricțiune a discului.
e controversata pt ca asa cum am spus nu apare in procedura oficiala, or fi niste motive pt asta.

Totusi, vaselina de cupru la ce temperaturi rezista? E periculos ce propui tu acolo.

Exista vaselina ceramica care rezista la 1400 grade, e adevarat. Dar nici pe ea nu o recomanda producatorul acolo

View Postmissionnad, on 21 martie 2019 - 20:54, said:

Crede-ma ca discurile se ovalizeaza din cauza materialului prost.
sau din cauza rulmentului cu joc, fuzetei etc
de ce sa te creada, scuze ca te intreb, esti o autoritate in domeniu?
eu am postat si cazuri cand oamenii au schimbat 3 seturi de discuri si apoi au realizat ca fuzeta e problema

View PostTruculMagic, on 21 martie 2019 - 10:25, said:


Mergi la un drum de 50-100km , unde folosesti frana de mai multe ori si ai discurile fierbinti de nu le poti atinge, si dupa 5-10 minute, da cu niste apa pe ele si spune-mi ce se intampla Posted Image
nimic

Attached Files



#28
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postmissionnad, on 21 martie 2019 - 09:23, said:

Alt scenariu înflorit de oameni care nu gândesc.
Balta aia de care zici tu trebuie sa aibe 30 cm ,sa se scufunde discul in ea(putin probabil)...Chiar nu ai observat,roata cand intră in baltă,aceasta e împroşcată in lateral,putine sanse sa ajungă pe disc.
iti mai dau un argument, ca apa ajunge pe discuri la ploaie, si nu numai apa, ci chiar gheata, sarea etc, uite ce scrie in manual:

"If you drive with wet brakes, for example after driving through water, after heavy rainfall or after washing the vehicle, the braking effect may be reduced
as the brake discs will be wet, or possibly frozen (in winter). The brakes must be dried as quickly as possible by careful braking at higher speed. Please
ensure that no following vehicle and no other road user is put at risk as a result of this action

A layer of salt that accumulates on the discs and pads will reduce the braking effect and increase the braking distance. If the vehicle has not been
braked for a long time on roads which have been gritted with salt, the layer of salt must be reduced through careful braking"

#29
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015
Tot pe aproape de subiect, la masinile voastre se invarte usor roata cand masina e ridicata pe cric? La a mea am observat ca parca franeaza un pic. Placutele se freaca de disc in continu. Nu franeaza dar nici nu se invarte liber.

#30
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postvinciun, on 30 martie 2019 - 02:17, said:

Tot pe aproape de subiect, la masinile voastre se invarte usor roata cand masina e ridicata pe cric?
nu ai precizat daca vorbesti de fata sau de spate... pe fata apare cutia in ecuatie si se rotesc greu.

View Postvinciun, on 30 martie 2019 - 02:17, said:

La a mea am observat ca parca franeaza un pic. Placutele se freaca de disc in continu. Nu franeaza dar nici nu se invarte liber.
e prost pusa problema, ori intrebi daca se invart rotile greu sau liber, ori daca placutele freaca de disc continuu si la altii
daca tu vezi clar la tine ca freaca discurile, ce mai e de discutat? daca freaca, ar trebui sa se incalzeasca discurile.

deci daca ar freca pe fata, ai putea sa mergi cu masina un pic pe undeva in afara traficului, sa opresti folosind frana de motor si frana de mana si sa constati daca discurile sint calde.

Pe spate, poti eventual sa testezi pe role la un dyno sau ceva asemanator sa verifici incalzirea

nu exista frecare fara incalzire, si invers, nu exista incalzire fara frecare

#31
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 24.06.2006

View Postvinciun, on 30 martie 2019 - 02:17, said:

La a mea am observat ca parca franeaza un pic. Placutele se freaca de disc in continu.
daca nu se incalzesc inegal rotile de pe aceiasi axa, discurile nu devin caramizii unde nu atinge placuta, las-o asa

#32
1marius1

1marius1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 29.03.2012
Nu stiu cum, dar problema sa rezolvat de la sine.... Acum masina nu mai vibreaza la franare, dar am observat doua lucruri:
1. S-a stricat un senzor ABS de pe spate stanga si acum nu mai am nici ABS nici ESP
2. Am observat ca in rezervorul de lichid de frana era mult prea mult lichid si dadea pe afara, asa ca am extras putin din el.
Se poate ca problema sa fi fost de la unul din lucrurile precizate mai sus? Chiar sunt curios cum se poate sa se rezolve problema asa de la sine, plus ca vibra tare cand puneam frana nu doar asa foarte putin sesizabil sa zici ca eram eu paranoic...

#33
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015

View Postunbrutus, on 30 martie 2019 - 08:45, said:


nu ai precizat daca vorbesti de fata sau de spate... pe fata apare cutia in ecuatie si se rotesc greu.


e prost pusa problema, ori intrebi daca se invart rotile greu sau liber, ori daca placutele freaca de disc continuu si la altii
daca tu vezi clar la tine ca freaca discurile, ce mai e de discutat? daca freaca, ar trebui sa se incalzeasca discurile.

deci daca ar freca pe fata, ai putea sa mergi cu masina un pic pe undeva in afara traficului, sa opresti folosind frana de motor si frana de mana si sa constati daca discurile sint calde.

Pe spate, poti eventual sa testezi pe role la un dyno sau ceva asemanator sa verifici incalzirea

nu exista frecare fara incalzire, si invers, nu exista incalzire fara frecare

E vorba de discurile de pe fata. Nu  am inteles despre care cutie e vorba, daca acea de viteze nu are treaba ca masina-i cu propulsie.

Sunt la curent ca frecarea genereaza caldura, nu stiu daca-i normal ca placutele sa frece usor de disc ( sa ramana in contact cu discul) tot timpul.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate