Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Vodafone refuza sa inchida un abonament de voce.Titularul de contract a decedat.
Last Updated: Sep 11 2022 13:06, Started by
c_marius80
, Mar 19 2019 07:24
·
0
#55
Posted 21 March 2019 - 08:18
zzhunt, on 20 martie 2019 - 22:29, said:
In contract scrie poate rezilia. Adică dacă vor ei. Nu scrie se reziliază in caz de Vodafone poate rezilia in caz de cutare lucru Nu pot decat sa ma bucur ca in majoritatea firmelor NU lucreaza oameni ca tine si firmele nu au toate procedurile rigide. Din cate imi dau seama, lucrezi la stat, nu ? Doar acolo "poate" = "clar nu se poate, mars d-aici !". Sau esti magistrat sa interpretezi cuvintele asa cum vrei tu ? Acel "poate", la tine este direct "doar daca vrea muschii mei". Si cum "nu vrea"...plateste, teparule ! Edited by Magicwisewolf, 21 March 2019 - 08:20. |
#56
Posted 21 March 2019 - 09:30
"Poate" ăla din contract are rol de "în caz de".
Nu se ia totul ad literam. |
#57
Posted 21 March 2019 - 14:47
zzhunt, on 20 martie 2019 - 21:06, said:
Succesiunea nu o faci pt un abonament O faci pt actele casei, pt bani din banca etc Acum 2 ani costa undeva la 2000-2500 lei Daca trece 1 an creste tariful mult se plătește și impozit la moștenire parca |
#58
Posted 21 March 2019 - 16:05
Magicwisewolf, on 21 martie 2019 - 08:18, said:
Iar incepi sa despici firul in 15 ? Nu pot decat sa ma bucur ca in majoritatea firmelor NU lucreaza oameni ca tine si firmele nu au toate procedurile rigide. Din cate imi dau seama, lucrezi la stat, nu ? Doar acolo "poate" = "clar nu se poate, mars d-aici !". Sau esti magistrat sa interpretezi cuvintele asa cum vrei tu ? Acel "poate", la tine este direct "doar daca vrea muschii mei". Si cum "nu vrea"...plateste, teparule ! "9.2.Vodafone poate rezilia unilateral in caz de vs "9.2.Vodafone reziliaza unilateral in caz de Mai invata limba romana Poate ala = daca vor Ca angajatii aia au fost fraieri e alta poveste |
#59
Posted 22 March 2019 - 00:05
De ce ar risca o companie sa ii fie afectata imaginea pentru cateva sute/mii de lei?
Astfel de lucruri pot deveni virale imediat. Edited by vj_Heaven, 22 March 2019 - 00:07. |
#60
Posted 22 March 2019 - 14:48
Cuvantul cheie din articolul ala 9.2 este UNILATERAL.
Chiar in ultima vreme erau promovate destule cazuri cu oameni care nu au anuntat decesul titularului, iar companiile si institutiile trimiteau facturi si somatii pe numele titularilor pe serviciile furnizate in continuare, si tot rudele pozau in victime, cand ei au dat teapa pe numele decedatului cu speranta ca atunci cand vine scadenta pentru ce au beneficiat vor face scandal public si cei la care au dat teapa vor ceda santajului si vor accepta sa ramana cu teapa. |
#61
Posted 23 March 2019 - 09:57
@initiator: invocă caz de forță majoră și închide contractul. Dacă nu a fost sinucidere nu au ce sa comenteze. Citește contractul și ameninta-i cu OPC in caz de refuz. Nu pierde timpul cu discutii... Condoleante
|
#62
Posted 23 March 2019 - 10:03
nei-k, on 23 martie 2019 - 09:57, said:
@initiator: invocă caz de forță majoră și închide contractul. Dacă nu a fost sinucidere nu au ce sa comenteze. Citește contractul și ameninta-i cu OPC in caz de refuz. Nu pierde timpul cu discutii... Condoleante A rezolvat deja c_marius80, on 19 martie 2019 - 13:43, said:
Update : am rezolvat cu inchiderea abonamentului. Cum? Am fost intr-un magazin oficial Vodafone (se pare ca prima oara cand am incercat sa inchid abonamentul am nimerit intr-o franciza...de unde sa stiu eu ca pe Magheru in Bucuresti este franciza...nu scria nicaieri ) indrumat de catre cei de la *222,am prezentat certificatul de deces,angajatul Vodafone l-a scanat si trimis catre centrala...abonamentul se va inchide in 24 de ore.Legat de telefon am intrebat daca trebuie sa platesc ceva mi s-a spus ca nu. Edited by FreeThinker, 23 March 2019 - 10:04. |
#63
Posted 23 March 2019 - 10:06
Eu m-am nimerit intr-un magazin Telekom unde era un batran care incerca sa inchida abonamentul sotiei decedate.
Aia din magazin insistau ca el nu are cum sa inchida abonamentul si ca e necesara semnatura titularei pentru asta, apoi i-au propus o solutie: sa ceara voie la centru sa schimbe abonamentul pe numele lui. Evident ca omul a refuzat teapa lor. Nu imi venea sa cred cata ticalosie in angajatii aia. |
#64
Posted 25 March 2019 - 20:42
|
#65
Posted 25 March 2019 - 20:45
#66
Posted 26 March 2019 - 11:11
c_marius80, on 25 martie 2019 - 20:42, said:
Eu am venit in tara sa ma ocup de formalitati...in succesiune mai sunt implicate si alte persoane (mama si sora mea)...banuiesc ca in acest caz tu cereai la toti trei sa platim telefonul...nu? Esti tare amuzant... Kres, on 25 martie 2019 - 20:45, said:
Condoleante. Achita-le ratele ramase si da-i in pisici... Omul a rezolvat de o saptamana. Nu mai dati sfaturi si indicatii aiurea, mai ales ca deja a rezolvat. Te las sa descoperi cum... |
#67
Posted 29 March 2019 - 09:41
c_marius80, on 25 martie 2019 - 20:42, said: Eu am venit in tara sa ma ocup de formalitati...in succesiune mai sunt implicate si alte persoane (mama si sora mea)...banuiesc ca in acest caz tu cereai la toti trei sa platim telefonul...nu? Esti tare amuzant... Toți aia care accepta succesiunea plăteau in mod egal Costa telefonul 15 lei cate 5 lei de căciulă Se pare că voi nu înțelegeți. La notar semnezi că refuzi sau acepti moștenirea inclusiv datoriile Că aia au fost proști și au închis abonamentul pe minus e problema lor |
#68
Posted 29 March 2019 - 10:14
Fii fara grija, ca a platit in alea 15 luni reducerea aia primita la telefon. Nu a iesit compania pe minus.
|
#69
Posted 29 March 2019 - 11:34
zzhunt, on 29 martie 2019 - 09:41, said:
Toți aia care accepta succesiunea plăteau in mod egal Costa telefonul 15 lei cate 5 lei de căciulă Se pare că voi nu înțelegeți. La notar semnezi că refuzi sau acepti moștenirea inclusiv datoriile Că aia au fost proști și au închis abonamentul pe minus e problema lor Ce e cel mai misto, e ca in continuare esti tot mai amuzant... |
|
#70
Posted 11 September 2022 - 13:06
La dezbatere succesiune dupa defunct se accepta si pasiv si activ si datorii asa este legea. Daca mostenitorii refuza preia statul activele si datoriile. Daca defunctul nu are nimic Vdf da pe pierderi valoarea. Contractul nu poate fi reziliat decat dupa plata datorii defunct catre vdf altfel continua.. si se acumuleaza datorii vdf are case de avocatura solide. Cum sunt si creditele la banca e aceeasi metodologie e un fel de credit telefon prin rate incluse in abonament. Sfat.... platiti datoria si va inchide conteactul cf legii in 30 zile ..altfel platesc amenda de la prot consumatorului mare.Nu pot tine in contract o pers decedata cu 0 datorii. Pt persoane peste 70 ani ideal este cartela Prepaid. Din multe motive,nu poate uita tel deschis sa faca costuri uriase,nu poate fi pacalit cu costuri uriase pe numere cu val adaugata.Si nu poate fi manipulat abonamentul de agenti vanzari cu oferte inselatoare.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users