Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Vodafone refuza sa inchida un abonament de voce.Titularul de contract a decedat.
Last Updated: Sep 11 2022 13:06, Started by
c_marius80
, Mar 19 2019 07:24
·
0
#37
Posted 19 March 2019 - 10:52
george_alexandru, on 19 martie 2019 - 07:40, said:
Tatal tau avea active (proprietati) si pasive (datorii) pe care le transmite mai departe, prin succesiune. Catre tine, cel mai probabil. Uite aici:http://www.ziare.com/bani/credit/ce-se-intampla-cu-creditul-la-banca-in-caz-de-deces-e-obligat-mostenitorul-sa-mai-plateasca-rate-1463383 Daca tatal tau iti lasa mostenire zero bunuri, atunci ai scapat, VF poate recupera de la tine doar in limita a ceea ce ai mostenit. c_marius80, on 19 martie 2019 - 07:50, said:
Exista vreo lege in Romania care ma poate obliga sa preiau fortat in urma procesului de indiviziune (succesiune) obligatiile contractuale a celui decedat? Mentionez ca la Digi am inchis contractul de TV + internet fix fara probleme. Precizez ca eu nu mai sunt la curnet cu legile din Romania...sunt plecat din tara de 12 ani. Cand am fost in reprezentanta sa inchid abonamentul,in afara faptului ca mi s-a transmis ca nu poate fi inchis,am intrebat daca trebuie sa platesc ceva vreo suma de bani ca si despagubire pentru telefon insa angajatul de acolo nu a stiut ce sa-mi raspunda. Eu locuiesc in Danemarca...aici in urma unui deces toate contractele ale titularului se inchid...ma refer la contractele de servici,nu la datori catre banci sau catre stat (fisc). george_alexandru, on 19 martie 2019 - 07:40, said:
Tatal tau avea active (proprietati) si pasive (datorii) pe care le transmite mai departe, prin succesiune. Catre tine, cel mai probabil. Uite aici:http://www.ziare.com/bani/credit/ce-se-intampla-cu-creditul-la-banca-in-caz-de-deces-e-obligat-mostenitorul-sa-mai-plateasca-rate-1463383 Daca tatal tau iti lasa mostenire zero bunuri, atunci ai scapat, VF poate recupera de la tine doar in limita a ceea ce ai mostenit. Nu are legatura una cu alta. O datorie la banca =/= cu un contract de servicii la un operator, de orice fel. Mai intereseaza-te. |
#38
Posted 19 March 2019 - 11:07
NU stiu peste cine ai dat la Vodafone, dar era ori batut in cap ori lenes. La toti operatorii se face o nota explicativa, se ataseaza certificatul de deces, se trimite la rezilieri si gata. Nimanui nu ii pasa cu adevarat de telefonul ala, angajatii nu sunt actionari la Vodafone. In locul tau nici nu luam in seama abonamentul ala, mai ales ca esti mutat in Danemarca. Faceam succesiunea linistit, vindeam de era de vandut, si sa te dea Vodafone in judecata in calitate de succesor, sa castige si sa vad eu cum o sa infiinteze orice executor judecatoresc din Romania poprire pe venituri in Danemarca.
|
#39
Posted 19 March 2019 - 13:14
Bine ca nu avea si vreun caine sau vreun papagal ca sa vezi ce trageai si cu aia de la protectia animalelor!
|
#40
Posted 19 March 2019 - 13:17
#41
Posted 19 March 2019 - 13:43
Update : am rezolvat cu inchiderea abonamentului. Cum? Am fost intr-un magazin oficial Vodafone (se pare ca prima oara cand am incercat sa inchid abonamentul am nimerit intr-o franciza...de unde sa stiu eu ca pe Magheru in Bucuresti este franciza...nu scria nicaieri ) indrumat de catre cei de la *222,am prezentat certificatul de deces,angajatul Vodafone l-a scanat si trimis catre centrala...abonamentul se va inchide in 24 de ore.Legat de telefon am intrebat daca trebuie sa platesc ceva mi s-a spus ca nu.
|
#42
Posted 19 March 2019 - 13:50
la francize/parteneri parca scrie si numele lor afara, la ceilalti orange store e partener, shop e cel al firmei.
|
#43
Posted 19 March 2019 - 16:07
Sa stii ca asa este, la francize si dealeri de obicei se inventeaza tot felul de treburi contrare politicii Vodafone.
Daca vrei sa se respecte politica Vodafone mai bine te duci intr-un magazin Vodafone, ca la restul fac numai magarii, inventeaza taxe, inventeaza obligativitati... totul ca sa le iasa incasari si target lor. Mai fac si prin magazinele oficiale treburi din astea, dar chestii mai minore. |
#44
Posted 19 March 2019 - 18:58
c_marius80, on 19 martie 2019 - 13:43, said:
Update : am rezolvat cu inchiderea abonamentului. Cum? Am fost intr-un magazin oficial Vodafone (se pare ca prima oara cand am incercat sa inchid abonamentul am nimerit intr-o franciza...de unde sa stiu eu ca pe Magheru in Bucuresti este franciza...nu scria nicaieri ) indrumat de catre cei de la *222,am prezentat certificatul de deces,angajatul Vodafone l-a scanat si trimis catre centrala...abonamentul se va inchide in 24 de ore.Legat de telefon am intrebat daca trebuie sa platesc ceva mi s-a spus ca nu. Eu iti ceream sa platesti frumusel telefonul ce telefon e? Edited by zzhunt, 19 March 2019 - 18:59. |
#45
Posted 19 March 2019 - 19:26
Eu zic ca Vodafone a procedat foarte corect. Marius putea foarte bine sa nu anunte niciodata.
PS Condoleante. Edited by xymzar, 19 March 2019 - 19:27. |
#46
Posted 19 March 2019 - 20:01
c_marius80, on 19 martie 2019 - 13:43, said:
Update : am rezolvat cu inchiderea abonamentului. Cum? Am fost intr-un magazin oficial Vodafone (se pare ca prima oara cand am incercat sa inchid abonamentul am nimerit intr-o franciza...de unde sa stiu eu ca pe Magheru in Bucuresti este franciza...nu scria nicaieri ) indrumat de catre cei de la *222,am prezentat certificatul de deces,angajatul Vodafone l-a scanat si trimis catre centrala...abonamentul se va inchide in 24 de ore.Legat de telefon am intrebat daca trebuie sa platesc ceva mi s-a spus ca nu. Bine ca nu te-ai dus cu abonament de inchis si sa pleci cu inca unul nou in plus, cum au patit altii. Cu f putina minte, ce e drept si f mare imbarligare din partea lucratorului de acolo, coroborat cu semnatul ca primarul, fara sa citeasca... zzhunt, on 19 martie 2019 - 18:58, said: ai avut noroc. Eu iti ceream sa platesti frumusel telefonul ce telefon e? Il puneai sa plateasca telefonul pe motiv ca...? Tu tot timpul ai propriile reguli. Bine ca nu ai vreo firma de furnizare servicii, ca ori nu aveai clienti, ori te bateau clientii tai... Edited by Magicwisewolf, 19 March 2019 - 20:04. |
|
#47
Posted 19 March 2019 - 20:48
#48
Posted 19 March 2019 - 21:33
#49
Posted 20 March 2019 - 09:39
#50
Posted 20 March 2019 - 10:00
zzhunt, on 19 martie 2019 - 18:58, said:
Eu iti ceream sa platesti frumusel telefonul |
#51
Posted 20 March 2019 - 20:46
c_marius80, on 19 martie 2019 - 13:43, said:
Update : am rezolvat cu inchiderea abonamentului. Cum? Am fost intr-un magazin oficial Vodafone (se pare ca prima oara cand am incercat sa inchid abonamentul am nimerit intr-o franciza...de unde sa stiu eu ca pe Magheru in Bucuresti este franciza...nu scria nicaieri ) indrumat de catre cei de la *222,am prezentat certificatul de deces,angajatul Vodafone l-a scanat si trimis catre centrala...abonamentul se va inchide in 24 de ore.Legat de telefon am intrebat daca trebuie sa platesc ceva mi s-a spus ca nu. |
|
#52
Posted 20 March 2019 - 21:06
Eu îți ceream succesiunea de.la notariat și ceream plata telefonului
Că au acceptat aia din magazin închiderea e greșeală/ problema lor Telefonul trebuia platit. Succesiunea nu o faci pt un abonament O faci pt actele casei, pt bani din banca etc Acum 2 ani costa undeva la 2000-2500 lei Daca trece 1 an creste tariful mult se plătește și impozit la moștenire parca |
#53
Posted 20 March 2019 - 21:18
@zzhunt Am mai zis ce zici tu e corect doar cu conditia ca in contract sa nu existe clauza ca abonamentul se reliziaza fara taxe sau alte conditii in caz de deces. Cum aceea clauza exista in abonament nu puteai cere nimic nici tu, cel mult puteai sa nu faci contracte cu asa clauza.
|
#54
Posted 20 March 2019 - 22:29
In contract scrie poate rezilia.
Adică dacă vor ei. Nu scrie se reziliază in caz de Vodafone poate rezilia in caz de cutare lucru |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users