Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Vodafone refuza sa inchida un abonament de voce.Titularul de contract a decedat.

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#37
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,095
  • Înscris: 29.01.2016

 george_alexandru, on 19 martie 2019 - 07:40, said:

Tatal tau avea active (proprietati) si pasive (datorii) pe care le transmite mai departe, prin succesiune. Catre tine, cel mai probabil.

Uite aici:http://www.ziare.com/bani/credit/ce-se-intampla-cu-creditul-la-banca-in-caz-de-deces-e-obligat-mostenitorul-sa-mai-plateasca-rate-1463383

Daca tatal tau iti lasa mostenire zero bunuri, atunci ai scapat, VF poate recupera de la tine doar in limita a ceea ce ai mostenit.
Nu compara datoriile de la banca cu cele de la telefonie mobila. Sunt tare curios sa vad un operator care sta prin tribunale sa recupereze 500-600 lei pentru un cacat de telefon...

 c_marius80, on 19 martie 2019 - 07:50, said:

Exista vreo lege in Romania care ma poate obliga sa preiau fortat in urma procesului de indiviziune (succesiune) obligatiile contractuale a celui decedat?
Mentionez ca la Digi am inchis contractul de TV + internet fix fara probleme.

Precizez ca eu nu mai sunt la curnet cu legile din Romania...sunt plecat din tara de 12 ani.



Cand am fost in reprezentanta sa inchid abonamentul,in afara faptului ca mi s-a transmis ca nu poate fi inchis,am intrebat daca trebuie sa platesc ceva vreo suma de bani ca si despagubire pentru telefon insa angajatul de acolo nu a stiut ce sa-mi raspunda.

Eu locuiesc in Danemarca...aici in urma unui deces toate contractele ale titularului se inchid...ma refer la contractele de servici,nu la datori catre banci sau catre stat (fisc).
Cei de la reprezentanta nu vor sa aiba abonamente inchise. Ei trebuie sa faca prelungiri, contracte noi, rezilierile si orice fel de inchidere sunt "bile negre" contorizate. De aceea nu vor. Legal, nu au ce sa iti faca si trebuie sa iti primeasca certificatul de deces si cererea de inchidere, sa iti dea nr de inregistrare si sa o solutioneze in maxim 30 de zile. Inca o data, nu crede tampeniile altora care compara un contract de servicii cu un imprumut.

 george_alexandru, on 19 martie 2019 - 07:40, said:

Tatal tau avea active (proprietati) si pasive (datorii) pe care le transmite mai departe, prin succesiune. Catre tine, cel mai probabil.

Uite aici:http://www.ziare.com/bani/credit/ce-se-intampla-cu-creditul-la-banca-in-caz-de-deces-e-obligat-mostenitorul-sa-mai-plateasca-rate-1463383

Daca tatal tau iti lasa mostenire zero bunuri, atunci ai scapat, VF poate recupera de la tine doar in limita a ceea ce ai mostenit.
Gresit.
Nu are legatura una cu alta. O datorie la banca =/= cu un contract de servicii la un operator, de orice fel. Mai intereseaza-te.

#38
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
NU stiu peste cine ai dat la Vodafone, dar era ori batut in cap ori lenes. La toti operatorii se face o nota explicativa, se ataseaza certificatul de deces, se trimite la rezilieri si gata. Nimanui nu ii pasa cu adevarat de telefonul ala, angajatii nu sunt actionari la Vodafone. In locul tau nici nu luam in seama abonamentul ala, mai ales ca esti mutat in Danemarca. Faceam succesiunea linistit, vindeam de era de vandut, si sa te dea Vodafone in judecata in calitate de succesor, sa castige si sa vad eu cum o sa infiinteze orice executor judecatoresc din Romania poprire pe venituri in Danemarca.

#39
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 24.06.2008
Bine ca nu avea si vreun caine sau vreun papagal ca sa vezi ce trageai si cu aia de la protectia animalelor!

#40
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,167
  • Înscris: 28.06.2005

 george_alexandru, on 19 martie 2019 - 08:09, said:

Abonamentul e un serviciu, telefonul subvenționat este un fel de credit. Practic suma lunara de plata este abonament + rata telefon.
Scade valoarea abonamentului după 2 ani, în cazul de față?
Dacă nu, tot pachetul e doar un serviciu. :)


#41
c_marius80

c_marius80

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 369
  • Înscris: 19.03.2019
Update : am rezolvat cu inchiderea abonamentului. Cum? Am fost intr-un magazin oficial Vodafone (se pare ca prima oara cand am incercat sa inchid abonamentul am nimerit intr-o franciza...de unde sa stiu eu ca pe Magheru in Bucuresti este franciza...nu scria nicaieri ) indrumat de catre cei de la *222,am prezentat certificatul de deces,angajatul Vodafone l-a scanat si trimis catre centrala...abonamentul se va inchide in 24 de ore.Legat de telefon am intrebat daca trebuie sa platesc ceva mi s-a spus ca nu.

#42
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,352
  • Înscris: 22.10.2007
la francize/parteneri parca scrie si numele lor afara, la ceilalti orange store e partener, shop e cel al firmei.

#43
projectfp

projectfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,654
  • Înscris: 17.01.2019
Sa stii ca asa este, la francize si dealeri de obicei se inventeaza tot felul de treburi contrare politicii Vodafone.
Daca vrei sa se respecte politica Vodafone mai bine te duci intr-un magazin Vodafone, ca la restul fac numai magarii, inventeaza taxe, inventeaza obligativitati... totul ca sa le iasa incasari si target lor. Mai fac si prin magazinele oficiale treburi din astea, dar chestii mai minore.

#44
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015

 c_marius80, on 19 martie 2019 - 13:43, said:

Update : am rezolvat cu inchiderea abonamentului. Cum? Am fost intr-un magazin oficial Vodafone (se pare ca prima oara cand am incercat sa inchid abonamentul am nimerit intr-o franciza...de unde sa stiu eu ca pe Magheru in Bucuresti este franciza...nu scria nicaieri ) indrumat de catre cei de la *222,am prezentat certificatul de deces,angajatul Vodafone l-a scanat si trimis catre centrala...abonamentul se va inchide in 24 de ore.Legat de telefon am intrebat daca trebuie sa platesc ceva mi s-a spus ca nu.
ai avut noroc.
Eu iti ceream sa platesti frumusel telefonul

ce telefon e?

Edited by zzhunt, 19 March 2019 - 18:59.


#45
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,636
  • Înscris: 14.10.2004
Eu zic ca Vodafone a procedat foarte corect. Marius putea foarte bine sa nu anunte niciodata.

PS Condoleante.

Edited by xymzar, 19 March 2019 - 19:27.


#46
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,095
  • Înscris: 29.01.2016

 c_marius80, on 19 martie 2019 - 13:43, said:

Update : am rezolvat cu inchiderea abonamentului. Cum? Am fost intr-un magazin oficial Vodafone (se pare ca prima oara cand am incercat sa inchid abonamentul am nimerit intr-o franciza...de unde sa stiu eu ca pe Magheru in Bucuresti este franciza...nu scria nicaieri ) indrumat de catre cei de la *222,am prezentat certificatul de deces,angajatul Vodafone l-a scanat si trimis catre centrala...abonamentul se va inchide in 24 de ore.Legat de telefon am intrebat daca trebuie sa platesc ceva mi s-a spus ca nu.
Dupa cum ziceam...
Bine ca nu te-ai dus cu abonament de inchis si sa pleci cu inca unul nou in plus, cum au patit altii. Cu f putina minte, ce e drept si f mare imbarligare din partea lucratorului de acolo, coroborat cu semnatul ca primarul, fara sa citeasca...

 zzhunt, on 19 martie 2019 - 18:58, said:


ai avut noroc.
Eu iti ceream sa platesti frumusel telefonul

ce telefon e?
Cum adica a avut noroc daca astea sunt regulile si e normal asa ?
Il puneai sa plateasca telefonul pe motiv ca...?
Tu tot timpul ai propriile reguli. Bine ca nu ai vreo firma de furnizare servicii, ca ori nu aveai clienti, ori te bateau clientii tai...

Edited by Magicwisewolf, 19 March 2019 - 20:04.


#47
c_marius80

c_marius80

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 369
  • Înscris: 19.03.2019

 zzhunt, on 19 martie 2019 - 18:58, said:

ce telefon e?

Samsung Galaxy S8.

#48
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,514
  • Înscris: 20.10.2006

 zzhunt, on 19 martie 2019 - 18:58, said:

ai avut noroc.
Eu iti ceream sa platesti frumusel telefonul

ce telefon e?
In ce baza cereai daca in contract scrie ca abonamentul se reziliaza in caz de deces?

#49
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,095
  • Înscris: 29.01.2016

 c_marius80, on 19 martie 2019 - 20:48, said:

Samsung Galaxy S8.
Gata, pana aici. Conform lui zzhunt, e clar ca intentia tatalui tau a fost sa dea teapa. Scuze de cinism, dar unii au un mod de gandire...

#50
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004

 zzhunt, on 19 martie 2019 - 18:58, said:

Eu iti ceream sa platesti frumusel telefonul
Eu nu cred ca daca ai munci intr-un magazin Vodafone te-ai apuca sa te certi cu toti care au(sau au avut) datorii la Vodafone si iti calca pragul magazinului. Decesul titularului e un caz de forta majora si contractul se suspenda pana dispare forta majora, in cazul asta, fara sfarsit. Interesul tau in orice job ar trebui sa fie sa rezolvi lucrurile in asa fel incat sa nu ajungi la nebuni sau la spital cu capul spart. Se aplica o procedura, se inchide contractul cu pricina si asta e. De ce sa-ti bati capul cu un telefon cu care nu ai tu treaba? Cei pentru care face firma Vodafone Group bani sunt complet neinteresati de un dispozitiv, de ce ai fi tu viteazul angajat care se lupta cu clientii sau urmasii lor fara sa i se ceara asta?

#51
arsmundis

arsmundis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,448
  • Înscris: 14.02.2018

 c_marius80, on 19 martie 2019 - 13:43, said:

Update : am rezolvat cu inchiderea abonamentului. Cum? Am fost intr-un magazin oficial Vodafone (se pare ca prima oara cand am incercat sa inchid abonamentul am nimerit intr-o franciza...de unde sa stiu eu ca pe Magheru in Bucuresti este franciza...nu scria nicaieri ) indrumat de catre cei de la *222,am prezentat certificatul de deces,angajatul Vodafone l-a scanat si trimis catre centrala...abonamentul se va inchide in 24 de ore.Legat de telefon am intrebat daca trebuie sa platesc ceva mi s-a spus ca nu.
Felicitari. Bine ca nu l-ai ascultat pe nenea zzhunt ca daca era dupa el scoteai la bani de nu mai stiai de tine... Succesiune pentru un abonament de mobil... ce aberatii.

#52
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
Eu îți ceream succesiunea de.la notariat și ceream plata telefonului
Că au acceptat aia din magazin închiderea e greșeală/ problema lor
Telefonul trebuia platit.



Succesiunea nu o faci pt un abonament

O faci pt actele casei, pt bani din banca etc

Acum 2 ani costa undeva la 2000-2500 lei

Daca trece 1 an creste tariful mult se plătește și impozit la moștenire parca





#53
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,514
  • Înscris: 20.10.2006
@zzhunt Am mai zis ce zici tu e corect doar cu conditia ca in contract sa nu existe clauza ca abonamentul se reliziaza fara taxe sau alte conditii in caz de deces. Cum aceea clauza exista in abonament nu puteai cere nimic nici tu, cel mult puteai sa nu faci contracte cu asa clauza.

#54
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
In contract scrie poate rezilia.

Adică dacă vor ei.

Nu scrie se reziliază in caz de

Vodafone poate rezilia in caz de cutare lucru

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate