Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vodafone refuza sa inchida un abonament de voce.Titularul de contract a decedat.
Last Updated: Sep 11 2022 13:06, Started by
c_marius80
, Mar 19 2019 07:24
·
0
#1
Posted 19 March 2019 - 07:24
Va salut.
Ma confrunt cu urmatoarea problema : am incercat sa inchid abonamentul de voce al tatalui meu care a decedat de curand insa cei de la Vodafone refuza acest lucru. Am prezentat certificatul de deces in original insa am primit raspunsul ca abonamentul nu poate fi inchis pentru ca in mometul in care s-a facut abonamentul (oferta de loializare) tatal meu a primit un telefon subventionat. Perioada contractuala ramasa este de 9 luni. Ce demersuri pot face in acest sens? |
#2
Posted 19 March 2019 - 07:33
Pai poti sa-i trimiti la el sa-si recupereze telefonul. Ai grija sa le dai adresa exacta: aleea, numarul, adancimea...
Inca ceva, cine cred ei ca o sa plateasca abonamentul in fiecare luna? |
#3
Posted 19 March 2019 - 07:35
Dacă aveți de făcut succesiunea și dacă aveți de primit moștenire o să plătiți și abonamentul
|
#4
Posted 19 March 2019 - 07:40
Tatal tau avea active (proprietati) si pasive (datorii) pe care le transmite mai departe, prin succesiune. Catre tine, cel mai probabil.
Uite aici:http://www.ziare.com/bani/credit/ce-se-intampla-cu-creditul-la-banca-in-caz-de-deces-e-obligat-mostenitorul-sa-mai-plateasca-rate-1463383 Daca tatal tau iti lasa mostenire zero bunuri, atunci ai scapat, VF poate recupera de la tine doar in limita a ceea ce ai mostenit. Edited by george_alexandru, 19 March 2019 - 07:42. |
#5
Posted 19 March 2019 - 07:50
zzhunt, on 19 martie 2019 - 07:35, said:
Dacă aveți de făcut succesiunea și dacă aveți de primit moștenire o să plătiți și abonamentul Exista vreo lege in Romania care ma poate obliga sa preiau fortat in urma procesului de indiviziune (succesiune) obligatiile contractuale a celui decedat? Mentionez ca la Digi am inchis contractul de TV + internet fix fara probleme. Precizez ca eu nu mai sunt la curnet cu legile din Romania...sunt plecat din tara de 12 ani. george_alexandru, on 19 martie 2019 - 07:40, said:
...VF poate recupera de la tine doar in limita a ceea ce ai mostenit. Cand am fost in reprezentanta sa inchid abonamentul,in afara faptului ca mi s-a transmis ca nu poate fi inchis,am intrebat daca trebuie sa platesc ceva vreo suma de bani ca si despagubire pentru telefon insa angajatul de acolo nu a stiut ce sa-mi raspunda. Eu locuiesc in Danemarca...aici in urma unui deces toate contractele ale titularului se inchid...ma refer la contractele de servici,nu la datori catre banci sau catre stat (fisc). |
#6
Posted 19 March 2019 - 07:52
c_marius80, on 19 martie 2019 - 07:50, said:
am intrebat daca trebuie sa platesc ceva vreo suma de bani ca si despagubire pentru telefon insa angajatul de acolo nu a stiut ce sa-mi raspunda. Sfat pentru tine și alții, pe viitor: niciodată, ni-cio-da-tă, să nu-i întrebi pe alții câți (sau dacă) ce bani să le dai pe o asemenea speță (că situația lui Marius e destul de aparte și, după părerea mea, extrem de monstruoasă din partea firmei). Edited by Trexman, 19 March 2019 - 07:53. |
#7
Posted 19 March 2019 - 07:55
Pai nu ai cum să accepți numai moștenirea care îți convine
Adică să primești casa,mașină bani dar nu și datoriile Când faceți succesiunea la notar și semnezi semnezi pt tot Ori renunți la tot ori accepți tot O sa vezi tu la notariat |
#8
Posted 19 March 2019 - 08:00
#9
Posted 19 March 2019 - 08:04
Termeni si conditi generale ale contractului :
Citat : "9.2.Vodafone poate rezilia unilateral, de plin drept și fără altă formalitate prealabilă prezentul contract din motive imputabile clientului cu o notificare scrisă adresată cu 15 zile înainte de data încetării, în următoarele cazuri:(1) Clientul nu-și respectă în mod repetat obligaţia de plată a sumelor datorate;(2) Pierderea credibilităţii Clientului în cazul întârzierilor repetate la plata facturilor;(3) Clientul folosește în reţeaua GSM/UMTS/LTE telefoane mobile GSM/UMTS/LTE care nu sunt conforme cu prevederile legale privind introducerea pe piaţă, libera circulaţie şi punerea în funcţiune pe teritoriul României a echipamentelor radio şi a echipamentelor terminale de telecomunicaţii;(4) Clientul revinde serviciile furnizate de Vodafone sau încalcă prevederile art.11.1.(5) Clientul folosește serviciile GSM/UMTS/LTE în mod abuziv, pentru șicanarea altor Clienţi Vodafone, terţe persoane sau a angajaţilor Vodafone;(6) decesul Clientului;(7) Clientul nu-și respectă obligaţiile menționate la articolele 11., 2.3., 5 din prezentul contract.(8) Clientul nu transmite sau depune la Vodafone, în termen de 30 de zile de la data semnării contractului, documentele necesare încheierii contractuluiși/sau depozitul de garanţie solicitate de către Vodafone;(9) Dacă se constată ulterior că documentele prezentate în vederea încheierii contractului au fost expirate sau false;(10) Utilizatorul efectiv nu are la cunoștinţă datele de identificare ale titularului de contract.9.3.Încetarea contractului în cazurile enumerate la pct.9.2. se va produce de plin drept, fără intervenţia instanţei judecătorești competente, fără drept la compensaţie sau despăgubiri. https://www.vodafone...set/v370551.pdf |
#10
Posted 19 March 2019 - 08:05
In contract ce scrie la reziliere? Ai sunat la ei? Cine plateste acum abonamentul?
L.E mi-ai luat-o inainte! Edited by arab, 19 March 2019 - 08:09. |
|
#11
Posted 19 March 2019 - 08:06
platesti telefonul subventionat si se poate inchide abonamentul.
|
#12
Posted 19 March 2019 - 08:07
mostenesti si bunurile dar si obligatiile defunctului. si asa-i nu numai in ro. mostenirea poti sa o refuzi doar in intregime, nu numai ce-i convine.
c_marius80, on 19 martie 2019 - 08:04, said:
Termeni si conditi generale ale contractului : Citat : "9.2.Vodafone poate rezilia unilateral, de plin drept și fără altă formalitate prealabilă prezentul contract din motive imputabile clientului cu o notificare scrisă adresată cu 15 zile înainte de data încetării, în următoarele cazuri:(1) Clientul nu-și respectă în mod repetat obligaţia de plată a sumelor datorate;(2) Pierderea credibilităţii Clientului în cazul întârzierilor repetate la plata facturilor;(3) Clientul folosește în reţeaua GSM/UMTS/LTE telefoane mobile GSM/UMTS/LTE care nu sunt conforme cu prevederile legale privind introducerea pe piaţă, libera circulaţie şi punerea în funcţiune pe teritoriul României a echipamentelor radio şi a echipamentelor terminale de telecomunicaţii;(4) Clientul revinde serviciile furnizate de Vodafone sau încalcă prevederile art.11.1.(5) Clientul folosește serviciile GSM/UMTS/LTE în mod abuziv, pentru șicanarea altor Clienţi Vodafone, terţe persoane sau a angajaţilor Vodafone;(6) decesul Clientului;(7) Clientul nu-și respectă obligaţiile menționate la articolele 11., 2.3., 5 din prezentul contract.(8) Clientul nu transmite sau depune la Vodafone, în termen de 30 de zile de la data semnării contractului, documentele necesare încheierii contractuluiși/sau depozitul de garanţie solicitate de către Vodafone;(9) Dacă se constată ulterior că documentele prezentate în vederea încheierii contractului au fost expirate sau false;(10) Utilizatorul efectiv nu are la cunoștinţă datele de identificare ale titularului de contract.9.3.Încetarea contractului în cazurile enumerate la pct.9.2. se va produce de plin drept, fără intervenţia instanţei judecătorești competente, fără drept la compensaţie sau despăgubiri. https://www.vodafone...set/v370551.pdf Edited by Fane, 19 March 2019 - 08:08. |
#13
Posted 19 March 2019 - 08:09
Am postat mai sus ce scrie in contract...se precizeaza clar ca contractul poate fi reziliat de catre Vodafone,fara despagubiri in cazul de deces.
In cazul acesta,nu inteleg de ce nu pot inchide contractul... |
#15
Posted 19 March 2019 - 08:09
c_marius80, on 19 martie 2019 - 07:50, said: Exista vreo lege in Romania care ma poate obliga sa preiau fortat in urma procesului de indiviziune (succesiune) obligatiile contractuale a celui decedat? Mentionez ca la Digi am inchis contractul de TV + internet fix fara probleme. Precizez ca eu nu mai sunt la curnet cu legile din Romania...sunt plecat din tara de 12 ani. Cand am fost in reprezentanta sa inchid abonamentul,in afara faptului ca mi s-a transmis ca nu poate fi inchis,am intrebat daca trebuie sa platesc ceva vreo suma de bani ca si despagubire pentru telefon insa angajatul de acolo nu a stiut ce sa-mi raspunda. Eu locuiesc in Danemarca...aici in urma unui deces toate contractele ale titularului se inchid...ma refer la contractele de servici,nu la datori catre banci sau catre stat (fisc). Abonamentul e un serviciu, telefonul subvenționat este un fel de credit. Practic suma lunara de plata este abonament + rata telefon. |
|
#16
Posted 19 March 2019 - 08:10
#17
Posted 19 March 2019 - 08:13
Un an. Asta ca sa accepti/refuzi implilcit. Dupa aia cand ai nevoie dar sunt niste taxe mai mari.
Edited by andreic, 19 March 2019 - 08:16. |
#18
Posted 19 March 2019 - 08:14
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users