Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Consum mare Opel Astra GTC automat
Last Updated: Mar 23 2019 08:34, Started by
osafiebine
, Mar 18 2019 23:41
·
0
#20
Posted 19 March 2019 - 12:34
#21
Posted 19 March 2019 - 12:40
77777-7, on 19 martie 2019 - 07:36, said:
Asta e un fel de ''ingineria'' romaneasca? E foarte precis si corect comuterul de bord, defapt softul specific masinii pe CAN bus o sa arate chiar debitul per injector masurat in microlitri in timp real. O sa masurati voi cu precizie de microlitri cand bagati la pompa ? Nu fac numai romanii asta, TOATA lumea care vrea sa masoare o MASOARA. Ceea ce vezi tu pe bord sunt calcule care depind de alte calibrari. Daca vrei iti arat masuratori la mine burkina, on 19 martie 2019 - 08:55, said:
De ce ar face cineva 120,000 de km in 12 ani cu un diesel bashit? Apropos de km reali...srsly. Nevasta-mea are 16,000km in 3 ani jumate tehnics, on 19 martie 2019 - 09:38, said:
Te pot contrazice in orice moment. Eu fac des astfel de teste. Diesel-ul meu imi aratain BC 5,9-6.0 L/100km si plin/plin imi da 7,2-7,5L/100km. Deci unde naiba se duce diferenta de motorina ? Ca doar nu curge pe nicaieri. Mai trebuie sa-ti etalonezi si kilometrajul, ca nu cred c-ai facut-o, deci se poate si mai precis, si consumul o sa-ti dea si mai mare |
#22
Posted 19 March 2019 - 12:49
#23
Posted 19 March 2019 - 13:07
Remicade, on 19 martie 2019 - 12:49, said:
Hehe ai fi surprins ca NU . Poate si ptr ca o vreme a fost tinuta in garaj. plasticul și cauciucul îmbătrânesc indiferent unde o ții... e vorba de „susceptibilitatea” la oxidare! apoi dacă a trecut și combustibil prin ele, rezultatul e și mai și... mașina mea are 11 ani (unic propetar) și văd toate aceste aspecte și mă-nervez cu nervii, că n-am decât 185k cu ea... (chestia e că io zic că-n primii 10 ani orice motor duce 1mil km, dar după - e la latitudinea lui 'mnezeu!!! |
#24
Posted 19 March 2019 - 14:26
#25
Posted 19 March 2019 - 19:09
osafiebine, on 18 martie 2019 - 23:41, said:
Bună seara. Mi-am cumpărat toamna trecută un Opel Astra GTC, fabricație 2007, 120.000 km (reali, verificați), cutie automată (nu robotizată), 1.9 CDTI - 120 cai. Ca dotări am keyless go, entry, parțial piele, navigație mare, senzori. Chiar am avut noroc cu mașina. Este impecabilă. Ce probleme am întâmpinat cu ea... în perioada friguroasă a pornit foarte greu dimineața sau când am lăsat-o mai mult oprită. Pornește din buton, dar trebuie să țin ceva apăsat până pornește. Am verificat-o la service și nu are probleme cu alternatorul, electromotorul, mi s-a spus că pur și simplu așa face acest motor. :-/ Problema care mă deranjează foarte mult este consumul. Sub 13 nu prea am. De regulă între 13 și 14. În condițiile în care nu circul cu ea în București, ci în Ilfov, fără semafoare, fără trafic. Acum s-a stabilit la 12.4 dar mi se pare enorm pentru drum fără trafic, semafoare, opriri dese. Ce poate fi de vină și ce să fac? Mulțumesc. O masina impecabila nu poate avea probleme.Hotaraste-te. |
#26
Posted 19 March 2019 - 19:39
osafiebine, on 18 martie 2019 - 23:41, said:
...................... Acum s-a stabilit la 12.4 dar mi se pare enorm pentru drum fără trafic, semafoare, opriri dese. Ce poate fi de vină și ce să fac? Mulțumesc. 100% ai ceva erori, posibil egr belit, etc. PS: 1 litru in plus lasi la socoteala pt cutia automata, restu de 2-3 litri ai ceva belit Edited by Octavian___, 19 March 2019 - 19:41. |
#27
Posted 19 March 2019 - 19:43
#28
Posted 19 March 2019 - 19:53
Cum a zis si @gushpi verifică injectoarele.
Pornirea mai dificila a acestui motor se datoreaza faptului ca are nevoie de turatie mare la electromotor. Asa este proiectat el. Cu o revizie completa a electromotorului di o baterie buna nu ar trebuii sa fie probleme. A si inca ceva, are nevoie de o masă suplimentară in compartimentul motor. Lucru simplu, un cablu gros de cca.1m si doi papuci. Mai multe detalii le găsești pe forumul vectra c din Anglia. |
|
#29
Posted 20 March 2019 - 20:15
tehnics, on 19 martie 2019 - 09:38, said:
Te pot contrazice in orice moment. Eu fac des astfel de teste. Diesel-ul meu imi aratain BC 5,9-6.0 L/100km si plin/plin imi da 7,2-7,5L/100km. Deci unde naiba se duce diferenta de motorina ? Ca doar nu curge pe nicaieri. Pompa de unde cumperi cine zice ca e calibrata, verificata, sau ca nu o manaresc dupa ce pleaca controlul ? Cel mai bine o umpli pana curge afara, apoi mergi 50km cu 6% sau etc sa obtii un consum exact de 3 litri, apoi umpli fix 3 litri din sticla cantariti pe cantar de bucatarie digital cu precizie de 5 grame, si vezi daca e fix iarasi gata sa curga afara. Edited by 77777-7, 20 March 2019 - 20:27. |
#30
Posted 20 March 2019 - 20:24
costin001, on 19 martie 2019 - 11:23, said:
Mai nou in Vest, te amendeaza daca stai cu motorul oprit pe loc, gen in parcare. Te amendeaza de mult in Vest pentru treaba asta, in mod special in Germania. 77777-7, on 19 martie 2019 - 07:36, said:
1.9 diesel cu 12-13% ? Clar motor defect. As verifica injectoare blocate/defecte. Si pt pornire calumea bujii noi, dar probabil sa fie compresia najpa. O fi 120.00 km reali dar daca a fost supraincalzit motorul si distrus ceva, apoi normal sa nu porneasca si sa ia 13%. Asta e un fel de ''ingineria'' romaneasca? E foarte precis si corect comuterul de bord, defapt softul specific masinii pe CAN bus o sa arate chiar debitul per injector masurat in microlitri in timp real. O sa masurati voi cu precizie de microlitri cand bagati la pompa ? Ce antipatie au romanii la tehnologie. Nu-i adevarat. Computerul calculeaza stiind cat consuma fiecare injector la fiecare piston la fiecare admisie si masoara in microlitri pe secunda sau ceva de genul ori medie pe secunda. Mama dai niste explicatii de ma doare capul... nu ai cum sa stii ce are masina pana nu faci o constatare. Voi nu faceti acum de cat sa-i bagati prostii in cap si sa-l speriati. |
#31
Posted 21 March 2019 - 16:45
Vă mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. Sincer, sunt cam în ceață. ))) Am înțeles că trebuie să-mi verific mașina cap-coadă.
Kilometrii sunt reali, plus că nu e nicio urmă de uzură absolut nicăieri, mașina chiar a fost întreținută, dar da, a aparținut unei femei, unei chinezoaice chiar. Astăzi m-am trezit cu 2 cuie într-un cauciuc și am făcut pană. Cu ocazia asta am aflat că anvelopele sunt duse de mult timp, chiar sunt pericol. Să fie ăsta un motiv pentru consumul ridicat? |
#32
Posted 21 March 2019 - 16:55
Nu, nu afecteaza consumul in asa masura, in schimb e cam tragic ca nu verifici masina mai des, mai ales la chestiile absolut vitale.
La frane si cauciucuri sa nu te zgarcesti niciodata pt ca fac diferenta intre doar o masina sifonata si oase sifonate. Edited by _-livio-_, 21 March 2019 - 16:57. |
#33
Posted 22 March 2019 - 20:10
In Romania nu e lege cu minim 1.6mm la cauciucuri ?
Edited by 77777-7, 22 March 2019 - 20:10. |
|
#34
Posted 23 March 2019 - 00:59
E ca in restul tarilor din UE, daca indicatorii de uzura ajung la asfalt nu mai treci itp-ul.
|
#35
Posted 23 March 2019 - 05:03
#36
Posted 23 March 2019 - 08:34
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users