Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mașinile Englezești - chiar erau așa de proaste?
Last Updated: Apr 24 2019 20:27, Started by
djl
, Mar 18 2019 21:41
·
0
#20
Posted 19 March 2019 - 00:05
In anii 50 Anglia era la doilea producator auti , dupa SUA...
Masinile englezesti erau apraiate ca avand "stil". Era si o doza de snobism sa ia masina englezesaca.. Si nu zic dpar despre RR, bentely , Lagonda, Daimler , Jaguar .. ci si Triumf , Asutin , MG .... Iar Mini Morris , desi mai scumpa (cu destui bani!) fata de un VW 1200 ponta tit la "popilare" insa era modern, inteligent samd ect .. La mijlocul anilor 60 a castigat de cateva ori Raliul Montecarlo. Ma rog vedeta fotografilor era Ferari 250 GTO dar pidiumul era al micului Mini ... Si Austin 1800 a fost un succes - masina Anului un 65! Jaguar E a trezit fantezii de tiate felurile ... era un vis! Aparitia lui 420 in 66 .. cum sa zic ... a rupst! iar superbul 420G era mecanic peste orice Mercedes cu exceptia lui 300SEL 6,4 ..insa luxul ./.luxul.. Ma rpg Mercedes nici azi nu egaleaza macar un rover Van den Plass. Am zis Rover ? Si el era bine plasat cam cum ar fi azi BMW - juma sport juma lux .. dar era bune finisata ! mai ales Rover P5 zis "RR saracului" .. A da.. Rover in "declinarile" Van den Plass era depasit ca finisare doar de Haguar, Daimler 9/cae si el avea o delcinare van den Plass) ,si RR. Insa unele firme mai aveau pe unelemodele cuti de viteza cu prima treapta nesincronizata )trebuia dubal debreiere daca ati auzit) Insa in anii 70 .... au inceput sa dfufere. Puteri cilindrice "ramase in urma" , performante dinamice mai scazute si DIMENSIUNI PREA MICI!!! Adica motoarele ramsesera la nivel de anii 60 cand un 55 cp/l era deja oputere "sportiva" ... Sa zic asa cred ca au mizat pe preturi accesibile dar sa zic asa era cam scarbos sa platesti taxe pe 4,2 litri si sa fii depasit de un BMW/Mercrdes de 3 litri ... Ada..Modelul Marina a l;ui Asutin/Mprris a fots unanim criticat ptr trenul de rulare (un serila american .,.,. eroul in vizita in Londra il intreaba pepolitaiiul engelsec "ai incercat sa interoghezi un suspect in masina asta" sugerand ca ar fi fost un "gradu 3 legal") Dar totusi ... in 1973 Haguar lanseaza motorul V12 de 5,3 litri!!! Primul V12 de serie mare!!! Dar.. dar... Jeremy Clark ar fi de parere cae "spcoalismul", altii sindicatele insa nu zice nimei patroni, directorii Acum sezice ca erau cam putin fialbile. As fi curis cat de putin fiabileerau in comparatie cu alte masini.. Tin minte doar ca prin 1966 dea mai fiabila masina a fist Peugeot 304 .. Pe locul 2 era Mercedes 190...dar la un pret dublu sau mai rau!!! Dar ma rog proaste rau .. Mini a fots lansat in 1959. A iesit din favricatie in 2000. 41 de ani de productie.. Au incercat s ail inlocuiasca ... insa modeleul mai nou, modern se viondea mai slab decat vechitura!!! MGB aparut in 62 a fist produs pana in 1995. Amercanii au incercat sa faca o subscirotie ca sa pastreze productia de roadstere MGB .... Ma rog unii americani .. Onsa ecadera nu a privit numai marcilepur englezxestii.. Chrysler UK (grupul Rootes) in "dificultate" a fots preluat de Peugeot in 78 odata cu Chrysler France (Simca).. Ford UK are se distingea prin rafinament si aspect fata de fratele sau teuton a inceoat sa mia aibe modele "individualizate" de prin anii 70. De fpat Cortina din 1970 a fots ultimul Ford british : https://en.wikipedia...d_June_1972.JPG arata mai bine deact ala teuton !~! Ca,m tot atunci vauxal (GM UK) a inceput sa produca clone ale lui Opel (GM Deu) |
#21
Posted 19 March 2019 - 00:21
dexterash, on 18 martie 2019 - 22:36, said:
Lasand la o parte Defenderul care e super ok, mai sunt ceva branduri cunoscute pur englezesti: https://www.morgan-motor.co.uk/ https://www.caterhamcars.com/en https://www.mclaren.com/ Mai multe detalii aici: https://www.theaa.co...made-in-britain Acuma astept sa vina Trupa (de analfabeti functionali a) Lu' Papuc care sa explice ca nu se mai fabrica nimic in Europa/UK, ci totul se fabrica in China Da .. da cat vand?! SI* Catterham .. alacare e dupa Lotus Seven ... are o mica hiba majora : este INCOMOD!! CXaci de fpat e o masina de curse (F3) din anii 50 .. Cica dupa oora de sofat ai o febra cumplita la muschii de la umeri! Se recomanda ca inate sa iti iei asa ceva .. sa incepi s afaci sala cu 3 luni inainte!!! A da.. Nu stiu cum e acum,. dar pron 90 ptr modelul de 170 cp firma iti cerea un certificat ca ai urmat un curs de pilotaj sportiv. Ziceau ca nu cer asta sa de publicitate .. ci de frica cadeceselearfi fots o publicitate negativa!!!! A .. si prin 90-97 era si8 i firma ilnadeza Donkervoort cu niste clone de Lotus Seven usor cam estreme : peste 300cp la 600 de kile!!! Nu stiu ce paree au aia cu asigurarule .. A da.. cica AC Cobra 427 (alea de dinate de 1970) au mari dificultati cu asigurarile .. Si vorbesc despre alaea Street Car nu de competitie.... (ma rog sa conduci asa ceva e o dovada de insanitate mentala...Da nu zic ca as fi chiar sanatos!!!) |
#22
Posted 19 March 2019 - 00:37
Ghita_Bizonu, on 19 martie 2019 - 00:21, said:
Da .. da cat vand?! Daaaar... exista? Exista! Morgan, de exemplu, au avut o cifra de afaceri de aproximativ 35 milioane lire - cel putin pe una din companiile din grup. Nu-i exceptional, dar nici de aruncat. Pentru cei care'si cumpara masinile acestea nu exista probleme de asigurari, de cat de tare te dor muschii dupa 10 ore de condus (lol) etc etc. Edited by dexterash, 19 March 2019 - 00:39. |
#23
Posted 19 March 2019 - 01:00
Masinile englezesti...sunt ca femeile. Sunt misto si merg bine cat sunt noi...dupa ce imbatranesc poti sa le dai cu orice crema ca nu mai sunt cum au fost si nici kilometrajul inapoi.
Eu sincer nu am auzit pareri bune despre ele. Multi se feresc de ele. Poate au avut apogeul lor. Poate au fost facute-cumparate pentru forma lor, stilul lor mai aparte, cum zicea colegul, din snobism. In rest eu nu mi-as cumpara nici o masina englezeasca chiar sa am si bani... |
#24
Posted 19 March 2019 - 01:25
tehnics, on 19 martie 2019 - 01:00, said:
Eu sincer nu am auzit pareri bune despre ele. Multi se feresc de ele. tehnics, on 19 martie 2019 - 01:00, said:
din snobism. Quote
SNOB, SNOÁBĂ, snobi, snoabe, s. m. și f., adj. (Persoană) care admiră și adoptă fără discernământ și cu orice preț tot ce este la modă. – Din fr. snob. |
#25
Posted 19 March 2019 - 07:39
dexterash, on 19 martie 2019 - 01:25, said:
Despre care automobile englezesti zici ca nu ai auzit pareri bune? Discutam strict dpdv tehnic/calitativ, nu pret. Least reliable large/luxury SUV: Range Rover https://www.motoring...-reliable-cars/ Ghita_Bizonu, on 19 martie 2019 - 00:05, said:
In anii 50 Anglia era la doilea producator auti , dupa SUA... Masinile englezesti erau apraiate ca avand "stil". Era si o doza de snobism sa ia masina englezesaca.. Si nu zic dpar despre RR, bentely , Lagonda, Daimler , Jaguar .. ci si Triumf , Asutin , MG .... |
#26
Posted 19 March 2019 - 12:33
Mr_nobody_, on 19 martie 2019 - 07:39, said:
Least reliable luxury car: Jaguar XF Least reliable large/luxury SUV: Range Rover https://www.motoring...-reliable-cars/ Tu ești singurul care ai menționat MG, care era cea mai proastă marcă de mașini, până au cumpărat-o chinezii. Acum sunt mai fiabile, din ce am citit, dar erau praf. Vrei sa zici singurul destul de batran sa fi vazut MG B GT cadn era nou (prin 69 era unulparcat langa Biserica Anglicana aia de langa parcul Icoanei . Rosu si capota tot rosie ..) Eu vorbesc de o evolutie .... Poate masinile englezesti au devenit proaste , insa in anii 50,60 erau la fel defiabile casi altele. Ce a daunat a fots patronatele ... care au preferat sa nu investeasca.. De ex pron 77 jaguar amodernizat linia defabricatie ... insa insa a "uitat" samodernizeze motoarele. Si uite asa in 1980 un V6 de 3,5 de la BMW avea maimulti cp decat un V12 de la Jaguar .. Sa nu mai zic de prapaditul de V8 de la Rover care la 3,5 litri scotea doar 154 cp .... cand de pin 70-71 un 3,5 V8 de laMercedes avea 210. Ma rog Roveru ala era accesibil (relativ .. ca grosu considera ca totusi VW Golf GTI e destul de scump) Si MG urile astea din urma ... ma lasi ? MG uladevarat era ala de pana prin 80 A ! Ai zxis Range Rover >>> A! ce soc a facut la prima aparitie!! O masina de teren luxoasa (??!! Cum asa ??!!! ca pana atunci fermierii si padurarii ..) si mai rau ...sa meraga pe autostrada (v max 170 in 72) ?!!! A fots prima masina de teren vazuta pe marile bulevarde si in parcarileresturantelor si hotelurilor delux. Si nu era ieftina ... facea cam cat un Mercedes 350 SE!! Edited by Ghita_Bizonu, 19 March 2019 - 12:35. |
#27
Posted 19 March 2019 - 16:53
Mr_nobody_, on 19 martie 2019 - 07:39, said: Least reliable luxury car: Jaguar XF Least reliable large/luxury SUV: Range Rover https://www.motoring...-reliable-cars/ Ia vezi, înainte de 2008 cam cat de proaste erau? Englezii au avut industrie (și încă au) și destule inovații în domeniul auto. N-ai ce compara cu chinezii. Doar că unii-altii au mai ftut din industria asta, pentru că... De ce nu? |
#28
Posted 19 March 2019 - 18:49
|
#30
Posted 19 March 2019 - 23:27
Louisy, on 18 martie 2019 - 23:05, said:
Toate raspunsurile pe care le vei primi vor fi din citite, vazute in documentar sau auzite. Pentru un raspuns direct ar trebui sa intrebi pe cineva care a avut in anii respectivi atat masini englezesti, cat si unele comparabile din alte tari. Adica nimeni din Romania, din pacate. In concluzie, cel mai probabil stii la fel de mult ca oricine care iti va raspunde. Ceea ce ai putea afla din experienta noastra directa este cum se compara masinile englezesti actuale cu altele. Dar nu ai intrebat. Despre motive am primit răspunsuri şi din acele documentare, şi din alte părţi. Însă la calitate unii zic că au existat şi maşini bune (tot aşa, răspunsuri primite prin alte părţi). Mă gândeam că poate s-a mai documentat cineva de pe aici. |
#31
Posted 24 April 2019 - 20:27
Eu am avut ocazia sa intru in vorba cu un proprietar de Jaguar, parca S-Type, in timp ce asteptam la o vulcanizare sa schimbam rotile. Imi povestea tipul, ca schimbase deja o cutie de viteze, si era in cautare de alta, pentru ca avea probleme iarasi. Este scumpa intretinera masinilor britanice, motiv pentru care nu este rentabil sa fie intretinute vreme indelungata. Rar de tot se poate observa un jaguar din anii 2000 pe strazi. Dar am vazut XJ mai vechi V8 probabil ca are km putini, cumparat de nou, si inca nu s-a uzat prea tare.
Edited by tfmercedez, 24 April 2019 - 20:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users