Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Protestul elevilor #FoaiaGoala
#73
Posted 18 March 2019 - 20:27
djl, on 18 martie 2019 - 18:26, said:
Unii sunt leneşi, dar cu toate astea trebuie să recunoaştem că sistemul de învăţământ din România e depăşit. BăiatulFanatic are dreptate cu "toţi aţi fost elevi silitori, genii". Romania nu o avea nici cel mai performant sistem de invatamant dar nici nu ramai cu dej'tu' in gura daca te silesti putin si INVETI. Dovada: multi care reusesc sa devina oameni in viata, indiferent de mediul in care profeseaza ulterior terminarii intregului ciclu de educatie caruia se dedica. Nimeni - si cu atat mai putin cineva din sistemul de educatie - nu opreste pe cineva sa citeasca o carte, sa joace fotbal sau tenis, sa deseneze, sa isi bata capul cu cifrele, sa intre pe taramul generos al stiintelor (gen chimie / fizica) sau sa exploreze povestile istoriei sau taramul fascinant al filosofiei.... Nimeni nu te opreste sa devii om de valoare in orice domeniu ai activa: medic / fizician / lucrator la salubritate / sofer / cosmonaut / informatician / economist / agricultor. Da, cu siguranta exista si persoane pe care scoala nu le ajuta, le tranteste usa in nas, le taie aripile, exista copii care nu resusesc / nu pot sa frecventeze si sa termine o scoala - situati iregretabile si triste pe care le regasiti in orice societate / orice sistem de invatamant. Dar cazurile astea sunt mai degraba exceptii si de multe ori cauza e in noi. Copchilulfanatic nu are dreptate. Mai ieri cerea cineva pe aici esee la limba romana, dar niste esee profi, verificate si confirmate ca fiind de valoare ("valoarea mea / valoarea mea / cikacikacikacea"), nu asa... ceva luat de pe net [de unde trag concluzia ca nici de furat de pe net nu era in stare]. Concluzia ar fi ca unii - prosti - au invatat si au facut ce au facut la simularile vietii, altii s-au scos (sau nu) cu eseele capatate de pe te miri unde iar altii au "protestat". Mijto! @djl, traiectoria ta / esecul tau in viata (inteleg ca traiesti si tu o asemenea frustrare) sunt determinate de "caracterul depasit" al scolii romanesti? Edited by BlueKing-69, 18 March 2019 - 20:37. |
#74
Posted 18 March 2019 - 20:30
althea, on 18 martie 2019 - 19:50, said:
Protestul e întemeiat dar cum au ales s-o facă e total neinspirat. O foaie albă la un examen are valoarea 0, cum să protestezi cu un asemenea simbol? Rolul simulării e de a prezenta o situație a elevilor raportat la subiectele alese. Dai niște subiecte, oarecare, dacă ai foarte mulți elevi care pică, la examenul adevărat ar trebui să le faci mai ușoare, și invers, dacă ai mulți care iau, le faci mai grele. Ceea ce e o idee tâmpită oricum, un sistem de învățământ făcut bine, n-ar avea nevoie de astfel de testări adiționale, de aceste "simulări". Simulezi ce? Că materia pe care ai programat-o lipit sau nu? Se presupune că ai studiat când ai făcut programa, că de-asta ai făcut-o. E valabil dacă ai face programa școlară prin tragere la sorți. Ce pică, aia e, vedem dacă se prinde sau nu la simulări. Dar dacă programa e bine gândită, nu sunt necesare simulările. Din punctul ăsta de vedre, protestul lor este cât se poate de corect. Protestează împotriva sistemului învechit prin sabotarea unui proces care este, la rândul său, o rămășiță a acelui sistem, care s-a dovedit ani la rândul a nu fi performant. |
#75
Posted 18 March 2019 - 20:34
@ BlueKing-69 : în cazul meu destul de puţin a contat şcoala la eşece. Altele m-au afectat mai mult.
Dar în cazul altora e altfel. Îmi pare rău că intelectul de la 24 de ani nu l-am avut măcar la 16 ani. Poate ar fi fost altfel traiectoria mea. Edited by djl, 18 March 2019 - 20:36. |
#76
Posted 18 March 2019 - 20:45
globaleuro, on 18 martie 2019 - 18:34, said:
Literatura romana , geografia si istoria predate in scoli sunt niste cacaturi ambulante cu programe si manuale depasite. Ne miram de ce sunt atatia someri cu diploma de studii in sociologie , drept si litere. La fel si matematica, prea depasita pentru secolul asta. Ma mir ca elevii inca se mai complica sa invete in loc sa boicoteze examinarile. Disciplinele respective nu se cer pe piata muncii. Exact! Sa boicoteze examenele, sa nu se prezinte nicaieri nici pentru angajari... da-i dreaq de capitalisti / sorosisti / annunaki / ***. Aratati-le voi lor! Disciplina respectiva limba romana e chiar ceva depasit, de porc, normal sa nu se ceara pe piata muncii. Asa devine si taramul asta de 'pe-un picior de plai, pe-o gura de rai" taramul fagaduintelor si poti ajunge prim ministru exprimandu-te execrabil. Geografia - o chestie total absolut eminamente inutila. Doar exista gps bengos - chiar daca ne ratacim cu harta intr-o mana si cu gps-ul in cealalta in plin centrul unei capitale. Istoria - o minciuna, oricum inutila si ea, cand abia facem fata sa retinem aventurile si avatarurile lu' parizer, bianca lu' sclav, crudutza... Edited by BlueKing-69, 18 March 2019 - 20:46. |
#77
Posted 18 March 2019 - 20:53
althea, on 18 martie 2019 - 20:12, said:
Neavând cum să le verificăm IP-urile (nu le mai vedem de când cu GDPR-u' vieții) motivele nu mai pot fi decât cele din regulament. Si daia discutile diverse pe tema ip-uri verificat si bla bla bla. Cum ziceam, Welcome normalitatea. |
#78
Posted 18 March 2019 - 20:56
globaleuro, on 18 martie 2019 - 18:43, said: Cat despre geografie, s-a inventat Google Maps. E deja o materie inutila! Nu ii va duce capul incotro sa o apuce, nu vor intelege ce se intampla si nu vor pricepe ca trebuie sa reactioneze cumva. Pur si simplu vor astepta de nicaieri raspunsuri care nu or sa mai vina. Si nu scoala ar fi vinovata pentru asta. |
#79
Posted 18 March 2019 - 21:03
E cam cazul sa se schimbe sistemul de învățământ, din păcate mulți absolvenți de facultate lucrează în magazine, ca vânzători, deoarece meseria nu are căutare pe piața, sau este plătită foarte jos și atunci se reorientează. Bravo lor, ar trebui sa nu mai meargă nici la ore, ca să se schimbe ceva în direcția sistemului de învățământ. Ma gândesc ca ar fi nevoie de o scădere a materiilor, cu axarea pe cele importante, care se cauta pe piață. Sincer, cultura generala nu prea tine foame, la fel ca și bunul simt, România fiind o colonie, și-a pierdut din păcate, identitatea națională. Am vrut în UE și NATO, acu plătim ca sa ne tina în sistem.
|
#80
Posted 18 March 2019 - 21:05
Nu deaceea lucreaza ca vanzatori... ci ca n-au pile si n-au loc de cei cu pile care uneori nici nu au studiile necesare pentru ocuparea postului, dar daca au pile il ocupa.
|
#81
Posted 18 March 2019 - 21:18
BlueKing-69, on 18 martie 2019 - 20:45, said:
Exact! Sa boicoteze examenele, sa nu se prezinte nicaieri nici pentru angajari... da-i dreaq de capitalisti / sorosisti / annunaki / ***. Aratati-le voi lor! Disciplina respectiva limba romana e chiar ceva depasit, de porc, normal sa nu se ceara pe piata muncii. Asa devine si taramul asta de 'pe-un picior de plai, pe-o gura de rai" taramul fagaduintelor si poti ajunge prim ministru exprimandu-te execrabil. Geografia - o chestie total absolut eminamente inutila. Doar exista gps bengos - chiar daca ne ratacim cu harta intr-o mana si cu gps-ul in cealalta in plin centrul unei capitale. Istoria - o minciuna, oricum inutila si ea, cand abia facem fata sa retinem aventurile si avatarurile lu' parizer, bianca lu' sclav, crudutza... La modul serios vorbesc: Vrei sa faci bani in ziua de azi? Invata un limbaj de programare! |
#82
Posted 18 March 2019 - 21:24
Sunt mai mult sau mai puțin de acord,dar,oricum,chiar și dacă sa spunem că le pune la toți 1,in cel mai rău caz,deși,fiind o simulare nu știu cât le va pasa prof,daca iei chiar și 1,nu are vreo importanta,din cate știu eu,deoarece fiind doar simulare,nu contează dacă o iei sau o pici.Cel puțin,eu am avut în simulări 6-7,ba chiar și 5,deoarece nu mi-a păsat mai deloc de ele,și când treabă a fost serioasa,la BAC,am avut note de 8 și de 9,și fără să-mi bat capul prea mult.
Edited by Vlad_22, 18 March 2019 - 21:25. |
|
#83
Posted 18 March 2019 - 21:25
Şi din I.T. se fac bani, dar nu toţi pot fi I.T.-işti Cine mai repară maşinile şi tramvaiele, cine mai construieşte şosele şi căile ferate, cine se mai ocupă de agricultură (nu toată poate fi comandată prin G.P.S.).
|
#84
Posted 18 March 2019 - 21:26
djl, on 18 martie 2019 - 20:34, said:
@ BlueKing-69 : în cazul meu destul de puţin a contat şcoala la eşece. Altele m-au afectat mai mult. Dar în cazul altora e altfel. Îmi pare rău că intelectul de la 24 de ani nu l-am avut măcar la 16 ani. Poate ar fi fost altfel traiectoria mea. Ai tot respectul meu pentru sinceritate. Ce ti-o fi placut sau nu in scoala, ai invatat ce ai invatat [chiar ai doua masterate?], ti-ai vazut si de pasiunea ta, unele conjuncturi / restrictionari / determinari in viata te-au facut sa ai parcursul pe care il ai. Regretul ca la varsta adolescentei / tineretii ti-a lipsit experienta maturitatii il au multi . |
#85
Posted 18 March 2019 - 21:27
djl, on 18 martie 2019 - 21:25, said:
Și din I.T. se fac bani, dar nu toți pot fi I.T.-iști Cine mai repară mașinile și tramvaiele, cine mai construiește șosele și căile ferate, cine se mai ocupă de agricultură (nu toată poate fi comandată prin G.P.S.). Edited by Vlad_22, 18 March 2019 - 21:32. |
#86
Posted 18 March 2019 - 21:29
N-am verificat dar s-a pus clipul cu scoala vietii?
Sint tare interesat sa aflu ce materie nu e inutila in viziunea elevului silitor. Edited by vrajitoruldinoz, 18 March 2019 - 21:29. |
#87
Posted 18 March 2019 - 21:30
|
#88
Posted 18 March 2019 - 21:30
@ BlueKing-69 : am doar licenţa. Nu şi masterul.
Dar cu siguranţă trebuie să mă apuc de altceva în afară de istorie De vină pentru aberaţia din învăţământ sunt cu toţi: elevi, părinţi, factori de decizie şi politicieni, mass-media. Poate mă transform în acuzator de procese publice, dar am boală pe ăia mai mari în vârstă care înjură tinerii pentru că nu au educaţie, nu sunt interesaţi sau mai ştiu eu ce, dar se uită la emisiuni mondene sau pe internet promovează prostia. Edited by djl, 18 March 2019 - 21:33. |
#89
Posted 18 March 2019 - 21:49
Greșești aici .Nu școala te învață cum să supraviețuiești in caz de " cataclism "
|
#90
Posted 18 March 2019 - 22:00
globaleuro, on 18 martie 2019 - 18:34, said:
Literatura romana , geografia si istoria predate in scoli sunt niste cacaturi ambulante cu programe si manuale depasite. Ne miram de ce sunt atatia someri cu diploma de studii in sociologie , drept si litere. La fel si matematica, prea depasita pentru secolul asta. Ma mir ca elevii inca se mai complica sa invete in loc sa boicoteze examinarile. Disciplinele respective nu se cer pe piata muncii. Ar trebui la BAC sa se dea probe doar pe ce se cere pe piata muncii, in loc de cacatul de matematica, sa fie networking, marketing, publicitate, vanzari, limbaje de programare, design, fiecaruia ce-i place sa lucreze! Plus o proba de gramatica. In loc de proba la istorie sa fie o examinare prin care sa stii constitutia tarii, sa stii ca trebuie sa mergi la vot cand sunt alegeri, sa stii ce ideologii au partidele. Astea sunt importante, nu bataliile lui Mihai Viteazul sau poeziile lui Mihai Eminescu. O prostie mare a facut Abramburica de a desfiintat liceele de arte si meserii, ca tot ajung 70% sa lucreze in strainatate la munca de jos. Ca tara e clar ca esti in pragul colapsului daca tinerii studiaza una si muncesc alta sau ajung someri dezorientati. Edited by Vlad_22, 18 March 2019 - 22:15. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users