Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Grupul Volkswagen ar putea renunța la unele branduri

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
,,Grupul Volkswagen a anunțat că ar putea renunța la unele branduri pe care le deține, însă a exclus posibilitatea de a vinde mărcile Porsche și Skoda.
Grupul Volkswagen analizează o serie de măsuri ample prin care să reducă costurile și să crească profitabilitatea, iar printre acestea se numără și renunțarea la circa 7.000 de angajați.
CEO-ul Herbert Diess a anunțat însă că Grupul Volkswagen analizează în prezent inclusiv posibilitatea de a renunța la unul dintre cele 12 branduri pe care le deține. "Revizuim portofoliul nostru de branduri, iar în a doua jumătate a anului vom putea discuta mai multe despre acest subiect", a declarat el în cadrul unei conferințe de presă.
Chiar dacă a refuzat să ofere detalii suplimentare, Diess a anunțat că mărcile Porsche și Skoda nu sunt de vânzare, ca urmare a faptului că ambele depind în mare măsură de apartenența la Grup pentru a dezvolta modele de nouă generație.
"Uneori se subestimează cât de mult este integrat Porsche în cadrul Grupului. Porsche depinde în proporție de 80% de platformele Audi. Marja de profit de 17.5% înregistrată de Porsche este posibilă numai în cadrul Grupului, iar același lucru se aplică și pentru Skoda. Fără acces la tehnologiile Grupului, Skoda și Porsche ar fi prea mici pentru a dezvolta platforme pentru modele de noua generație", a completat Diess.
După izbucnirea scandalului Dieselgate, Grupul Volkswagen a analizat opțiunea de a vinde divizia de camioane Man și Scania, însă în cele din urmă a reunit cele două branduri într-o singură companie pe nume Traton. O altă opțiune viza renunțarea la producătorul de motociclete Ducati.''
http://m.automarket....zare-90439.html


Grupul Volkswagen vinde autoturisme sub marca Audi , Bentley , Bugatti , Lamborghini , Porsche , SEAT , Škoda și marcajele Volkswagen ;     motociclete sub marca Ducati ; și TRATON (vehicule comerciale, camioane și autobuze) sub mărcile MAN , Scania și Volkswagen Vehicles Commercial.
La marca Seat, VAG poate renunta.Seatul joaca in aceeasi liga cu Skoda, dorindu-se a fi o marca sportiva.In toata Europa, cu exceptia, probabil, a Spaniei, Skoda este mai bine vanduta decat Seatul.
Poate ca si la marca Ducati, VAG poate sa renunte.Nu stiu cat de bine vanduta este aceasta marca de motocicleta.

Edited by max_01, 18 March 2019 - 13:36.


#2
d-ardeleanu

d-ardeleanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 12.02.2008

View Postmax_01, on 18 martie 2019 - 13:35, said:

,,Grupul Volkswagen a anunțat că ar putea renunța la unele branduri pe care le deține, însă a exclus posibilitatea de a vinde mărcile Porsche și Skoda.
Grupul Volkswagen analizează o serie de măsuri ample prin care să reducă costurile și să crească profitabilitatea, iar printre acestea se numără și renunțarea la circa 7.000 de angajați.
CEO-ul Herbert Diess a anunțat însă că Grupul Volkswagen analizează în prezent inclusiv posibilitatea de a renunța la unul dintre cele 12 branduri pe care le deține. "Revizuim portofoliul nostru de branduri, iar în a doua jumătate a anului vom putea discuta mai multe despre acest subiect", a declarat el în cadrul unei conferințe de presă.
Chiar dacă a refuzat să ofere detalii suplimentare, Diess a anunțat că mărcile Porsche și Skoda nu sunt de vânzare, ca urmare a faptului că ambele depind în mare măsură de apartenența la Grup pentru a dezvolta modele de nouă generație.
"Uneori se subestimează cât de mult este integrat Porsche în cadrul Grupului. Porsche depinde în proporție de 80% de platformele Audi. Marja de profit de 17.5% înregistrată de Porsche este posibilă numai în cadrul Grupului, iar același lucru se aplică și pentru Skoda. Fără acces la tehnologiile Grupului, Skoda și Porsche ar fi prea mici pentru a dezvolta platforme pentru modele de noua generație", a completat Diess.
După izbucnirea scandalului Dieselgate, Grupul Volkswagen a analizat opțiunea de a vinde divizia de camioane Man și Scania, însă în cele din urmă a reunit cele două branduri într-o singură companie pe nume Traton. O altă opțiune viza renunțarea la producătorul de motociclete Ducati.''
http://m.automarket....zare-90439.html


Grupul Volkswagen vinde autoturisme sub marca Audi , Bentley , Bugatti , Lamborghini , Porsche , SEAT , Škoda și marcajele Volkswagen ; motociclete sub marca Ducati ; și TRATON (vehicule comerciale, camioane și autobuze) sub mărcile MAN , Scania și Volkswagen Vehicles Commercial.
La marca Seat, VAG poate renunta.Seatul joaca in aceeasi liga cu Skoda, dorindu-se a fi o marca sportiva.In toata Europa, cu exceptia, probabil, a Spaniei, Skoda este mai bine vanduta decat Seatul.
Poate ca si la marca Ducati, VAG poate sa renunte.Nu stiu cat de bine vanduta este aceasta marca de motocicleta.
Pai si la Bugatti nu, ca parca erau in pierdere cu Veyron...

#3
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
Nu exista pierdere la Bugatti :) Probabil renunță la seat sau la camioane :)

#4
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,656
  • Înscris: 29.03.2006
Seat cupra are si politia romana, si am si vecini care au, sunt mai sportive decat modelele normale Skoda. Mie nu-mi plac tocmai  pt ca sunt prea brutale, insa au clientii lor, care din diverse motive nu vor japoneze, sau considera ca e mai scumpa intretinerea la altele, etc.

Ducati e considerata dumnezeu la motociclete, chit ca sunt si alte firme cel putin la fel de tari in acest domeniu, MV Agusta, Bimota, Moto Guzzi, Moto Morini, Gilera, Cagiva, BMW, Triumph, Suzuki, Kawasaki, Yamaha, Honda, KTM, Husqvarna, Harley-Davidson, si Laverda care nu se mai fabrica dar nu au fost uitate.
Toate fac pishu pe Aprilia...

Edited by loock, 18 March 2019 - 17:21.


#5
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,079
  • Înscris: 16.10.2018
Daca nu e pacaleala si chiar trebuie renuntat la ceva, mai mult ca sigur va fi sacrificat SEAT, restul marcilor sunt intangibile...

#6
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
Ai uitat de Bentley :)

#7
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,656
  • Înscris: 29.03.2006

View PostMicroEdge, on 18 martie 2019 - 20:27, said:

Ai uitat de Bentley Posted Image

N-a uitat, a pus Bentley chiar a doua dupa Audi.

Daca te referi la Bentley Motorcycles, e un dealer american din state, ( Murrysville, PA) care vinde motociclete Kawasaki, KTM, Suzuki, Yamaha si Polaris motorcycles.
Exista si bentleymotorrad care e un brand de internet pt Kelowna's Premium Destination Motorcycle Dealership din Canada, care vinde si serviseaza diverse motociclete, inclusiv Ducati, BMW si Triumph, etc.
Nu au treaba cu Bentley brandul VAG.

Desigur nu am mentonat toate marcile de motociclete.
Daca mai vrei inca una, si cu B, ar fi Benelli (motorcycles) fondata in 1911, si care s-a rupt din cea de arme.
Insa acum ( din anii 2000) face parte din grupul chinezesc Qianjiang Motorcycle ba are chiar si un joint venture cu  DSK Group din India.

Edited by loock, 18 March 2019 - 20:54.


#8
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostMicroEdge, on 18 martie 2019 - 15:26, said:

Nu exista pierdere la Bugatti Posted Image Probabil renunță la seat sau la camioane Posted Image
Chiar asa de rau se vand camioanele MAN si Scania?

View Post_R_A_D_U, on 18 martie 2019 - 19:56, said:

Daca nu e pacaleala si chiar trebuie renuntat la ceva, mai mult ca sigur va fi sacrificat SEAT, restul marcilor sunt intangibile...
Nu cred ca e pacaleala.VAG trage foarte tare ca sa recupereze teritoriu la motorizarile electrice.Asa ca ar face economie de bani.Seatul nu cred ca se justifica ca profit pentru VAG.

#9
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,719
  • Înscris: 15.07.2013
Zvonurile pe bursa spun ca vor sa renunțe la Ducatti și sa restructureze producătorii superlux (Bugatti și Bentley). Cu excepția Porsche, niciun producător de mașini de lux nu a generat profit.

Pe partea de camioane, au vrut sa facă un spin-off, dar săptămâna trecuta s-au răzgândit.

SEAT, Skoda și VW sunt baza pentru VAG, la fel și Porsche/Audi. Este posibil sa listeze producătorii de superlux separat la bursa.

Edited by HEX2FUN, 19 March 2019 - 07:49.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate