Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id
 DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...

Avem sanse sa avem energie electr...
 

Problema schimbator si consum ulei Toyota Aygo

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
eroar_e

eroar_e

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 08.01.2007
Prima problema e ca schimbatorul agata cand schimb vitezele 1 si 2.Cel mai mult agata cand schimb din viteza a 2-a in 1.
A 2-a problema e ca masina consuma ulei,am facut schimbul de ulei (castrol 5w30) acum 7000 km si deja e la minim pe joja.
Sunt probleme pentru care trebuie sa ma ingrijorez si cum as putea sa le rezolv?Masina e din 2006,motor 1.0 benzina.

#2
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,257
  • Înscris: 06.07.2007
Se rezolva la service. Crede-ma.

#3
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,776
  • Înscris: 12.01.2018
Cam toate masinile fac figuri dintr-a doua in prima viteza fiindca prima viteza este folosita la plecarea de pe loc.nu tin minte vreodata sa dau din 2  in 1 in mers adica in timp ce masina  se deplaseaza

Edited by EMPP, 17 March 2019 - 22:29.


#4
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,257
  • Înscris: 06.07.2007
Inseamna ca conduci putin spre deloc.
Ce faci cand de la 50 kmph trebuie sa reduci viteza la 3 kmph si apoi sa o cresti la loc? De exemplu intalnesti o masinia care franeaza brusc in fata ta pana aproape de oprire si imediat se pune din nou in miscare. Sau ajungi la un semafor pe rosu, care se face verde inainte cu o secunda sau doua de a opri tu masina.
Opresti si pleci de pe loc sau patinezi ambreiajul in treapta a 2-a?

Edited by dan1980_25, 17 March 2019 - 22:44.


#5
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
cu agatatul e simplu, ca la fete. bland dar ferm pana la capat si intra cum trebuie.
cu timpul iti formezi mana si merge brici chiar daca trimoneria e un pic uzata.
dar e posibil sa ai ceva probleme la ambreaiaj si sa nu decupleze complet.

+ sincroanele uzate.

si mai e ceva, depinde cat ca calda e cutia (uleiul din ea).

Edited by arg, 17 March 2019 - 22:58.


#6
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Daca nu pierde ulei pe undeva, inseamna ca ai segmentii uzati. Asata ar putea fi ingrijorator.

#7
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
sau filtru epurator dus/infundat/colmatat, valva pcv blocata...

Edited by arg, 17 March 2019 - 23:22.


#8
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009

View Postarg, on 17 martie 2019 - 23:08, said:

cu timpul ...
Cu timpul iti iei o automata si ai scapat de probleme :D ....

#9
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
daca ai bani suficienti...
sau poate iti place sa mesteci in mamaliga.

#10
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,561
  • Înscris: 31.01.2010
C1, 107, Aygo...tot un drak, motor benzinat cu probleme la toate, pe la 90-100Kkm se lasa cu probleme.
Din a 2`a in a1`a faci dublu debreiaj si mege normal.
In fapt toate`s fericite cu manevra asta, nu gresesti si daca o faci la retrogradare si in celelalte trepte.

Edited by Ion_Bumbu, 18 March 2019 - 01:03.


#11
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,776
  • Înscris: 12.01.2018

View Postdan1980_25, on 17 martie 2019 - 22:37, said:

Inseamna ca conduci putin spre deloc.
Ce faci cand de la 50 kmph trebuie sa reduci viteza la 3 kmph si apoi sa o cresti la loc? De exemplu intalnesti o masinia care franeaza brusc in fata ta pana aproape de oprire si imediat se pune din nou in miscare. Sau ajungi la un semafor pe rosu, care se face verde inainte cu o secunda sau doua de a opri tu masina.
Opresti si pleci de pe loc sau patinezi ambreiajul in treapta a 2-a?
mai si anticipezi ca doar nu te surprinde semaforul la fiecare intersectie nu?daca zici ca ai multi km condusi

#12
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Posteroar_e, on 17 martie 2019 - 22:09, said:

.... (castrol 5w30) .....
Daca pui apa chioara asa se intampla , pune si tu un ulei de calitate si  5w40 cat zice producatorul nu 5w30 si-o sa vezi ca nu mai consuma Posted Image
Cu agatatul dintr-a doua in prima , depinde daca masina ruleaza si cu ce viteza insa poti face cum a zis domnu Bumbu Posted Image

View Postpasilla, on 17 martie 2019 - 23:19, said:

Daca nu pierde ulei pe undeva, inseamna ca ai segmentii uzati. Asata ar putea fi ingrijorator.
Du-te mai nu mai speria omul cu presupuneri gresite ; lasa postatul pe o arie unde esti in aer Posted Image

#13
eroar_e

eroar_e

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 08.01.2007

View PostBaxon, on 18 martie 2019 - 06:26, said:

Daca pui apa chioara asa se intampla , pune si tu un ulei de calitate si  5w40 cat zice producatorul nu 5w30 si-o sa vezi ca nu mai consuma Posted Image



Cautand pe net am gasit ca 5w30 e cel recomandat si mecanicul a spus la fel.

#14
valecris16

valecris16

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 26.11.2007

View Posteroar_e, on 18 martie 2019 - 08:50, said:



Cautand pe net am gasit ca 5w30 e cel recomandat si mecanicul a spus la fel.
si medicul ia recomandat lui bunicu' una/alta....si acum e la loc cu verdeata....
mai cauta mult pe net si apoi zgaiestete in gura mecanicului....si mai vorbim dupa.

#15
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006
Nu ai de ce sa retrogradezi in tr.1, foloseste-o doar la plecarea de pe loc. In ceea ce priveste consumul de ulei incearca cu incredere 10W40 daca motorasul are ceva km la bord...

#16
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Posteroar_e, on 18 martie 2019 - 08:50, said:

Cautand pe net am gasit ca 5w30 e cel recomandat si mecanicul a spus la fel.
Ii noua masina ?! Daca era noua puteai pune 0w20 dar nu Castrol ...
P.S. Castrol e contrafacut ....

Edited by Baxon, 18 March 2019 - 11:21.


#17
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

View PostBaxon, on 18 martie 2019 - 11:20, said:

...
P.S. Castrol e contrafacut ....
de unde sti?

#18
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,345
  • Înscris: 22.10.2007
Nu e tot contrafacut, doar ca e un ulei semi-sintetic sau mineral mediocru.
Am avut si eu probleme cu el pe o masina de 18 ani, la pornirea pe ger suna motorul de parca avea o galeata de suruburi in el.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate