Problema schimbator si consum ulei Toyota Aygo
Last Updated: Mar 24 2019 11:16, Started by
eroar_e
, Mar 17 2019 22:09
·
0
#1
Posted 17 March 2019 - 22:09
Prima problema e ca schimbatorul agata cand schimb vitezele 1 si 2.Cel mai mult agata cand schimb din viteza a 2-a in 1.
A 2-a problema e ca masina consuma ulei,am facut schimbul de ulei (castrol 5w30) acum 7000 km si deja e la minim pe joja. Sunt probleme pentru care trebuie sa ma ingrijorez si cum as putea sa le rezolv?Masina e din 2006,motor 1.0 benzina. |
#3
Posted 17 March 2019 - 22:28
Cam toate masinile fac figuri dintr-a doua in prima viteza fiindca prima viteza este folosita la plecarea de pe loc.nu tin minte vreodata sa dau din 2 in 1 in mers adica in timp ce masina se deplaseaza
Edited by EMPP, 17 March 2019 - 22:29. |
#4
Posted 17 March 2019 - 22:37
Inseamna ca conduci putin spre deloc.
Ce faci cand de la 50 kmph trebuie sa reduci viteza la 3 kmph si apoi sa o cresti la loc? De exemplu intalnesti o masinia care franeaza brusc in fata ta pana aproape de oprire si imediat se pune din nou in miscare. Sau ajungi la un semafor pe rosu, care se face verde inainte cu o secunda sau doua de a opri tu masina. Opresti si pleci de pe loc sau patinezi ambreiajul in treapta a 2-a? Edited by dan1980_25, 17 March 2019 - 22:44. |
#5
Posted 17 March 2019 - 23:08
cu agatatul e simplu, ca la fete. bland dar ferm pana la capat si intra cum trebuie.
cu timpul iti formezi mana si merge brici chiar daca trimoneria e un pic uzata. dar e posibil sa ai ceva probleme la ambreaiaj si sa nu decupleze complet. + sincroanele uzate. si mai e ceva, depinde cat ca calda e cutia (uleiul din ea). Edited by arg, 17 March 2019 - 22:58. |
#6
Posted 17 March 2019 - 23:19
Daca nu pierde ulei pe undeva, inseamna ca ai segmentii uzati. Asata ar putea fi ingrijorator.
|
#7
Posted 17 March 2019 - 23:21
sau filtru epurator dus/infundat/colmatat, valva pcv blocata...
Edited by arg, 17 March 2019 - 23:22. |
#8
Posted 17 March 2019 - 23:24
#9
Posted 17 March 2019 - 23:29
daca ai bani suficienti...
sau poate iti place sa mesteci in mamaliga. |
#10
Posted 18 March 2019 - 00:58
C1, 107, Aygo...tot un drak, motor benzinat cu probleme la toate, pe la 90-100Kkm se lasa cu probleme.
Din a 2`a in a1`a faci dublu debreiaj si mege normal. In fapt toate`s fericite cu manevra asta, nu gresesti si daca o faci la retrogradare si in celelalte trepte. Edited by Ion_Bumbu, 18 March 2019 - 01:03. |
|
#11
Posted 18 March 2019 - 05:57
dan1980_25, on 17 martie 2019 - 22:37, said:
Inseamna ca conduci putin spre deloc. Ce faci cand de la 50 kmph trebuie sa reduci viteza la 3 kmph si apoi sa o cresti la loc? De exemplu intalnesti o masinia care franeaza brusc in fata ta pana aproape de oprire si imediat se pune din nou in miscare. Sau ajungi la un semafor pe rosu, care se face verde inainte cu o secunda sau doua de a opri tu masina. Opresti si pleci de pe loc sau patinezi ambreiajul in treapta a 2-a? |
#12
Posted 18 March 2019 - 06:26
eroar_e, on 17 martie 2019 - 22:09, said:
.... (castrol 5w30) ..... Cu agatatul dintr-a doua in prima , depinde daca masina ruleaza si cu ce viteza insa poti face cum a zis domnu Bumbu pasilla, on 17 martie 2019 - 23:19, said:
Daca nu pierde ulei pe undeva, inseamna ca ai segmentii uzati. Asata ar putea fi ingrijorator. |
#13
Posted 18 March 2019 - 08:50
#14
Posted 18 March 2019 - 09:13
#15
Posted 18 March 2019 - 11:07
Nu ai de ce sa retrogradezi in tr.1, foloseste-o doar la plecarea de pe loc. In ceea ce priveste consumul de ulei incearca cu incredere 10W40 daca motorasul are ceva km la bord...
|
|
#16
Posted 18 March 2019 - 11:20
#17
Posted 18 March 2019 - 11:45
#18
Posted 18 March 2019 - 12:02
Nu e tot contrafacut, doar ca e un ulei semi-sintetic sau mineral mediocru.
Am avut si eu probleme cu el pe o masina de 18 ani, la pornirea pe ger suna motorul de parca avea o galeata de suruburi in el. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users