Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Sfat achizite auto nou

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#19
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,690
  • Înscris: 23.04.2007

View PostRcfadu, on 17 martie 2019 - 22:15, said:

un drum care nu mi permitea sa vad cum s ar descurca masina la depasiri
pe ce drum ai facut plimbarea ?

#20
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004

View PostRcfadu, on 17 martie 2019 - 17:57, said:

@connectorxp, iti multumesc pt cele 2 raspunsuri. Nu e vorba neaparat de putere, cat este si de fiabilitate. Motorul de 1.0 am vazut ca sta la viteza de 130km/h undeva la 4000 de rotatii, daca nu chiar peste.

Eu am automata cu 6 trepte si etajarea este diferita, de aici si diferenta de consum si turatie la drum intins.

La Suzuki poti insista la pret, dar atentie, stocurile sunt volatile si poti sa ramai pe afara, eu am avut de ales intre Energetic Red si nimic Posted Image
SX4 il scoti pe la un 16K cu negociere mai buna.

Edited by connectorxp, 18 March 2019 - 00:03.


#21
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,690
  • Înscris: 23.04.2007

View Postconnectorxp, on 18 martie 2019 - 00:02, said:

SX4 il scoti pe la un 16K cu negociere mai buna.
Ce varianta de echipare ?

#22
lionking80

lionking80

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 20.08.2011
Vitara 1.0 boosterjet Allgrip am eu de vreo 5 luni asa ca pot sa exprim o parere.

Am vazut ca cineva zice cum ca la 130km/h masina ar avea 4000 rotatii/minut. NIMIC MAI FALS.
La 130km/h are abia 3200 rotatii/minut.

De asemenea, am putut urca fara probleme depasind masini fiind 4 adulti in masina. Acest motor este absolut decent pe Vitara. De fapt, in ciuda a ceea ce cred multi care nu au testat masina cu noul motor in 3 cilindrii, diferenta intre motorul 1.0 Turbo cu si 1.4 Turbo nu este foarte mare in mersul de zi cu zi. Singurul moment in care apare o anumita limitare este pe autostrada daca vrei sa mergi cu peste 140km/h. Aici, intr-adevar se simte lipsa vitezei a 6-a. In rest, din punctul meu de vedere iti poti face treaba mai mult decat decent cu masina asta (sa nu crezi ca iti cumperi vreun bolid).

Ca sa va faceti o idee, diferenta intre 1.0 Turbo Boosterjet si 1.4 Turbo Boosterjet este mult mai mica decat diferenta intre vechiul 1.6 aspirat de pe Vitara 2015 si 1.0 Turbo.
Motivul este faptul ca cuplul de 170Nm (nu 160 cum scria cineva aici) la 1.0 manuala este disponibil de la turatii foarte mici (incepand de la 1900-2000). Deci practic, accelerarile pentru o depasire se pot face foarte usor, nefiind nevoie de schimbare intr-o trepta de viteza inferioara ca la motorul aspirat. Asa ca pentru ceea ce conteaza cu adevarat si anume timpul in care masina poate sa faca o depasire (adica sa accelereze de la 80-110 km/h) este mult mai mic la 1.0T Boosterjet decat la vechea Vitara cu 1.6 aspirat.

O sa postez si aici cifre reale (testate):

Vechiul vitara cu 1.6 aspirat 4x2:
https://www.drive.gr...i-vitara-16-vvt
80-110 km / h (viteza a 4-a) 9.2 secunde

Vechiul Vitara cu 1.4T Boosterjet 4x4 ALLGRIP:
https://www.drive.gr...sterjet-allgrip
80-110 km / h (viteza a 4-a)  6.6 secunde

Noul Vitara 1.0T Boosterjet 4x2:
https://www.drive.gr...a-10-boosterjet
80-110 km / h (viteza a 4-a) 6.9 secunde

Noul Vitara 1.0T Boosterjet 4x4 ALLGRIP:
https://www.drive.gr...sterjet-allgrip
80-110 km / h (viteza a 4-a) 7,2 secunde

Intre 1.0T 4x2 si 1.0T 4x4 exista o diferenta mica dupa cum se vede (datorita celor 80kg in plus ale sistemului ALLGRIP). Insa siguranta sistemului 4x4 + multiplele dotari in plus face modelul Passion ALLGRIP sa merite diferenta de bani.
De fapt, chiar si doar pentru modul SPORT disponibil la varianta ALLGRIP face sa merite diferenta de pret, accelerarile sunt mult mai usoare si pare mult mai confortabil si mai FUN de condus in modul sport.

Edited by lionking80, 18 March 2019 - 09:19.


#23
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,390
  • Înscris: 29.11.2001
Comparatia celor doua modele este destul de ciudata, sunt complet diferite (clasa, spatiu, destinatie etc). Probabil doar pretul il au asemanator.

Am mers cu Vitara anterior, in cateva randuri, ca rent-a-car (Olanda si Belgia). Cateva sute de km de fiecare data, majoritar autostrada, dar nu numai. Motorizare benzina, 1.4 (cred) de fiecare data. Cred ca aspirate, parca nu am avut feeling-ul de turbina. Nu stiu daca 4x4 sau 4x2, vad nu e specificat pe nicaieri prin acte. Destul de plictisitoare masina, cam fara zvac (nici nu prea am avut unde sa testez insa, pe autostrada mergi oricum din inertie, la viteze mari nu poti testa acceleratia fulminanta la o astfel de masina). Cam zgomotoasa / slab antifonata, tabla subtire, usi cam de jucarie, micuta ca si spatiu util (trolerele mele au avut ceva probleme sa incapa, insa - e drept - is cam mari). E strict o masina de mers de la A la B, nu foarte departe A de B. Pentru mine. :peacefingers:

PS: repet, de fiecare data am mers cu modelul anterior, pe cel nou nu-l stiu decat din poze.


Cu Megane nou am mers doar ca pasager, o singura data, pe drum asa si asa. Masina este confortabila, dar intr-adevar, cam joasa. Cea in care am mers avea destul de multa tehnologie, nu mai stiu sa zic daca era dCi sau benzina, as spune dCi, insa nu am retinut. S-a mers incet din cauza drumului, deci nu stiu despre dinamica. Pot sa intreb de motorizare, daca e nevoie. Masina era bine antifonata (dar oricum Megane a stat bine la capitolul asta inca de la Megane 2). Consumul nu conta, masina fiind de companie, fara restrictii.

Oricat as fi eu anti-Reno (am motivele mele) as alege Megane dintre cele doua. Vitara as lua doar pentru garda mai generoasa si sistem AWD.

#24
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,690
  • Înscris: 23.04.2007

View Postlionking80, on 18 martie 2019 - 09:02, said:

Motivul este faptul ca cuplul de 170Nm (nu 160 cum scria cineva aici) la 1.0 manuala este disponibil de la turatii foarte mici (incepand de la 1900-2000).
Am pus acolo un link ... daca te uiti cu atentie o sa inteleg de ce am scris 160 Nm Posted Image

View Postlionking80, on 18 martie 2019 - 09:02, said:

cifre reale (testate)
Cum ai testat ?

View Postlionking80, on 18 martie 2019 - 09:02, said:

La 130km/h are abia 3200 rotatii/minut.
Pai cam asa as zice ca trebuie sa fie - daca era cutie cu 6 trepte  probabil ar fi fost vreo 3000 rpm la 140 km/h.
Tot in link se pot vedea rapoartele atit pentru 5MT cit si pentru 6 MT deci se poate face o comparatie.

View PostTyby, on 18 martie 2019 - 09:30, said:

1.4 (cred) de fiecare data.
Cred ca aspirate
Posted Image

Edited by adrian_r5, 18 March 2019 - 09:41.


#25
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
In primul rand ce vrei sa faca masina si unde o vei utiliza cel mai des (si modul de utilizare).

Renault e un pic mai bine vazut decat Dacia (cred ca intuiesti de ce).

Suzuki e marca japoneza si sunt vazute bine (masinile nipone sunt printre cele mai fiabile, dar nu intotdeauna si cele mai ieftine, Japonia fiind tara non-UE si in celalta parte a lumii).

Eu am motor corean (de la mama lui, nu facut la Craiova) si nu m-a lasat pana acum. Se apropie de 160.000 si toarce foarte bine. Mi-am facut scoala pe el.

Daca vrei masina mai scurta, mergi pe Suzuki, vrei masina mai lunga (un pic) si piese/service care sa gasesti peste tot, mergi pe Renault.

#26
lionking80

lionking80

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 20.08.2011

View Postadrian_r5, on 18 martie 2019 - 09:41, said:

Am pus acolo un link ... daca te uiti cu atentie o sa inteleg de ce am scris 160 Nm Posted Image


Cum ai testat ?


Pai cam asa as zice ca trebuie sa fie - daca era cutie cu 6 trepte  probabil ar fi fost vreo 3000 rpm la 140 km/h.
Tot in link se pot vedea rapoartele atit pentru 5MT cit si pentru 6 MT deci se poate face o comparatie.


Posted Image

160Nm e la varianta AUTOMATA. La cea MANUALA cuplul e 170Nm. Mai uite-te o data pe link. Nu am vazut ca initiatorul topicului
sa fi spus ca doreste masina automata.

Iar de testat au testat cei de la "drive.gr" , dupa cum se vede in link-urile atasate toate variantele. Consider ca acest tip de testare (facut de aceeasi firma) e cel mai relevant, conditiile fiind cel mai probabil similare. Daca as fi pus link-uri diverse fara legatura unul cu altul, atunci putea fi vorba de subiectivism.

Edited by lionking80, 18 March 2019 - 10:02.


#27
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,690
  • Înscris: 23.04.2007

View Postlionking80, on 18 martie 2019 - 09:50, said:

Nu am vazut ca initiatorul topicului sa fi spus ca doreste masina automata.
Asa e ... ai perfecta dreptate ;)

Urmaresc topicu' asta ... si am inceput sa vad in fata ochilor doar automate Posted Image

#28
Rcfadu

Rcfadu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 17.03.2019
O sa raman la Vitara cu 1.0. Dupa mai multe citiri si videoclipuri am ajuns la concluzia ca masina imi satisface nevoile, atat din punctul de vedere al spațiului, cat si al puterii, dar si al tinutei la drum. Masina va fi folosita in timpul saptamanii in oras, la final de weekend aventurandu ma si la drumuri lungi. Intr adevar doresc o masina cu garda mai inalta pentru avantajele pe șosea, dar si datorita pozitiei la volan.
Luasem Renault in calcul intrucat am avut o astfel de masina, fabricata in 2007, neavand nicio problemã cu ea, dar si pentru design ul exterior placut.

Va multumesc tuturor pentru informatiile concrete oferite si pentru imiplicare. Chiar mi au fost de ajutor, mai ales testele cu acceleratie(@lionking80) si informatiile in legatura cu puterea si cuplul motor (@adrian_r5)
Sper sa fie alegerea corecta. Masina imi place foarte mult, am revazut o si astazi.

Edited by Rcfadu, 18 March 2019 - 10:16.


#29
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,390
  • Înscris: 29.11.2001
Sa fie intr-un ceas bun! :)|

#30
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,690
  • Înscris: 23.04.2007

View PostRcfadu, on 18 martie 2019 - 10:09, said:

O sa raman la Vitara cu 1.0.
Astepti rabla 2019 ?

View PostRcfadu, on 18 martie 2019 - 10:09, said:

multumesc
;)

#31
Rcfadu

Rcfadu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 17.03.2019

View PostTyby, on 18 martie 2019 - 10:39, said:

Sa fie intr-un ceas bun! :)|

Multumesc :)

View Postadrian_r5, on 18 martie 2019 - 10:44, said:


Astepti rabla 2019 ?


;)

Da...astept rabla. Sper sa se dea drumul la program curand

#32
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
De unde esti? Da un semn sa-ti dau un dealer bun care te ajuta cu rabla.

@adrian_r5: este vorba de SX4 1.0 AT6 echipare Passion de culoare Energetic Red cu extra scut motor metalic, kit roata de rezerva si presuri all season.

Edited by connectorxp, 18 March 2019 - 17:19.


#33
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postclaudiu1, on 17 martie 2019 - 17:13, said:


Am colegi cu motoare de 1.0 pe Opel Crossland
Fugi ma de aici , nu exista motor de 1,0L pe Crossland , nu mai scrie minciuni ! Benzinarele toate is 1,2 cu sau fara turbo !

View PostRcfadu, on 18 martie 2019 - 10:09, said:

O sa raman la Vitara cu 1.0. ...
Bravo , musai sa faci un jurnal de bord aici pe forum ( is curios cum e motorasul asta ).
P.S. Eu am Vitara 1,6 spirit allgrip si sunt foarte multumit de masina !

#34
Rcfadu

Rcfadu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 17.03.2019

View Postconnectorxp, on 18 martie 2019 - 17:19, said:

De unde esti? Da un semn sa-ti dau un dealer bun care te ajuta cu rabla.

@adrian_r5: este vorba de SX4 1.0 AT6 echipare Passion de culoare Energetic Red cu extra scut motor metalic, kit roata de rezerva si presuri all season.
Din Arges.

View PostBaxon, on 19 martie 2019 - 00:25, said:


Fugi ma de aici , nu exista motor de 1,0L pe Crossland , nu mai scrie minciuni ! Benzinarele toate is 1,2 cu sau fara turbo !



Bravo , musai sa faci un jurnal de bord aici pe forum ( is curios cum e motorasul asta ).
P.S. Eu am Vitara 1,6 spirit allgrip si sunt foarte multumit de masina !

Sigur ca da, o sa va tin la curent cu tot.

Edited by Rcfadu, 19 March 2019 - 13:41.


#35
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,690
  • Înscris: 23.04.2007

View Postconnectorxp, on 18 martie 2019 - 17:19, said:

@adrian_r5: este vorba de SX4 1.0 AT6 echipare Passion de culoare Energetic Red cu extra scut motor metalic, kit roata de rezerva si presuri all season.
Vrei sa spui ca masina asta pe care ei cer 18.130 € tu reusesti s-o cumperi cu un pret "pe la un 16K" ?

Attached Files



#36
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,573
  • Înscris: 17.08.2007
Diferentele intre preturile de lista si preturile de vanzare sunt destul de mari la anumiti dealeri si pot varia puternic de la un dealer la altul de obicei din orase diferite. Anul trecut am luat o masina si am primit preturi cu diferente de pana la 1000 euro la aceeasi masina si configuratie.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate