Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Sfat achizite auto nou

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1
Rcfadu

Rcfadu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 17.03.2019
Salutare! Doresc a mi achzitiona o masina noua, bugetul fiind undeva la 14.500€. Cele doua modele intre care am ramas sunt:

1) Suzuki Vitara- motor 1.0 112CP, Varianta PASSION. Am facut test drive, masina mi a placut, singura problema fiind sonorizarea la viteza mai mare.

2)Renault Megane Sedan- motor 1.3 116CP. Varianta ZEN. Nu am putut face test drive, intrucat mi a fost transmis de dealer ca nu au motorizarea aceasta disponibila pentru a o testa. La acest Renault as dori sa adaug si senzori de parcare, precum si r-link, pretul ajungand undeva la 15.000€, depasindu mi, astfel, un pic bugetul.

Ce credeti despre motorul de 1.0 de la Suzuki? Fiind nou, nu doresc ca eu sa fiu un fel de cobai pentru ei:)).

Voi ce ati alege intre cele doua? V as fi recunoscator daca mi ati putea spune ce eventuale probleme au cele doua modele, atat la motor cat si la caroserie etc si ce ati mai auzit despre ele.

Imi plac ambele modele la fel de mult, dar ma gandesc si la fiabilitatea lor.

Multumesc anticipat :)


#2
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,548
  • Înscris: 17.08.2007
As merge pe Megane, cere oferta la mai multi dealeri, preseaza-i un pic la discount.

#3
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Am luat Suzuki, este slabuta la insonorizare, dar garantia de 7 ani, lipsa de antecedente a motorului de 1L si faptul ca este fabricat* in Japonia aduce un plus de fiabilitate, unde motorul de 1.33 este foarte nou si nu exista o baza de utilizatori.

Suzuki are in standard pe Passion sistemul SLDA cu interfata Apple CarPlay, Android Auto si MirrorLink.
Nu iei un SX4? ai avantajul sa obtiii faruri LED, oglinda electrocrom si un interior mai spatios decat la Vitara?, inca de la echiparea Passion.

La Suzuki poti negocia pretul. Cere oferta de la Irmex Braila si cu oferta de la ei faci ping-pong la dealerii din zona ta.

*motorul si transmisia sunt de origine nipona. Masina este asamblata in Ungaria. Suzuki Escudo (Vitara pentru Japonia) este produsa tot in Ungaria.

Edited by connectorxp, 17 March 2019 - 15:12.


#4
dani555

dani555

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,077
  • Înscris: 02.12.2011
Megane este si mai cunoscut nu scade asa pretul

#5
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,243
  • Înscris: 28.10.2018
Ambele au caroserie galvanizata complet si garantie la perforare prin coroziune de 12 ani.

Suzuki nu mai face parte din legendele de fiabilitate japoneza, iar Renault a devenit un brand puternic si calitativ.

In faza asta o lasi pe nevasta sa aleaga. Crede-ma, o sa imi multumesti mai tarziu.

Edited by abac, 17 March 2019 - 16:00.


#6
richi_e

richi_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,902
  • Înscris: 02.02.2007
Vitara, dar cu motor de 1,4!

#7
claudiu1

claudiu1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,795
  • Înscris: 01.10.2004
Sunt in etapa de prospectare piata+cunostinte si am ajuns la concluzia ca benzinarele cu turbina sunt la categoria motoare cu steroizi - sunt suprasolicitate, cu consum mai mare. Plus ca cele de 1.0 sunt in 3 cilindri. Or fi OK in oras, mers bara la bara, dar mai greu afara la depasiri sau deal cu 2 pasageri. Daca tot vrei Vitara, ia cu motorul de 1.4, ala este cu 4 cilindri, chit ca incepe de la vreo 16.000 euro in varianta Passion.
Am colegi cu motoare de 1.0 pe Opel Crossland sau Clio, ei zic ca ar fi OK, ca au demaraj, dar zic ca sunt subiectivi, unul vine de pe Opel Astra G Caravan 2.0, altul de pe Logan 1.6.
Benzinara cu motor aspirat am gasit doar la Honda Jazz, la 15.000 euro.
Parerea mea, nu dati cu pietre.

#8
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Motocoasa de 1L din dotare consuma un 6% in medie cu traficul de capitala mioritica, iar la drum lung este suficient de puternica cu doua persoane la bord. Daca voiam viteza luam altceva, nu Suzuki.

Edited by connectorxp, 17 March 2019 - 17:19.


#9
Rcfadu

Rcfadu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 17.03.2019
@atupi, multumesc pt raspuns. O sa incerc in continuare. Mi au oferit discount ok, insa cele 2 optionale(senzori+r link) mai adauga 850 de euro in plus la pretul final...

@connectorxp, da, am fost informat cu privire la faptul ca masina este asamblata in ungaria. Intr adevar si cel pe Renault este nou. De SX4 nu ma pot atinge, cu acest buget, din pacate.

@dani555, masina, dupa ce va fi fost utilzata de mine, o sa fie condusa de alte persoane din familie, deci pretul de revanzare nu are relevanta. Iti multumesc pt raspuns :)

@abac, am citit de ceva probleme la vopsea la Suzuki, dar sunt sceptic. Din pacate, nu sunt casatorit pentru a i putea cere sfatul sotiei:)))).

@richi_e, am luat si eu varianta asta in considerare

@claudiu1, da. Motorul de 1.4, chiar daca este mai scump, este de luat in calcul. Mai ales ca are si treapta a 6a de viteze.

@connectorxp, iti multumesc pt cele 2 raspunsuri. Nu e vorba neaparat de putere, cat este si de fiabilitate. Motorul de 1.0 am vazut ca sta la viteza de 130km/h undeva la 4000 de rotatii, daca nu chiar peste.

Am avut discutii cu mai multe persoane pe tema motoarelor de 1.0. Parerile sunt împărțite, bineinteles. Isi va mentine fiabilitatea in timp, dupa drumuri lungi (spre ex. Autostrada) cand motorul este turat destul de bine, si cu 2-3 persoane la bord? Nu stiu ce sa raspund la această intrebare... Da, intr adevar, exista garantia extinsa la motor, dar...

Edited by Rcfadu, 17 March 2019 - 17:59.


#10
M0SGeriIla

M0SGeriIla

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 17.03.2019
Ca posesor de Megane pot spune ca ...e mult 15 mii euro pentru zen cu motorul respectiv, macar cel de 140cp in banii astia sau intens cu motorul 116cp.
Cele doua masini sunt din categorii diferite, depinde de ce ai nevoie. Ca unul care inainte a avut Logan si s-a avantat pe carari de munte si iesiri in natura, iti pot spune ca acum merg numai pe asfalt, masina este foarte joasa.
Ca idee, am beneficiat de discount de 3200 euro fata de pretul de lista si daca nu o luam in rabla si luam diesel aveam 3500 discount fata de pretul de lista !
Bafta !

#11
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,645
  • Înscris: 23.04.2007

View Postclaudiu1, on 17 martie 2019 - 17:13, said:

Plus ca cele de 1.0 sunt in 3 cilindri. Or fi OK in oras, mers bara la bara, dar mai greu afara la depasiri sau deal cu 2 pasageri.
Cu ce masina / motorizare "de 1.0" ti-a fost "mai greu afara la depasiri sau deal cu 2 pasageri" ?

View PostRcfadu, on 17 martie 2019 - 17:57, said:

Am avut discutii cu mai multe persoane pe tema motoarelor de 1.0. Parerile sunt împărțite, bineinteles. Isi va mentine fiabilitatea in timp, dupa drumuri lungi (spre ex. Autostrada) cand motorul este turat destul de bine, si cu 2-3 persoane la bord? Nu stiu ce sa raspund la această intrebare...
Din aceste "multe persoane"  cite au condus efectiv motoare "de 1.0" ... asa ... macar 100 km pe autostrada ?

Daca ai pune mina si te-ai documenta putin (in loc sa te uiti in gura acelor "mai multe persoane") vei constata ca un motor "turbo" are zona de cuplu maxim la un regim de turatii mai scazut comparativ cu un motor "aspirat" cu performante (putere si cuplu) similare.

PS - de ex. 1.0 de pe Vitara - are 160 Nm la 1800~4000 rpm  iar 1.6 aspirat (M16A) are 156 Nm la 4400 rpm

Edited by adrian_r5, 17 March 2019 - 20:02.


#12
Rcfadu

Rcfadu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 17.03.2019
@M0SGerilla, multumesc

@adrian_r5, recunosc, nu ma pricep prea bine la mecanica masinilor si nici la fizica nu stau bine:))). M am documentat un pic despre motorul turbo si cel aspirat. Iti multumesc.

Cred ca o sa raman pe Suzuki, varianta cu 1.0l. Nu voi depasi 20.000 km/an, deci cred ca nu voi avea probleme cu fiabilitatea motorului in timp. Iar, la depasiri, tind sa cred  ca e acest motor e in regula pentru a efectua una in siguranta.

Daca mai sunt posesori ai acestui model ( Vitara 2019), le as fi recunoscator daca si ar expune opinia cu privire la masina.

De asemenea, astept in continuare alte pareri. :)

Edited by Rcfadu, 17 March 2019 - 21:52.


#13
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,645
  • Înscris: 23.04.2007

View PostRcfadu, on 17 martie 2019 - 14:32, said:

Suzuki Vitara- motor 1.0 112CP, Varianta PASSION. Am facut test drive, masina mi a placut, singura problema fiind sonorizarea la viteza mai mare.

View PostRcfadu, on 17 martie 2019 - 21:38, said:

Cred ca o sa raman pe Suzuki, varianta cu 1.0l.
Iar, la depasiri, tind sa cred  ca e acest motor e in regula pentru a efectua una in siguranta.
Pai ... ai facut "test drive" ... da' se pare ca nu ai testat suficient daca zici ca "la depasiri, tind sa cred"  ... Pentru a nu avea regrete mai tirziu te sfatuiesc sa mai faci un "test drive" astfel incit sa te convingi daca motorizarea asta e sau nu pe placu' tau.

Edited by adrian_r5, 17 March 2019 - 22:11.


#14
Rcfadu

Rcfadu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 17.03.2019
Problema a fost ca am putut face acest test doar pe un drum care nu mi permitea sa vad cum s ar descurca masina la depasiri, ci doar la viteza constanta, cu cateva exceptii de accelerare cand masina s a descurcat bine. Problema se pune cand mai adaugi bagaje, persoane si poate si un drum inclinat.

#15
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Pentru inițiator, cauta pe YouTube testele făcute de Robert Adam (turatii punct ro) și îți faci o idee despre ce pot motoarele :)

#16
Rcfadu

Rcfadu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 17.03.2019

View PostMicroEdge, on 17 martie 2019 - 22:23, said:

Pentru inițiator, cauta pe YouTube testele făcute de Robert Adam (turatii punct ro) și îți faci o idee despre ce pot motoarele :)

Multumesc mult. Urmăresc turatii cu placere si mereu mi au parut foarte bune review urile lor. Chiar acum ma uit la 1.0 pe swift.

#17
M0SGeriIla

M0SGeriIla

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 17.03.2019
Vezi ca swift este mai usor cu minim 300 de kg ! Dinamica este total diferita !

#18
Rcfadu

Rcfadu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 17.03.2019

View PostM0SGeriIla, on 17 martie 2019 - 22:46, said:

Vezi ca swift este mai usor cu minim 300 de kg ! Dinamica este total diferita !

Am observat asta, dar nu exista un alt review complet pe 1.0. Este doar acesta de la turatii, pe swift.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate