Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Golf 5, probleme la lichidul de racire.
Last Updated: Mar 17 2019 13:32, Started by
Lucamatei98
, Mar 16 2019 22:50
·
0
#1
Posted 16 March 2019 - 22:50
Salutare!
Detin un golf 5, 1.4 FSI(benzina), 2004. Astazi mi s-a aprins martorul de probleme la instalatia de racire, la cateva secunde dupa observ ca de sub capota iese fum. Am oprit am ridicat capota, ma uit in vasul de expansiune, gol. Zic hai ca oi fi eu prost n-am mai pus ma duc sa cumpar antigel si apa si completez. Am lasat motorul sa se raceasca, l-am pornit am adaugat antigelul si apa pana la nivelul optim si pornesc. M-a tinut 10 km dupa care s-a aprins martorul iar si vasul de expansiune era gol. Aveti idei ce poate fi? Mentionez ca nu ma pricep la mecanica, de asta intreb aici, poate a mai patit cineva si stie. Edited by Lucamatei98, 16 March 2019 - 22:51. |
#2
Posted 16 March 2019 - 22:57
Umple la rece si vezi pe unde curge, nu mai porni aiurea.
|
#3
Posted 16 March 2019 - 22:59
Vezi la mecanic, nu pe forum. Ai o problema mecanica... cauze pot fi multe.
|
#4
Posted 16 March 2019 - 23:00
Nici n-am mai pornit-o, am lasat-o in fata serviceului, luni cand deschide sa vada ce are.
|
#5
Posted 16 March 2019 - 23:08
te uiti pe asfalt sa vezi unde e balta sub masina, dupa care o iei pe firul apei pana la gaura...
totusi arunca un ochi si la ulei. Edited by arg, 16 March 2019 - 23:09. |
#6
Posted 16 March 2019 - 23:10
#7
Posted 16 March 2019 - 23:46
Cauzele pot fi diverse,din ceea ce ai spus nu te pricepi la mecanica
Mai bine las o la service,apropo uleiul nu are nici o treaba cu pierderea antigelului. Edited by kmyson, 17 March 2019 - 00:10. |
#8
Posted 17 March 2019 - 00:05
#10
Posted 17 March 2019 - 00:09
|
#11
Posted 17 March 2019 - 00:10
#12
Posted 17 March 2019 - 00:17
Lucamatei98, on 16 martie 2019 - 22:50, said:
Am lasat motorul sa se raceasca, l-am pornit am adaugat antigelul si apa pana la nivelul optim si pornesc. M-a tinut 10 km dupa care s-a aprins martorul iar si vasul de expansiune era gol. Aveti idei ce poate fi? Mentionez ca nu ma pricep la mecanica, de asta intreb aici, poate a mai patit cineva si stie. Dupa ce i-ai pus si ai mers, ai mai completat lichidul? Ca e posibil sa fi ramas vasul gol a doua oara din cauza ca motorul a tras lichidul pe circuit si mai trebuie completat pana nu mai scade. In rest, vezi sub ea ce pete gasesti si asa afli pe unde curge si totodata garnitura de chiulasa sa nu fi fost afectata daca s-a lasat cu fum. kmyson, on 16 martie 2019 - 23:46, said:
apropo uleiul nu are nici o treaba cu pierderea antigelului. Ba chiar foarte multa treaba poate avea, google it si gasesti de ce. Edited by Darkman48, 17 March 2019 - 00:15. |
#13
Posted 17 March 2019 - 00:26
@Darkman48 eu m am referit la faptul ca nu uleiul este cauza pierderi antigelului,in rest e asa cum spui.
|
#14
Posted 17 March 2019 - 00:27
Asta asa e kmyson, la fel cum nu e neaprat nici sa aiba antigel in ulei sau invers si garnitura sa fie ciupita, arsa.
|
#15
Posted 17 March 2019 - 00:36
Darkman48 ai precizat bine,exact asta am gandit si eu cand am scris in primul post,dar fara sa dezvolt sa dedus altceva.
Edited by kmyson, 17 March 2019 - 00:40. |
|
#16
Posted 17 March 2019 - 00:47
puteti sa va certati cat vreti... daca stii la ce sa te uiti uleiul spune multe.
p.s. eu inca nu i-am dat de cap. Darkman48, on 17 martie 2019 - 00:17, said: Dupa ce i-ai pus si ai mers, ai mai completat lichidul? Ca e posibil sa fi ramas vasul gol a doua oara din cauza ca motorul a tras lichidul pe circuit si mai trebuie completat pana nu mai scade. In rest, vezi sub ea ce pete gasesti si asa afli pe unde curge si totodata garnitura de chiulasa sa nu fi fost afectata daca s-a lasat cu fum. cand am schimbat distributia exact asa a facut. am mers pana in capul strazii am oprit la un magazin si cand am pornit a tras tot din vas si mi-a aparut eroare in bord. Edited by arg, 17 March 2019 - 00:43. |
#17
Posted 17 March 2019 - 00:54
Daca nu pierzi pe undeva lichidul ( nu vezi pata sub masina ) inseamna ca ai probleme cu garnitura de chiulasa.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users