Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Game Tester
#1
Posted 16 March 2019 - 19:38
Buna.Meseria de game tester este dificila? , adica poate sa mi spuna cineva mai mult,se poate avansa in aceasta meserie? Multumesc
Edited by helen76, 16 March 2019 - 20:05. |
#2
Posted 16 March 2019 - 19:49
"Meseria de game tester este dificila..." este intrebare?
Nu consider dificila meseria, insa daca ai cunostiinte de baza de programare iti este mult mai usor sa stii cauzele comune pentru bug-uri in jocuri. Iar despre avansare, te referi la promovarea in ierarhia companiei sau la imbunatatirea skill-urilor? Edited by Buleandra94, 16 March 2019 - 19:50. |
#3
Posted 16 March 2019 - 19:52
Ce treaba are una cu alta?
Stii sa critici si sa scrii un raport? |
#4
Posted 16 March 2019 - 19:56
pai care ar fi pozitia superioara ? Nu cred ca exista "Lead/Senior Game Tester". Ca sa avansezi, ar trebui sa ai ceva habar in domeniul jocurilor, pe partea vizuala sau programare.
Edited by Andreysc7, 16 March 2019 - 19:56. |
#5
Posted 16 March 2019 - 20:05
De ce sa nu existe "Lead/Senior Game Tester" ?
Game designer si multe alte chestii... sint destule posturi libere. |
#6
Posted 16 March 2019 - 20:06
Buleandra94, on 16 martie 2019 - 19:49, said:
"Meseria de game tester este dificila..." este intrebare? Nu consider dificila meseria, insa daca ai cunostiinte de baza de programare iti este mult mai usor sa stii cauzele comune pentru bug-uri in jocuri. Iar despre avansare, te referi la promovarea in ierarhia companiei sau la imbunatatirea skill-urilor? |
#7
Posted 16 March 2019 - 20:09
#8
Posted 16 March 2019 - 20:16
Ah, in afara de Game.... mdeah....
Daca citeai mai sus... poate iti dadeai seama. De la game tester poti sa avansezi game designer - de ce nu ?! |
#9
Posted 16 March 2019 - 20:26
In principiu, se cer cinci lucruri:
1. rabdare...multa rabdare 2. cunoasterea limbii engleze la nivel avansat 3. sa fii pasionat de jocuri 4. sa stii sa cauti buguri si sa le raportezi 5. sa cunosti cate ceva despre jocuri La Electronic Arts e in functie de proiect.E blana daca intri la departamentul de jocuri pe mobile unde doar acolo ai voie cu telefonul mobil , cica se munceste cel mai putin acolo. E cat de cat captivant si la departementul Need for Speed unde testezi zilnic masinile sau la departamentul Battlefield unde testezi armele, avioanele si tancurile. Se intampla sa stai cu saptamanile sau cu lunile pe aceeasi harta, dar cel putin ai gameplay distractiv si exista concurenta prin meciurile ocazionale pentru mentenenta numite sesiuni de MTBF (Mean time between failures). Nu faci mare lucru- daca proiectul e in stadiul de post-alfa/beta sau post-lansare, incepi programul prin a te juca cu ceilalti niste meciuri sau curse pe toate platformele (PC, PS4 si Xbox) sa vedeti daca le puteti duce la bun sfarsit, daca serverele functioneaza ok, timp in care puteti sa dati peste niste buguri si sa le raportati. Distractia dureaza cam vreo 2-3 ore. In rest, in urmatoarele 5-6 ore fiecare primeste task-uri in care testeaza viteza masinii, incarcarea unei mitraliere sau animatia unui sut spre minge, in functie de proiect. Daca nu functioneaza, trebuie raportate la dezvoltatori si trebuie sa re-testati fix-ul. Cam asta e procedura in orice companie de jocuri.La departamentul FIFA e ultra-plictisitor unde trebuie sa testezi animatia fotbalistilor si miscarile mingii, deci sa fii neaparat pasionat de fotbal. Si nu vorbesc de felul de a fi "microbist". In rest, la departamentul Bioware (Mass Effect/Dragon Age) e mult de munca, fiindca stai cu saptamanile pe o portiune de harta. La Ubisoft pretentiile sunt mai crescute, te angajezi greu prin doua probe si poti la fel de usor sa fii dat afara pentru performanta scazuta.Depinde pe ce departament poate sa te bage- la oricare joc Assassin's Creed e cel mai dificil, ca sunt multe buguri de raportat, primesti doar o portiune de harta pe care stai cu zilele sau cu saptamanile, sa testezi una alta - obiectele, cladirile din jur, copacii, sa vezi daca poti sa te cateri pe ele, sa testezi animatia personajului si NPC-urile, sunetele, armele, texturile sa le verifici, sa depistezi glitch-uri si buguri intr-o zona foarte restransa, si testezi portiunea aia de la o versiune la alta, fiinca zilnic aplicatia este upgradata. Te cam plictisesti si se cam cere sa ai experienta ca sa intri pe proiectul asta. Daca pici pe departamentul de Far Cry, e un pic mai funny ca poti testa masini si arme, dar tot stai cu saptamanile intr-o portiune de harta, sute de ore.....intr-un joc pe care il termini in 20-40 de ore. Cel mai bine incepi cu Gameloft, unde poti invata destule daca esti incepator, testand doar pe telefon mobil. La fel si la Amber, dar acolo se cauta doar testeri experimentati. Salariul e cam la fel peste tot - minimul legal pe economie. Edited by eINSTEINmc2, 16 March 2019 - 20:40. |
#10
Posted 16 March 2019 - 20:27
buyonevideo, on 16 martie 2019 - 20:05, said:
De ce sa nu existe "Lead/Senior Game Tester" ? Game designer si multe alte chestii... sint destule posturi libere. game testerul cauta buguri sau erori in mare parte, iar alea sunt usor de gasit , mai ales la partea vizuala (texture stretch, mesh-uri imbinate gresit, etc). Daca game testerul are ceva cunostinte in cele mentionate mai sus, da, poate avansa .. dar trebuie sa dea dovada insa sincer, nu am auzit de Lead Game tester.. in schimb Lead Game designer da . La fel si cu : - Lead 2D/3D artist - Lead programmer - Lead concept artist Edited by Andreysc7, 16 March 2019 - 20:28. |
|
#11
Posted 16 March 2019 - 20:28
buyonevideo, on 16 martie 2019 - 20:16, said:
Ah, in afara de Game.... mdeah.... Daca citeai mai sus... poate iti dadeai seama. De la game tester poti sa avansezi game designer - de ce nu ?! Pentru ca skill-urile necesare pentru cele doua pozitii nu se suprapun aproape deloc. Ca si game designer cel mai important este sa stii psihologie, neurostiinta, sa fii creativ si sa stii sa iti transformi ideile in cuvinte sau diagrame, skill-uri care se dobandesc greu, dupa ani de studii, si nu sunt necesare pentru un game tester. Edited by Buleandra94, 16 March 2019 - 20:35. |
#12
Posted 16 March 2019 - 20:33
helen76, on 16 martie 2019 - 19:38, said:
adica poate sa mi spuna cineva mai mult,se poate avansa in aceasta meserie? Multumesc De exemplu, daca stai vreo 2-3 ani intr-o companie, ajungi QA Game tester de grad II- III si iti mareste salariul cu cel putin 100 lei anual. Cam dupa vreo 5-8 ani poti sa ai pretentia sa devii team-leader daca devii un angajat de incredere. Poti sa aspiri la pozitia de project lead sau manager doar daca ai studii superioare si cel putin 10 -15 ani in companie. Cat despre game-designer, asta o poti face din start daca faci niste cursuri si te angajezi direct ca game-designer (depinde pe ce parte vrei - level, art, UI, lead , tehnical etc.) sau sa devii animator. Astea sunt meserii mult mai bine platite. Edited by eINSTEINmc2, 16 March 2019 - 20:37. |
#13
Posted 16 March 2019 - 20:34
Andreysc7, on 16 martie 2019 - 20:27, said:
game designer-ul se poate ocupa cu harta, concept art, stilul graficii , etc ... Cred ca faci o confuzie intre game designer si art director. Game desinger-ul decide mecaniciile de baza ale jocului, emotia pe care o simte jucatorul cand se joaca jocul, cat de lung va fi jocul, daca si cum progresezi in joc, etc. In afara de asta, game desinger-ul trebuie sa stie "putin din toate" (UI, UX, story telling, programare, etc.). |
#14
Posted 16 March 2019 - 20:45
Buleandra94, on 16 martie 2019 - 20:34, said:
Game desinger-ul decide mecaniciile de baza ale jocului, emotia pe care o simte jucatorul cand se joaca jocul, cat de lung va fi jocul, daca si cum progresezi in joc, etc. In afara de asta, game desinger-ul trebuie sa stie "putin din toate" (UI, UX, story telling, programare, etc.). Da, ai dreptate .. ma gandeam la Concept artist / Art director... nu stiu de ce Edited by Andreysc7, 16 March 2019 - 20:46. |
#17
Posted 17 March 2019 - 02:48
Ajuta-l pe helen76 si spune de ce...! (Spune-i ce nu trebuie sa faca!)
Edited by arisel, 17 March 2019 - 02:50. |
#18
Posted 17 March 2019 - 07:09
Buleandra94, on 16 martie 2019 - 20:28, said:
Pentru ca skill-urile necesare pentru cele doua pozitii nu se suprapun aproape deloc. Ca si game designer cel mai important este sa stii psihologie, neurostiinta, helen76, on 16 martie 2019 - 19:38, said:
Buna.Meseria de game tester este dificila? , adica poate sa mi spuna cineva mai mult,se poate avansa in aceasta meserie? Multumesc |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users