Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

motor 2T cositoare anii 50

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
langa

langa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 06.11.2007
M-am ambitionat sa restaurez o astfel de cositoare, cu motor irus-hirth. Are cam 125cm3. O vara chiar am cosit iarba cu ea. Apoi a pornit tot mai greu,fum mult si lipsa putere... pana nu a mai mers deloc.
Benzina vine, scanteie face, cu bujia scoasa, dar pornire ba  
Am verificat si momentul scanteii, cu stroboscop, e ok..cu 2mm inainte de pms..A avut bujie mare, ca la IMS. Apoi am gasit o chiuloasa cu adaptare la bujie normala, gen dacia 1300. Am incercat astfel mai multe bujii. -
-conteaza marimea bujiei? ca drujba poreste si cu bujie mica...
\Apoi magnetoul e ca la mobra, adica volanta are bobina si platina la interior. Ce am observat, magnetul din interiorul volantei pare cam slab, are culoare metalica, nu e negru ca la difuzoare.  Asa era si la difuzoarele foarte vechi.... Bobina magnetou are primar si secundar, deci iese direct la bujie....
Am incercat sa pun bobina de inductie de la firul primar,cel care vie la platina si buton-stop. Nu face scanteie.

Se poate bobina astfel incat sa pun bobina inductie separata? Sau sa pastrez doar primarul, cu bobia de motoreta de 6v?  
Cum se poate modifica-imbunatati apriderea?

O sa desfac si motorul,sa vad segmentii, ca merge mai usor manivela de pornire,cred ca a scazut si compresia...O fi si asta o cauza?

Daca e cineva priceput, revin cu amanunte.

#2
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,781
  • Înscris: 12.01.2018
cu spray de pornire încearcă să vezi dacă merge.poate primi aer în carter pe la garnitură sau semeringurile de la vibrochen și atunci n-o pornrști nici  cu bomba

asta dacă scânteiește și  benzinește

avansul mi se pare mare încearcă cu 1,2 sao 0,9mm

#3
Wzzz

Wzzz

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,712
  • Înscris: 10.05.2011
Nu ai si un condensator acolo?

#4
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,781
  • Înscris: 12.01.2018
bujia contează să ajungă în camera de ardere sădea scânteia nu contează diametrul ei

#5
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Bujiile au si ele niste caracterisici. Sunt bujii mai calde, mai reci, conteaza f mult distanta dintre electrozi, cred ca la tine ar trebui 0.4mm, nu 0.7-1.2 ca la masini. Posibil compresia scazuta, simeringurile de la arbore vechi, scapa compresia din carter, segmenti si cilindru uzat etc. "Muzicuta" in galeria de admisie nu cred ca are, nu se foloseanla vremea aia, dar nu strica sa verifici, daca are, sa nu aiba lamele.rupte, indoite, nu mai etanseaza. Banuiesc ca are si soc, vezi daca functioneaza, trebuie tras la pornirea la rece.

#6
langa

langa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 06.11.2007

 rumegus, on 16 martie 2019 - 09:37, said:

Bujiile au si ele niste caracterisici. Sunt bujii mai calde, mai reci, conteaza f mult distanta dintre electrozi, cred ca la tine ar trebui 0.4mm, nu 0.7-1.2 ca la masini. Posibil compresia scazuta, simeringurile de la arbore vechi, scapa compresia din carter, segmenti si cilindru uzat etc. "Muzicuta" in galeria de admisie nu cred ca are, nu se foloseanla vremea aia, dar nu strica sa verifici, daca are, sa nu aiba lamele.rupte, indoite, nu mai etanseaza. Banuiesc ca are si soc, vezi daca functioneaza, trebuie tras la pornirea la rece.

Multumesc tuturor. Muzicuta nu are, unul din semeringuri spre magnetou l-am schimbat anul trecut. Am folosit bujii lungi sa ajunga mai aproape de piston. Cu distanta 0,4. Soc nu are, decat prin apasarea plutitorului,creste temporar nivelul benzinei din camera plutitorului. Condensatorul e tot asa batran. Oare unul de Dacia ar merge? Cand s-o incalzi desfac motorul bucati sa vad ce si cum. Compresia pare slaba, manivela de pornire merge mai usor ca sezonul trecut.  La carter jos are un robinet, probabil e aerisire a motorului in caz de inecare. Daca deschideam robinetul in timpul mersului, se accelera si mergea mai bine......amestec prea bogat?  Ca bujia se afuma rapid si scotea mult fum....apoi n-am mai putut sa o mai pornesc deloc.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate