Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
motor 2T cositoare anii 50
Last Updated: Mar 27 2019 21:34, Started by
langa
, Mar 16 2019 08:22
·
0
#1
Posted 16 March 2019 - 08:22
M-am ambitionat sa restaurez o astfel de cositoare, cu motor irus-hirth. Are cam 125cm3. O vara chiar am cosit iarba cu ea. Apoi a pornit tot mai greu,fum mult si lipsa putere... pana nu a mai mers deloc.
Benzina vine, scanteie face, cu bujia scoasa, dar pornire ba Am verificat si momentul scanteii, cu stroboscop, e ok..cu 2mm inainte de pms..A avut bujie mare, ca la IMS. Apoi am gasit o chiuloasa cu adaptare la bujie normala, gen dacia 1300. Am incercat astfel mai multe bujii. - -conteaza marimea bujiei? ca drujba poreste si cu bujie mica... \Apoi magnetoul e ca la mobra, adica volanta are bobina si platina la interior. Ce am observat, magnetul din interiorul volantei pare cam slab, are culoare metalica, nu e negru ca la difuzoare. Asa era si la difuzoarele foarte vechi.... Bobina magnetou are primar si secundar, deci iese direct la bujie.... Am incercat sa pun bobina de inductie de la firul primar,cel care vie la platina si buton-stop. Nu face scanteie. Se poate bobina astfel incat sa pun bobina inductie separata? Sau sa pastrez doar primarul, cu bobia de motoreta de 6v? Cum se poate modifica-imbunatati apriderea? O sa desfac si motorul,sa vad segmentii, ca merge mai usor manivela de pornire,cred ca a scazut si compresia...O fi si asta o cauza? Daca e cineva priceput, revin cu amanunte. |
#2
Posted 16 March 2019 - 09:00
cu spray de pornire încearcă să vezi dacă merge.poate primi aer în carter pe la garnitură sau semeringurile de la vibrochen și atunci n-o pornrști nici cu bomba
asta dacă scânteiește și benzinește avansul mi se pare mare încearcă cu 1,2 sao 0,9mm |
#4
Posted 16 March 2019 - 09:05
bujia contează să ajungă în camera de ardere sădea scânteia nu contează diametrul ei
|
#5
Posted 16 March 2019 - 09:37
Bujiile au si ele niste caracterisici. Sunt bujii mai calde, mai reci, conteaza f mult distanta dintre electrozi, cred ca la tine ar trebui 0.4mm, nu 0.7-1.2 ca la masini. Posibil compresia scazuta, simeringurile de la arbore vechi, scapa compresia din carter, segmenti si cilindru uzat etc. "Muzicuta" in galeria de admisie nu cred ca are, nu se foloseanla vremea aia, dar nu strica sa verifici, daca are, sa nu aiba lamele.rupte, indoite, nu mai etanseaza. Banuiesc ca are si soc, vezi daca functioneaza, trebuie tras la pornirea la rece.
|
#6
Posted 27 March 2019 - 21:34
rumegus, on 16 martie 2019 - 09:37, said:
Bujiile au si ele niste caracterisici. Sunt bujii mai calde, mai reci, conteaza f mult distanta dintre electrozi, cred ca la tine ar trebui 0.4mm, nu 0.7-1.2 ca la masini. Posibil compresia scazuta, simeringurile de la arbore vechi, scapa compresia din carter, segmenti si cilindru uzat etc. "Muzicuta" in galeria de admisie nu cred ca are, nu se foloseanla vremea aia, dar nu strica sa verifici, daca are, sa nu aiba lamele.rupte, indoite, nu mai etanseaza. Banuiesc ca are si soc, vezi daca functioneaza, trebuie tras la pornirea la rece. Multumesc tuturor. Muzicuta nu are, unul din semeringuri spre magnetou l-am schimbat anul trecut. Am folosit bujii lungi sa ajunga mai aproape de piston. Cu distanta 0,4. Soc nu are, decat prin apasarea plutitorului,creste temporar nivelul benzinei din camera plutitorului. Condensatorul e tot asa batran. Oare unul de Dacia ar merge? Cand s-o incalzi desfac motorul bucati sa vad ce si cum. Compresia pare slaba, manivela de pornire merge mai usor ca sezonul trecut. La carter jos are un robinet, probabil e aerisire a motorului in caz de inecare. Daca deschideam robinetul in timpul mersului, se accelera si mergea mai bine......amestec prea bogat? Ca bujia se afuma rapid si scotea mult fum....apoi n-am mai putut sa o mai pornesc deloc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users