Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

De ce Francezii au produs mașini cu volanul pe ... dreapta

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#37
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
Am uitat să-i răspund colegului la faza despre autobuzele şi troleibuzele importate s.h. în Spania. După nenoricirea de Război civil Spaniol, Spania era o ţară cu nivel de trai scăzut. Nu ştiu dacă era la fel ca la noi în anii '90, dar nu trăiau bine pe atunci. Din ţări comuniste nu puteau aduce, căci Franco era anti-comunist rău de tot. Turcii nici nu cred că produceau pe atunci. Iar Marea Britanie era peste... mare (ocean). Cum Englezii renunţau mai ales la troleibuze (după părerea mea a fost o tâmpenie), ieşeau destul de ieftin la ce nevoie de transport aveau atunci.
Nu au circulat foarte mult, că într-un final şi Spaniolii au renunţat la troleibuze şi aproape de tot la tramvaie, că deh, auto, combustibil ieftin (ce "drăguţ" a fost la crizele petroliere şi ulterior numărul prea mare de automobile a devenit o problemă), dar a contat şi faptul că drumurile Spanionele nu erau la fel de îngrijite precum cele Britanice, şi nici întreţinerea la fel de bună.
Unele dintre vehicule au ajuns la muzee, nu le-au terminat pe toate.
Ca f.d., în Spania au fost produse autobuze şi ceva troleibuze. "Pegaso" (adică "Pegas") făcea aşa ceva.
Ah, mare parte dintre vehiuclele aduse la s.h. erau... etajate   :rolleyes:   Să vedem cine ştie care a fost ultimul oraş care a avut troliebuze etajate şi ce producţie erau acestea.
Troleibuze etajate nu mai circulă   :(   , tramvaie şi autobuze da    :)

#38
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postdjl, on 16 martie 2019 - 13:56, said:

La calea ferată sunt predefinite sensurile de circulaţie. Doar dacă-s întreruperi de circulaţie pe un fir o ia trenul pe firul de circulaţie în care se merge de obicei în sensul opus.
Nu, postul de conducere nu e în centru. Am citit pe aici că ar fi la locomotivele noi, dar la restul nu e aşa. Probabil e de pe vremea locomotivelor cu aburi şi a altor locomotive care nu aveau parbriz panoramic (vedeţi locomotivele tip buldog nose sau GG1 - una dintre cele mai frumoase electrice produse vreodată - şi asta avea bot).
Sunt curios ce importanță are poziția mecanicului la ICE-ul nemțesc sau la TGV-ul franțuzesc, trenuri care circulă cu peste 300 km/h.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate