Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
De ce Francezii au produs mașini cu volanul pe ... dreapta
Last Updated: Mar 16 2019 20:41, Started by
djl
, Mar 16 2019 00:50
·
0
#37
Posted 16 March 2019 - 14:54
Am uitat să-i răspund colegului la faza despre autobuzele şi troleibuzele importate s.h. în Spania. După nenoricirea de Război civil Spaniol, Spania era o ţară cu nivel de trai scăzut. Nu ştiu dacă era la fel ca la noi în anii '90, dar nu trăiau bine pe atunci. Din ţări comuniste nu puteau aduce, căci Franco era anti-comunist rău de tot. Turcii nici nu cred că produceau pe atunci. Iar Marea Britanie era peste... mare (ocean). Cum Englezii renunţau mai ales la troleibuze (după părerea mea a fost o tâmpenie), ieşeau destul de ieftin la ce nevoie de transport aveau atunci.
Nu au circulat foarte mult, că într-un final şi Spaniolii au renunţat la troleibuze şi aproape de tot la tramvaie, că deh, auto, combustibil ieftin (ce "drăguţ" a fost la crizele petroliere şi ulterior numărul prea mare de automobile a devenit o problemă), dar a contat şi faptul că drumurile Spanionele nu erau la fel de îngrijite precum cele Britanice, şi nici întreţinerea la fel de bună. Unele dintre vehicule au ajuns la muzee, nu le-au terminat pe toate. Ca f.d., în Spania au fost produse autobuze şi ceva troleibuze. "Pegaso" (adică "Pegas") făcea aşa ceva. Ah, mare parte dintre vehiuclele aduse la s.h. erau... etajate Să vedem cine ştie care a fost ultimul oraş care a avut troliebuze etajate şi ce producţie erau acestea. Troleibuze etajate nu mai circulă , tramvaie şi autobuze da |
#38
Posted 16 March 2019 - 20:41
djl, on 16 martie 2019 - 13:56, said:
La calea ferată sunt predefinite sensurile de circulaţie. Doar dacă-s întreruperi de circulaţie pe un fir o ia trenul pe firul de circulaţie în care se merge de obicei în sensul opus. Nu, postul de conducere nu e în centru. Am citit pe aici că ar fi la locomotivele noi, dar la restul nu e aşa. Probabil e de pe vremea locomotivelor cu aburi şi a altor locomotive care nu aveau parbriz panoramic (vedeţi locomotivele tip buldog nose sau GG1 - una dintre cele mai frumoase electrice produse vreodată - şi asta avea bot). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users