Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cum erau reparate capital otobelele īn Londra
Last Updated: Apr 11 2019 22:56, Started by
djl
, Mar 15 2019 17:54
·
0
#1
Posted 15 March 2019 - 17:54
Din perioada în care nu se exagera cu societatea de consum...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iFC7QTZc5Do?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#3
Posted 15 March 2019 - 18:19
La Carpati, Bugeac, probabil si Roman Diesel se facea RK pe la 100 000 de km. Pe vremea Carpatiului si Buceagului, daca un un sofer depasea 100 000 de km fara RK ii punea tablita "Acest sofer a parcurs atitia km far RK"
Plus ce surubareau la ele toata ziua. Azi un camion duce 500 000 de km fara pb, iar daca e bine intretinut, soc si groaza, fara RK, duce si +1 milion de km. Despre ce vb tu in postarea asta? Unde e consumerismul? Am un prieten care a avut o Scania 600 000 de km fara nici o pb, ce ai postat tu aici, la km asta, fara reparatii mari, erau praf si pulbere, dezintegrate de rugina. |
#4
Posted 15 March 2019 - 19:11
Esti in erore , cei in varsta cunosc , in 300km faceai linia de cuzineti o data in timpul acela.
Camioanele acum merg 1mil km fara probleme , am avut un mercedez-benz 6 in V si l-am vandut la 1 260 000 km cu motorul original |
#5
Posted 15 March 2019 - 19:53
Eu vb de de anii 60-70, cam acceasi perioada cu autobuzele ce le a postat DJL. Eu nu le am prins dar sunt destule marturii pe YT. Daca esti pasionat, cauta pe YT canalul Dorin Bodea, si omul.a luat interviuri multor soferi cale au inceput chiar de la ZIS, Steagul Rosu, Carpati, Bucegi. Erau camioane pe benzina, alimentare cu benzina prin cadere, si te mai miri ce solutii au gasit la vremea respectiva, vremuri....
Nu ma indoiesc ca motorul de Roman Diesel tinea cit spui, dar e vb deja de ani 80, alte tehnologii, specialisti mai buni in domeniul asta, samd. |
#6
Posted 15 March 2019 - 20:14
Care era populatia lumii atunci si care e acum?Nu mai vorbesc de Londra...
|
#7
Posted 15 March 2019 - 20:18
petit_christian, on 15 martie 2019 - 19:53, said:
Eu vb de de anii 60-70, cam acceasi perioada cu autobuzele ce le a postat DJL. Eu nu le am prins dar sunt destule marturii pe YT. Daca esti pasionat, cauta pe YT canalul Dorin Bodea, si omul.a luat interviuri multor soferi cale au inceput chiar de la ZIS, Steagul Rosu, Carpati, Bucegi. Erau camioane pe benzina, alimentare cu benzina prin cadere, si te mai miri ce solutii au gasit la vremea respectiva, vremuri.... Nu ma indoiesc ca motorul de Roman Diesel tinea cit spui, dar e vb deja de ani 80, alte tehnologii, specialisti mai buni in domeniul asta, samd. |
#8
Posted 15 March 2019 - 20:34
Motorul la Roman Diesel era de fapt o panarama copiata rau sub licenta de la MAN . Singurele variante viabile erau cele dotate cu motoare mai ales de RABA, unguresti !
|
#9
Posted 15 March 2019 - 20:43
#11
Posted 15 March 2019 - 20:50
Autobuzele. Au folosit termenul "otobel" unii de pe softpedia acum mulţi ani şi s-a prins de mine.
De aş pune mâna şi pe "ABC London Transport". Erau broşuri cu transportul Londonez: autobuze, metrou, tramvaie, troleibuze (da, Londra a avut şi din astea). Am impresia că sunt şi cu trenuri din Marea Britanie. Scoteau tot felul de cărticele... mai existau şi alea "Wiever's guide of...". Sunt curios dacă o fi existând şi versiuni Germane pentru chestii de genul (deşi nu ştiu Germana, la transport măcar mai am habar de una alta şi mai bâjbâi ceva pe acolo ). Edited by djl, 15 March 2019 - 20:51. |
#12
Posted 15 March 2019 - 20:56
Ai dreptate. Am vazut de cateva ori pe acest forum folosindu-se termenul "condom". Aria e usor de ghicit. Cand am intrebat ce inseamna, mi-au dat acelasi raspuns.
|
#13
Posted 15 March 2019 - 21:26
N-ai si un video mai recent sa vedem cum se repara acum otobelele din Londra sau de oriunde altundeva?
(Alea din Jermanica stiu ca, dupa ce se repara capital, sunt vandute la romani sau alte natii mai amarate. O firma de transport din orasul meu a cumparat vreo 20-30 de autobuze Setra din Jermanica, si sunt de 100 de ori mai bune decat vechile DAC-uri sau ROMAN-uri pe care le aveau pana acum ) |
#14
Posted 15 March 2019 - 21:35
Aveam un sofer batran la munca, si povestea cum mergeau cu TIR-ul pana in Iraq . Pleca omu' cu setul la el, facea motorul din mers. Nu stiu ce motor aveau alea, mi se pare ca tot de Roman, dar cu turbo. SI am mai vazut odata niste Rabe cu volan pe dreapta, facute pentru India.
|
#15
Posted 15 March 2019 - 22:28
wiseguy76, on 15 martie 2019 - 21:35, said:
Aveam un sofer batran la munca, si povestea cum mergeau cu TIR-ul pana in Iraq . Pleca omu' cu setul la el, facea motorul din mers. Nu stiu ce motor aveau alea, mi se pare ca tot de Roman, dar cu turbo. SI am mai vazut odata niste Rabe cu volan pe dreapta, facute pentru India. Vorbeam cu mecanicul meu si povestea ca transportau fabrici de ciment sau sonde si utilaje petroliere in Liban si Iraq. Se facea fabrica integral in Romania, apoi se incarca in MAN-uri si agabaritice si se transporta pe drum pana in Iraq. Convoiul avea 1-2 TV-uri pline ochi cu piese si cu 2+ mecanici care aveau grija de ceea ce se strica. Odata ajunsi acolo se apucau sa monteze fabrica si stateau 1-2 ani pana cand ajungea la parametrii de functionare. |
|
#16
Posted 15 March 2019 - 22:43
În Germania nu ştiu dacă le repară capital, dar sigur la întreţin mai bine.
La noi nici bani, nici interes... Edited by djl, 15 March 2019 - 22:43. |
#17
Posted 16 March 2019 - 06:58
#18
Posted 16 March 2019 - 10:34
Numai tramvaie şi metrouri sau şi autobuze? (că troleibuze nu mai au din 1992 ).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users