Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Cum erau reparate capital otobelele īn Londra

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,540
  • Înscris: 13.06.2004
Din perioada în care nu se exagera cu societatea de consum...

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iFC7QTZc5Do?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,608
  • Înscris: 07.02.2003
Pai nu erau bani... consum era altfel nu le fabricau :)

#3
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,813
  • Înscris: 15.08.2014
La Carpati, Bugeac, probabil si Roman Diesel se facea RK pe la 100 000 de km. Pe vremea Carpatiului si Buceagului, daca un  un sofer depasea 100 000 de km fara RK ii punea tablita "Acest sofer a parcurs atitia km far RK"
Plus ce surubareau la ele toata ziua.
Azi un camion duce 500 000 de km fara pb, iar daca e bine intretinut, soc si groaza, fara RK, duce si +1 milion de km.
Despre ce vb tu in postarea asta? Unde e consumerismul?
Am un prieten care a avut o Scania 600 000 de km fara nici o pb, ce ai postat tu aici, la km asta, fara reparatii mari, erau praf si pulbere, dezintegrate de rugina.


#4
ciine

ciine

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,069
  • Înscris: 04.06.2007
Esti in erore , cei in varsta cunosc , in 300km  faceai linia de cuzineti  o data  in timpul acela.
Camioanele acum  merg 1mil km fara probleme , am avut un mercedez-benz  6 in V si l-am vandut la 1 260 000 km cu motorul original

#5
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,813
  • Înscris: 15.08.2014
Eu vb de de anii 60-70, cam acceasi perioada cu autobuzele ce le a postat DJL. Eu nu le  am prins dar sunt destule marturii pe YT. Daca esti pasionat, cauta pe YT canalul Dorin Bodea, si omul.a luat interviuri multor soferi cale au inceput chiar de la ZIS, Steagul Rosu, Carpati, Bucegi. Erau camioane pe benzina, alimentare cu benzina prin cadere, si te mai miri ce solutii au gasit la vremea respectiva, vremuri....
Nu ma indoiesc ca motorul de Roman Diesel tinea cit spui, dar e vb deja de ani 80, alte tehnologii, specialisti mai buni in domeniul asta, samd.




#6
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 24.06.2008
Care era populatia lumii atunci si care e acum?Nu mai vorbesc de Londra...

#7
ciine

ciine

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,069
  • Înscris: 04.06.2007

View Postpetit_christian, on 15 martie 2019 - 19:53, said:

Eu vb de de anii 60-70, cam acceasi perioada cu autobuzele ce le a postat DJL. Eu nu le  am prins dar sunt destule marturii pe YT. Daca esti pasionat, cauta pe YT canalul Dorin Bodea, si omul.a luat interviuri multor soferi cale au inceput chiar de la ZIS, Steagul Rosu, Carpati, Bucegi. Erau camioane pe benzina, alimentare cu benzina prin cadere, si te mai miri ce solutii au gasit la vremea respectiva, vremuri....
Nu ma indoiesc ca motorul de Roman Diesel tinea cit spui, dar e vb deja de ani 80, alte tehnologii, specialisti mai buni in domeniul asta, samd.
De vremea acea e vorba , calitatea metalelor era foarte slaba  , a uleiurilor la fel , a trecut multa vreme pt a pune la punct combinati de metale cu proprietati antifrictiune , rezistente la stres mecanic si uzura Inclusiv in anii 70-90  erau probleme cu calitatea metalelor , nu exista masina Dacia  cu motor nedesfacut  pina in 100000 km

#8
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Motorul la Roman Diesel era de fapt o panarama copiata rau sub licenta de la MAN . Singurele variante viabile erau cele dotate cu motoare mai ales  de RABA, unguresti !

#9
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,540
  • Înscris: 13.06.2004

View Postgeorge_eu25, on 15 martie 2019 - 20:14, said:

Care era populatia lumii atunci si care e acum?Nu mai vorbesc de Londra...

Greater London (nu-mi dau seama dacă e oraş sau oraş + suburbii) aveau vreo 7.000.000. Inner London avea vreo 3.000.000
Era deja mai mare şi mai populat(ă) decât Bucureştii.

#10
Puferiu_

Puferiu_

    Membru foarte activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,436
  • Înscris: 05.07.2018
Ce sunt alea "otobelele"?

#11
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,540
  • Înscris: 13.06.2004
Autobuzele. Au folosit termenul "otobel" unii de pe softpedia acum mulţi ani şi s-a prins de mine.
De aş pune mâna şi pe "ABC London Transport". Erau broşuri cu transportul Londonez: autobuze, metrou, tramvaie, troleibuze (da, Londra a avut şi din astea). Am impresia că sunt şi cu trenuri din Marea Britanie. Scoteau tot felul de cărticele... mai existau şi alea "Wiever's guide of...". Sunt curios dacă o fi existând şi versiuni Germane pentru chestii de genul (deşi nu ştiu Germana, la transport măcar mai am habar de una alta şi mai bâjbâi ceva pe acolo  :rolleyes:   ).

Edited by djl, 15 March 2019 - 20:51.


#12
Puferiu_

Puferiu_

    Membru foarte activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,436
  • Înscris: 05.07.2018
Ai dreptate. Am vazut de cateva ori pe acest forum folosindu-se termenul "condom". Aria e usor de ghicit. Cand am intrebat ce inseamna, mi-au dat acelasi raspuns.

#13
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,876
  • Înscris: 28.11.2006
N-ai si un video mai recent sa vedem cum se repara acum otobelele din Londra sau de oriunde altundeva?

(Alea din Jermanica stiu ca, dupa ce se repara capital, sunt vandute la romani sau alte natii mai amarate. O firma de transport din orasul meu a cumparat vreo 20-30 de autobuze Setra din Jermanica, si sunt de 100 de ori mai bune decat vechile DAC-uri sau ROMAN-uri pe care le aveau pana acum :P)

#14
wiseguy76

wiseguy76

    just don't

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,218
  • Înscris: 24.05.2006
Aveam un sofer batran la munca, si povestea cum mergeau cu TIR-ul pana in Iraq :D. Pleca omu' cu setul la el, facea motorul din mers. Nu stiu ce motor aveau alea, mi se pare ca tot de Roman, dar cu turbo. SI am mai vazut odata niste Rabe cu volan pe dreapta, facute pentru India.

#15
lyanna

lyanna

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,319
  • Înscris: 02.09.2007

View Postwiseguy76, on 15 martie 2019 - 21:35, said:

Aveam un sofer batran la munca, si povestea cum mergeau cu TIR-ul pana in Iraq Posted Image. Pleca omu' cu setul la el, facea motorul din mers. Nu stiu ce motor aveau alea, mi se pare ca tot de Roman, dar cu turbo. SI am mai vazut odata niste Rabe cu volan pe dreapta, facute pentru India.

Vorbeam cu mecanicul meu si povestea ca transportau fabrici de ciment sau sonde si utilaje petroliere in Liban si Iraq. Se facea fabrica integral in Romania, apoi se incarca in MAN-uri si agabaritice si se transporta pe drum pana in Iraq. Convoiul avea 1-2 TV-uri pline ochi cu piese si cu 2+ mecanici care aveau grija de ceea ce se strica. Odata ajunsi acolo se apucau sa monteze fabrica si stateau 1-2 ani pana cand ajungea la parametrii de functionare.

#16
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,540
  • Înscris: 13.06.2004
În Germania nu ştiu dacă le repară capital, dar sigur la întreţin mai bine.
La noi nici bani, nici interes...

Edited by djl, 15 March 2019 - 22:43.


#17
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

View Postdjl, on 15 martie 2019 - 17:54, said:

Din perioada în care nu se exagera cu societatea de consum...


în Toronto, TTC practică și acum își recondiționează complet vehiculele. Durata de exploatare a vehiculelor e între 30 și 50 de ani.

#18
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,540
  • Înscris: 13.06.2004
Numai tramvaie şi metrouri sau şi autobuze? (că troleibuze nu mai au din 1992  :(   ).

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate