Masina compacta/SUV mic
Last Updated: Feb 14 2020 16:20, Started by
figo1988
, Mar 15 2019 08:33
·
0
#1
Posted 15 March 2019 - 08:33
Salutare,
In urmatoarele luni vrem sa schimbam una dintre masini (Golf 5 GTI) cu ceva mai nou, pentru sotie. GTI-ul isi face treaba cu brio, dar am vrea ceva mai actual dpdv tehnic, interior mai placut etc. Masina cel mai probabil o vom lua din Germania, achzitie fara TVA. Bugetul maxim este 20k fara TVA, dar nu o sa-l dam decat daca vedem ceva care sa merite cu adevarat. Pana sa ajung la cerinte, vreau sa-mi clarific eu niste lucruri: 1. Din ce am citit pe internet (inclusiv cateva experiente aici pe forum), chiar daca as lua masina de la o reprezentanta Audi/BMW/Mercedes/VW, si as prezenta documentele necesare, nu prea mai accepta nimeni factura fara TVA. Le platesti TVA-ul si, ulterior inmatricularii, il recuperezi de la ei? In afara de faptul ca sunt oameni de treaba, ce-i opreste sa te ignore total cand vine vremea sa-ti dea banii inapoi? 2. Masinile certificate Audi Plus/BMW Premium Selection/alte programe asemanatoare vor avea obligatoriu un raport detaliat cu toate problemele? Pot avea incredere in respectivul raport? 3. Garantia (in fapt un fel de asigurare) oferita prin programele respective este valabila si in Romania? Si acum, sa trec la cerinte si la ce ne-am oprit noi pana acum: 1. Garantie. Fie de la producator, fie de alt tip. Iar daca nu se poate cu, atunci ar scadea si bugetul maxim spre 12-13k ca mai mult nu mi se pare ca merita. 2. Clasa compacta sau SUV mic 3. Cutie automata 4. E destul de pornita ca vrea motor pe benzina, sa zicem ca poate as putea sa o conving sa luam diesel daca gasim ceva care sa-i placa la nebunie si aia e singura varianta sau e un deal foarte bun 5. Macar 150CP putere 6. Interior ok Favorite:
Edited by figo1988, 15 March 2019 - 08:45. |
#3
Posted 15 March 2019 - 08:58
Pentru ca diesel e vazut ca un compromis major pentru sotie, care va fi principalul utilizator. Si GTI-ul il conduce acum destul de mult pe modul secvential, nu ii place cat de repede se taie diesel-ul.
|
#4
Posted 15 March 2019 - 09:01
figo1988, on 15 martie 2019 - 08:33, said:
1. Din ce am citit pe internet (inclusiv cateva experiente aici pe forum), chiar daca as lua masina de la o reprezentanta Audi/BMW/Mercedes/VW, si as prezenta documentele necesare, nu prea mai accepta nimeni factura fara TVA. Le platesti TVA-ul si, ulterior inmatricularii, il recuperezi de la ei? In afara de faptul ca sunt oameni de treaba, ce-i opreste sa te ignore total cand vine vremea sa-ti dea banii inapoi ii opreste contractul, factura si dovada platii pe care tu o ai in banca figo1988, on 15 martie 2019 - 08:33, said:
2. Masinile certificate Audi Plus/BMW Premium Selection/alte programe asemanatoare vor avea obligatoriu un raport detaliat cu toate problemele? Pot avea incredere in respectivul raport? Raportul Dekra iar il poti solicita, la ce suma spui tu ca vrei sa cheltui, il vei primi fara probleme, gratuit HU/AU vei putea iar solicita sa fie nou, facut la vanzare, din nou inclus in pret la asa masina Am vazut cativa dealeri de VW in special care spuneau ca masina include un an de zile garantie internationala, inclusiv in Romania |
#5
Posted 15 March 2019 - 09:07
Vezi ca acu vreo 2 luni era plin de Mini Cabrio in 22-24.000E cu TVA inclus la Sixt in flota, cu maxim 20.000km. motorul de 1.5T(136CP) si dotate cu tot ce trebe.
Nu-s 150CP, dar e mai sprintena decat alte masini conduse de 150CP(Astra K de ex) din cauza de greutate redusa. Si e mult mai fun de condus decat orice compacta condusa de mine pana acum, inclusiv A-Klass(vechiul model). Nu stiu acum cum te impaci cu faptul ca e foarte rigida(mai ales cu jantele de 18"). |
#6
Posted 15 March 2019 - 09:09
figo1988, on 15 martie 2019 - 08:33, said:
Noul A-klasse (singurul care poate s-ar accepta si pe motorina)
bugetul de 20k + tva e generos, cel de 12-13k e asa si-asa, nu gasesti mare lucru la banii astia. la 20k+tva poti lua insa ceva calumea, garantie se poate cumpara si in Romania etc Asta e manuala din pacate, dar km putini, si 2016: https://suchen.mobil...1e-ae068c4f4927 |
#7
Posted 15 March 2019 - 09:11
#8
Posted 15 March 2019 - 09:12
#9
Posted 15 March 2019 - 09:44
Ii sperie amenintarea cu Garda Financiara germana. Io asa am patit cu un turc/german, pana nu l-a luat tare un cunoscut german s-a tot codit, cand i-a dat ultimatum cunoscutul din Germania mi-a returnat TVA-ul.
Masina cumparata cu factura, avans platit prin OP din banca, diferenta cu cash. |
#11
Posted 15 March 2019 - 10:14
figo1988, on 15 martie 2019 - 08:58, said:
Pentru ca diesel e vazut ca un compromis major pentru sotie, care va fi principalul utilizator. Si GTI-ul il conduce acum destul de mult pe modul secvential, nu ii place cat de repede se taie diesel-ul. |
#13
Posted 15 March 2019 - 11:43
dasca, on 15 martie 2019 - 09:07, said:
Vezi ca acu vreo 2 luni era plin de Mini Cabrio in 22-24.000E cu TVA inclus la Sixt in flota, cu maxim 20.000km. motorul de 1.5T(136CP) si dotate cu tot ce trebe. Nu-s 150CP, dar e mai sprintena decat alte masini conduse de 150CP(Astra K de ex) din cauza de greutate redusa. Si e mult mai fun de condus decat orice compacta condusa de mine pana acum, inclusiv A-Klass(vechiul model). Nu stiu acum cum te impaci cu faptul ca e foarte rigida(mai ales cu jantele de 18"). Cum le-ai identificat ca sunt de la Sixt? Si Mini Cooper e una dintre optiuni, am uitat sa o pun pe lista. |
#14
Posted 15 March 2019 - 12:00
https://www.sixtcarsales.de/
M-am uitat acum, pare ca acum sunt numa manuale. Cand m-am uitat eu(in cautarile de dinainte de Kia Ceed) erau vreo 4-5 automate Cabrio si vreo 4-5 in 3 usi. Acu vezi ce mai au pe acolo, poate gasesti si altceva interesant(un prieten saliva la un C250 dotat bine la 28.000 si vreo 6.000KM, dar s-a razgandit intre timp si isi ia apartament). La Mini ar fi o idee buna sa o inchiriezi inainte si sa o plimbi putin(sau sotia), eu am inchiriat-o pentru o excursie in Tirol. Masina mi s-a parut extrem de misto si de fun, dar simti orice crapatura/denivelare din sosea si scutura destul de tare. Pana si pentru drumurile din zona unde am fost(unde in cel mai rau caz am intalnit niste denivelari sau crapaturi in asfalt) mi s-a parut ca imi cam macina pietrele de la rinichi. Nu stiu cum s-ar comporta la contact cu niste gropi mai serioase. Pentru mine n-a rentat din motive de leasing in Austria(si complicatiile cu inmatriculare masina din afara Austriei), dar altfel am vazut masini misto pe acolo la preturi bune. Edited by dasca, 15 March 2019 - 12:25. |
#18
Posted 15 March 2019 - 14:25
Multumesc tuturor de pareri
Sa o iau pe rand. M-am uitat la Sixt in flota, am gasit vreo 2-3 interesante (BMW seria 1, GLA), dar cred ca tot pe Mobile ajung sa ma bazez. O sa mai dau un refresh din cand in cand sa vad daca apare ceva interesant totusi. Ne-am uitat un pic la Mazda 3, as vrea sa ajung sa vedem una si live. Zilele astea sper. Poate mai e modelul anterior ramas in stoc pe undeva. La fel si cu Mazda CX-5. Ford nu ii place deloc. PS: Cei care stau mai mult pe arie stiu ca nu sunt mare fan diesel, dar in cazul achizitiei asteia chiar am insistat destul de mult sa ii acorde o sansa. Poate isi schimba parerea daca apuca sa conduca unul. Inchiriez masini de cateva ori pe an si de fiecare data am prins masini diesel mici premium (seria 1, A class, A3). Toate mi-au placut in felul lor, dar cel mai mult mi-a placut Seria 1 cu motorul de 190cp. Combinatia cu cutia de viteze ZF8 era pur si simplu super pentru o masina din A in B. Volvo nu e o marca prea comuna in Romania si vad ca nici in Germania nu sunt chiar atat de multe la vanzare. O sa incercam sa-l analizam mai in detaliu Golf R cred ca e cam mult ca nici GTI nu se incadreaza bine in buget. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users