Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn
 Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus
 Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...
 Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...
 

Sfat achiziție consola incepator

- - - - -
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#1
ORTEGGA

ORTEGGA

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 252
  • Înscris: 04.07.2008
Salut,în primul rând vreau să vă spun că sun6o persoana peste 30 de ani cu sotie si copil (O sa ziceți că ce imi trebuie la vârsta aceasta dar imi doresc de cand eram mic )si m-am hotarat sa iau o consola pt MINE,(copilul e prea mic),sunt începător si nu stiu ce consola sa aleg cat si jocuri pt un novice ca mine.Ce ma sfatuiti sa imi iau...Multumesc anticipat!

#2
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009
Nu exista consola pentru incepator.

Totdeauna va fi un versus xbox one vs ps4.

In primul rand te gandesti daca ai anturaj cu consola si vrei sa te joci cu ei online.
Daca nu, incep alte discutii:
- ps exclusivitati mai misto
- xbox hardware un pic mai bun
- controllerele sunt cam la fel, parca la xbox e mai frumos si un pic mai ergonomic.unii zic ca bateriile tin mai mult la xbox.
- xbox are parte media mai buna
- pe ps ai suport pe Romania, pe xbox nu, trebuie sa iti faci cont pe Somalia sa ai si preturi bune
- etc

jocuri sunt o groaza, in functie de ce gen iti place. La shootere va fi mai greu, din cauza controllerului. Eu nici acum nu m-am obisnuit.

Edited by spe_ripper, 14 March 2019 - 12:08.


#3
2Unlimited

2Unlimited

    "No limits"

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,635