Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masina noua - Ford Focus 1.5 150CP sau VW Golf 7 1.5 130CP
#19
Posted 13 March 2019 - 21:16
bobitad, on 13 martie 2019 - 19:22, said:
am auzit si eu de unele probleme la 1.0. dar 1.5 are tot 3 cilindrii. De cand 1.5-ul are 3 cilindri ??? abac, on 13 martie 2019 - 21:01, said:
Cum prietene sa aiba benzinarele DPF (Diesel Particulate Filter)? In alta ordine de idei, normal ca se alege Golf cu cutie automata DSG in anul 2019. Nu mai suntem iobagi sa mestecam in mamaliga. Au GPF... sau ceva de genu. Tot filtru de particule e, insa nu cred ca se infunda asa des. Probabil pe la euro 8 o sa avem si aditiv la benzinare, iar electricele o sa inceapa sa domnine piata, benzinarele cu filtru si aditiv o sa fie ultima "specie". @Initiator: Cumpara ce iti place. Care te atrage mai mult. La revanzare oricum pierzi in ambele, iar focusul oricum il iei cu 2-3k mai ieftin. Am vazut noul focus pe drum si mi-a placut mult, insa parca mai mi-ar place un golf 7 facelift. Despre 1.5tsi nu stiu nimic, e motor relativ nou, imi e sa nu fie cu probleme ca vechile generatii. Intereseaza-te mai intai. Alegand golf 6 tdi sh pentru oras nu ai facut o alegere prea inspirata. |
#20
Posted 13 March 2019 - 21:26
#21
Posted 13 March 2019 - 21:27
@truculmagic 1.5 vechi avea 4. 1.5 nou are 3. google it. si da motoarele noi pe benzina au gpf, google it.
Edited by bobitad, 13 March 2019 - 21:29. |
#22
Posted 13 March 2019 - 21:47
Annoying, on 13 martie 2019 - 20:54, said:
Ce mentalitate de kk, să cumperi o mașină care poate nu-ți place, doar ca să obții câteva sute de euro mai mult peste câțiva ani. Iubitorii de cotețe nemțești nu încetează să mă surprindă cu prostiile lor. din moment ce e in subiect eu zic ca ii cam place, nu? cu un focus si o astra intru la iubitor de nemtesti? interesant. pt multi conteaza pretul de revanzare, mai ales cand dai masina la buy-back sau part exchange, iar golful e cam cea mai overpriced masina la mana a 2-a. TruculMagic, on 13 martie 2019 - 21:16, said:
De cand 1.5-ul are 3 cilindri ??? 3 pistoane are, parca il au si cu 4 si 2l pe alte piete/modele. eu unul nu mi-mi fac probleme vav de gpf, temperaturile din evacuare sunt mult mai mari la benzina asa ca ar trebui sa se curete mai usor. Edited by _-livio-_, 13 March 2019 - 21:54. |
#23
Posted 13 March 2019 - 22:19
#24
Posted 13 March 2019 - 22:29
Merci pentru raspunsurile prompte.
Incerc sa raspund aici la fiecare intrebare. denky, on 13 martie 2019 - 19:23, said:
Intre golf si focus variant, sincer m-as uita la un ceed sw. Al mai scump, cu Rabla, de 140 cp, e 21000. Basca 7 ani de garantie. Am incercat Kia Ceed SW si nu mi-a placut. Spatiul interior mi s-a parut destul de mic fata de cele doua. wb626ek, on 13 martie 2019 - 19:25, said:
Daca mergi subturat, normal ca se infunda dpf-ul. Vezi ca si benzinarele de anul acesta vor avea dpf. Baxon, on 13 martie 2019 - 19:27, said:
Deci diferenta de bani dintre cele 2 o face cutia de viteze ? aandrei_24, on 13 martie 2019 - 19:42, said:
Noul focus wagon titanium business are pretul de lista de 22000. daca dealerul ala a oferit doar 1000 de euro reducere, cauta altul, la ford se fac discounturi mai mari de nici 5%. Altminteri sunt de acord cu colegul de mi us, Kia CEED SPORTSWAGON 1.4 T-GDi GT Line 7DCT e pe site la ei cu 19697 €, masina arata misto, iar garantia e imbatabila. M-as mai uita spre Seat Leon ST, arata mai misto decat Golful care e anost. Noua Toyota Corolla TS nu stiu exact la ce preturi este, dar poate fi o optiune. Peugeot 308 Break incepe pe la 16-17000. Renault Megane arata misto break, preturi bune. Alte compacte break nu imi vin in minte Pt Kia Ceed SW vezi mai sus. Toyota Corolla TS am vazut-o dar spatiul interior (mai ales in spate) mi se pare foarte mic (mai mic decat la Kia Ceed SW). Peugeot 308 Break n-am vazut. Renault Megane Estate am vazut & facut test drive si sincer imi da impreia de plastic ieftin. In plus, varianta maxima de echipare (Life) e sub cele de la Ford & VW. primuministru, on 13 martie 2019 - 19:50, said:
In conditiile astea nu cred ca se justifica o masina de 21-23.000 de euro. Cu jumatate din bani poti gasi una de 3-4 ani, 40-50.000km. Dar daca tii neaparat la una noua... abac, on 13 martie 2019 - 21:01, said:
In alta ordine de idei, normal ca se alege Golf cu cutie automata DSG in anul 2019. Nu mai suntem iobagi sa mestecam in mamaliga. |
#25
Posted 13 March 2019 - 22:42
Atunci strict dintre astea 2, nu focus. Mai subtil de asa nu pot.
|
#26
Posted 13 March 2019 - 22:57
#27
Posted 14 March 2019 - 02:36
connectorxp, on 13 martie 2019 - 20:15, said:
Fa un efort si ia cutia automata si pachetul asistenta Radar Cruise Control, are asistent trafic intens si mentinere distanta optima fata de antemergator. Eu zic ca merita o masina noua, este nerulata de altul si cum o ai asa o tii. La cutie automata, mergi pe VW, in rest as alege Ford Dupa mine pentru Romania si drumuri lungi m-as baga la Megane break dar full option Ieftine, am avut 2 luate de noi, 200,000km bucata la aproape 3 ani, 1.9dCi. Nici o problema Unul dintre ele are acum 450,000 fara probleme Mai spatios si mai fasnet decat Fordul |
#28
Posted 14 March 2019 - 08:22
Uite aici o configuratie la Megane 4 TCe 159Cp EDC cu toate optiunile.
https://www.renault....64rr4yZZ3rGTYVw Ca detinator de Megane 3 grandtour 1.5dci EDC cu 196000 km la bord recomand cu caldura si sustin ce spune Tsunnnami. Strict intre cele 2 masini as merge pe focus fiind cap de serie acum,golf 7 este la final si ar trebuii sa aibe pretul mai bun.Anul acesta apare golf 8. Edited by C63AMG, 14 March 2019 - 08:23. |
|
#29
Posted 14 March 2019 - 08:55
vezi ca apare golf8 in vara... astepti si poate iei un golf 7 cu reducere mai mare sau ..
|
#30
Posted 14 March 2019 - 10:24
Focus vine cu multe schimbari la noile motoare. Noul 1.5 este in 3 cilindri, cu distributie pe lant, filtru de particule (GPF) si dezactivare a unui cilindru ( 1.0 ecoboost la fel ). Probabil au pastrat aceleasi denumiri ca sa nu sperie lumea, dar adevarul e ca e cam la inceput de drum ca tehnologie, e un motor total diferit fata de vechiul 1.5 ecoboost.
Edited by Mihai_mb, 14 March 2019 - 10:25. |
#31
Posted 14 March 2019 - 15:33
Ford au trecut la automate clasice dupa dezastrul numit PowerShift, cutia cu 8 rapoarte trebuie sa fie mai fiabila oricarei cutii robotizate/dublu-ambreiaj.
|
#32
Posted 14 March 2019 - 16:07
Mondeo mk5 din 2016 are tot powershift din cate stiu.
Toate sunt dezastru? |
#34
Posted 14 March 2019 - 18:46
the_same, on 14 martie 2019 - 16:07, said:
Mondeo mk5 din 2016 are tot powershift din cate stiu. Toate sunt dezastru? Nu toate. Si eu si mandra am avut noroc, dar destule sa fie considerata o problema Eu am vandut-o dupa 4 ai jumate si 200,000km, mandra o are de 4 ani jumate si are 16,000km la bord. |
#35
Posted 14 March 2019 - 19:00
#36
Posted 14 March 2019 - 19:00
Motor + cutie Golf (cuplu mai bun in turatii mici), comfort pasageri Ford(desi plasticele sar usor si scartie fetele sunt placute la atingere nu are plastic dur ca Golf pe fetele usilor din spate), spatiu interior Golf chiar daca Focus e mai mare la exterior, design Focus, pret Focus, garantie ??? Consider ca Focus are ceva probleme de calitate si asamblare care o sa fie ajustate in timp. Golf are deja un facelift si multe generatii de motoare schimbate ar trebui sa fie fiabil. Motoarele pe benzina Euro 6d temp au filtru de particule.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users