Plângere ANSPDCP
#1
Posted 13 March 2019 - 15:08
Salutări!
Pe 7 ianuarie am înaintat pe mail o plângere către Instituția din titlu. Am completat template-ul lor în format PDF conform cu cerințele de acolo și în conformitate cu regulamentele lor de pe site. Am așteptat frumos 45 de zile și nu am primit absolut nicio înștiințare: că s-a declanșat vreo verificare, că nu am completat plângerea cum trebuie poate, că nu e de găsit persoana juridică pârâtă, că nimic. Am recitit regulamentele și legile pe care se fundamentează instituția și am văzut că erau obligați să-mi comunice ceva, orice, în acest interval și că, pot ataca în contencios administrativ în cazul în care acest termen nu e respectat. Ce pot face în acest caz? Cum se procedează în contencios administrativ? Cui adresez doleanțele mele? Dacă îi sun și eu nu am primit niciun număr de înregistrare, nimic, ce să le spun? Mulțumesc! |
#3
Posted 13 March 2019 - 15:23
Termenul legal de raspuns este de 30 de zile, cu un plus de inca 15 zile (total 45) pentru situatia care necesita un timp suplimentar.
Daca trec cele 30/45 zile, va trebui sa astepti raspunsul redactat, cel mai probabil in scris, care mai dureaza cateva zile (sau o saptamana). Daca nu vine pana la sfarsitul lunii, poti merge in cu judecata in contencios-administrativ, dar va fi si aici de asteptat. La 01.06 incepe vacanta judecatoreasca si ai 3 luni de stat ca popa. |
#4
Posted 13 March 2019 - 15:24
Cerere de chemare in judecata
Asta se depune la Tribunal - Sectia Contencios Administrativ Vrei plangere penala ? Asta se depune la Parchetul de pe langa Judecatoria din raza teritoriala De curiozitate - despre ce este vorba in plangere ? Sper ca nu este a' la' Caragiale - Cer pensie. Nu eu - o matusa |
#6
Posted 13 March 2019 - 15:38
vlad29marko, on 13 martie 2019 - 15:08, said:
Salutări! Pe 7 ianuarie am înaintat pe mail o plângere către Instituția din titlu. Am completat template-ul lor în format PDF conform cu cerințele de acolo și în conformitate cu regulamentele lor de pe site. Am așteptat frumos 45 de zile și nu am primit absolut nicio înștiințare: că s-a declanșat vreo verificare, că nu am completat plângerea cum trebuie poate, că nu e de găsit persoana juridică pârâtă, că nimic. Am recitit regulamentele și legile pe care se fundamentează instituția și am văzut că erau obligați să-mi comunice ceva, orice, în acest interval și că, pot ataca în contencios administrativ în cazul în care acest termen nu e respectat. Ce pot face în acest caz? Cum se procedează în contencios administrativ? Cui adresez doleanțele mele? Dacă îi sun și eu nu am primit niciun număr de înregistrare, nimic, ce să le spun? Mulțumesc! Se sesizeaza Corpul de Control al Primului Ministru (dna Vasilica) cum ca institutia nu a raspuns in termenul cerut de lege. |
#7
Posted 13 March 2019 - 16:10
waterman, on 13 martie 2019 - 15:21, said:
Ai vreo dovadă că ei au primit mailul ? Pololica, on 13 martie 2019 - 15:23, said:
Termenul legal de raspuns este de 30 de zile, cu un plus de inca 15 zile (total 45) pentru situatia care necesita un timp suplimentar. Daca trec cele 30/45 zile, va trebui sa astepti raspunsul redactat, cel mai probabil in scris, care mai dureaza cateva zile (sau o saptamana). Daca nu vine pana la sfarsitul lunii, poti merge in cu judecata in contencios-administrativ, dar va fi si aici de asteptat. La 01.06 incepe vacanta judecatoreasca si ai 3 luni de stat ca popa. Nu în scris la domiciliu. Naijax, on 13 martie 2019 - 15:24, said:
Cerere de chemare in judecata Asta se depune la Tribunal - Sectia Contencios Administrativ Vrei plangere penala ? Asta se depune la Parchetul de pe langa Judecatoria din raza teritoriala De curiozitate - despre ce este vorba in plangere ? Sper ca nu este a' la' Caragiale - Cer pensie. Nu eu - o matusa Plângerea este pentru faptul că o entitate juridică încă îmi folosește datele personale cu toate că am încheiat demult orice activitate ce ar necesita prelucrarea lor, cu toate că le-am solicitat să le șteargă, i-am contactat și în scris și telefonic. Am atașat la plângere toate aceste dovezi. rosix, on 13 martie 2019 - 15:38, said:
Se sesizeaza Corpul de Control al Primului Ministru (dna Vasilica) cum ca institutia nu a raspuns in termenul cerut de lege. PSC, on 13 martie 2019 - 15:32, said:
Aici ai tot ceea ce trebuie să ştii. Acolo asta este stipulat: dacă nu primesc răspuns în 45 de zile, pot merge în contencios. BTW, în acele 45 de zile intră și cele nelucrătoare? De genul sărbătorilor de stat? Edited by vlad29marko, 13 March 2019 - 16:18. |
#8
Posted 13 March 2019 - 16:10
vlad29marko, on 13 martie 2019 - 16:08, said: Ai vazut ce inseamna 45 de zile ? (5)Rezultatul investigaţiei se aduce la cunoştinţa persoanei vizate în termen de cel mult 45 de zile de la finalizarea acesteia. Art. 11 din prezenta procedură se aplică în mod corespunzător. Mai pe romaneste, investigatia poate dura 450 de zile iar, la finalizarea acesteia, dupa alte 45 de zile primesti raspunsul Succes |
#9
Posted 13 March 2019 - 16:15
Naijax, on 13 martie 2019 - 16:10, said:
Ai vazut ce inseamna 45 de zile ? (5)Rezultatul investigaţiei se aduce la cunoştinţa persoanei vizate în termen de cel mult 45 de zile de la finalizarea acesteia. Art. 11 din prezenta procedură se aplică în mod corespunzător. Mai pe romaneste, investigatia poate dura 450 de zile iar, la finalizarea acesteia, dupa alte 45 de zile primesti raspunsul Succes "(3)ANSPDCP informează persoana vizată în legătură cu evoluţia sau cu rezultatul investigaţiei întreprinse, în termen de trei luni de la data la care s-a comunicat acesteia că plângerea este admisibilă potrivit alin. (1) sau (2). Informarea va cuprinde şi calea de atac împotriva ANSPDCP." Problema e că nu mi s-a comunicat nici măcar că s-a înregistrat plângerea sau că nu e ok completată și că nu e luată în considerare, înțelegi? Edited by vlad29marko, 13 March 2019 - 16:16. |
#10
Posted 13 March 2019 - 16:19
vlad29marko, on 13 martie 2019 - 16:15, said:
Extras din același Regulament: "(3)ANSPDCP informează persoana vizată în legătură cu evoluţia sau cu rezultatul investigaţiei întreprinse, în termen de trei luni de la data la care s-a comunicat acesteia că plângerea este admisibilă potrivit alin. (1) sau (2). Informarea va cuprinde şi calea de atac împotriva ANSPDCP." Problema e că nu mi s-a comunicat nici măcar că s-a înregistrat plângerea sau că nu e ok completată și că nu e luată în considerare, înțelegi? BINGO ! Aici e problema Foarte usor - DAR FOARTE USOR - pot zice ca nu au primit nici o plangere. Sunt inocenti - se stie ... |
|
#11
Posted 13 March 2019 - 16:21
Naijax, on 13 martie 2019 - 16:19, said:
BINGO ! Aici e problema Foarte usor - DAR FOARTE USOR - pot zice ca nu au primit nici o plangere. Sunt inocenti - se stie ... Nu au primit nici pe mail, nici în scris, nici nicăieri. Pe logica absurdului nimic nu e admisibil niciodată, desigur. Edited by vlad29marko, 13 March 2019 - 16:21. |
#12
Posted 13 March 2019 - 16:24
vlad29marko, on 13 martie 2019 - 16:21, said:
Dacă e să o luăm așa, orice instituție poate spune asta continuu. Nu au primit nici pe mail, nici în scris, nici nicăieri. Pe logica absurdului nimic nu e admisibil niciodată, desigur. Exact Absurd dar, foarte posibil Te sfatuiesc sa mai faci o plangere De data asta pe sfanta hartie pe care o depui personal la sediul lor |
#13
Posted 13 March 2019 - 16:36
Si eu am reclamat la ANPC online si am primit raspun in scris la domiciliu, deci presupun ca nu e o regula sa-ti raspunda online.
|
#14
Posted 13 March 2019 - 18:11
vlad29marko, on 13 martie 2019 - 15:08, said:
Cum se procedează în contencios administrativ? Uite și date de contact, poți trimite o recomandată cu confirmare de primire: https://www.dataprot...o/?page=contact E și un număr de telefon acolo de la cabinetul ei. Edited by althea, 13 March 2019 - 18:17. |
#15
Posted 13 March 2019 - 18:16
Naijax, on 13 martie 2019 - 16:24, said: Exact Absurd dar, foarte posibil Te sfatuiesc sa mai faci o plangere De data asta pe sfanta hartie pe care o depui personal la sediul lor Cât despre mers la sediu, e mai greu, nu sunt din București. |
|
#16
Posted 13 March 2019 - 19:48
vlad29marko, on 13 martie 2019 - 18:16, said:
Și ce i-ar împiedica să spună mai târziu că nu ar primi-o dacă depun în scris? E aceeași logică. Cât despre mers la sediu, e mai greu, nu sunt din București. Totusi cine te-a suparat asa tare de vrei sa ii reclami aici, sau mai pe romaneste ce anume ti-au facut concret? Edited by costinuti, 13 March 2019 - 19:50. |
#17
Posted 14 March 2019 - 09:01
Am sunat la ei și am vorbit.
Mi-au spus că trebuia să primesc automat un mail cu numărul de întregistrare, dar serverele lor mai fac figuri uneori. Au verificat manual și mi-au comunicat că plângerea are temei și că investigația este în curs. De asemenea, în februarie cică ei mi-ar fi și răspuns, pe adresa de mail lăsată de mine, conform procedurilor. N-am primit nimic, nu știu ce servere au ei, dar i-am rugat să reîncerce. Mulțumesc tuturor pentru sfaturi și sugestii! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users