Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35
 

EASA a suspendat toate zborurile 737 MAX 8 si MAX 9 in EU

* * * * * 2 votes
  • This topic is locked This topic is locked
367 replies to this topic

#37
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,641
  • Înscris: 26.03.2008

 Paz, on 12 martie 2019 - 22:10, said:

Se suspecteaza un software. Cred ca au lucrat programatorii romani pe acolo. Posted Image

Daca lucrau romanii acolo sigur nu se intampla chestia asta. Acum indienii si pachistanezii sunt carnea de tun in programare. Si dau niste dude de zile mari. Mai ales datorita obisnuintei cu sistemul imperial de unitati de masura.

#38
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 aaddyy2005, on 12 martie 2019 - 21:50, said:

Se pare ca unghiul de decolare e foarte deschis pt a accesa piste cat mai mici , ceea ce poate conduce la pierderea portantei, avionul se aseaza in coada si cade. Fiind la decolare nu mai are timp de redresare. E momentul ca Airbus sa vanda ceva avioane Bombardier.

Nu cad avioanele actuale ca dau cu coada de pamant sau ca "nu mai au timp de redresare"...

Cele care au cazut nu au cazut in capatul pistei ci la 3-5 min de la decolare, adica Balotesti relouded.

Parerea mea e ca s-a facut rabat la calitate la piese si atunci vedem consecintele.

Faptul ca avioane noi, moderne, pica mai ceva ca cele cu 20 de ani vechime indica ca escrocii de capitalisti au facut rabat la calitatea pieselor.

Edited by rosix, 12 March 2019 - 23:32.


#39
BraviaAmpero

BraviaAmpero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 923
  • Înscris: 03.11.2018
Ai frate ce treaba are Balotesti cu toata chestia asta ?

#40
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,619
  • Înscris: 02.10.2009
Miroase de la o posta a politica...
Hai sa-i mai tragem una americanului...
Nu inseamna ca nu poate exista o baza, nici ca nu exista precedente, dar cam rapide miscarile.

Cate nu se intampla in umbra, ascuns de ochii lumii si al ziaristilor, cate mijloace sunt folosite in razboiul comercial?

#41
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 ciine, on 12 martie 2019 - 21:57, said:

Astept cu nerabdare documentarul pt aceste catastrofe.

Le astepti degeaba. O sa iasa eroare de pilotaj ca la Balotesti, n-o sa spuna nimeni ca s-au montat niste piese de kkt din metal moale China.

 tytysor, on 12 martie 2019 - 23:12, said:


Nu conteaza ca sint companii din tari unde pilotii se fac la apelul de seara?

Ba da. Si asta e e un factor.

#42
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,595
  • Înscris: 05.12.2005

 tytysor, on 12 martie 2019 - 23:24, said:

deci daca s-a gasit o eroare in soft nu trebuia reparata???
În astfel de domeniu nu trebuia să apară!
Softul trebuia testat, testat şi iar testat, apoi când erau convinşi că e OK să o ia din nou cu testatul de la capăt cu alţii. S-au jucat cu vieţile oamenilor pt. profit.

Edited by mihaicozac, 12 March 2019 - 23:43.


#43
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 Lex404, on 12 martie 2019 - 23:15, said:


Vezi ca nu prea știi ce vorbești?

Ethiopian este peste Tarom. Din toate punctele de vedere.

Ma indoiesc

#44
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,595
  • Înscris: 05.12.2005

 rosix, on 12 martie 2019 - 23:37, said:

Le astepti degeaba. O sa iasa eroare de pilotaj ca la Balotesti, n-o sa spuna nimeni ca s-au montat niste piese de kkt din metal moale China.
Mi-ai adus aminte de replica aia din "Armaggedon", când zicea rusul "navete ruseşti sau americane tot un rahat, că-s făcute cu piese din Taiwan".

#45
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 mihaicozac, on 12 martie 2019 - 23:37, said:


În astfel de domeniu nu trebuia să apară!
Softul trebuia testat, testat și iar testat, apoi cĂąnd erau convinți că e OK să o ia din nou cu testatul de la capăt cu alții. S-au jucat cu viețile oamenilor pt. profit.

Exact! Fix asa s-a intamplat si la Balotesti, in plina ascensiune, unul din motoare a scazut brusc turatia.

Dupa cateva luni, Airbus a updatat in tacere softul.

Iar cei de la NAT Geo au decretat - avionul a cazut ca i s-a facut rau pilotului.

Edited by rosix, 12 March 2019 - 23:48.


#46
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 mihaicozac, on 12 martie 2019 - 22:51, said:

Şi AirBus au probleme, 330 prăbuşit în ocean arăta viteză mai mare decât real ceea ce a derutat piloţii, senzorul de viteză îngheţase şi raporta greşit valoarea.
La Boeing gurile rele zic că ar fi probleme cu algoritmii AI care asistă piloţii la unele manevre.
e ca si la masini, fiecare model/motor nou aparut vine cu probleme.

Apoi se scoate o revizie 2.0 si se mai carpesc. Dupa care imediat vine alt model/motor nou si o luam de la capat cu problemele

complexitatea motoarelor, electronicii si software ului au crescut. Numarul angajatilor cu rol de testare a scazut

numarul angajatilor cu rol in reducerea costurilor a crescut.

nu mai merita sa fii early adopter la nimic. Windows 10? Poate, cand o fi functional. Deocamdata raman pe 7.

Update de soft la telefon? Nu mersi, daca merge, de ce sa il stricati voi cu updateurile?

#47
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,595
  • Înscris: 05.12.2005
Da, bancul de test s-a mutat din hală în viaţa reală, nu numai la avioane.

#48
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,490
  • Înscris: 19.04.2009

 rosix, on 12 martie 2019 - 23:38, said:

Ma indoiesc

Te indoi degeaba :)

Ethiopian 4* vs 3* Tarom
Ethiopian flota noua (inclusiv 787 Dreamliner) vs Tarom flota de pe vremea Titanicului
Ethiopian zboara long haul vs Tarom care abia ajunge la capatul Europei. Nici macar spre Dubai nu mai zboara. De long haul nu vorbesc
Ethiopian 125 de destinatii vs Tarom 65 (si minim 5 sunt pe faras)
Ethiopian Miliarde (USD) vs Tarom Milioane (EUR). Ethiopian e inclusiv pe profit cu 6 mld dintr-o cifra de afaceri de peste 89 MILIARDE de dolari. Tarom a avut 306 MILIOANE si pe pierdere.

Ambele sunt companii de stat.

#49
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

 mihaicozac, on 12 martie 2019 - 23:47, said:

Da, bancul de test s-a mutat din hală în viaţa reală, nu numai la avioane.
Si pe banii si pielea consumatorului final.

Edited by Paz, 12 March 2019 - 23:48.


#50
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,641
  • Înscris: 26.03.2008

 rosix, on 12 martie 2019 - 23:37, said:

....
Le astepti degeaba. O sa iasa eroare de pilotaj ca la Balotesti, n-o sa spuna nimeni ca s-au montat niste piese de kkt din metal moale China.
....

Fac pariu pe o sticla de palinca (0.33l @ 54 grade, de Maramures) ca asa si este.

Avionul are motoarele mai in fata si mai jos relativ la de axa de rotatie fata-spate, chestie de economie de carburant, si la tractiune maxima nu poate pune botul jos (ca la o masina care se ridica de bot la acceleratie puternica). Asa ca pilotii trebuiau sa reduca puterea motoarelor ca sa puna botul jos. Cred ca au actionat pe stilul vechi. Tractiune la maxim si .... cand au impins de mansa... sulea. Botul a ramas in sus. Probabil scrie in manual. Dar obisnuinta e a doua natura.

#51
Tetelu1980

Tetelu1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 741
  • Înscris: 01.08.2007
Unde pot vedea episodul Air Crash Investigation pentru zborul Tarom? Am tot așteptat reluare pe National Geographic, dar nu l-am văzut în ghidul EPG.
Mulțumesc anticipat pentru ajutor.

#52
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 Patefon, on 12 martie 2019 - 23:50, said:



Fac pariu pe o sticla de palinca (0.33l @ 54 grade, de Maramures) ca asa si este.

Avionul are motoarele mai in fata si mai jos relativ la de axa de rotatie fata-spate, chestie de economie de carburant, si la tractiune maxima nu poate pune botul jos (ca la o masina care se ridica de bot la acceleratie puternica). Asa ca pilotii trebuiau sa reduca puterea motoarelor ca sa puna botul jos. Cred ca au actionat pe stilul vechi. Tractiune la maxim si .... cand au impins de mansa...

Ei da... Dupa atatia ani de aviatie comerciala crezi ca mai suntem in faza experimentala cu avioanele astea si ca se decoleaza altfel cu ele?

#53
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,595
  • Înscris: 05.12.2005

 Patefon, on 12 martie 2019 - 23:50, said:

Avionul are motoarele mai in fata si mai jos relativ la de axa de rotatie fata-spate, chestie de economie de carburant, si la tractiune maxima nu poate pune botul jos (ca la o masina care se ridica de bot la acceleratie puternica). Asa ca pilotii trebuiau sa reduca puterea motoarelor ca sa puna botul jos. Cred ca au actionat pe stilul vechi. Tractiune la maxim si .... cand au impins de mansa... sulea. Botul a ramas in sus. Probabil scrie in manual. Dar obisnuinta e a doua natura.
Poate au vrut să facă o manevră "Cobra" ca şi Suhoi-urile ruseşti...

#54
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,641
  • Înscris: 26.03.2008

 rosix, on 12 martie 2019 - 23:58, said:



Ei da... Dupa atatia ani de aviatie comerciala crezi ca mai suntem in faza experimentala cu avioanele astea si ca se decoleaza altfel cu ele?

De cate ori alegi un bilet de avion de 119.99 Euro in detrimentul unuia de 149.99 Euro (pe aceeasi ruta) obligi un manager sa seteze o tinta de cut-cost si un inginer sa-i behaie mintea o solutie in incercarea de a folosi 30 de grame de material ieftin in detrimentul a 20 de grame de material de doua ori mai scump.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate