EASA a suspendat toate zborurile 737 MAX 8 si MAX 9 in EU
#37
Posted 12 March 2019 - 23:28
Paz, on 12 martie 2019 - 22:10, said:
Se suspecteaza un software. Cred ca au lucrat programatorii romani pe acolo. Daca lucrau romanii acolo sigur nu se intampla chestia asta. Acum indienii si pachistanezii sunt carnea de tun in programare. Si dau niste dude de zile mari. Mai ales datorita obisnuintei cu sistemul imperial de unitati de masura. |
#38
Posted 12 March 2019 - 23:30
aaddyy2005, on 12 martie 2019 - 21:50, said:
Se pare ca unghiul de decolare e foarte deschis pt a accesa piste cat mai mici , ceea ce poate conduce la pierderea portantei, avionul se aseaza in coada si cade. Fiind la decolare nu mai are timp de redresare. E momentul ca Airbus sa vanda ceva avioane Bombardier. Nu cad avioanele actuale ca dau cu coada de pamant sau ca "nu mai au timp de redresare"... Cele care au cazut nu au cazut in capatul pistei ci la 3-5 min de la decolare, adica Balotesti relouded. Parerea mea e ca s-a facut rabat la calitate la piese si atunci vedem consecintele. Faptul ca avioane noi, moderne, pica mai ceva ca cele cu 20 de ani vechime indica ca escrocii de capitalisti au facut rabat la calitatea pieselor. Edited by rosix, 12 March 2019 - 23:32. |
#39
Posted 12 March 2019 - 23:31
Ai frate ce treaba are Balotesti cu toata chestia asta ?
|
#40
Posted 12 March 2019 - 23:33
Miroase de la o posta a politica...
Hai sa-i mai tragem una americanului... Nu inseamna ca nu poate exista o baza, nici ca nu exista precedente, dar cam rapide miscarile. Cate nu se intampla in umbra, ascuns de ochii lumii si al ziaristilor, cate mijloace sunt folosite in razboiul comercial? |
#41
Posted 12 March 2019 - 23:37
ciine, on 12 martie 2019 - 21:57, said:
Astept cu nerabdare documentarul pt aceste catastrofe. Le astepti degeaba. O sa iasa eroare de pilotaj ca la Balotesti, n-o sa spuna nimeni ca s-au montat niste piese de kkt din metal moale China. tytysor, on 12 martie 2019 - 23:12, said: Nu conteaza ca sint companii din tari unde pilotii se fac la apelul de seara? Ba da. Si asta e e un factor. |
#42
Posted 12 March 2019 - 23:37
tytysor, on 12 martie 2019 - 23:24, said:
deci daca s-a gasit o eroare in soft nu trebuia reparata??? Softul trebuia testat, testat şi iar testat, apoi când erau convinşi că e OK să o ia din nou cu testatul de la capăt cu alţii. S-au jucat cu vieţile oamenilor pt. profit. Edited by mihaicozac, 12 March 2019 - 23:43. |
#43
Posted 12 March 2019 - 23:38
#44
Posted 12 March 2019 - 23:39
rosix, on 12 martie 2019 - 23:37, said:
Le astepti degeaba. O sa iasa eroare de pilotaj ca la Balotesti, n-o sa spuna nimeni ca s-au montat niste piese de kkt din metal moale China. |
#45
Posted 12 March 2019 - 23:44
mihaicozac, on 12 martie 2019 - 23:37, said: Ăn astfel de domeniu nu trebuia să apară! Softul trebuia testat, testat și iar testat, apoi cĂąnd erau convinți că e OK să o ia din nou cu testatul de la capăt cu alții. S-au jucat cu viețile oamenilor pt. profit. Exact! Fix asa s-a intamplat si la Balotesti, in plina ascensiune, unul din motoare a scazut brusc turatia. Dupa cateva luni, Airbus a updatat in tacere softul. Iar cei de la NAT Geo au decretat - avionul a cazut ca i s-a facut rau pilotului. Edited by rosix, 12 March 2019 - 23:48. |
#46
Posted 12 March 2019 - 23:44
mihaicozac, on 12 martie 2019 - 22:51, said:
Şi AirBus au probleme, 330 prăbuşit în ocean arăta viteză mai mare decât real ceea ce a derutat piloţii, senzorul de viteză îngheţase şi raporta greşit valoarea. La Boeing gurile rele zic că ar fi probleme cu algoritmii AI care asistă piloţii la unele manevre. Apoi se scoate o revizie 2.0 si se mai carpesc. Dupa care imediat vine alt model/motor nou si o luam de la capat cu problemele complexitatea motoarelor, electronicii si software ului au crescut. Numarul angajatilor cu rol de testare a scazut numarul angajatilor cu rol in reducerea costurilor a crescut. nu mai merita sa fii early adopter la nimic. Windows 10? Poate, cand o fi functional. Deocamdata raman pe 7. Update de soft la telefon? Nu mersi, daca merge, de ce sa il stricati voi cu updateurile? |
|
#47
Posted 12 March 2019 - 23:47
Da, bancul de test s-a mutat din hală în viaţa reală, nu numai la avioane.
|
#48
Posted 12 March 2019 - 23:47
rosix, on 12 martie 2019 - 23:38, said:
Ma indoiesc Te indoi degeaba Ethiopian 4* vs 3* Tarom Ethiopian flota noua (inclusiv 787 Dreamliner) vs Tarom flota de pe vremea Titanicului Ethiopian zboara long haul vs Tarom care abia ajunge la capatul Europei. Nici macar spre Dubai nu mai zboara. De long haul nu vorbesc Ethiopian 125 de destinatii vs Tarom 65 (si minim 5 sunt pe faras) Ethiopian Miliarde (USD) vs Tarom Milioane (EUR). Ethiopian e inclusiv pe profit cu 6 mld dintr-o cifra de afaceri de peste 89 MILIARDE de dolari. Tarom a avut 306 MILIOANE si pe pierdere. Ambele sunt companii de stat. |
#49
Posted 12 March 2019 - 23:48
#50
Posted 12 March 2019 - 23:50
rosix, on 12 martie 2019 - 23:37, said:
.... Le astepti degeaba. O sa iasa eroare de pilotaj ca la Balotesti, n-o sa spuna nimeni ca s-au montat niste piese de kkt din metal moale China. .... Fac pariu pe o sticla de palinca (0.33l @ 54 grade, de Maramures) ca asa si este. Avionul are motoarele mai in fata si mai jos relativ la de axa de rotatie fata-spate, chestie de economie de carburant, si la tractiune maxima nu poate pune botul jos (ca la o masina care se ridica de bot la acceleratie puternica). Asa ca pilotii trebuiau sa reduca puterea motoarelor ca sa puna botul jos. Cred ca au actionat pe stilul vechi. Tractiune la maxim si .... cand au impins de mansa... sulea. Botul a ramas in sus. Probabil scrie in manual. Dar obisnuinta e a doua natura. |
#51
Posted 12 March 2019 - 23:51
Unde pot vedea episodul Air Crash Investigation pentru zborul Tarom? Am tot așteptat reluare pe National Geographic, dar nu l-am văzut în ghidul EPG.
Mulțumesc anticipat pentru ajutor. |
|
#52
Posted 12 March 2019 - 23:58
Patefon, on 12 martie 2019 - 23:50, said: Fac pariu pe o sticla de palinca (0.33l @ 54 grade, de Maramures) ca asa si este. Avionul are motoarele mai in fata si mai jos relativ la de axa de rotatie fata-spate, chestie de economie de carburant, si la tractiune maxima nu poate pune botul jos (ca la o masina care se ridica de bot la acceleratie puternica). Asa ca pilotii trebuiau sa reduca puterea motoarelor ca sa puna botul jos. Cred ca au actionat pe stilul vechi. Tractiune la maxim si .... cand au impins de mansa... Ei da... Dupa atatia ani de aviatie comerciala crezi ca mai suntem in faza experimentala cu avioanele astea si ca se decoleaza altfel cu ele? |
#53
Posted 13 March 2019 - 00:02
Patefon, on 12 martie 2019 - 23:50, said:
Avionul are motoarele mai in fata si mai jos relativ la de axa de rotatie fata-spate, chestie de economie de carburant, si la tractiune maxima nu poate pune botul jos (ca la o masina care se ridica de bot la acceleratie puternica). Asa ca pilotii trebuiau sa reduca puterea motoarelor ca sa puna botul jos. Cred ca au actionat pe stilul vechi. Tractiune la maxim si .... cand au impins de mansa... sulea. Botul a ramas in sus. Probabil scrie in manual. Dar obisnuinta e a doua natura. |
#54
Posted 13 March 2019 - 00:04
rosix, on 12 martie 2019 - 23:58, said: Ei da... Dupa atatia ani de aviatie comerciala crezi ca mai suntem in faza experimentala cu avioanele astea si ca se decoleaza altfel cu ele? De cate ori alegi un bilet de avion de 119.99 Euro in detrimentul unuia de 149.99 Euro (pe aceeasi ruta) obligi un manager sa seteze o tinta de cut-cost si un inginer sa-i behaie mintea o solutie in incercarea de a folosi 30 de grame de material ieftin in detrimentul a 20 de grame de material de doua ori mai scump. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users