Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
EASA a suspendat toate zborurile 737 MAX 8 si MAX 9 in EU
#19
Posted 12 March 2019 - 22:25
L-am luat acum cateva zile cu Turkish, chiar imi placea displayul si sistemul de pierdut timpul cu alea 3,4 jocuri stupide:)
Probabil e groasa treaba. Edited by ionutzitaly, 12 March 2019 - 22:27. |
#20
Posted 12 March 2019 - 22:26
E vorba de un joint-venture care va produce doar acest avion: C-Series.
|
#21
Posted 12 March 2019 - 22:51
aaddyy2005, on 12 martie 2019 - 21:50, said:
Se pare ca unghiul de decolare e foarte deschis pt a accesa piste cat mai mici , ceea ce poate conduce la pierderea portantei, avionul se aseaza in coada si cade. Fiind la decolare nu mai are timp de redresare. E momentul ca Airbus sa vanda ceva avioane Bombardier. La Boeing gurile rele zic că ar fi probleme cu algoritmii AI care asistă piloţii la unele manevre. |
#22
Posted 12 March 2019 - 22:56
#23
Posted 12 March 2019 - 23:00
Sa folosesti in 2019 AOAS, cand exista giroLASER (Ring laser gyroscope) din anii '60, inclusiv pe modele Boeing de pasageri precum 757-200, 777 etc., cat si Airbus de ex. A320 etc., este mai mult decat aberant.
Este o alegere hardware inacceptabila, mai ales ca sunt documentate defectiuni la astfel de instrumente, si evident ca un input gresit poate duce la corectie automata nefericita. Boeing s-a prostit de mai multi ani, atat la avioane de pasageri/comerciale, cat si la cele militare. Avand in vedere ce catastrofa economica a fost F-35 F-35 Lightning II A/B/C facut de Lockheed Martin, nici nu vreau a ma gandesc la ce catastrofa iesea daca ar fi castigat varianta propusa de Boeing, care mai si arata naspa... De cativa ani au format un departament de reactie rapida pt rezolvarea problemelor noi care tot apar odata cu scaderea calitatii, si se confrunta cu probleme care erau rezolvate din perioada interbelica, si acum o iau iar de la capat, aliaje proaste de aluminiu care se corodeaza rapid la trecerea prin mediu alcalin ( marin si oceanic), si la fuselaj si la balamalele usilor care se rup de ce proaste sunt, etc...Balamalele erau din stainless inainte, si la cate sute de tone are un avion de genul asta, era complet inutil sa le faca din aluminiu, si ala dintr-un aliaj prost care se corodeaza rapid cu riscul sa cada usile... Edited by loock, 12 March 2019 - 23:04. |
#24
Posted 12 March 2019 - 23:02
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XJwUk5HH4KI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
omu e pilot si pare ca stie . cica doar 737 max are MCAST care in principiu ajuta avionul sa se redreseze tragand botul in jos. cica ar fi necesara chestia asta datorita pozitionarii motoarelor. avand in vedere ca sunt companii care si-au reinoint flotele, cumparand genul asta de avion, se pierd bani multi. cred ca o sa avem comunicate in curand, au gasit cutia neagra si trebuie sa deblocheze situatia. Edited by bobitad, 12 March 2019 - 23:03. |
#25
Posted 12 March 2019 - 23:03
Bănuiesc ca te referi la AF in 2009. Acolo au înghețat pitot tubes. Dar asta se întâmpla.
A fost o serie de evenimente. Putea fi evitat însă piloții nu au răspuns in timp la stall warning. Și nici la restul mecanismelor. Pitot tubes îngheață destul de des (sau sunt blocate cu alte chestii). Dependenta de aparatura nu trebuie sa fie 100%. In plus pitot ar arată eronat doar airspeed in timp ce restul mecanismelor funcționează. |
#26
Posted 12 March 2019 - 23:03
#27
Posted 12 March 2019 - 23:04
bobitad, on 12 martie 2019 - 23:02, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XJwUk5HH4KI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] omu e pilot si pare ca stie . cica doar 737 max are MCAST care in principiu ajuta avionul sa se redreseze tragand botul in jos. cica ar fi necesara chestia asta datorita pozitionarii motoarelor. avand in vedere ca sunt companii care si-au reinoint flotele, cumparand genul asta de avion, se pierd bani multi. cred ca o sa avem comunicate in curand, au gasit cutia neagra si trebuie sa deblocheze situatia. Mentour e pilot in EU. Tare fain omul. Dar in general nu comentează accidente. |
#28
Posted 12 March 2019 - 23:06
|
#29
Posted 12 March 2019 - 23:08
Lex404, on 12 martie 2019 - 21:46, said:
.... Se pare ca problema devine serioasa, desi cauza exacta nu se stie.. inca. Dar 2 avioane noi prabusite din cauze tehnice este foarte grav. In Romania, FLyDubai zbura cu 737 MAX 8 care aparent era in zbor in timp ce a fost publicat anuntul... Aparent nu s-au intors din drum. Ajung in 40 de minute, cica. Probabil nu au primit notificarea. Inca n-au intrat in spatiul EU. Nu a confirmat nimeni ca sunt cauze tehnice. Cel mai probabil este un cumul de factori printre care si lipsa instructajului corect al pilotilor pentru noile 737max. sylvius, on 12 martie 2019 - 21:52, said:
So... - 737 - out - A380 - almost out Se pare ca ne intoarcem la clasicul Jumbo Jet. 737MAX poate fi out dar nu o sa fie cazul nici macar pt MAX, sunt convins. Cel mult un "update software" in caz ca cercetarile duc spre o problema tehnica... majoritatea liniilor au 737 clasic si NG asa ca 737 mai are muuuult pana va fi out Edited by Drag0n_X, 12 March 2019 - 23:10. |
#30
Posted 12 March 2019 - 23:10
Lex404, on 12 martie 2019 - 23:03, said:
Bănuiesc ca te referi la AF in 2009. Acolo au înghețat pitot tubes. Dar asta se întâmpla. A fost o serie de evenimente. Putea fi evitat însă piloții nu au răspuns in timp la stall warning. Și nici la restul mecanismelor. Pitot tubes îngheață destul de des (sau sunt blocate cu alte chestii). Dependenta de aparatura nu trebuie sa fie 100%. In plus pitot ar arată eronat doar airspeed in timp ce restul mecanismelor funcționează. AOA S este senzorul sau instrumentul pt. unghiul de atac care da input la MCAST care reduce unghiul, si in cazul in care senzorul este defect, rupt, indoit sau chiar afecat de turbulente sau curenti de aer, MCAST pune avionul sonda... MCAST poate fi oprit manual, are butoane de switch off, dar trebuie sa o faci in timp util... Este aberant sa folosesti in 2019 palete exterioare pt. AOAS, cand exista giroLASER din anii '60, si este folosit inclusiv la 757-200, 777, A320, etc. Si Ring LASER gyroscope poate avea erori la viteze de rotatie mici, dar asta daca e facut prost si ieftin, altfel nu are voie. Nu e nevoie nici macar de senzori de accelerare, chiar si multiplu redundant, daca e facut bine giroLASERUL, eventual 2-3 pt redundanta. Edited by loock, 12 March 2019 - 23:16. |
#31
Posted 12 March 2019 - 23:12
Lex404, on 12 martie 2019 - 21:53, said: Nu chiar pentru ca Atat Airbus cat si Boeing sunt EU/US/CA made. Nu-s 100% de-un fel. Plus Boeing sta mai bine pe mediu curier, chiar si pe lung curier. Mai eficiente... Insa 2 picate in 4 luni e clar un semn de alarma. Daca erau Airbus probabil aveau aceiasi soarta. Cat despre China, da. Si ei incearca dar cred ca o sa ramana cu incercarea... cel putin pe piata non asiatica. |
#32
Posted 12 March 2019 - 23:14
Cate decolari au acumulat aceste avioane, de cand sunt in serviciu, la toate companiile?
Atunci softul a fost bun? Cred ca trebuie sa se caute similitudini intre conditiile celor doua zboruri, incepand cu cele atmosferice, tehnice inainte de zbor, instructajul pilotilor, informarea companiilor despre sistemele specifice. Avioanele cazute erau cumva de la companii mari, consacrate, cu carte de vizita buna? Edited by Rosebud09, 12 March 2019 - 23:15. |
#33
Posted 12 March 2019 - 23:15
tytysor, on 12 martie 2019 - 23:12, said: Nu conteaza ca sint companii din tari unde pilotii se fac la apelul de seara? Vezi ca nu prea știi ce vorbești? Ethiopian este peste Tarom. Din toate punctele de vedere. Probabil in România piloții se fac noaptea, o data cu OUG-urile. Noroc ca noi nu am avut bani de Max 8 in timp util... |
|
#34
Posted 12 March 2019 - 23:17
bobitad, on 12 martie 2019 - 23:02, said: omu e pilot si pare ca stie . cica doar 737 max are MCAST care in principiu ajuta avionul sa se redreseze tragand botul in jos. cica ar fi necesara chestia asta datorita pozitionarii motoarelor. avand in vedere ca sunt companii care si-au reinoint flotele, cumparand genul asta de avion, se pierd bani multi. cred ca o sa avem comunicate in curand, au gasit cutia neagra si trebuie sa deblocheze situatia. Cică au prezentat un software update, ca la orice jeg de telefon... "Ups, a fost o eroare de programare, ne pare foarte rău". |
#35
Posted 12 March 2019 - 23:18
Rosebud09, on 12 martie 2019 - 23:14, said:
Avioanele cazute erau cumva de la companii mari, consacrate, cu carte de vizita buna? Ethiopian e cea mai mare companie din Africa și zboară inclusiv long haul spre Asia. Mult peste Tarom. Mult peste companiile americane de linie. 4* Rating. Lion e cea mai mare companie indoneziană privată și al doilea low-cost in Asia Meanwhile, Garuda Indonesia e de 5*. Așa ca mai ușor cu atacurile la companii din diverse tari in timp ce Taromul zboară cu spermatoizii titanicului (asta pentru userul precedent) |
#36
Posted 12 March 2019 - 23:24
Desigur, Maretule! m-am bagat si eu in seama ca tot romanul care se pricepe la toate!
facem un pariu ca de vina este lipsa de pregatire a pilotilor??? mihaicozac, on 12 martie 2019 - 23:17, said:
Cică au prezentat un software update, ca la orice jeg de telefon... "Ups, a fost o eroare de programare, ne pare foarte rău". Edited by tytysor, 12 March 2019 - 23:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users