[CUM] Anulare vacanta de la DirectBooking
Last Updated: Mar 12 2019 20:46, Started by
Sew
, Mar 12 2019 20:40
·
0
#1
Posted 12 March 2019 - 20:40
Buna seara,
Acum 3 luni, am cumparat o vacanta pentru luna iunie in Turcia, am platit jumatate din vacanta, dar din pacate a intervenit ceva si nu mai pot pleca. M-am tot uitat la ei pe site si nu am gasit nimic, are cineva idee daca pot recupera banii platiti pana acuma? |
#2
Posted 12 March 2019 - 20:45
Ce scrie in contract? Cand ai facut rezervarea...
Quote
1. Orice rezervare efectuata online si neanulata la termenul limita de anulare specificat in sistem se considera FERMA si implica automat responsabilitatea platii. 2. Toate anularile vor fi efectuate prin intermediul sistemului online sau in cazul unei disfunctionalitati a sistemului se poate contacta departamentul de rezervari si helpdesk al Direct Booking 3. Termenul limita de anulare fara penalizare este specificat in momentul efectuarii rezervarii online. Depasirea termenului respectiv implica plata penalizarilor care de asemenea sunt specificate in rezervare. |
#3
Posted 12 March 2019 - 20:46
Suni tu sau sunăm noi ?
Quote Date de Contact Orar de lucru Luni - Vineri, intre 9 AM si 7 PM Sediu central: Calea Grivitei nr 180 (Coral Business Center), parter, sector 1, Bucuresti (200m de Metrou Basarab, 10m statia Stoica Ludescu RATB), Cod Postal 010751 [email protected] Call Center 031 96 41 Telefon fix 021 401 2020 Fax 0372899163 Agentia Constanta: Bdul Tomis nr. 63, Constanta, Telefon 0316400050 Anulari/Modificari Quote
In cazul in care doriti anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat (si Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa online, in scris sau telefonic Direct Booking despre intentiile dvs. In anumite cazuri este posibil sa nu puteti anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni. Direct Booking sau Furnizorul de Servicii Turistice accepta toate formele de cereri scrise. Direct Booking sau Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula / modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs. ferma. Puteti anula rezervarea dvs. prin intermediul Site-ului in concordanta cu termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice. In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), Direct Booking isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe difera fata de taxele impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice. Edited by waterman, 12 March 2019 - 20:47. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users