Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Kadjar vs Qashqai vs 3008
Last Updated: May 06 2019 13:09, Started by
pos
, Mar 10 2019 10:26
·
0
#1
Posted 10 March 2019 - 10:26
Salutare.
Detin un Mokka 1.4 140 CP 4x4 din 2015. Deoarece face 5 ani (si doar 80.000 km) vreau sa-l schimb. Nu fac off-road, desigur, nici nu as avea cu ce... dar cu mokka nu am ramas vreodata pe undeva (de ex. iarna spre Pestera Ialomitei, sau 1400 in sinaia, sau parcarea in zapada pe la diverse partii, in conditiile in care era zapada afanata/inghetata si alte masini mai scumpe - fara AWD macar - nu mai avansau...). Nici nu am idee de cate ori a intrat 4x4 ca sa stiu cat mi-ar fi de necesar. Lista scurta este Kadjar (1.3 159 CP, Intens + optionale, inclusiv extended grip), Qashqai (1.3 157 CP, tekna + optionale) si 3008 (1.2 130 CP, Allure + optionale, inclusiv Grip Control). Pentru toate cutie manuala. Ca dotari, toate sunt pe acolo... (cu mici diferente, majoritatea nu un must-have pentru mine). Pret aprox intre 22.500 si 23.500 (cu rabla inclus), ptr culoare alba. Vazut toate, urcat in toate, drive-test cu toate, din pacate la unele cu cutie automata. Nu prea am reusit sa-mi dau semaa la suspensii in cei 4-6 km efectuati... Indecizia: Performante: 1. Qashqai. 2. Kadjar, 3. 3008 Sistem control Grip: 1. 3008 (jante 18), 2. Kadjar (jante 17), 3. QashQai (NU are, jante 19). Din pacate insa la sistemele de control nu pot fi puse jante mai mici ptr iarna... Design exterior: 1. 3008, 2. QashQai, 3. Kadjar Design interior (locuri fata/bord): 1. QashQai, 2. 3008 (ma omoara volanul si afisajul din spatele acestuia) , 3. Kadjar Spatiu pasageri : 1~2 Kadjar~3008, 3. Qashqai (spatiu mai mic, nu exista guri ventilatie sau prize/USB pe tunelul central pentru locurile spate) Portbagaj: 1~2 Kadjar~3008, 3. Qashqai (la distanta mare de primii 2, dar totusi peste Mokka actual) Costuri intretinere - nu am idee, banuiesc ca 3008 > qashqai > Kadjar Acestea fiind zise, orice as alege ceva nu iese la socoteala As alege clar Qashqai daca ar avea extended grip si jante mai mici. As alege clar 3008 daca ar avea motor ca celelalte Kadjar... nu-i pot reprosa ceva, este solutia optima, dar fara factor WOW. In plus, este cea mai mare ca dimensiuni exterioare. Voi ce ati face? PS. Nici Prima pasagera = Prima doamna a casei nu a putut lua o decizie... ca sa am pe cine da vina apoi. |
#4
Posted 10 March 2019 - 11:09
Se încadrează 1.3TCe la rabla? Trebuie să aibă maxim 120g CO2/km.
|
#5
Posted 10 March 2019 - 11:12
pos, on 10 martie 2019 - 10:26, said:
As alege clar Qashqai daca ar avea extended grip ... Quote
...si jante mai mici. Mie imi plac jantele mai mici, si gumele cu talonul mai inalt. Asa ca l-am luat cum o fost, am cumparat un set de jante pe 16 cu niste gume mai AT un pic, si-apoi am vandut rotile originale. |
#6
Posted 10 March 2019 - 11:30
#8
Posted 10 March 2019 - 12:44
#10
Posted 10 March 2019 - 12:51
pos, on 10 martie 2019 - 10:26, said:
Salutare. Detin un Mokka 1.4 140 CP 4x4 din 2015. Deoarece face 5 ani (si doar 80.000 km) vreau sa-l schimb. Nu fac off-road, Lista scurta este Kadjar (1.3 159 CP, Intens + optionale, inclusiv extended grip), Qashqai (1.3 157 CP, tekna + optionale) si 3008 (1.2 Portbagaj: 1~2 Kadjar~3008, 3. Qashqai (la distanta mare de primii 2, dar totusi peste Mokka actual) Costuri intretinere - nu am idee, banuiesc ca 3008 > qashqai > Kadjar Acestea fiind zise, orice as alege ceva nu iese la socoteala Voi ce ati face? https://www.autovit....html#21e4667d5a TruculMagic, on 10 martie 2019 - 12:47, said:
Crossover fara 4x4 e aiurea... Edited by Baxon, 10 March 2019 - 12:56. |
|
#11
Posted 10 March 2019 - 12:51
Depinde pe unde mergi cu el. Nu am 4x4 și nici nu-mi va trebui vreodată, parchez mașina la sosea și pe munte merg pe jos. Dar alții poate merg pe munte cu mașina, fiecare are alte cerințe asta e tot farmecul.
|
#12
Posted 10 March 2019 - 12:59
Da, Niciuna nu are 4x4, si ar fi singurul regret. Din pacate, in aceasta categorie (de dimensiune si pret) nu prea mai exista 4x4 (skoda, seat, VW, etc...)
Singurele ramase sunt Mokka (dar care nu se mai fabrica, nu se mai primesc comenzi) Duster (care oricum nu are 4x4 pe varianta 1.3 tce 150 cp) si Suzuki (SCross si Vitara) Teoretic, sistemele de grip control sunt electronice doar si transmit mai mult cuplu rotii care are mai multa aderenta (din cele 2 fata) Da, vin cu anvelope all season. si Da, toate se incadreaza la RABLA Motoarele 1.6 nu prea se incadreaza la RABLA (Hyundai si Kia) si mai ales consuma 15-16 L% in oras... unde eu fac 75% din km La limita mea de buget nici nu au chiar toate dotarile pe care le regasesc la cele mentionate de mine mai sus Cand masina actuala consuma doar 10%... parca e mare diferenta... Vorba sotiei... "de ce ma mananca sa o schimb pe cea actuala...?" PS nici GrandLandX nu are 4x4... ca doar a intrat in grupul Peugeot... Am facut ieri Drive Test si nu prea ne place interiorul deloc... este un pas inapoi fata de mokka actual, desi exteriorul e rezonabil. Edited by pos, 10 March 2019 - 13:01. |
#13
Posted 10 March 2019 - 13:08
pos, on 10 martie 2019 - 12:59, said:
. Am facut ieri Drive Test si nu prea ne place interiorul deloc... este un pas inapoi fata de Mokka actual, desi exteriorul e rezonabil. Ma gandesc ca vrei s-o schimbi mai mult din cauza portbagajul prea mic , adica mai mic decat si la Crossland care e o clasa mai jos . Mai poti tine mokka 2-3 ani linistit vorba sotiei tale Edited by Baxon, 10 March 2019 - 13:08. |
#14
Posted 10 March 2019 - 13:49
Toate se încadrau poate anul trecut, acum se încadrează doar 1.2 Puretech Turbo.
|
#15
Posted 10 March 2019 - 18:01
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qNMyMbVMLzA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Vezi de la secunda 40 ce bun e grip control fata de 4x4 |
|
#16
Posted 10 March 2019 - 19:49
e belea videoclipul, mai ales reactiile...
stict la obiect, ma indoiesc ca un tucson/sportage ar fi iesit de acolo singur, chiar si cu 4x4, in conditiile in care garda lor la sol e cu 4,5 cm mai mica decat la 3008. In alta ordine de idei, secventa s-ar putea sa fie taiata si acel 3008 sa nu aiba Grip Control (in spate se vad altele...). Am vazut pe undeva comparatia respectiva, dar nu cred ca ar iesi nici cu grip control. Si daca are, anvelopele sunt All Season... deci oricum trebuie schimbate pentru iarna/zapada Iar Renault, de tare ce a ras... a facut si el extended grip pe Kadjar si Captur... sa ia si ei niste bani. Evident, 260 euro dai... atat face... In rest.. trebuie sa fii nebun sa te bagi pe acolo cu 3008 (sau oricare din masinile de mai sus, zapada avand peste 20-25 cm). Daca era pe sosea, intelegeam ca nu are alta varianta... Revenind la Rabla... situatia este neclara: - se pare ca limita de noxe este de 140 g/km (pentru masinile fabricate dupa sept 2018) si 120 ptr cele fabricate inainte (s-a schimbat modul de calcul...) - am gasit in schimb azi pe net ca maine se incearca trecerea prin guverna unei OUG legat de rabla... cu limitare la 50.000 lei fara TVA ptr motoarele termice.... Deci, m-au bagat in ceata... Strict la rabla, astept sa vad daca trece. PS. cred ca dealerii stiu/stiau ceva, ca toti incercau sa ma convinga sa semnez saptamana trecuta, ca nu o sa mi fie cupoane, etc... dar odata prinsi cu contractul (si avansul, desigur) nu-i problema lor ca Nu se mai incadreaza masina la rabla... Edited by pos, 10 March 2019 - 19:51. |
#17
Posted 10 March 2019 - 22:37
Ca sa stii daca avea grip control trebuia sa vezi filmata si cealalta roata fata simultan
|
#18
Posted 10 March 2019 - 22:59
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users