![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Device care monitorizeaza comportamentul conducatorului auto

#1
Posted 09 March 2019 - 15:13

Salut!
Particip la o competitie de inovatie cu un dispozitiv care are ca scop adunarea de informatii in timp real legate de comportamentul conducatorul auto; daca conduce agresiv, daca face greseli sau daca conduce atent. Pe langa asta el poate sa faca mai multe lucruri. Intrebarea mea e : Ce parere ar avea companiile de asigurari de automobile in legatura cu asta? BMC-ul ar fi in mai multe feluri: Sa creem un parteneriat cu companiile de asigurari ca ei sa le promoveze celor care vin sa isi faca asigurari; Sa ii convingem sa dea reduceri celor care isi cumpara acest dispozitiv Sa le vindem direct persoanelor fizice Mi-ar placea mult daca ar fi pe aici peroane care lucreaza in asigurari de automobile. Multumesc anticipat! |
#2
Posted 09 March 2019 - 15:24

Companiile de asigurari nu au nevoie sa STIE ceva. Au nevoie de PRETEXTE ca sa justifice scumpirile.
|
#3
Posted 09 March 2019 - 15:27

Companiile de asigurari nu au nevoie sa STIE ceva. Au nevoie de PRETEXTE ca sa justifice scumpirile. ![]() ma gandesc daca ar vrea sa colaboreze la asa ceva, ca sa creeze un score ranking mai calitativ, asa au pretextul ca pot sa scumpeasca asigurarile si la cei batrani, nu doar la cei tineri, iar la cei tineri sa le ieftineasca fiindca ei conduc bine. ce zici? |
#4
Posted 09 March 2019 - 15:31

Exista deja o scula care se numeste - TAHOGRAF
Mai mult - exista si platforme care evalueaza activitatea soferilor pe baza tahografului Ce zic companiile de asigurari despre asta ? Nimic - ii doare in cot De ce ar fi interesati de un dispozitiv care nici macar nu s-a inventat si nu are absolut nici o omlogare ? |
#5
Posted 09 March 2019 - 15:32

Tinerii vor plati intotdeauna mult si e normal lucrul asta din cauza ca sunt la inceput de drum si incep cu o clasa mare. In rest, trebuie sa plateasca fiecare in functie de daunele facute.
Tot restul nu are nici un sens. Valutatia trebuie sa fie individuala, nu pe categorii. |
#6
Posted 09 March 2019 - 15:33

Particip la o competitie de inovatie cu un dispozitiv care are ca scop adunarea de informatii in timp real legate de comportamentul conducatorul auto; daca conduce agresiv, daca face greseli sau daca conduce atent. Pe langa asta el poate sa faca mai multe lucruri. Intrebarea mea e : Ce parere ar avea companiile de asigurari de automobile in legatura cu asta? https://www.admiral....k-box-insurance |
#7
Posted 09 March 2019 - 15:37

De acord cu treaba cu pretextele. Platesti mai mult daca esti tanar si nu ai experienta si/sau esti mai teribilist. Platesti mai mult ca esti prea batran. Platesti mai mult ca esti din Bucuresti. Etc etc.
Daca nu ar fi vorba de pretexte, de ce ar fi nevoie de aceste criterii in cazul unui sofer care are istoric de asigurari? Pentru unul care nu a mai avut masina si asigurare pe numele lui, de acord ca au nevoie de niste criterii de departajare pentru a determina riscul. Dar pe masura ce istoricul se aduna alte critrerii ar trebui sa scada ca pondere pana la disparitie, fiindca exista deja departajare prin sistemul de bonus-malus. Indiferent de varsta, tip autovehicul, domiciliu, etc, etc, fiecare sa plateasca mai mult sau mai putin dupa cum produce sau nu daune, alte criterii nu mai au justificare. Edited by sags, 09 March 2019 - 15:39. |
#8
Posted 09 March 2019 - 15:42

#9
Posted 09 March 2019 - 15:45

Sunt deja disponibile o gramada de sisteme cum ar fi;
- Sistem de detectare a oboselii (analizeaza miscarile volanului) - Asistent la pastrarea benzii de mers - Recunoasterea semnelor de circulatie (se pare ca pe asta vor sa-l introduca obligatoriu pe toate masinile) Exista chiar senzori care nu pornesc masina daca detecteaza alcool in respiratia soferului. La ce naibii mai avem nevoie de inca un sistem care monitorizeaza comportamentul soferului ? |
#10
Posted 09 March 2019 - 15:56

In mod normal, compania de asigurari nu ar trebui sa aiba acces la senzorii interni ai masinii. Altfel, s-ar crea o problema de securitate. De aceea se folosesc "black box"uri (sau telematics sau alte denumiri date de companii).
|
#11
Posted 09 March 2019 - 15:58

Pariez ca dupa 10 km cu mine la volan, dispozitivul o sa vrea sa coboare.
|
|
#12
Posted 09 March 2019 - 16:08

Sunt deja disponibile o gramada de sisteme cum ar fi; - Sistem de detectare a oboselii (analizeaza miscarile volanului) - Asistent la pastrarea benzii de mers - Recunoasterea semnelor de circulatie (se pare ca pe asta vor sa-l introduca obligatoriu pe toate masinile) Exista chiar senzori care nu pornesc masina daca detecteaza alcool in respiratia soferului. La ce naibii mai avem nevoie de inca un sistem care monitorizeaza comportamentul soferului ?
Sunt deja disponibile o gramada de sisteme cum ar fi; - Sistem de detectare a oboselii (analizeaza miscarile volanului) - Asistent la pastrarea benzii de mers - Recunoasterea semnelor de circulatie (se pare ca pe asta vor sa-l introduca obligatoriu pe toate masinile) Exista chiar senzori care nu pornesc masina daca detecteaza alcool in respiratia soferului. La ce naibii mai avem nevoie de inca un sistem care monitorizeaza comportamentul soferului ?
Sunt deja disponibile o gramada de sisteme cum ar fi; - Sistem de detectare a oboselii (analizeaza miscarile volanului) - Asistent la pastrarea benzii de mers - Recunoasterea semnelor de circulatie (se pare ca pe asta vor sa-l introduca obligatoriu pe toate masinile) Exista chiar senzori care nu pornesc masina daca detecteaza alcool in respiratia soferului. La ce naibii mai avem nevoie de inca un sistem care monitorizeaza comportamentul soferului ?
Sunt deja disponibile o gramada de sisteme cum ar fi; - Sistem de detectare a oboselii (analizeaza miscarile volanului) - Asistent la pastrarea benzii de mers - Recunoasterea semnelor de circulatie (se pare ca pe asta vor sa-l introduca obligatoriu pe toate masinile) Exista chiar senzori care nu pornesc masina daca detecteaza alcool in respiratia soferului. La ce naibii mai avem nevoie de inca un sistem care monitorizeaza comportamentul soferului ?
Sunt deja disponibile o gramada de sisteme cum ar fi; - Sistem de detectare a oboselii (analizeaza miscarile volanului) - Asistent la pastrarea benzii de mers - Recunoasterea semnelor de circulatie (se pare ca pe asta vor sa-l introduca obligatoriu pe toate masinile) Exista chiar senzori care nu pornesc masina daca detecteaza alcool in respiratia soferului. La ce naibii mai avem nevoie de inca un sistem care monitorizeaza comportamentul soferului ?
Sunt deja disponibile o gramada de sisteme cum ar fi; - Sistem de detectare a oboselii (analizeaza miscarile volanului) - Asistent la pastrarea benzii de mers - Recunoasterea semnelor de circulatie (se pare ca pe asta vor sa-l introduca obligatoriu pe toate masinile) Exista chiar senzori care nu pornesc masina daca detecteaza alcool in respiratia soferului. La ce naibii mai avem nevoie de inca un sistem care monitorizeaza comportamentul soferului ?
Sunt deja disponibile o gramada de sisteme cum ar fi; - Sistem de detectare a oboselii (analizeaza miscarile volanului) - Asistent la pastrarea benzii de mers - Recunoasterea semnelor de circulatie (se pare ca pe asta vor sa-l introduca obligatoriu pe toate masinile) Exista chiar senzori care nu pornesc masina daca detecteaza alcool in respiratia soferului. La ce naibii mai avem nevoie de inca un sistem care monitorizeaza comportamentul soferului ?
Sunt deja disponibile o gramada de sisteme cum ar fi; - Sistem de detectare a oboselii (analizeaza miscarile volanului) - Asistent la pastrarea benzii de mers - Recunoasterea semnelor de circulatie (se pare ca pe asta vor sa-l introduca obligatoriu pe toate masinile) Exista chiar senzori care nu pornesc masina daca detecteaza alcool in respiratia soferului. La ce naibii mai avem nevoie de inca un sistem care monitorizeaza comportamentul soferului ? |
#13
Posted 09 March 2019 - 16:12

Salut! Particip la o competitie de inovatie cu un dispozitiv care are ca scop adunarea de informatii in timp real legate de comportamentul conducatorul auto; daca conduce agresiv, daca face greseli sau daca conduce atent. Pe langa asta el poate sa faca mai multe lucruri. Intrebarea mea e : Ce parere ar avea companiile de asigurari de automobile in legatura cu asta? BMC-ul ar fi in mai multe feluri: Sa creem un parteneriat cu companiile de asigurari ca ei sa le promoveze celor care vin sa isi faca asigurari; Sa ii convingem sa dea reduceri celor care isi cumpara acest dispozitiv Sa le vindem direct persoanelor fizice Mi-ar placea mult daca ar fi pe aici peroane care lucreaza in asigurari de automobile. Multumesc anticipat! Exista un astfel de dispozitiv la asiguratori se numeste Telematics sau cam asa ceva si se recomanda celor care incheie CASCO dar e o vrajeala.. ei cauta de fapt motive sa reechilibreze tarifele cat mai sus in favoarea lor si vor sa le argumenteze cumva fata de clientul care da banul.. adica sa-i spuna.. "nu stiu nene, cutia spune ca conduci cam agresiv.. asa ca trebuie sa platesti 500 lei in plus". Eu nu as monta niciodata asa ceva pe masina si nici nu recomand Plus de asta, nici un sofer sanatos la cap nu vrea sa fie urmarit in stilul lui de condus de astfel de dispozitive. Ca poate te grabesti intr-o zi si mergi mai tare din punctul X in punctul Y... numai kktul ala de inregistrare nu l-ai avut pe cap. Edited by rosix, 09 March 2019 - 16:13. |
#14
Posted 09 March 2019 - 16:21

Banalul " GPS" montat pe masinile de leasing ale companiilor iti dau informatii despre stilul de condus...si pe de-asupra !
![]() @Initiator , spune ce beneficii aduce in plus aceasta inovatie? Edited by Dodo03, 09 March 2019 - 16:23. |
#15
Posted 09 March 2019 - 16:21

Salut!
Particip la o competitie de inovatie cu un dispozitiv care are ca scop adunarea de informatii in timp real legate de comportamentul conducatorul auto; daca conduce agresiv, daca face greseli sau daca conduce atent. Pe langa asta el poate sa faca mai multe lucruri. Intrebarea mea e : Cum isi da seama o "chestie" ca eu conduc lipit de portbagajul celui din fata?...de exemplu Cum o sa deosebeasca statul in coloana de mersul la "intimidare"?
Ce parere ar avea companiile de asigurari de automobile in legatura cu asta? BMC-ul ar fi in mai multe feluri:
Sa creem un parteneriat cu companiile de asigurari ca ei sa le promoveze celor care vin sa isi faca asigurari; Sa ii convingem sa dea reduceri celor care isi cumpara acest dispozitiv Sa le vindem direct persoanelor fizice Mi-ar placea mult daca ar fi pe aici peroane care lucreaza in asigurari de automobile. Multumesc anticipat! ![]() |
#16
Posted 09 March 2019 - 16:39

Am avut odata acces la un Dodge care avea montat din fabrica senzor de alcool. Era suficient sa deschid geamul si sa ranjesc fasolele la vecinul din stanga, cu capul aplecat spre el, ca masina sa porneasca fara probleme.
|
#17
Posted 09 March 2019 - 16:47

Am avut odata acces la un Dodge care avea montat din fabrica senzor de alcool. Era suficient sa deschid geamul si sa ranjesc fasolele la vecinul din stanga, cu capul aplecat spre el, ca masina sa porneasca fara probleme. adica ca sa nu mai porneasca deloc, vrei sa spui.. "Vecinul din stanga" ??? Nu cumva circulati pe partea gresita a drumului voi in UK? Edited by rosix, 09 March 2019 - 16:48. |
|
#18
Posted 09 March 2019 - 17:08

Nu, am scris bine si nu din UK, nu sunt cloana lui galeo, fii cuminte.Stand la volan pe partea stanga, am intors capul spre stanga si l-am scos nitel pe geam. Si a pornit masina, nu-mi mai arata semnul cu paharul.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users