Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 

Golf 5 1.6/1.6fsi/2.0fsi? (incepator)

- - - - -
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#1
David89

David89

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 27.05.2015
Salut. Am 18 ani si la vara vreau sa imi achizitonez prima mea masina si m-am orientat catre un Golf 5, pentru ca imi place design-ul si pot sa aduc foarte usor imbunatatiri estetice, insa am o mica problema. Nu stiu ce motor sa aleg. Am inteles ca 1.6-le e fiabil, insa mi se pare putin cam lent. ( vreau sa tin masina minim 4 ani, pana termin facultatea si ma angajez ). In schimb nu prea sunt informat in legatura cu motoarele 1.6 fsi/ 2.0fsi si as vrea sa stiu si parerea voastra si ce mi-ati recomanda.
Tin sa mentionez ca m-ar interesa consumul, fiabilitatea, costurile de intretinere si performanta(cate odata, dar cand bag piciorul sa simt puterea). Multumesc!

Edited by David89, 08 March 2019 - 20:18.


#2
Music-Box

Music-Box

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,064
  • Înscris: 16.02.2017
1.6 simplu e cel mai indicat pt tine.

#3
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 01.12.2018
Ce "imbunatatiri estetice" vrei?
Folie neagra in stopuri?
2.0

Edited by tioopedi, 08 March 2019 - 20:25.


#4
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 Music-Box, on 08 martie 2019 - 20:21, said:

1.6 simplu e cel mai indicat pt tine.
ce putere ar simti cand baga piciorul la 1.6?

eu recomand un 1.9 diesel care se resofteaza usor la aproape 200 de cai, peste un an cand simti nevoia

#5
David89

David89

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 27.05.2015

 tioopedi, on 08 martie 2019 - 20:25, said:

Ce "imbunatatiri estetice" vrei?
Folie neagra in stopuri?
2.0
folie pe geamuri.. jante, poate un kit.. in interior fir neon..

 unbrutus, on 08 martie 2019 - 20:33, said:

ce putere ar simti cand baga piciorul la 1.6?

eu recomand un 1.9 diesel care se resofteaza usor la aproape 200 de cai, peste un an cand simti nevoia
m-am gandit la diesel, dar imi e frica sa nu se interzica.

#6
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
In Romania nu o sa se interzica diesel in urmatorii 10 ani.

#7
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 unbrutus, on 08 martie 2019 - 20:33, said:

ce putere ar simti cand baga piciorul la 1.6?

eu recomand un 1.9 diesel care se resofteaza usor la aproape 200 de cai, peste un an cand simti nevoia

Din 105cp + soft tu scoti 200cp ? Mai taie din ele...

Si orice ar alege, maxim 2.0fsi daca e ceva de capul lui, restul sunt pistol cu apa la putere.

Mai bine un 1.4tsi de 122cp.

#8
richi_e

richi_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,926
  • Înscris: 02.02.2007
un incepator are nevoie de multe, mai putin de putere!

#9
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010
Eu am 1.6 FSI, dar pe Octavia 2, 2008.
De aproape 5 ani am si gpl pe ea ...
Merge ok, nu e racheta, dar nici nu mi-e frica sa fac o depasire cu ea.
Schimbul de filtre + ulei ma costa 300 lei (Mann + Aral; am incercat si Liqui Moly, dar nu mi-a placut).
Am mers si legal, am mers si cu 200, pentru cine se gandeste ca nu prinde viteza.
Multi zic de motorul asta ca nu e fiabil ... de ce, nu stiu, pentru ca in 11 ani eu nu am avut absolut nicio problema cu el.
In afara de filtre, ulei si anvelope, am schimbat la masina asta doar telescoapele de la portbagaj, in 2017. Si parbrizul, ca mi-a sarit o piatra in geam ...
Am facut Turcia (Mersin) cu ea, i-am rupt rotille si la bulgari, si la turci (18 ore la dus, 24 la intoarcere); asta pentru ca i-am vazut pe turcaleti ca unii mergeau ca melcii, altii o ardeau la greu ...
Am colegi care si-au luat acelasi motor, ori pe Octavia 2, ori pe Golf.
Si ei se declara foarte multumiti; celui cu Golf-ul nu-i venea sa creada ce consumuri scoate, nu ma credea pe mine cand ii spuneam (el, diesel-ist convins pana atunci).
5.2% afara, la viteze legale, pana in 115 km/h.
6.5-7% daca ma dau la ea, cu depasiri mai grele, pana in 140 km/h.
11% mi-a luat la un drum de Oradea (Suncuius), insa acolo i-am dat rau de tot, cu mers la limita aderentei pe sosea.
Dealul Negru in tr.2-3, demaraje cat cuprinde, tot ce a insemnat bucati de sosea libera sau autostrazi mers cu 190-195 pe gps ...
8 ore la dus, 7 ore la intoarcere, plecat duminica dimineata si intors lunea la 5 in Bucuresti.
2.0 FSI este si pe Octavia RS ... cateodata imi pare rau ca nu am luat RS-ul, ca aveam bani, iar diferenta era destul de mica.
Altfel discutam cu 200 CP ... dar poate e mai bine asa, ca si eu am talpa cam grea si cine stie ce dracu mai faceam ...
Per total, chiar daca e 1.6, 115 CP, daca stii sa mergi cu ea, te duce, si te duce bine.
Ala care zice ca e puturoasa nu stie sa mearga cu un benzinar ...

Edited by shymano, 08 March 2019 - 22:43.


#10
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Ford Focus 2.0. Considerabil mai ieftin.

#11
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009
Oricare dintre motoare, nu conteaza daca ii faci imbunatatiri.
Sa vedem:
- husa pe volan +1 cal
- folie pe geamuri + 2 cai
- stopuri negre + 2 cai
- dvd 2din Kenwood + 3cai (doar cu salam la maxim)
- pleoape la faruri +3 cai
- bara fata sport +4 cai
- bara spate sport + 4 cai
- praguri de plastic +5 cai
-  filtru aer sport +6 cai (frumosi)
- maciulie noua schimbator de metal + 6 cai
- pedale de fier +7 cai
- toba sport +100 de cai (sau decibeli...)
- eleron + cai fara numar, fara numar

Edited by Seteh, 08 March 2019 - 23:41.


#12
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010
Apoi vine ANAF-ul si te salta, ca ai herghelie si n-ai platit impozit la ea ...
Vin si aia de la protectia animalelor, ca ai doar cai, si n-ai si iepe ... discriminare ...

Edited by shymano, 08 March 2019 - 23:39.


#13
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,145
  • Înscris: 19.09.2005
nene david, tuneaza tu un schimb de ulei si filtre 5-800lei, o distributie 1500lei, niste discuri de frana si placute 2000lei, niste cauciucuri decente 350lei bucata, doaua seturi + montaj 3000lei, un rca 1200lei/an, un casco, niste benzina...

#14
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010
Bai da-l dracu de schimb, pune filtre de aur la 800 lei ??
Mann/Mahle/Bosh, cu ulei Aral HighTronic 5w4 (ca a mers cel mai bine, mult mai silentios) face 300 lei.
Distributia la FSI e pe lant, greu/rar ai probleme cu ea.
Un set curea aceesorii e 200-250 lei.
Discurile sunt la 50-100 lei bucata.
Am luat placute sport (de strada) la 450 lei (pe fata), normale sunt 70-150 lei.
1200 lei asigurarea ?? Isi ia tanc sau avion ???
Nu mai speria baiatul degeaba ...

Edited by shymano, 09 March 2019 - 00:16.


#15
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,145
  • Înscris: 19.09.2005
corect, schimbul cu 5w4 face 300lei...

de restul nu mai zic nimic ca se pare ca ai plecat de mult timp din Romania.

Edited by arg, 09 March 2019 - 00:22.


#16
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Diferenta mare intre 1.6 MPI si 1.6 FSI nu vei simti pentru ca diferenta efectiva in functionare se simte la cuplu si cuplul este asemanator desi puterile sunt putin diferite , insa se ating la turatii la care nu prea se ajunge la o utilizare normala pentru ca este un soi de compensare , MPI are cuplu mai mic dar il obtine in turatii mai joase pe cand FSI are cuplu foarte putin mai mare dar il obtine la turatii mai inalte ....asa ca nu prea il simti de fapt .Cine dracu duce o masina normala in 5500 - 6000 turatii pe minut ? . 2.0 FSI este altceva , 150 CP si 200 NM....dar si consumul este sesizabil mai mare , mai ales in trafic de oras. S-ar putea sa plangi cand o sa vezi cat este consumul mediu .
Ce mai buna este aia mai bine intretinuta . Fiind un model vechi , vei gasi doar cu rulaje mari , asa ca rulajul real si modul de intretinere sunt cruciale .

#17
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010
@arg, nu sunt plecat, frate, din scarba asta de tara ...
Uite, d-aici am luat eu placute:
http://www.placute-f...DA-OCTAVIA-(1Z3
Au si discuri:
http://www.discuri-f...DA-OCTAVIA-(1Z3
Am selectat fix pentru Octavia 2, 1.6 FSI (1Z3).
Dupa cum se vede, sunt preturi normale, decente ...
Si cu siguranta nu sunt cei mai ieftini astia.

Nu toti sunt nebuni ca mine, sa-si ia placute sport ... si nu toti iau dintre cele mai bune/performante.
In functie de firma producatoare, preturile pot fi si mai mici.
Apoi depinde si de magazin, de distribuitorii pe care ii are acel magazin, etc.

Edited by shymano, 09 March 2019 - 01:23.


#18
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,145
  • Înscris: 19.09.2005
ok si fa totalul + manopera.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate