![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ghid Reziliere Telecom - aprilie 2019 - majorare tarife pentru toate serviciile
Last Updated: Sep 17 2019 19:04, Started by
mirabcd
, Mar 08 2019 01:07
·
0

#19
Posted 08 March 2019 - 10:44

Avand in vedere ca ofera o calitate mediocra a serviciilor fixe, si in cel mai bun caz o calitate acceptabila inspre mediocra pentru telefonia mobila, aceste scumpiri si modificari sunt o mare nemernicie a Telekom.
|
#20
Posted 08 March 2019 - 11:05

#21
Posted 08 March 2019 - 11:30

Daca sun la serv clienti nu pot sa ma inregistreze ca vreau sa reziliez? Eu am contractul expirat. Parca acum cativa ani prin telefon am rezolvat treaba cand am mai renuntat o data la ei.
|
#22
Posted 08 March 2019 - 11:40

Buna.
Poate cineva, va rog, sa mi explice ce inseamna ”Dacă ați achiziționat un Pachet Promoțional, tranșele lunare neplătite aferente terminalului achiziționat devin automat scadente și exigibile.”? Mersi |
#23
Posted 08 March 2019 - 11:43

Avand in vedere ca ofera o calitate mediocra a serviciilor fixe, si in cel mai bun caz o calitate acceptabila inspre mediocra pentru telefonia mobila, aceste scumpiri si modificari sunt o mare nemernicie a Telekom. Telekom Romania are probleme mari si aceasta este inceputul. Este suficient sa studiati putin cifrele din raportul disponibil pentru actionari. Iar tarifele sa fim seriosi nu sunt cele mai mici. Calitatea fiind cea mai slaba. Nu se compara cu RDS pe internet sau TV. Nu se compara nici macar cu UPC sau Orange ....pentru ca din cate stiu eu acestia nu ofera viteze de 50Mbps pe internet fix la 60 lei.
Buna. Poate cineva, va rog, sa mi explice ce inseamna ”Dacă ați achiziționat un Pachet Promoțional, tranșele lunare neplătite aferente terminalului achiziționat devin automat scadente și exigibile.”? Mersi Adica platesti telefonul luat. |
#24
Posted 08 March 2019 - 12:05

Salutare! Am un abonament de 11 euro(redus de la 13) cu trafic de date nelimitat, plus un abonament TV M cu optiunea Telekom sport de 1 euro. Dau pe luna cam 78 RON cu tot cu rate la un telefon.
Merita sa reziliez doar in speranta ca voi obtine ceva mai bun? Sunt foarte multumit de serviciul de telefonie, cel TV il tin mai mult pt meciurile PL difuzate in unele Duminici, si pentru platforma mobila, mai dau pe tableta sau pe telefon uneori sa vad cate un meci, dar asta am si pe Digi-online. |
#25
Posted 08 March 2019 - 12:06

Adica nu-l pot inapoia daca renunt la abonament in urma scumpirilor? Sau sa pastrez doar abonamentul cu telefonul?
|
#26
Posted 08 March 2019 - 12:16

Da, eu, rudele si prietenii am trecut cu fixul la RDS prin portare fara nici o greutate. Nu am anuntat nimic la Telekom, doar am mers intr-un centru RDS si am facut acolo cererea. Mi-au dat intai un numar de fix de RDS provizoriu si peste cateva zile m-au anuntat ca portarea s-a facut cu succes si automat am recapatat vechiul numar de fix. ![]() |
#27
Posted 08 March 2019 - 12:49

Si ce scumpire pe fiecare serviciu sa faca, daca de exemplu eu am voce fixa si minute 0 deci pot sa pun telefonul in cutie voi mai plati si majorari pentru el?
|
#28
Posted 08 March 2019 - 13:00

Desigur, convorbirile pe care le-ai fi realizat, dar nu mai sunt taxabile datorită portării…
![]() Edited by Gif2D, 08 March 2019 - 13:00. |
|
#30
Posted 08 March 2019 - 13:11

- Dupa noile date o.u.g.114 va fi retrasa ! In noua situatie , telepom va renunta la majorarea tarifelor , 114 fiind desemnata ca motiv primar ?
- Ori vor gasi noi explicatii : negocierea cu grupul ciudat pro-tv , etc . ! |
#31
Posted 08 March 2019 - 13:14

- Dupa noile date o.u.g.114 va fi retrasa ! In noua situatie , telepom va renunta la majorarea tarifelor , 114 fiind desemnata ca motiv primar ? - Ori vor gasi noi explicatii : negocierea cu grupul ciudat pro-tv , etc . ! Gresit ! Clientii vor ramane cu tarifele majorate. |
#32
Posted 08 March 2019 - 13:20

Gresit ! Clientii vor ramane cu tarifele majorate. Si ce se poate face?Daca facem cereri de reziliere din cauza maririi acestor preturi ei nu as vrea sa aiba cat mai multi clienti? Cu telefonul ala fix pe care il am si Voce Zero voi plati majorarea si la el nu doar la TV+Net? Ce vina am eu daca ei nu mi-au scos telefonul fix cand am facut cererea de reziliere? |
#33
Posted 08 March 2019 - 13:27

Depui cerere de reziliere acum si il scoti, e absurd sa dai bani la ceva ce nu o sa folosesti.
|
|
#34
Posted 08 March 2019 - 13:44

- Dupa noile date o.u.g.114 va fi retrasa ! In noua situatie , telepom va renunta la majorarea tarifelor , 114 fiind desemnata ca motiv primar ? - Ori vor gasi noi explicatii : negocierea cu grupul ciudat pro-tv , etc . ! Au băgat ei o fraza de lemn acolo. La fel și cu euro de la ING. Oricum, eu de ieri de 17.40 am trimis un mail a nu sunt de acord cu mărirea unilaterala a prețului. Aștept sa vad când vor suna. ![]() |
#35
Posted 08 March 2019 - 14:42

Vedeti ca-s escroci. Au scris in cererea aia de reziliere ca, daca reziliezi partial unul din servicii sau doua (sa spunem ca nu mai vrei telefonul fix, iti bagi picioarele) si esti in perioada minima contractuala (adica 1 an sau 2 ani, cum ai incheiat contractul) iti calculeaza "o justa despagubire" pe care trebuie sa le-o platesti... E binenteles un abuz, ca renuntarea la servicii se petrece in conditiile majorarilor de pret.
Deci contractul nu poate fi reziliat decat cu totul, daca esti in perioada de contract, inteleg eu.
Si ce se poate face?Daca facem cereri de reziliere din cauza maririi acestor preturi ei nu as vrea sa aiba cat mai multi clienti? Cu telefonul ala fix pe care il am si Voce Zero voi plati majorarea si la el nu doar la TV+Net? Ce vina am eu daca ei nu mi-au scos telefonul fix cand am facut cererea de reziliere? Platesti majorare la fiecare din cele 3 servicii pe care le ai pe facturaasa scrie acolo... Nu stiu ce se poate face.. .la Telekom au mai ramas doar vechii clienti ai Romtelecom care nu au alte solutii in orasele si satele lor, unde e doar Telekom furnizor de servicii.. In orasele mari sunt variante.. in cele mici.. n-ai efectiv la cine sa te muti, decat sa renunti la telefon si net si sa-ti iei un castron din ala de la Orange sau AKTA si sa-l pui pe casa.
Oricum, eu de ieri de 17.40 am trimis un mail a nu sunt de acord cu mărirea unilaterala a prețului. Aștept sa vad când vor suna. ![]() Nu te suna, ca am trimis si eu la vechea scumpire din noiembrie si au un e-mail standard cu vorbarie - si ti-l trimit pe ala in care iti spun din nou ceea ce stii deja - ca daca nu esti de acord, poti rezilia. Ei se bazeaza pe niste clienti captivi care nu pot rezilia (ca n-au variante) altfel ar fi un val masiv de rezilieri si s-ar duce drku tot Telekomul in 24 de ore. |
#36
Posted 08 March 2019 - 14:45

În noiembrie am primit mail ca îmi fac reducere. Și chiar am primit-o.
M-au sunat tot prin 2018 când cerusem reziliere la terminare contract. Și am primit un STB HD moka. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users