Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...
 

Ghid Reziliere Telecom - aprilie 2019 - majorare tarife pentru toate serviciile

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
164 replies to this topic

#145
dcn

dcn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 19.10.2007
Am primit si eu la fel. Reziliere prin scrisoare la adresele lor. E cam nasol, eu sunt multumit de serviciile lor, alternativa la mine ar fi Digi, de care nu aud pareri prea bune de la vecinii mei care au servicii de la ei.
Dar vad ca Telekom vrea neaparta sa ma piarda de client. La maririle din aprilie, ele cu 0,4 euro nu am zis nimic. Deja se intind.

#146
boringboy

boringboy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 614
  • Înscris: 06.05.2010
notificarea a venit prin e-mail.
am primit si pentru alta locatie acum, acolo aveam putin altfel pachetul:

NOTIFICARE PRIVIND MODIFICAREA UNILATERALĂ A CONTRACTULUI AVÂND CA OBIECT SERVICIILE FIXE FURNIZATE DE TELEKOM Romania COMMUNICATIONS S.A.
Dragă Client,
Pentru a continua să oferim produse și servicii cât mai simple și de calitate, precum și pentru a asigura viabilitatea economică a serviciilor furnizate, vom modifica prețurile serviciilor de comunicații de care beneficiați în baza contractului.
Așadar, începând cu data de 10 octombrie 2019, Serviciile contractate pe contul           vor fi furnizate în cadrul unui Pachet de servicii fixe cu denumirea TV M_NET L_VOCE ZERO al cărui preț va fi majorat la 12 Euro, TVA inclus.
De asemenea Pachetul Suplimentar HBO nu va mai fi furnizat.
Dacă nu ești de acord cu modificările de mai sus ai dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata vreunor despăgubiri.
Denunțarea unilaterală a contractului se poate face prin notificare scrisă, transmisă către Telekom Romania Communications S.A. la sediul din București, Piața Presei Libere nr. 3-5, Clădirea City Gate, Turnul de Nord, Etajele 7-18, sector 1, cod poștal 013702 sau la Drumul Taberei, nr. 41-43, etaj 3, sector 6, cod poștal 06136, conform prevederilor contractului.
În măsura în care nu sunt modificate expres sau implicit conform celor de mai sus din prezenta notificare, restul prevederilor contractului nu se modifică.

Cu stimă,
Andreas Elsner

#147
georgica

georgica

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,478
  • Înscris: 30.01.2003
Am trimis deja notificare de reziliere la https://www.telekom....ziliere-online/

#148
l0calh0st

l0calh0st

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,081
  • Înscris: 22.04.2009
@boringboy: La tine vad ca l-au facut 12 euro. La mine l-au facut 14.

Da, deja se cam intind. Am fost intr-un magazin Telekom, am facut cerere de reziliere. Mobilul il voi porta la alt operator. Aia e.
Echipamentele trebuie returnate la magazinul central - alta prostie.

Sa le fie de bine, spor la rezilieri.

#149
Morpheus88

Morpheus88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 02.12.2016
La mine l-au urcat la 15 euro... Au crescut cu 4 euro.
Sa fie sanatosi. Reziliere.

#150
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,062
  • Înscris: 01.12.2001
Pachetul suplimentar HBO dispare de tot din oferta T? Sau nu va mai fi furnizat gratis (la unii).

#151
l0calh0st

l0calh0st

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,081
  • Înscris: 22.04.2009
Eu l-am avut gratuit, insa am inteles ca n-ar mai fi disponibil la fetele de la magazin unde am facut rezilierea.

#152
dcn

dcn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 19.10.2007
Am fost la magazinul Telekom din Pitești. Acolo este o doamnă care m-a ajutat mereu de când am eu servicii la Romtelecom și apoi Telekom. Mărirea la mine a fost de aproximativ 1.5 euro. Dar, a făcut cerere în numele meu ca să se anuleze mărirea din aprilie, asta pentru ca sunt client vechi. Cererea s-a aprobat, deci, mărirea de acum se compensează cu scăderea e care mi-au aprobat-o. Sper ca se înțelege.
De asemenea, doamna aceea mi-a spus de o promoție, Samsung A40 gratuit la abonamentul Mobil 10. Promoție valabila joi, vineri și sâmbătă. Am profitat și m-am ales cu un telefon nou.
De fiecare dată, doamna de la magazin m-a ajutat, părerea mea despre Telekom fiind influențată foarte mult de interacțiunea cu dumneaei.
Am avut odată nevoie și nu era la birou, am vorbit cu alta operatoare și ma sfătuia sa ma mut la alt operator.
Deci contează foarte mult factorul uman.

#153
cris2d2

cris2d2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,898
  • Înscris: 16.03.2007
Am primit urmatorul email de la Telekom, in data de 30 august:

Dragă Client,
Pentru a continua să oferim produse și servicii cât mai simple și de calitate, precum și pentru a asigura viabilitatea economică a ofertelor din portofoliul nostru, vom modifica numărul de tarife și oferte.
Așadar, te informăm că Pachetul tău Suplimentar HBO+HBO COMEDY din PACHET12345678 va fi furnizat doar pe durata perioadei contractuale inițiale (minime), la expirarea acesteia incetând furnizarea serviciului.
Dacă nu ești de acord cu modificările de mai sus ai dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata vreunor despăgubiri.
Denunțarea unilaterală a contractului se poate face prin notificare scrisă, transmisă către Telekom Romania Communications S.A. la sediul din București, Piața Presei Libere nr. 3-5, Clădirea City Gate, Turnul de Nord, Etajele 7-18, sector 1, cod poștal 013702 sau la Drumul Taberei, nr. 41-43, etaj 3, sector 6, cod poștal 06136, conform prevederilor contractului.


Asadar, am sanse, fara penalizari, de a renunta la contractul cu TK? Daca da, pasii ar fi completarea cererii de Desfiintare postata pe site-ul Telekom, trimiterea acesteia prin Posta Romana cu confirmare de primire, la una din adresele de mai sus, impreuna cu copia dupa CI a titularului?
Am inteles, din prima postare a topicului, ca la motiv trebuie sa aleg Alt motiv:___. Pot alege, totusi, unul din motivele expuse? Daca nu e indicat, ce ar trebui sa scriu la Alt motiv?

#154
VMNicolae

VMNicolae

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 27.08.2016
Ce pachete detii? Sa inteleg ca tie doar iti scot extraoptiunea, fara majorare?

#155
cris2d2

cris2d2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,898
  • Înscris: 16.03.2007

 VMNicolae, on 10 septembrie 2019 - 11:16, said:

Ce pachete detii? Sa inteleg ca tie doar iti scot extraoptiunea, fara majorare?
Pe acel contract am voce fixă, internet fix și tv iptv (+ alte servicii gen web tv etc.)

#156
VMNicolae

VMNicolae

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 27.08.2016
La ce pret?

#157
Klasse

Klasse

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,041
  • Înscris: 29.05.2006
Să înțeleg că dacă portocalii iau servicii fixe de la romtelekk se va mări și la ei prețul?

#158
cris2d2

cris2d2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,898
  • Înscris: 16.03.2007

 VMNicolae, on 10 septembrie 2019 - 11:31, said:

La ce pret?
116 lei. Viteza internetului la download e de maxim 2MBps. Având și două stb-uri pentru iptv, viteza de DL scade, de cele mai multe ori  la aprox. 1 MBps. Investiții în zona mea n-au făcut de ani de zile, toate serviciile sunt pe infrastructura VDSL, strada fiind la aprox. 15 minute de mers pe jos până în buricul orașului (Sibiu).

#159
cris2d2

cris2d2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,898
  • Înscris: 16.03.2007
Așadar, pot rezilia fără probleme, fara penalități sau alte taxe, alegând unul dintre motivele "Nemulțumit de calitatea serviciilor..." sau "Nu mai am nevoie de servicii..."?

#160
emgd2me

emgd2me

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 04.01.2008
Din moment ce asa scrie, da. Poti bifa orice motiv, oricum vei fi intrebat cand te va suna de la retentie.

#161
mirabcd

mirabcd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 375
  • Înscris: 27.01.2019

 Klasse, on 10 septembrie 2019 - 11:35, said:

Să înțeleg că dacă portocalii iau servicii fixe de la romtelekk se va mări și la ei prețul?
Cu siguranta. Orange doar vinde servicii Telekom cu logoul Orange.

#162
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Da, dar cu contract între PJ,(B2B). ;)
Chiar așa: oare Andreas Elsner i-a trimis scrisoarea și Liudmilei Climoc? Posted Image

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate