Ghid Reziliere Telecom - aprilie 2019 - majorare tarife pentru toate serviciile
Last Updated: Sep 17 2019 19:04, Started by
mirabcd
, Mar 08 2019 01:07
·
0
#145
Posted 29 August 2019 - 12:35
Am primit si eu la fel. Reziliere prin scrisoare la adresele lor. E cam nasol, eu sunt multumit de serviciile lor, alternativa la mine ar fi Digi, de care nu aud pareri prea bune de la vecinii mei care au servicii de la ei.
Dar vad ca Telekom vrea neaparta sa ma piarda de client. La maririle din aprilie, ele cu 0,4 euro nu am zis nimic. Deja se intind. |
#146
Posted 29 August 2019 - 13:55
notificarea a venit prin e-mail.
am primit si pentru alta locatie acum, acolo aveam putin altfel pachetul: NOTIFICARE PRIVIND MODIFICAREA UNILATERALĂ A CONTRACTULUI AVÂND CA OBIECT SERVICIILE FIXE FURNIZATE DE TELEKOM Romania COMMUNICATIONS S.A. Dragă Client, Pentru a continua să oferim produse și servicii cât mai simple și de calitate, precum și pentru a asigura viabilitatea economică a serviciilor furnizate, vom modifica prețurile serviciilor de comunicații de care beneficiați în baza contractului. Așadar, începând cu data de 10 octombrie 2019, Serviciile contractate pe contul vor fi furnizate în cadrul unui Pachet de servicii fixe cu denumirea TV M_NET L_VOCE ZERO al cărui preț va fi majorat la 12 Euro, TVA inclus. De asemenea Pachetul Suplimentar HBO nu va mai fi furnizat. Dacă nu ești de acord cu modificările de mai sus ai dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata vreunor despăgubiri. Denunțarea unilaterală a contractului se poate face prin notificare scrisă, transmisă către Telekom Romania Communications S.A. la sediul din București, Piața Presei Libere nr. 3-5, Clădirea City Gate, Turnul de Nord, Etajele 7-18, sector 1, cod poștal 013702 sau la Drumul Taberei, nr. 41-43, etaj 3, sector 6, cod poștal 06136, conform prevederilor contractului. În măsura în care nu sunt modificate expres sau implicit conform celor de mai sus din prezenta notificare, restul prevederilor contractului nu se modifică. Cu stimă, Andreas Elsner |
#147
Posted 29 August 2019 - 14:05
Am trimis deja notificare de reziliere la https://www.telekom....ziliere-online/
|
#148
Posted 29 August 2019 - 14:17
@boringboy: La tine vad ca l-au facut 12 euro. La mine l-au facut 14.
Da, deja se cam intind. Am fost intr-un magazin Telekom, am facut cerere de reziliere. Mobilul il voi porta la alt operator. Aia e. Echipamentele trebuie returnate la magazinul central - alta prostie. Sa le fie de bine, spor la rezilieri. |
#149
Posted 29 August 2019 - 14:42
La mine l-au urcat la 15 euro... Au crescut cu 4 euro.
Sa fie sanatosi. Reziliere. |
#150
Posted 30 August 2019 - 11:00
Pachetul suplimentar HBO dispare de tot din oferta T? Sau nu va mai fi furnizat gratis (la unii).
|
#151
Posted 30 August 2019 - 16:20
Eu l-am avut gratuit, insa am inteles ca n-ar mai fi disponibil la fetele de la magazin unde am facut rezilierea.
|
#152
Posted 02 September 2019 - 13:05
Am fost la magazinul Telekom din Pitești. Acolo este o doamnă care m-a ajutat mereu de când am eu servicii la Romtelecom și apoi Telekom. Mărirea la mine a fost de aproximativ 1.5 euro. Dar, a făcut cerere în numele meu ca să se anuleze mărirea din aprilie, asta pentru ca sunt client vechi. Cererea s-a aprobat, deci, mărirea de acum se compensează cu scăderea e care mi-au aprobat-o. Sper ca se înțelege.
De asemenea, doamna aceea mi-a spus de o promoție, Samsung A40 gratuit la abonamentul Mobil 10. Promoție valabila joi, vineri și sâmbătă. Am profitat și m-am ales cu un telefon nou. De fiecare dată, doamna de la magazin m-a ajutat, părerea mea despre Telekom fiind influențată foarte mult de interacțiunea cu dumneaei. Am avut odată nevoie și nu era la birou, am vorbit cu alta operatoare și ma sfătuia sa ma mut la alt operator. Deci contează foarte mult factorul uman. |
#153
Posted 10 September 2019 - 11:07
Am primit urmatorul email de la Telekom, in data de 30 august:
Dragă Client, Pentru a continua să oferim produse și servicii cât mai simple și de calitate, precum și pentru a asigura viabilitatea economică a ofertelor din portofoliul nostru, vom modifica numărul de tarife și oferte. Așadar, te informăm că Pachetul tău Suplimentar HBO+HBO COMEDY din PACHET12345678 va fi furnizat doar pe durata perioadei contractuale inițiale (minime), la expirarea acesteia incetând furnizarea serviciului. Dacă nu ești de acord cu modificările de mai sus ai dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata vreunor despăgubiri. Denunțarea unilaterală a contractului se poate face prin notificare scrisă, transmisă către Telekom Romania Communications S.A. la sediul din București, Piața Presei Libere nr. 3-5, Clădirea City Gate, Turnul de Nord, Etajele 7-18, sector 1, cod poștal 013702 sau la Drumul Taberei, nr. 41-43, etaj 3, sector 6, cod poștal 06136, conform prevederilor contractului. Asadar, am sanse, fara penalizari, de a renunta la contractul cu TK? Daca da, pasii ar fi completarea cererii de Desfiintare postata pe site-ul Telekom, trimiterea acesteia prin Posta Romana cu confirmare de primire, la una din adresele de mai sus, impreuna cu copia dupa CI a titularului? Am inteles, din prima postare a topicului, ca la motiv trebuie sa aleg Alt motiv:___. Pot alege, totusi, unul din motivele expuse? Daca nu e indicat, ce ar trebui sa scriu la Alt motiv? |
#154
Posted 10 September 2019 - 11:16
Ce pachete detii? Sa inteleg ca tie doar iti scot extraoptiunea, fara majorare?
|
|
#155
Posted 10 September 2019 - 11:23
#157
Posted 10 September 2019 - 11:35
Să înțeleg că dacă portocalii iau servicii fixe de la romtelekk se va mări și la ei prețul?
|
#158
Posted 10 September 2019 - 11:49
VMNicolae, on 10 septembrie 2019 - 11:31, said:
La ce pret? |
#159
Posted 10 September 2019 - 12:37
Așadar, pot rezilia fără probleme, fara penalități sau alte taxe, alegând unul dintre motivele "Nemulțumit de calitatea serviciilor..." sau "Nu mai am nevoie de servicii..."?
|
|
#160
Posted 16 September 2019 - 11:06
Din moment ce asa scrie, da. Poti bifa orice motiv, oricum vei fi intrebat cand te va suna de la retentie.
|
#161
Posted 16 September 2019 - 15:29
#162
Posted 17 September 2019 - 11:05
Da, dar cu contract între PJ,(B2B).
Chiar așa: oare Andreas Elsner i-a trimis scrisoarea și Liudmilei Climoc? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users