Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ghid Reziliere Telecom - aprilie 2019 - majorare tarife pentru toate serviciile
Last Updated: Sep 17 2019 19:04, Started by
mirabcd
, Mar 08 2019 01:07
·
0
#109
Posted 28 March 2019 - 11:58
In vederea optimizarii timpului de raspuns, avem rugamintea de a utiliza linkul urmator: https://www.telekom....ziliere-online/
Ca urmare a completarii acestui formular, un reprezentant Telekom va va contacta in cel mai scurt timp cu putinta. Cu drag, Echipa Telekom Romania |
#110
Posted 28 March 2019 - 14:23
E groasă înseamnă daca au facut un formular online si nu mai trebuie sa faci o grămadă de solicitări ca sa iti trimita cineva "sablonul"...
Edited by MembruAnonim, 28 March 2019 - 14:24. |
#111
Posted 28 March 2019 - 14:50
addelin, on 28 martie 2019 - 14:23, said:
E groasă înseamnă daca au facut un formular online si nu mai trebuie sa faci o grămadă de solicitări ca sa iti trimita cineva "sablonul"... Da. Le ofera tuturor celor care vor sa rezilieze anularea maririi, dar nu si a cursului.Adica din doua tot raman cu ceva, la cei care accepta . Cine vrea sa repete cererea de reziliere din 6 in 6 luni poate sa ramana la Telekom |
#112
Posted 28 March 2019 - 19:07
unknown_35, on 28 martie 2019 - 14:50, said: Da. Le ofera tuturor celor care vor sa rezilieze anularea maririi, dar nu si a cursului.Adica din doua tot raman cu ceva, la cei care accepta . Cine vrea sa repete cererea de reziliere din 6 in 6 luni poate sa ramana la Telekom Si alta optiune mai buna exista? Care sunt aia care nu fac magarii, imi spui tu asta? Cea mai buna varianta ar fi sa renunti la toti daca ar fi sa o luam asa. |
#113
Posted 28 March 2019 - 21:03
smiley2, on 28 martie 2019 - 19:07, said: Si alta optiune mai buna exista? Care sunt aia care nu fac magarii, imi spui tu asta? Cea mai buna varianta ar fi sa renunti la toti daca ar fi sa o luam asa. Depinde de la caz la caz. Eu vad asta ca o oportunitate sa vad ce ofera competitia. Am vrut sa fac asta in Noiembrie, cand au facut magaria cu canalele sport, dar nu am avut timp. Acum am avut, si am prins o oferta cu 69 ron la UPC la All inclusive + 10 ron pt cinemax . 85 Ron /luna pt internet si TV cu 2 receivere . Comparativ cu factura de 103 ron pt aceleasi servicii de la Telekom inainte de marire. Peste 10 ani daca nu mai imi convine la UPC poate ma duc la altii, sau chiar ma intorc la Romtelekom, depinde de oferta. La Telekom as mai avea 3 luni gratuite anul acesta, dar din cauza modificarii si cursului de schimb am considerat ca nu merita. |
#114
Posted 10 April 2019 - 15:38
Da... am gasit si noul curs ING la care se va factura.. Acesta este nerusinat de mare
https://www.telekom....stenta/factura/ |
#115
Posted 11 April 2019 - 11:46
Am vorbit cu cineva de la ANPC la telefon... cik exista nu stiu ce Regulament BNR care le permite sa aplice ce curs de schimb doresc in tranzactiile cu persoanele fizice.. Nu stiu exact ce legislatie e aplicabila in domeniu dar cursul ala de casa de schimb e abuziv de mare (4.8451 lei / euro astazi)... Nu stiu de ce nu se permite clientului sa achite in EURO daca tariful e stabilit in EURO.
E cu siguranta un abuz, dar nu mi-e foarte clar ce reglementeaza si cum de a ramas in vigoare o astfel de reglementare abuziva valabila la operatorii de telefonie si nu numai.. Ceea ce nu inteleg cei de la TELEKOM, in gonana lor dupa bani e ca, fiecare client care reziliaza sau care se simte furat de aceste majorari de tarife si ajustari de grila TV, convinge inca 5 prieteni sa rezilieze si sa se mute la concurenta. Reteaua sociala isi face datoria din plin.. Edited by Kres, 11 April 2019 - 12:01. |
#116
Posted 11 April 2019 - 13:41
E in legislatie. Pot folosi cursul de schimb al oricarei banci, cu conditia sa fie specificat in contract.
|
#117
Posted 11 April 2019 - 13:44
Aștept să văd la benzinărie prețurile în U$D Brent la cursul zilei pentru persoane juridice al Lehman Brothers…
|
#118
Posted 11 April 2019 - 16:26
Voi cand mergeti la job, ii comunicati patronului un salariu lunar in EURO pe care trebuie sa vi-l plateaca la un curs in lei de casa de schmb ales de voi ??
Cat de mizerabil sunt indivizii astia de la TELEKOM ?? |
|
#119
Posted 13 April 2019 - 01:50
Este firma germana oameni buni, cand auzim de orice este din Germania trebuie sa fugim ...asta e tot.
Digi a scumpit - dar are tarifele in lei Vodafone a scumpit dar nu au venit cu alte smenuri legate de curs Orange a scumpit doar pentru clientii noi Cat de nesimtiti sa fie acesti Telekom ? O sa aveti o surpriza imensa cand vor anunta rezultatele cu numarul de clienti din trimestru 2 - 2019. In primul trimestru nu se vad rezilierile, au fost depuse cererile dar efectiv rezilierile se fac in aprilie. |
#120
Posted 10 May 2019 - 13:52
A crescut factura cu 30 lei! Deși se lăudau cu o creștere cu „doar” 0.46 eurocenți pentru fiecare serviciu...la serviciul clienți e imposibil să poți vorbi cu un om...știe cineva numărul de acces scurt fără să ascult toate polologhiile roboților?
|
#122
Posted 10 May 2019 - 21:36
Aș vrea să știu care e explicația. am înțeles creșterea de curs, cei 0.46 euro/serviciu, dar nu înțeleg de unde a ieșit diferența asta.
Edited by partyman, 10 May 2019 - 21:36. |
#123
Posted 11 May 2019 - 05:53
Citești și înțelegi anexa la factura. Mie pe un cont mi-a scăzut cu 5 lei iar pe altul a crescut cu 0,06 lei dar am solicitat explicații și m-au sunat și au făcut și acea reducere de 0,06 lei. Era doar pt o zi acea mărire din cauza ca reducerea la mine s-a aplicat după câteva ore de la mărire.
Nu-mi era mie de cei 6 bani, doar de principiu. Însă când ai primit anunțul de mărire, de ce nu ai zis nika? |
|
#124
Posted 11 May 2019 - 05:59
partyman, on 10 mai 2019 - 13:52, said:
A crescut factura cu 30 lei! Deși se lăudau cu o creștere cu „doar” 0.46 eurocenți pentru fiecare serviciu...la serviciul clienți e imposibil să poți vorbi cu un om...știe cineva numărul de acces scurt fără să ascult toate polologhiile roboților? Pai depinde ce servicii ai in factura. Ia o anexa dinainte de scumpire si compar-o punct cu punct cu cea dupa scumpire si o sa vezi unde s-a plusat. E si din cursul ala de schimb exagerat o influenta. Vezi sa nu se fi terminat promotia si sa treci la tarif intreg, ca mai fac din astea. |
#125
Posted 11 May 2019 - 06:13
Mărirea nu e 0,46 eurocenți. E 0,42 € pt fiecare serviciu. Deci 1,68€ dacă ai TV, Net, voce fix, voce mobil.
Dacă ai mai multe ab de mobil.... asta e. Însă +30 lei pe o factura, nu cred. |
#126
Posted 11 May 2019 - 07:54
dorin_2k, on 11 mai 2019 - 06:13, said:
Mărirea nu e 0,46 eurocenți. E 0,42 € pt fiecare serviciu. Deci 1,68€ dacă ai TV, Net, voce fix, voce mobil. Dacă ai mai multe ab de mobil.... asta e. Însă +30 lei pe o factura, nu cred. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users