Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Client misterios contra unei sume de bani.
#19
Posted 07 March 2019 - 17:58
althea, on 07 martie 2019 - 17:50, said:
Toate au chestionare complexe și toate plătesc prost pentru că s-au înmulțit tare, iar companiile care le angajează organizează licitații. Îți dai seama că aleg prețul cel mai mic. Eu am facut-o cam gratis ca diferenta intre Tiriac si AutoKlass nu prea a acoperit remuneratia . Ce m-a enervat a fost ca era complet tampit chestionarul (sa vad daca mai am copia pe mail), oricum o aberatie tinand cont ca nici macar nu i-am vazut bine la fata pe mecanici. rosix, on 07 martie 2019 - 17:56, said:
Mie imi suna neplauzibil ca, in general, se dau 20-50 lei pentru un mistery shopping cu completat de chestionar la final. Tu realizezi ca le lasi masina pe mana unora despre care patronul crede ca trebuie "evaluati" , nu? Una e sa probezi haine pentru 25 de lei, alta e sa te bazezi pe al de sus ca mai ai frane pentru 400. Edited by Jammalan-the-Prophet, 07 March 2019 - 18:00. |
#20
Posted 07 March 2019 - 18:00
zzhunt, on 07 martie 2019 - 17:49, said:
Și aia de dau bani de ce ii da? Care e câștigul lor? daca se comporta cum trebuie cu clientii sau nu p.s. mai terminati cu ca si-ul ala, e doar ca in exemplele date ca client Edited by gumball3000, 07 March 2019 - 18:02. |
#21
Posted 07 March 2019 - 18:05
Naijax, on 07 martie 2019 - 17:45, said:
Mai erau unii prin Constanta care la fel se laudau De fapt, plata pe vizita era 25 de lei si PUTEAI AJUNGE la 500 lei = 20 de vizite saptamanale Vezi sa nu fie si astia la fel Da.. asa stiam si eu .. ca se moare de foame in sondajele astea.. Carrefour da 10 lei sub forma de voucher, in panelul de satisfactie a consumatorului, pentru un chestionar care poate dura si 20 de minute. Jammalan-the-Prophet, on 07 martie 2019 - 17:58, said:
Tu realizezi ca le lasi masina pe mana unora despre care patronul crede ca trebuie "evaluati" , nu? Una e sa probezi haine pentru 25 de lei, alta e sa te bazezi pe al de sus ca mai ai frane pentru 400. Ce tot vorbesti.. lucrarea de service oricum se face si nu e orice service de cartier unde lucreaza toti coloratii de isi permite sa faca astfel de studii.. e un service mai rasarit, deci treaba cu franele pica. |
#22
Posted 07 March 2019 - 18:10
mai fac firmele astfel de evaluari? ca acu lozinca curenta este “Va rugam sa va purtati frumos cu angajatii nostri. Clienti mai gasim”....
|
#23
Posted 07 March 2019 - 18:14
Am lucrat la vânzări pentru mai mulți dealeri auto, deci mystery shopperii sunt dușmanii mei.
Se pare că firma asta are contract cu Dacia, Peugeot și Citroen și trebuie să le evalueze activitatea reprezentanțelor. Deci te vor trimite, probabil, la un service din rețeaua respectivă, care are prețuri de reprezentanță. Adică (dau un exemplu), dacă ai merge cu mașina la un service oarecare multimarcă, unde ora de manoperă e 50 de lei și te lasă să aduci tu piesele, pe care le iei de pe autoeco cu 500 de lei, aici poate că vei fi nevoit să plătești ora de manoperă 100 de lei și să-ți impună să iei piesele de la ei, la un preț de 1000 de lei. Să zicem că revizia ar dura vreo 4 ore. Ai 50x4+500, adică 700 vs 100x4+1000, adică 1.400. ...iar cei din anunț îți vor da înapoi 100 de lei, eventual sub forma unui voucher pe care trebuie să-l folosești tot acolo. Așa că cere cât mai multe amănunte înainte să semnezi ceva. Edited by Sabinatu, 07 March 2019 - 18:23. |
#24
Posted 07 March 2019 - 18:23
Sabinatu, on 07 martie 2019 - 18:14, said:
Am lucrat la vânzări pentru mai mulți dealeri auto, deci mystery shopperii sunt dușmanii mei. Se pare că firma asta are contract cu Dacia, Peugeot și Citroen și trebuie să le evalueze activitatea reprezentanțelor. Deci te vor trimite, probabil, la un service din rețeaua respectivă, care are prețuri de reprezentanță. Adică (dau un exemplu), dacă ai merge cu mașina la un service oarecare multimarcă, unde ora de manoperă e 50 lei și te lasă să aduci tu piesele, pe care le iei de pe autoeco cu 500 de lei, aici poate că vei fi nevoit să plătești ora de manoperă 100 de lei și să-ți impună să iei piesele de la ei, la un preț de 1000 de lei. Pai aia e.. ca e lucratura facuta impreuna cu service-ul... Te costa lucrarea 1000 de lei in loc de 500 lei cat te costa la un service normal si iti dau aia de la firma de Research 400 lei si cu restul de 600 vii de acasa.. Deci... Practic service-ul nu pierde nimic... iti da un pret umflat... si, de fapt, ii platesti tu pe aia de la firma de Mystery Shopping, nu ei pe tine. Edited by rosix, 07 March 2019 - 18:24. |
#25
Posted 07 March 2019 - 18:30
Nu i-aș zice „lucrătură”, că nu e înșelătorie.
Dacă ai oricum de gând să mergi la reprezentanță, e convenabil (în funcție de cât oferă) Dacă vrei să cheltui cât mai puțin, probabil e mult mai bine să iei tu piesele și să mergi la un service de cartier. Ei îți vor da o listă de lucruri la care trebuie să fii atent ( dacă te-au salutat la intrare, cât ai așteptat pînă ai ajuns la ghișeu, dacă avea ecuson angajatul, dacă ți-a zâmbit, dacă ți-au oferit o cafea, dacă a durat revizia cât au spus, dacă ți-au spălat mașina la final, dacă te-au sunat după aceea să vadă dacă ești mulțumit etc). Edited by Sabinatu, 07 March 2019 - 18:31. |
#26
Posted 07 March 2019 - 18:34
rosix, on 07 martie 2019 - 18:23, said:
Pai aia e.. ca e lucratura facuta impreuna cu service-ul... Practic service-ul nu pierde nimic... iti da un pret umflat... si, de fapt, ii platesti tu pe aia de la firma de Mystery Shopping, nu ei pe tine. |
#27
Posted 07 March 2019 - 18:41
ionutsb, on 07 martie 2019 - 17:41, said:
Super-proiect!!!Autoturismul tau este marca Dacia, Peugeot sau Citroen? Poti beneficia de rambursarea costurilor unei revizii (sau a altor interventii de natura mecanica sau electrica) la aceste marci - până la suma de 400 de lei!!! Trimite-ne un e-mail sau mesaj privat - cu numele, marca masinii si numarul de telefon si te vom contacta negresit! Doresti sa-ti "rotunjesti" veniturile? Te asteptam in echipa noastra de clienti misteriosi, inscrie-te acum! Trimite-ne un mesaj privat continand datele tale de contact si te vom contacta negresit! https://newchallenge.ro/proiecte/ Vezi sa nu-ti dea si niste chei universale si un chestionar cu intrebarile "ce au angajatii firmei in portofele" si "ati reusit sa adunati tot numerarul" Alta chestie. Ai grija ca s-ar putea ca nota de plata sa fie cu: ionutsb, on 07 martie 2019 - 17:41, said:
până la suma de 400 de lei!!! |
#28
Posted 07 March 2019 - 18:41
althea, on 07 martie 2019 - 18:34, said:
Service-ul nu știe că e evaluat, dacă umflă prețul are probleme cu dealerul sau pe cine reprezintă. Pai e service de reprezentanta.. nu umfla pretul, alea-s preturile de lista, costa mai mult lucrarea acolo. Din banii incasati service-ul respectiv plateste si bonusul acorda de firma de shopping clientului care iese cam la fel la bani ca si cand ar face lucrarea in alta parte dar se simte un pic boier ca a fost la reprezentanta. Eu mi-as face o lista de lucrari de vreo 600 lei la un service normal, apoi as cere oferta de la aia sa vad cat costa la ei.. Asa, ca sa-mi fac o idee clara. Ca peste tot in lumea asta poti sa te lauzi ca dai o reducere daca propui din start un pret baban. Ma gandesc sa nu cumva sa fie falsa evaluare de service.. si de fapt clientul, umbland dupa bonusuri si avantaje sa "castige" o lucrare scumpa iar service-ul sa faca rost de clienti. @initiator, cere oferta, frate, ca iti dai seama imediat daca e sau nu tzeapa ca stii si tu cat costa piesele si ora de manopera. Edited by rosix, 07 March 2019 - 18:45. |
|
#29
Posted 07 March 2019 - 19:29
althea, on 07 martie 2019 - 17:50, said:
Își evaluează angajații. Stiu de ei dar nu stiu exact cum functioneaza. Ceea ce mi-e clar e ca daca face o singura vizita fiecarui "client" nu foloseste la nimic deoarece in mod normal la prima vizita vanzatorii sau prestatorii de servicii se comporta impecabil. Abia dupa ce iti castiga increderea incep glumele proaste. Cel putin din experienta mea. |
#30
Posted 07 March 2019 - 19:34
rosix, on 07 martie 2019 - 18:41, said:
Din banii incasati service-ul respectiv plateste si bonusul acorda de firma de shopping clientului care iese cam la fel la bani ca si cand ar face lucrarea in alta parte dar se simte un pic boier ca a fost la reprezentanta. Firma de Mystery Shopping lucrează pentru importator. În mod normal serviceul/dealerul nu știe nimic. Pe baza celor relatate de mystery shopper importatorul evaluează dealerul, iar în funcție de rezultat se oferă bonusurile. De exemplu, unde am lucrat eu (la dealeri auto) ne erau prezentate la ședințe rezultatele și contau o grămadă de răhățele (ai avut ecuson, ai zâmbit omului, l-ai invitat în 0,3 milisecunde să ia loc, ai insistat să facă drive-test, ai făcut follow-up, l-ai periat, l-ai întrebat dacă petul lui e bichon sau elefant, ca să ofertezi mașina în funcție de asta, l-ai asistat când a mers la toaletă etc). La fel pățeau și colegii din service. Pe baza evaluării dealerul avea un anume punctaj, în funcție de care lua bonusurile. De exemplu, marja pentru mașină e de 6%. Dacă rezultatele mystery shoppingului sunt peste un prag anume, se mai adaugă 0,5% pentru vânzări și 0,5% pentru service. Dacă se face targetul (să spunem că luna aceea importatorul îți ceruse 5 mașini) mai ai 0,5% Din fericire pentru noi, îi miroseam pe clienții misterioși de la o poștă. Erau absolut haioși, când îi vedeai cum se chinuiau să-și amintească ordinea întrebărilor. Discuțiile cu ei erau ca o scenetă ridicolă. Dar le făceai jocul, pentru motivul de mai sus. |
#31
Posted 07 March 2019 - 19:43
Paz, on 07 martie 2019 - 19:29, said:
Stiu de ei dar nu stiu exact cum functioneaza. Ceea ce mi-e clar e ca daca face o singura vizita fiecarui "client" nu foloseste la nimic deoarece in mod normal la prima vizita vanzatorii sau prestatorii de servicii se comporta impecabil. Pentru service n-am fost, dar am vizitat dealeri auto - Logan și Nurvil. Chestionarul cuprindea întrebări începând de la cum arată exteriorul, dacă-s puse panourile cu reclame în anumite locuri, dacă steagurile au culorile tari sau spălăcite, dacă e curată parcarea, dacă e curată mașina pentru test, cât am parcurs cu ea, dacă a vorbit cît timp am fost în mers, dacă a dat numite detalii etc. Îmbrăcăminte, comportament nu mai zic. Nu e simplu și dacă nu le faci cum trebuie nu te plătesc. În 2010 am primit 60 de lei pentru unul de-ăsta, dar am muncit cel puțin o oră la completare - descrierea de final e belea - plus timpul consumat în total. Cele pentru supermaketuri erau mai simple și erau 30-35 de lei, însă le făceam în max. o jumătate de oră și nu consumam timp extra că îmi făceam și cumpărăturile. Apoi au început să scadă și le-am făcut un timp de jenă, că vorbeam la telefon cu fetele alea (de la ele știu de licitații), dar când au ajuns la 25 de lei le-am zis Pa. Interesantă ideea cu concurența, dar eu cu siguranță n-am făcut decât pentru firmele unde mergeam - zic asta bazându-mă pe tipul chestionarelor. Nu le pot folosi la nimic informațiile alea. Edited by althea, 07 March 2019 - 19:49. |
#32
Posted 07 March 2019 - 19:55
althea, on 07 martie 2019 - 19:43, said:
dealeri auto - Logan și Nurvil. Chestionarul cuprindea întrebări începând de la cum arată exteriorul, dacă-s puse panourile cu reclame în anumite locuri, dacă steagurile au culorile tari sau spălăcite, dacă e curată parcarea, dacă e curată mașina pentru test, cât am parcurs cu ea, dacă a vorbit cît timp am fost în mers, dacă a dat numite detalii etc. Îmbrăcăminte, comportament nu mai zic. Nu e simplu și dacă nu le faci cum trebuie nu te plătesc. Acum mi-ai amintit ca prin Italia erau unii reprezentanti care se plangeau ca au fost ruinati de VW. Ca au investit milioane ca sa-si faca firma cu designul si tot ce pretindeau aia si ca le-au anulat "fara motiv" contractele. Cred ca a fost vina voastra ! |
#33
Posted 07 March 2019 - 20:09
rosix, on 07 martie 2019 - 18:41, said: Pai e service de reprezentanta.. nu umfla pretul, alea-s preturile de lista, costa mai mult lucrarea acolo. Din banii incasati service-ul respectiv plateste si bonusul acorda de firma de shopping clientului care iese cam la fel la bani ca si cand ar face lucrarea in alta parte dar se simte un pic boier ca a fost la reprezentanta. Eu mi-as face o lista de lucrari de vreo 600 lei la un service normal, apoi as cere oferta de la aia sa vad cat costa la ei.. Asa, ca sa-mi fac o idee clara. Ca peste tot in lumea asta poti sa te lauzi ca dai o reducere daca propui din start un pret baban. Ma gandesc sa nu cumva sa fie falsa evaluare de service.. si de fapt clientul, umbland dupa bonusuri si avantaje sa "castige" o lucrare scumpa iar service-ul sa faca rost de clienti. @initiator, cere oferta, frate, ca iti dai seama imediat daca e sau nu tzeapa ca stii si tu cat costa piesele si ora de manopera. Edited by ionutsb, 07 March 2019 - 20:09. |
|
#34
Posted 07 March 2019 - 20:14
#35
Posted 07 March 2019 - 20:24
#36
Posted 07 March 2019 - 23:45
althea, on 07 martie 2019 - 19:43, said:
Interesantă ideea cu concurența, dar eu cu siguranță n-am făcut decât pentru firmele unde mergeam - zic asta bazându-mă pe tipul chestionarelor. Nu le pot folosi la nimic informațiile alea. Nu cred ca-s platite de concurenta, nu da nici drku bani pe asa ceva. Sunt platite de firma mare de brand (Renault, Peugeot, etc) ca sa vada cum se executa service-urile de reprezentanta cu care au contract (de parca ar conta)... In final nu se intampla nimic, in termeni de satisfactie client, doar se acopera unii de hartii cu care sa poata arata pisica cuiva la momentul oportun. Iar firma care face chestionarele alea are tot interesul sa fie cat mai stufoase, altfel nu sunt stiitifice si nu-si ia banul.. ionutsb, on 07 martie 2019 - 20:09, said:
Eu nu las masina pe alt service decat reprezentanta. Nu ca asi avea bani dar daca lasi un Citroen pe mana oricui , o scoti din service pe platforma. Eu nu las masina veche de 13 ani decat pe mana Doreilor dar stau pe langa ei.. Daca as avea platforma sau elevator m-as baga eu sub ea sa dau drumul la ulei.. A mea n-are electronica deloc.. daca-i ger, refuza sa porneasca si cam asta e.. N-ai ce sa urci pe platforma.. cum ai venit in service .. asa pleci.. Daca nu porneste o impingi. Am un arc rupt pe spate dreapta, face 5 ani de cand stiu de el si l-am lasat asa. Edited by rosix, 07 March 2019 - 23:46. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users