Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masina oras-Fiabila.
Last Updated: Mar 13 2019 14:31, Started by
alexovi31
, Mar 07 2019 13:58
·
0
#19
Posted 07 March 2019 - 14:40
Ai vreun motiv anume pt care schimbi Astra G din 2002 cu o masina din 2008-2009, de 5000 eur ?
Adica, de ce ai renunta la ceva mai vechi, care te costa putin anual si ai da 5000 eur pt 7 ani de vechime in minus si cam atat ? |
#20
Posted 07 March 2019 - 14:42
crst_rosu, on 07 martie 2019 - 14:23, said:
Ce masini ai in vedere din gama premium diesel pretabile la rulaj urban? La diesel ii place sa-l pornesti dimineata si sa-l opresti seara (exagerez) nicidecum sa mergi din aproape in aproape in oras cu opriri dese . Iar nu pricep la ce ai nevoie de 140 cp + pentru deplasare gol , in oras cu maxim 40km/h Edited by ldpe, 07 March 2019 - 14:42. |
#21
Posted 07 March 2019 - 14:42
business11, on 07 martie 2019 - 14:32, said:
negociaza pretul la Hyundai in asa fel incat sa ai bani de reparatii si dupaia stii ca masina e facuta. |
#22
Posted 07 March 2019 - 14:46
La km pe care estimezi ca ii vei face, mai ales ca e vb de urban in cea mai mare parte, clar nu ai nevoie de diesel. Benzina direct.
Daca vei schimba ceva in viitor, poti pune GPL pe masina si esti si mai castigat decat pe diesel, atat ca si costuri, cat si ca intretinere. Ai putea aunca un ochi si la un Astra J pe benzina de prin 2010 - 2011, se invarte pe la 5000 eur. |
#24
Posted 07 March 2019 - 14:52
#25
Posted 07 March 2019 - 15:04
Magicwisewolf, on 07 martie 2019 - 14:40, said:
Ai vreun motiv anume pt care schimbi Astra G din 2002 cu o masina din 2008-2009, de 5000 eur ? Adica, de ce ai renunta la ceva mai vechi, care te costa putin anual si ai da 5000 eur pt 7 ani de vechime in minus si cam atat ? Da...este in 2 usi. Mi-as dori ceva in 4...si sa fie si estetic mai frumoasa...cred ca este si vina varstei ca imi doresc ceva mai hatchback in 4 usi. Magicwisewolf, on 07 martie 2019 - 14:52, said:
arata bine. Imi place . poate gasesc una puuuutin mai ieftina... https://www.autovit....paign=link#last despre asta ce parere aveti? https://www.autovit....8-ID7GvPc6.html |
#26
Posted 07 March 2019 - 15:12
alexovi31, on 07 martie 2019 - 14:42, said:
de la 4000 a lasat la 3800.... este pretul corect ? daca ar mai lasa 1 200 ar fi perfect, insa a spus ca nu mai lasa. Asa ca l-am lasat cateva zile...poate se razgandeste. este pretul corect 3800? clar nu, mai ales daca trebuie sa bagi x bani in ea. Cauta altceva, piata e plina de masini. |
#27
Posted 07 March 2019 - 15:21
NU iti cheltui TOT bugetul pe masina. Lasa un minim 200 de euro in pusculita. Filtreaza anunturile cu...hai sa zicem maxim 5400 euro negociabil si roaga-te la un 600 euro reducere...(caz ideal)...
Se poate. Daca ai rabdare si sti ce doresti. Mergi neaparat la vizionare cu un prieten/amic care se pricepe. Nu te increde in propriile cunostinte. O a doua parere cantareste f mult. Civic de 1.8 este "prietenos" la consum. Nu castiga nici un concurs de "cel mai economic motor aspirat", dar este foarte corect. Recomand 1.8 benzina in cazul tau. Insa...cum spuneam in primul post: greu sa gasesti unul serios in banii tai. (personal am vazut 3 Civic-uri inainte sa ma decid asupra unui exemplar: Brasov - Ramnicu Valcea, Brasov - Bucuresti, Brasov - Sibiu, iar cel castigator a fost luat de la reprezentanta Autoklass din Ploiesti, unde am facut doua drumuri - primul sa il vad/conduc, al doilea sa il aduc acasa. ) Insa pretul a fost dublu fata de ce dispui tu... (an fabricatie 2011) |
#28
Posted 07 March 2019 - 15:23
Ia Hyundaiul si nu o sa regreti.Ce ziceai tu ca trebuie schimbat sunt banalitati.Nu te obliga nimeni sa le schimbi la reprezentanta cu piese originale.Asta e problema romanului.Ne mancam de sub unghii sa luam o masina ca apoi sa ne spargem in figuri cu piese originale facandu-le p..la mare mare la reprezentante!
Sunt o gramada de siteuri care vand piese.Iti iei de acolo ce ai nevoie si le montezi la orice service. La ce ai tu acolo cu 1500-2000lei ai scapat si stii ca ai masina buna cu ambreaj nou!Ca fiabilitate nu pot decat sa laud modelul,eu avnd Kia Ceed care e 80% cam aceasi masina cu I30. |
|
#29
Posted 07 March 2019 - 15:36
Pentru mers frecvent în oraş şi mai rar extraurban recomand benzinar şi cutie automată.
Edited by silviubs, 07 March 2019 - 15:39. |
#30
Posted 07 March 2019 - 22:33
Pentru mers preponderent urban si rulaj mic, lasa dieselul si orienteaza-te spre benzina aspirat cu euro 5. Daca nu vrei compacta, sigur gasesti ceva din clasa mica in banii tai.
|
#32
Posted 10 March 2019 - 15:05
#34
Posted 13 March 2019 - 11:43
fost proprietar de Civic 8th Gen 2.2L Diesel aici
+ spațios, spatiu imens de bagaje + pozitie excelentă la volan. pe distanțe lungi nu va fi deloc obositoare + consum în oraș de 6.5L/100km + nu sună a tractor + mai rapid decât benzinarul de 1.8L + cea mai bună cutie de viteze pe care am întâlnit-o până acum + instalatie de climă foarte bună + frumușică foc - suspensia cam tare - raza de bracaj cam largă, te va enerva destul de des la parcări, mai ales la cele laterale - farurile ineficiente (a se citi chioare rău). - difuzoarele audio varză per total recomand Civic-ul în ciuda primelor două mici neajunsuri pe de altă parte, pentru oraș nu recomand niciodată diesel. Edited by mannes, 13 March 2019 - 11:46. |
#35
Posted 13 March 2019 - 14:31
Diferenta de consum intre un benzinar si un diesel de putere si capacitate cilindirca similara, la utilizare in oras pe distante scurte ( de exemplu pleci de acasa la job 4-5-6 km si te intorci seara spre casa) va fi nesemnificativa (in jur de 1 l/100 km).
Abia daca faci drumuri mai lungi in oras se va simti o oarecare diferenta. Spun asta deoarece pana in urma cu cca. 2 saptamani am detinut doua masini oarecum similare, una diesel cu cutie manuala, una benzina cu cutie automata, ambele motoare de 2.0, ambele 150 CP. Dimineata facem 5-6 km pana la job, abia apuca motoarele sa ajunga la temperatura optima de functionare. In acest conditii, consumurile celor doua erau similare (diferente de 0,4-0,5 l/100 km). Bine, nici la drum intins diferenta nu trecea de 1-1,5 l/100 km. Problema majora ce poate sa apara la un diesel utilizata preponderent in oras, pe distante scurte, este DPF-ul. Si de pe la Euro 4 incoace cam toate dieselarele sunt prevazute cu asa ceva. Nevant conditiile sa-si faca regenerarea (conditii specifice de temperatura, flux de gaze, etc), va ajunge sa se infunde. Merge de cateva ori sa-i faci regenerare fortata in service ... dar apoi ajungi la inlocuire. Si-i scump al naibii un DPF !!! Tot din cauza conditiilor de exploatare - mai ales la un diesel cu ceva vechime - te poti astepta si la probleme cu injectoarele si/sau turbina. Si nici astea nu-s deloc ieftine ! Dpmdv singurul diesel ce se preteaza lafix pentru utilizare preponderent urbana este SDI-ul - fara turbina, fara DPF, simplu si usor de intretinut. Dar astea nu se mai produc de niste ani buni si sunt maximum Euro 3. Iar, la cum evolueaza lucrurile, asta s-ar putea sa cam coste in perioada urmatoare ... Ca atare - in conditiile de utilizare date - mergi pe un benzinar aspirat ! Am avut un Civic 1.8 i-VTEC si consumul nu era deloc de speriat ! Nici in oras, nici la drum intins. Iar motorul ala in combinatie cu cutia de viteze au fost un deliciu ! Problema e ca bugetu-i cam stramt pentru un Civic bun ... Ar trebui ”urcat” peste 6000-6500 ca sa gasesti ceva OKish. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users