Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Comerțul în România
Last Updated: Mar 09 2019 08:27, Started by
djl
, Mar 06 2019 17:24
·
0
#1
Posted 06 March 2019 - 17:24
Pornid de la niște discuții avute pe aici: https://forum.softpe.../page__st__7020
aș dori să dezbatem subiectul comerțului în România sau mai exact al lipsei de diversitate a acestuia. Acolo s-au menționat cauze gen puterea de cumpărare (totuși, în București nu e așa de mică aș zice eu) și faptul că Românii sunt chitiți pe anumite mărci (aici cred că e valabilă teoria în unele cazuri). Dar cred că de vină sunt și cumpărătorii, care se aruncă cu capul înainte, dar și faptul că se tinde spre doar câțiva granzi ai importurilor, în rest cei mici descurcându-se cum pot (distribuitorii pot fi sau nu pot fi importatori). |
#2
Posted 06 March 2019 - 17:37
djl, on 06 martie 2019 - 17:24, said:
Pornid de la nişte discuţii avute pe aici: https://forum.softpe.../page__st__7020 aş dori să dezbatem subiectul comerţului în România sau mai exact al lipsei de diversitate a acestuia. In ce sens e lipsit de diversitate? S-a facut rabat major la calitate in ultima vreme si s-a redus concurenta - au mai rama retailerii mari si distribuitorii de chinezarii... ambele furnizand calitate redusa, la preturi medii (adica cat au calculat ei ca e dispus sa de poporul pe orice). Si cam asta e... Cum ai vrea sa fie? |
#3
Posted 06 March 2019 - 18:50
Snobismul si lipsa de informare, sunt alti factori importanti. Multi aleg cantitatea in detrimentul calitatiii.
|
#4
Posted 06 March 2019 - 19:00
#5
Posted 06 March 2019 - 19:06
Combate argumentele, nu felul cum au fost expuse, o virgula in plus....nu-i mare lucru. Si nu sunt ironic,am luat in calcul toata populatoa Romaniei, nu doar pe cei din marile orase. Du te in mediul rural sa vezi ce masina are omul de rind, ce haine, ce bea cind merge la bar, samd. Ce piese cumpara cind i se strica masina, etc.
|
#6
Posted 06 March 2019 - 21:24
@djl - vezi că a găsit cineva o carte(nu de telefoane) din 1898 (Codul Comercial); e topic; bagă repede o ofertă de 5000 de iepuroi.
|
#7
Posted 07 March 2019 - 18:24
djl, on 06 martie 2019 - 17:24, said:
Pornid de la nişte discuţii avute pe aici: https://forum.softpe.../page__st__7020 aş dori să dezbatem subiectul comerţului în România sau mai exact al lipsei de diversitate a acestuia. Acolo s-au menţionat cauze gen puterea de cumpărare (totuşi, în Bucureşti nu e aşa de mică aş zice eu) şi faptul că Românii sunt chitiţi pe anumite mărci (aici cred că e valabilă teoria în unele cazuri). Dar cred că de vină sunt şi cumpărătorii, care se aruncă cu capul înainte, dar şi faptul că se tinde spre doar câţiva granzi ai importurilor, în rest cei mici descurcându-se cum pot (distribuitorii pot fi sau nu pot fi importatori). |
#8
Posted 07 March 2019 - 22:37
cred ca nu prea ati inteles ce a scris djl. El fiind un nostalgic al vremurilor apuse, afirma ca in magazine nu exista o gama suficient de diversificata de produse, negasinduse cel putin 85% din produsele fabricate pe intregul glob si mai ales cele dorite de el! deci simte lipsa diversitati din perioada ante 1989, cind stim cu totii ca se gaseau de toate!
Edited by tytysor, 07 March 2019 - 22:38. |
#9
Posted 07 March 2019 - 23:24
E imposibil sa avem parte de o diversitate atat de mare, iar pentru majoritatea dintre noi e suficient ca putem alege din ceea ce avem la dispozitie in tara.
Cred ca romanul a invatat sa se documenteze inainte de a face o achizitie. Desigur ca un brand recunoscut la nivel mondial va avea deseori de castigat in fata unuia mai putin stiut de lume. Sunt de parere ca destui dintre noi vom alege un produs prin prisma raportului performanta/pret, indiferent de numele brand-ului. Dar, pana la urma, fiecare e liber sa aleaga ce-si doreste. |
#10
Posted 09 March 2019 - 08:27
djl, on 06 martie 2019 - 17:24, said:
Pornid de la niște discuții avute pe aici: https://forum.softpe.../page__st__7020 aș dori să dezbatem subiectul comerțului Ăźn RomĂąnia sau mai exact al lipsei de diversitate a acestuia. Acolo s-au menționat cauze gen puterea de cumpărare (totuși, Ăźn București nu e așa de mică aș zice eu) și faptul că RomĂąnii sunt chitiți pe anumite mărci (aici cred că e valabilă teoria Ăźn unele cazuri). Dar cred că de vină sunt și cumpărătorii, care se aruncă cu capul Ăźnainte, dar și faptul că se tinde spre doar cĂąțiva granzi ai importurilor, Ăźn rest cei mici descurcĂąndu-se cum pot (distribuitorii pot fi sau nu pot fi importatori). Asa ca ce crezi ca nu exista pe piața de fapt poate fi fix în fata ta dar nu ai putea nici sa știi nici sa poți sa îl ai. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users