Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Masini Germania

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#19
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,836
  • Înscris: 06.01.2008

 roby26, on 06 martie 2019 - 14:02, said:

Deci cel mai bine ar fi sa merg la un dealer in Germania, eventual cu un cunoscut care se pricepe pe nisa asta, sa inteleg.
Nu neaparat. Multi dealeri sunt dintre cei mentionati de colegul @max_01 mai sus.
Ai mai putine sanse sa iei teapa daca cumperi ceva direct de la proprietar.

#20
roby26

roby26

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 29.12.2013
In concluzie, Romania sau Germania? Vorbesc de o masina cu maxim 2-3 ani vechime. Sau este prea subiectiv raspunsul.

Edited by roby26, 06 March 2019 - 14:39.


#21
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,648
  • Înscris: 23.04.2007

 roby26, on 06 martie 2019 - 14:39, said:

In concluzie, Romania sau Germania?
cum ti-o fi norocu' Posted Image

#22
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,026
  • Înscris: 09.01.2007
De la persoana cunoscuta din Ro.

#23
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,703
  • Înscris: 30.04.2006

 Torquemada-666, on 06 martie 2019 - 13:59, said:


Germanul e corect. Dar si la ei sunt samsari straini care vand masini. Aia sunt teparii.
corect pe naiba, isi cunosc drepturile si legile doar.
cumparatorii la fel, de aceea se prefera achizitionarea de la dealer, fie el turc sau reprezentanta. dealerii sunt obligati sa ofere Gewährleistung (garantie). reprezentantele mari de obicei chiar au grija ce vand ca sa nu cheltuie bani pe reparat troacele vandute. plus ca asta vine la pachet cu pierderea de reputatie, ceea ce e si mai rau.
turcii vand "inclus in pret" si o Gebrauchtwagengarantie de obicei inutila deoarece contine multe clauze si exluziuni de nu poti repara nimic fara sa platesti. dar scapa de obligatoria Gewährleistung. Deci dezanvantaj client. e preferabil sa iei masina fara "garantie" d-asta si la primul defect sa il pui bine de tot la plata pe turc. si le cam e frica de asta, dat fiind ca vand toate troacele.

caz concret de utilizare a unei garantii bune pt. masini rulate: io

am la SLK garantia oficiala Mercedes MB80. cand am schimbat cureaua pt. accesorii pompa de apa am inlocuit-o pe garantie. acum cateva luni am inlocuit radiatorul de la A/C pt. ca s-a spart de la vreo piatra. am platit doar consumabilele (freon plus inca cateva nimicuri) vreo 50€, restul pana la vreo 1000€ (piese si manopera) fiind preluat de garantie. nicht schlecht pentru 450€/an cat am dat pe ea.

Intec Cargarantie ce ofera turcii nu e buna de nimic in schimb

#24
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,657
  • Înscris: 10.10.2011
eu zic sa nu te duci in germania sa iei masina pentru ca nu te pricepi. scaneaza in tara ce iti place si mergi si o vezi o testezi si o cumperi daca iti place. in plus, in Romania sunt mai ieftine masinile ca in vest pentru ca se pierde tva-ul pe drum. ia din Romania

#25
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014

 business11, on 06 martie 2019 - 14:20, said:

da chel cu cea mai slaba motorizare. Dupa 2 luni masina pierde 3000 din valoare. Esti baiat destept. Cu banii aia iti iei o masina bine motorizata cu dotari foarte ok de maxim 2-3 ani vechime.

Ia și studiază și lasă aberațiile: https://forum.clubfo...?f=243&t=121206   Grosul vânzărilor în Europa este făcut de motorul de 1l, ce te face să crezi că lumea vrea o mașină bine motorizată? Posted Image

#26
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 business11, on 06 martie 2019 - 14:20, said:

Cu banii aia iti iei o masina bine motorizata cu dotari foarte ok de maxim 2-3 ani vechime.
Si cu problemele aferente ca nu stii cum a fost exploatata si ce baiuri pot aparea , mai bagi inca pe atata in reparatii si ai facut afacerea vietii ! Esti destept nu gluma !

On : du-te in Germania si ia de acolo direct , nu lua din tara de la samsari ca-ti bati joc de bani . Samsarii nu cumpara masini bune ci gioarse care le cosmetizeaza putin si ti le vand de " aproape noi " cu numa 100 k km cand in realitate are 300 k km si peste si apoi te m iri de ce se strica dupa 2 saptamani de la cumparare .
De banii tai iei direct nu prin intermediari iar la bugetul tau , ocolesti tepele mai usor .

#27
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,721
  • Înscris: 13.07.2011

 Annoying, on 06 martie 2019 - 16:20, said:

Ia și studiază și lasă aberațiile: https://forum.clubfo...?f=243&t=121206   Grosul vânzărilor în Europa este făcut de motorul de 1l, ce te face să crezi că lumea vrea o mașină bine motorizată? Posted Image

pentru cei care nu isi permit motorizarea 1,5 sau nu au bani de impozite si asigurari. La motoarele de 1L daca mergi cu 4 in masina, trebuie sa il iei pe al 5lea cu tine sa ti-o impinga din spate. Ah, stai ca am uitat ca in Romania viteza medie maxima este undeva la 70km/h.

 Baxon, on 06 martie 2019 - 17:04, said:

Si cu problemele aferente ca nu stii cum a fost exploatata si ce baiuri pot aparea , mai bagi inca pe atata in reparatii si ai facut afacerea vietii ! Esti destept nu gluma !

On : du-te in Germania si ia de acolo direct , nu lua din tara de la samsari ca-ti bati joc de bani . Samsarii nu cumpara masini bune ci gioarse care le cosmetizeaza putin si ti le vand de " aproape noi " cu numa 100 k km cand in realitate are 300 k km si peste si apoi te m iri de ce se strica dupa 2 saptamani de la cumparare .
De banii tai iei direct nu prin intermediari iar la bugetul tau , ocolesti tepele mai usor .

O masina de 2-3 ani are in general garantie (inca). Orice om cu o gandire rationala stie ca nu merita sa cumperi masina noua deoarece devalorizarea este enorma.

#28
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,026
  • Înscris: 09.01.2007

 business11, on 06 martie 2019 - 17:14, said:

Orice om cu o gandire rationala stie ca nu merita sa cumperi masina noua deoarece devalorizarea este enorma.

La masinile mele am avut cam 2500 euro pe an/20-25k km, devalorizare la preturi de achizitie de 30k. Separat de revizii si reparatii, daca a fost cazul.

#29
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,721
  • Înscris: 13.07.2011

 overseas, on 06 martie 2019 - 17:20, said:

La masinile mele am avut cam 2500 euro pe an/20-25k km, devalorizare la preturi de achizitie de 30k. Separat de revizii si reparatii, daca a fost cazul.

cam asta este realitatea. Pune 3000 incl reparatii si revizii. Sunt in 5 ani, 15.000 adica jumatate din masina.


Ca sa vezi un exemplu, am cumparat (in 2017) Focus Mk3 din 2011, cu 71.000km, adica 5 ani vechime, echipat complet, pretul de lista 34.000€. La 10.000 incl roti iarna, incl garantie 1 an, incl primul service gratuit.

Asa, acum cumpar un Focus nou cu 14.000, versiunea sub 100 cai putere, clima manuala, si asa mai departe. Ca la anu' sa ajunga tot la 10.000 daca as vrea sa o vand. Ca si avantaj in plus am garantia la piese ca nu se strica nimic, ok. Si la masina SH este loterie daca se strica sau nu ceva.

Edited by business11, 06 March 2019 - 17:26.


#30
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 business11, on 06 martie 2019 - 17:14, said:


O masina de 2-3 ani are in general garantie (inca). Orice om cu o gandire rationala stie ca nu merita sa cumperi masina noua deoarece devalorizarea este enorma.
Orice sarac viseaza masina noua doar ca nu-si permite .
Cine-si permite masina noua nu se uita la 5 lei in buzunar pt inca 1 L de carburant la pompa , iar devalorizarea nu inseamna nimic in comparatie cu siguranta si garantia unei masini noi ! Dupa 5 ani isi ia alta tot noua si lasa masina veche si obosita pt aia de mai sus mentionati Posted Image
Nu e o rusine sa cumperi secand daca atata iti permiti insa e o rusine sa te ascuzi dupa deget sa pari ceea ce nu esti ...

#31
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,721
  • Înscris: 13.07.2011
Putem continua discutia pentru ani de zile acum incolo. Sa cumperi o masina noua nu inseamna sa fi bogat, oricine isi permite un un Ford Ka nou. Poate in contextul unei masinii de la 30.000 in sus sa vorbim de un om care este bine dotat financiar. Si de unul foarte bine dotat de la 8-90.000 in sus. Restul sunt pareri personale si probleme de mentalitate.

In Germania se vand 5,8 milioane de masini second hand in fiecare an, pe cand masiniile noi se vand intr-un numar de 2,3 milioane (adica undeva peste 60% sunt SH). Si cu siguranta nu doar partea financiara este o problema.

De la varsta de 18 ani conduc masina mea proprie si pana acum nu am detinut niciodata o masina noua (decat cele de la firma) si financiar vorbind nu stau deloc rau. Si nici nu am avut mari probleme sa zic ca masina a fost un esec financiar.

Si gata cu off-topicul, sper ca imi intelegi punctul de vedere, va salut o zi buna.

#32
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014

 business11, on 06 martie 2019 - 17:14, said:

pentru cei care nu isi permit motorizarea 1,5 sau nu au bani de impozite si asigurari. La motoarele de 1L daca mergi cu 4 in masina, trebuie sa il iei pe al 5lea cu tine sa ti-o impinga din spate. Ah, stai ca am uitat ca in Romania viteza medie maxima este undeva la 70km/h.

Cine vrea să meargă cu 5 oameni în mașină, nu-și cumpără Focus. Posted Image


 business11, on 06 martie 2019 - 17:25, said:

Ca sa vezi un exemplu, am cumparat (in 2017) Focus Mk3 din 2011, cu 71.000km, adica 5 ani vechime, echipat complet, pretul de lista 34.000€. La 10.000 incl roti iarna, incl garantie 1 an, incl primul service gratuit.

Focus de 34.000 €, hahaha, abia RS-ul ajunge la prețul ăsta. Posted Image

#33
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,721
  • Înscris: 13.07.2011

 Annoying, on 06 martie 2019 - 17:43, said:

Cine vrea să meargă cu 5 oameni în mașină, nu-și cumpără Focus. Posted Image


Focus de 34.000 €, hahaha, abia RS-ul ajunge la prețul ăsta. Posted Image

cine isi cumpara Focus este obligat sa nu faca copii, sa nu aiba rude si maxim o sotie/sot/prieten/prietena. tu glumesti prietene?

Masina este din Austria (1,6 EcoBoost Titanium cu 150CP, automata (pana aici pleaca de la 24.500), piele, jeante 18'', senzori parcare fata spate, trapa, parcare automata, active city stop, recunoastere semne circulatie, scaune fata automate, incalzire scaune, clima automata, etc). Vezi ca RS-ul pleaca de la 40.000 in sus.

#34
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 business11, on 06 martie 2019 - 17:39, said:

Putem continua discutia pentru ani de zile acum incolo. Sa cumperi o masina noua nu inseamna sa fi bogat, oricine isi permite un un Ford Ka nou. Poate in contextul unei masinii de la 30.000 in sus sa vorbim de un om care este bine dotat financiar. Si de unul foarte bine dotat de la 8-90.000 in sus. Restul sunt pareri personale si probleme de mentalitate.

In Germania se vand 5,8 milioane de masini second hand in fiecare an, pe cand masiniile noi se vand intr-un numar de 2,3 milioane (adica undeva peste 60% sunt SH). Si cu siguranta nu doar partea financiara este o problema.

De la varsta de 18 ani conduc masina mea proprie si pana acum nu am detinut niciodata o masina noua (decat cele de la firma) si financiar vorbind nu stau deloc rau. Si nici nu am avut mari probleme sa zic ca masina a fost un esec financiar.

Si gata cu off-topicul, sper ca imi intelegi punctul de vedere, va salut o zi buna.
Io is sarac rupt in fund , am avut si secand si noi si proportia la noi o depaseste cu mult pe cele vechi . Am realizat ca is prea sarac sa cumpar lucruri folosite asa ca numai noi mai concep sa cumpar , in fond e vorba de siguranta si confortul meu . Nu mai uit la bani pt asta pt ca merit . Tu probabil ca nu meriti de aia umbli la secand ...

#35
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009
Parerea mea este ca ideea asta ca masinile din DE sunt mai ingrijite e un mit. Poate la persoanele fizice e adevarat nu zic nu, dar tot ce inseamna firma e cam a fel ca in RO mai putin drumurile mai bune care probabil ajuta la suspensie.
De exemplu compania la care lucrez are Audi-uri. Agentii au A3 si managerii A4. Mai sunt inca 10 pool-car tot A4 Avant care sunt luate de restul anagajatilor la nevoie. Practic tot ce inseamna Marketing, Contabilitate, purchase nu au masini de firma dar la nevoie iau din masinile alea.
Dar oricum ar fi, oricine m-a luat de la aeroport cu A3 sau A4, masinile sunt praf. M-a luat odata unul cu un pool-car A4 manual care avea 106.000 km si omul schimba viteze numai cu carait. S-a scuzat ca masina lui e un BMW seria 3 automat si nu stie cum e cu manuala.
Unul cu un A3 care m-a luat fuma ca un turc in masina si ere scrum prin toata masina si un praf de un deget.La altul cu A4 batea ceva pe dreapta de ziceam ca ramanem pe drum.
Cand a trebuit sa inchiriez masina in Germania am prins un Passat modelul nou care avea check engine aprins si nu tragea. Sau un C-max manual care nu intra in a treia.

Dar na, in RO exista basmul ca masinile din DE sunt bune chiar daca au fost pe firma... Nu pot sa contrazic singur milioane de iubitori de sehasuri nemtesti.

Edited by Seteh, 06 March 2019 - 17:57.


#36
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,721
  • Înscris: 13.07.2011
Seteh iti dau mare dreptate. Masina de firma este masina de firma, atat timp cat nu iti apartine tie te doar la buzunar, mai ales ca angajatorul iti opreste din salariu pentru ea. Eu am un A4 de la firma, cumparat de nou in urma cu aproximativ 1 an. Am grija de ea ca si cum ar fi a mea, pentru ca in maxim 2 ani as dori sa o achizitionez eu. Chiar si daca nu as dori-o, tot as avea grija de ea. Dar exista diferiti oameni cu diferite mentalitati. Si eu am un coleg in firma care merge cu masina cum ar el chef, ca oricum plateste firma, dar na cum ai noroc.

Un vecin si-a cumparat un Ford Galaxy, masina de firma de la posta (dar nu curierat, ceva management), 1 an vechime, la un pret incredibil, intr-o stare incredibila doar ca avea multi km.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate