Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Majorare tarife Telekom Mobil - Aprilie 2019

- - - - -
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#91
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Pentru rezilierea serviciului de mobil puteti trimite un mail la [email protected] cu o cerere scrisa si semnata olograf.

#92
t-hans

t-hans

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 13.08.2014
Salut. Asa am reziliat anul trecut, numai ca in plus am trimis copie de pe cartea de identitate. Informatia cu copia am gasit-o pe forumul telekom.

#93
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,472
  • Înscris: 14.04.2002
Cum sa nu iubesti corporatiile?
Telekom a scumpit din cauza lui Hehehe serviciile cu 1e. Am de la ei un abonament de voce mobila, 1 internet fix si 1 televiziune. Cum la serviciile fixe nu pot renunta pentru ca deoarece din cauza ca nu am alternativa, am solicitat reziliere pe telefonia mobila. In seara asta vine bucuria: au reziliat toate serviciile fixe dar nu si telefonia mobila. Exact viceversa!
Sun la ei calm sa le explic greseala. O domnita imi spune pe ton bland ca a inregistrat sesizarea si ca in 30 de zile lucratoare se va rezolva si se vor rezilia asa cum am solicitat.
Factura pe luna curenta achitata, evident. Pe toate serviciile.
Oare cine le-o trage mai tare? ANPC sau ANCOM?

#94
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,434
  • Înscris: 15.07.2008

View Postmorogan, on 10 aprilie 2019 - 22:05, said:

...
Oare cine le-o trage mai tare? ANPC sau ANCOM?
ANPC poate sa intervina ca mediator intre parti dar te poate indruma ce sa faci insa nu poate sanctiona Telekom, ai cerut numar de inregistrare la reclamatia ta facuta catre Telekom? In baza  rezultatului reclamatiei si a numarului de inregistrare poti face o petitie la Ancom sau ANPC. Petitia la Ancom poti sa o faci pe site la ei dar termenul de raspuns maxim este tot de 30 de zile. Daca ai cont pe Facebook poti sa le explici in mesaj privat problema ta celor de la Ancom poate rezolva problema mai rapid. Merita incercat, sunt de treaba, iti rapund la mesaj, am facut si eu petitie la ei pe site dar inca nu am primit un raspuns deoarece nu e asa de grava problema ca a ta. Pe FB mi-au dat un raspuns foarte rapid! Anpc sanctioneaza dar cred ca procedurile sunt mai greoaie, e posibil sa te puna sa astepti rezolvarea celor de la Telekom mai intai si daca nu se rezolva, intervin ei.

Edited by stlk, 10 April 2019 - 22:49.


#95
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,404
  • Înscris: 26.04.2016
Mie mi se pare că actuali abonați plătesc pentru atragerea celor noi.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate