Somatie de plata dupa expirarea contractului
Last Updated: Mar 12 2019 18:59, Started by
marco68
, Mar 05 2019 13:49
·
0
#1
Posted 05 March 2019 - 13:49
Buna ziua,caut un sfat corect, sper sa-l gasesc cu ajutorul vostru, respectiv, am avut contract pe 2 ani cu next gen, (cablu+tel.fix+internet), fara nici o problema, am continuat cu ei inca un an jumate din inertie fara a fi semnat alt contract, pe 15 decembrie 2018 am mers la ei ( cu toate aparatele lor) sa anunt ca nu mai folosesc serviciile lor( deja eram legat la alta retea , digi) si mi se raspunde ca trebuia sa anunt inainte de 1 decembrie, adica cu 30 de zile inainte....intre timp mi se impinge sub nas un formular pe care il semnez ca primarul, fara sa-l citesc, convins fiind ca de fapt semnez incheierea serviciilor cu ei,(fata nu a zis nimic ce contine) dupa ce semnez imi comunica ca sint obligat la plata lunii decembrie si ianuarie 2019 in intregime adica inca 61 de lei (contractul vechi fuse-se pe 57 de lei dar in ultima jumate de an mi l-au majorat la 61 fara sa ma intrebe sau sa ma anunte.Mi-au refuzat aparatele , spunindu-mi sa le aduc in 3 ianuarie 2019, ceaa ce am si facut.Clar,am spus ca nu voi plati ianuarie, ajunge ca platesc doua saptamini fara sa primesc nimic.Astazi 5 -03-2019 primesc somatie de plata cu tot felul de amenintari ( justitie,actiuni in instanta, executare silita,transmiterea datelor cu caracter personal catre societati specializate in recuperarea creantelor, cheltuieli de judecata,onararii avocati,executor,, comisioane societati recuperare, etc) pentru cei 61 de lei pe ianuarie trecut. Somatia este pentru 72 de ore, timp de plata si umilire.
Ce trebuie sa fac , sau sa nu fac, sincer nu am experienta cu astfel de mojicarii, am locuit mult afara si nu am patit astfel de situatii niciodata. In cazul in care nu am postat mesajul in locul potrivit rog moderatorii sa -l mute in aria potrivita. |
#2
Posted 05 March 2019 - 14:01
marco68, on 05 martie 2019 - 13:49, said:
..intre timp mi se impinge sub nas un formular pe care il semnez ca primarul, fara sa-l citesc, convins fiind ca de fapt semnez incheierea serviciilor cu ei,(fata nu a zis nimic ce contine) Nu e o suma uriasa. Plateste si uita de ei. Daca ai sa devii Gigi Contra ai sa realizezi mai tarziu ca mai bine plateai de la inceput si nu te mai durea capul si picioarele de atatea drumuri... |
#3
Posted 05 March 2019 - 14:01
da. plateste factura pe ianuarie, du echipamentele, daca mai ceva de dus si gata. exista acel termen legal de 30 zile de anticipatie.nu era mai simplu sa platesti ianuarie de la inceput si incheiai tot balciul?
|
#4
Posted 05 March 2019 - 14:01
In primul rand citesti cu atentie ce semnezi.... Daca ai semnat ca iti asumi plata si pe ianuarie, te duci platesti si termini cu ei... dar mai intai incepi sa citesti ce ai semnat si sa faci ce ti-ai asumat prin semnatura...
|
#5
Posted 05 March 2019 - 14:03
#6
Posted 05 March 2019 - 14:05
Ba da era mai usor, si stiu ca asa este dar nu imi vine a plati pentru ce nu am consumat.......asta e tot ce ma doare ca furat din cuvinte scrise pe hirtie....dar e intelept sfatul vostru , multumesc de timpul acordat citirii /romanului /....
|
#7
Posted 05 March 2019 - 14:09
Ca nu ai consumat e iar problema ta. Serviciul a fost furnizat deci trebuie platit.
|
#8
Posted 05 March 2019 - 14:13
Bun , am inteles, mea culpa, ma execut si platesc, multumesc ca mi-ati clarificat gindurile.....se poate considera incheiat acest mesaj si poate fi sters de cei in drept. Multumesc inca o data. O viata buna tuturor.
|
#9
Posted 05 March 2019 - 14:18
Măi vecine nu te-a luat nimeni la mișto. Nu te mai supăra și tu pentru 100 de lei. Dă-i dracu. Așa sunt toate companiile numai cu reguli pentru clienți.
|
#10
Posted 05 March 2019 - 14:20
Imediat apare unu` atotstiutor si iti spune sa mergi la ANPC, ANRE, ANCOM si alte acronime ciudate sau alte organisme justitiare.
Semnarea "ca primaru" are dezavantaje. Totusi primarul are secretara ce verifica inainte sa ii duca mapa la semnat. Tu nu ai secretara? Edited by dorin_2k, 05 March 2019 - 14:21. |
|
#11
Posted 05 March 2019 - 14:28
Plateste suma si aia este, data viitoare sa citesti ceea ce semnezi, ca poate iti dai casa sau iti semnezi condamnarea la puscarie.
|
#12
Posted 05 March 2019 - 14:33
#13
Posted 05 March 2019 - 14:42
Ca sa renunti la serviciile unui operator trebuie sa-i anunti cu 30 de zile inainte si sa platesti perioada care mai este sub contract pana la data rezilierii (de regula inca o luna). Cand am fost la UPC, m-am dus sa renunt la serviciile lor cu echipamentele lor cu tot si am patit ca tine, mi-au spus sa aduc echipementele luna urmatoare iar luna respectiva se plateste... intradevar, scria in contractul semnat cu ei la inceput ca rezilierea se face cu 30 de zile inainte si mai trebuie sa le platesc o luna. Singura rezilierea posibila imediat este atunci cand se maresc tarifele si nu esti de acord cu ele. La fel am patit si cand am reziliat 2 abonamente la Telekom pe parte de telefonie mobila, i-am anuntat cu 30 de zile si am mai platit o luna. Factura pe care nu vrei sa o achiti, cea din luna ianuarie 2019, este factura pentru serviciile din decembrie 2018... nu mai au voie sa emita facturi cu plata serviciilor in avans si nici pe luna in curs.... iar aia pe care ai platit-o din decembrie continea serviciile din noiembrie 2018. Si la Digi daca te uiti pe factura lor ai sa observi ca "perioada facturata" cuprinde perioada a 2 luni din care platesti serviciile furnizate cu o luna in urma
Edited by tico18, 05 March 2019 - 14:52. |
#14
Posted 05 March 2019 - 15:23
marco68, on 05 martie 2019 - 13:49, said: Buna ziua, caut un sfat corect, sper sa-l gasesc cu ajutorul vostru, respectiv, am avut contract pe 2 ani cu next gen, (cablu+tel.fix+internet), fara nici o problema, am continuat cu ei inca un an jumate din inertie fara a fi semnat alt contract, Iar daca clientul plateste serviciul (desi contractul a expirat), furnizorul nu opreste serviciile. In fine, @marco68, cel mai bine e sa platesti aia 61 Lei sa scapi de firma rau-voitoare. Vorba aia, "dai si camasa de pe tine ca sa scapi" ! avand in vedere ca e mica suma, eu zic ca nu merita sa te complici. |
#15
Posted 05 March 2019 - 18:15
marco68, on 05 martie 2019 - 13:49, said:
Clar,am spus ca nu voi plati ianuarie |
|
#16
Posted 12 March 2019 - 18:59
marco68, on 05 martie 2019 - 13:49, said:
Buna ziua,caut un sfat corect, sper sa-l gasesc cu ajutorul vostru, respectiv, am avut contract pe 2 ani cu next gen, (cablu+tel.fix+internet), fara nici o problema, am continuat cu ei inca un an jumate din inertie fara a fi semnat alt contract, pe 15 decembrie 2018 am mers la ei ( cu toate aparatele lor) sa anunt ca nu mai folosesc serviciile lor( deja eram legat la alta retea , digi) si mi se raspunde ca trebuia sa anunt inainte de 1 decembrie, adica cu 30 de zile inainte....intre timp mi se impinge sub nas un formular pe care il semnez ca primarul, fara sa-l citesc, convins fiind ca de fapt semnez incheierea serviciilor cu ei,(fata nu a zis nimic ce contine) dupa ce semnez imi comunica ca sint obligat la plata lunii decembrie si ianuarie 2019 in intregime adica inca 61 de lei (contractul vechi fuse-se pe 57 de lei dar in ultima jumate de an mi l-au majorat la 61 fara sa ma intrebe sau sa ma anunte.Mi-au refuzat aparatele , spunindu-mi sa le aduc in 3 ianuarie 2019, ceaa ce am si facut.Clar,am spus ca nu voi plati ianuarie, ajunge ca platesc doua saptamini fara sa primesc nimic.Astazi 5 -03-2019 primesc somatie de plata cu tot felul de amenintari ( justitie,actiuni in instanta, executare silita,transmiterea datelor cu caracter personal catre societati specializate in recuperarea creantelor, cheltuieli de judecata,onararii avocati,executor,, comisioane societati recuperare, etc) pentru cei 61 de lei pe ianuarie trecut. Somatia este pentru 72 de ore, timp de plata si umilire. Ce trebuie sa fac , sau sa nu fac, sincer nu am experienta cu astfel de mojicarii, am locuit mult afara si nu am patit astfel de situatii niciodata. In cazul in care nu am postat mesajul in locul potrivit rog moderatorii sa -l mute in aria potrivita. Exista dubla obligatie , atat tu cat si compania poate inchide contractul , nu numai tu ca si client. Exista momente cand un client face abuz pe un serviciu de internet, telefon etc. Si atunci la final de contract compania te va instinta prin scrisoare scrisa ca va inceta colaborarea cu tine. Aceiasi regula este valabila si pentru tine ca si client sa instintezi compania cu 30 de zile inainte chiar daca au trecut 24 de luni si ai mai continuat inca 5 luni. Cu alte cuvinte e normal sa faci o scrisoare scrisa de reziliere in luna 23 pt a se inchide in luna 24 tico18, on 05 martie 2019 - 14:42, said:
Ca sa renunti la serviciile unui operator trebuie sa-i anunti cu 30 de zile inainte si sa platesti perioada care mai este sub contract pana la data rezilierii (de regula inca o luna). Cand am fost la UPC, m-am dus sa renunt la serviciile lor cu echipamentele lor cu tot si am patit ca tine, mi-au spus sa aduc echipementele luna urmatoare iar luna respectiva se plateste... intradevar, scria in contractul semnat cu ei la inceput ca rezilierea se face cu 30 de zile inainte si mai trebuie sa le platesc o luna. Singura rezilierea posibila imediat este atunci cand se maresc tarifele si nu esti de acord cu ele. La fel am patit si cand am reziliat 2 abonamente la Telekom pe parte de telefonie mobila, i-am anuntat cu 30 de zile si am mai platit o luna. Factura pe care nu vrei sa o achiti, cea din luna ianuarie 2019, este factura pentru serviciile din decembrie 2018... nu mai au voie sa emita facturi cu plata serviciilor in avans si nici pe luna in curs.... iar aia pe care ai platit-o din decembrie continea serviciile din noiembrie 2018. Si la Digi daca te uiti pe factura lor ai sa observi ca "perioada facturata" cuprinde perioada a 2 luni din care platesti serviciile furnizate cu o luna in urma Se plateste pana in momentul in care serviciul a fost activ si s-a deconectat din sisteme. Cu alte cuvinte eu depun cerere azi si peste 30 de zile se deconecteaza. Suntem in 1 martie sa zicem si se inchide pe 1 aprilie. Serviciul a fost activ 1/03 pana pe 1/04 deci mai vine o ultima factura. Depinde insa mult data de factura adica biling cycle , de multe ori se poate inchide dupa ce sa emis o factura si daca el are data de factura 1 si serviciul s-a inchis pe 10 dau exemplu pe 1 luna urmatoare vine o factura totala si alalalta luna urmatoare vine o regularizare insa tu vei plati doar diferenta 1/2/3/4/5/6/7/8/9 si 10 ale luni. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users