Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Benzinara sedan sau wagon clasa medie cu vechime de maxim 2-3 ani

- - - - -
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#19
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

View Postpaultt, on 04 martie 2019 - 10:22, said:

Motorizarile pe benzina de pe Octavia 3 (la care te referi) nu au nici o problema. 1.8 si 2.0 EA888 generatia 3 (care sunt pe Octavia in discutie) nu au nici un fel de probleme cu distributia sau cu pierderi/consum de ulei. Pe langa lipsa de probleme, astea doua mai au si injectie duala (post si directa), neavand nici problemele specifice injectiei directe. Nici 1.4 TSI montat pe Octavia 3 nu are probleme (nici cu distributia si nici cu uleiul). Cred ca le confunzi cu modelele pre 2012, care au avut intr-adevar multe neajunsuri. Eu am un 1.8 TSI (2016, cv manuala) si nu am ce sa ii reprosez (40k km rulati pana acum), din nici un punct de vedere.

L.E. - Masina ta este practic noua si motorizata absolut ok. Orice schimbare ar merita (oarecum) doar daca prinzi o oferta foarte buna (cum ar fi fost Mondeo-ul ratat).

Mulțumesc pentru precizări. Atunci o sa am in vedere și Octavia, mai ales că este mai ieftină și ar putea sa se incadreze in buget și la o motorizare mai puternică.

#20
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,767
  • Înscris: 05.08.2007
Dpdv spatiu interior si portbagaj (daca iti este intr-adevar necesar) ar fi un upgade serios. Motorizarile 1.8 si 2.0 TSI, pe langa dual port injection, vin si cu suspensie independenta spate.

#21
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

View PostBaxon, on 04 martie 2019 - 10:51, said:

Parerea mea : daca zici ca ai o perioada in care te scalzi in bani , pastreaza fordu ( mai ales daca l-ai luat de nou ) si ia inca una care crezi ca te satisface , pt concedii .
Sotia nu conduce ? Poate ii ramane ei fordu sau fetei tale ,
Am fost si eu in punctul asta cu schimbatul uneia din masini , vroiam ceva mai spatios pt concedii iar pt asta trebuia sa vand Crossland si sa pastrez Vitara , in final nu am mai facut pasul asta ca nu merita si nu gasesti nimic la un pret decent !
P.S. Daca te lauzi inainte ce o sa faci ( concediu ) asta patesti ( vrea si cumnatu ) , eu nu as accepta sub nici o forma sa-mi dea planurile peste cap  si sa-mi ingradeasca relaxarea dintr-un concediu , la nimeni . Nu stiu ce relatie super apropiata o ai cu cineva de peste mari si tari dar pe mine m-ar lasa rece dorintele lui !

Nu-mi convine ideea de a deține două mașini. Mai am și mașină de serviciu dar macar nu mă ocup și de întreținerea ei, fiind în leasing operațional. Și cel care deținea Avensis mi-a spus că a trecut la mașină luata pe firma în leasing operațional deoarece e foarte convenabil. Nu la fel însă de convenabil e și leasingul operațional pe persoană fizică, de aceea eu mă gândesc la un sh.

#22
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

View Postpaultt, on 04 martie 2019 - 11:03, said:

Dpdv spatiu interior si portbagaj (daca iti este intr-adevar necesar) ar fi un upgade serios. Motorizarile 1.8 si 2.0 TSI, pe langa dual port injection, vin si cu suspensie independenta spate.

Bancheta spate e confortabila sau depinde de versiune ? Si Avensis era spatioasa in spate dar bancheta era destul de tare chiar si la versiunea executive.

#23
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017
Stie cineva ceva despre aceasta masina ?

https://www.autovit....html#090f1754d3

Cutia CVT este cea clasica sau are comportamentul celei mai noi de pe Nissan ?
Motorul mai este cel i-VTEC de pe versiunile mai vechi ?

#24
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
Te poți uita și la mașinile de genul Renault Scenic au spațiu suficient. Rational e sa îți schimbi mașina peste 2-3 ani când apar mai multe hibride și prețul lor o sa fie mai mic.

#25
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006

View PostFord4, on 04 martie 2019 - 16:23, said:

Stie cineva ceva despre aceasta masina ?

https://www.autovit....html#090f1754d3

Cutia CVT este cea clasica sau are comportamentul celei mai noi de pe Nissan ?
Motorul mai este cel i-VTEC de pe versiunile mai vechi ?

Modelul asta nu se vinde in Europa cred.
M-as feri de masini aduse din state. Nu doar ca poate a fost dauna totala, inundata, furata , dar nici nu stiu cum asiguri tu CASCO asa ceva si cine ti-o repara. De garantie nu mai vorbim.

#26
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

View PostMicroEdge, on 04 martie 2019 - 16:54, said:

Te poți uita și la mașinile de genul Renault Scenic au spațiu suficient. Rational e sa îți schimbi mașina peste 2-3 ani când apar mai multe hibride și prețul lor o sa fie mai mic.

Scenicul este scos parca di fabricatie demult deci nu am cum sa gasesc unul de 3 ani vechime maxim. Si asa cum i-am spus si lui eireman nu prea imi plac monovolumele acestea indiferent de firma.
Rational era sa schimb ca si pana acum masina prin buyback la 7 ani adica atunci cand pierderea de valoare nu mai este asa de mare ca in primii ani. Dar daca nu o sa gasesc ceva convenabil, o sa ascult si glasul ratiunii :) !

View Postuhu10uhu, on 04 martie 2019 - 16:57, said:

Modelul asta nu se vinde in Europa cred.
M-as feri de masini aduse din state. Nu doar ca poate a fost dauna totala, inundata, furata , dar nici nu stiu cum asiguri tu CASCO asa ceva si cine ti-o repara. De garantie nu mai vorbim.

Dupa triple asa ar parea, ca este modelul din SUA. Totusi a fost deja inmatriculata in Romania deci a fost omologata la RAR. Mai poate fi atunci problema ca a fost furata ?
Oricum, nu merita sa ma leg la cap cu ea fiindca nu e exclus ca sa fi fost dauna totala si sa fi fost totusi omologata la RAR. Am inteles ca au mai fost cazuri de astea.
Multumesc.

#27
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostFord4, on 04 martie 2019 - 16:23, said:

Stie cineva ceva despre aceasta masina ?

https://www.autovit....html#090f1754d3

Cutia CVT este cea clasica sau are comportamentul celei mai noi de pe Nissan ?
Motorul mai este cel i-VTEC de pe versiunile mai vechi ?
Pret bun etc dar nu are ACC ! Parca ziceai ca vrei musai Posted Image

#28
craciungeorge

craciungeorge

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 23.04.2018
Cu 16-17000 de ce nu iti cumperi un Audi a4 B9,2015-2016,2.0 TDI S-tronic ?Daca  tot ai niste bani deoparte eu zic ca intretinerea e o nimica toata pentru o masina buna care a iesit de pe poarta fabricii de 3 ani.Ai un interior+finisaje super bune,spatiu,design,comfort.Nu stiu daca are rost sa te uiti la masini de 2-3 ani cu acelasi pret care nu iti ofera nici pe jumatate satisfactia modelului respectiv.Daca tot faci drumuri lungi motorul diesel e excelent.

#29
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,709
  • Înscris: 13.03.2007
Salut @craciungeorge, ai 1..2 link-uri cu modelul propus?

Multumesc!

#30
craciungeorge

craciungeorge

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 23.04.2018
https://suchen.mobil...14-9c2cd05ee318

https://suchen.mobil...b9-5628dc4d3d84

gasesti minim 20-30 modele sub 17k euro.Ai masini de 3 ani care au fost rulate pe autostrazi ,masina spatioasa si comfortabila.Eu zic ca la banii astia nu are rost sa te uiti la o Honda benzina cand tu faci concedii de mii de km afara,consumul va fi de partea ta.

#31
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,442
  • Înscris: 30.08.2017
Primul link... 186.000km. No comment.

#32
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

View PostBaxon, on 04 martie 2019 - 19:49, said:

Pret bun etc dar nu are ACC ! Parca ziceai ca vrei musai Posted Image

Nu m-am uitat fiindca am vazut echiparea. Sigur are ACC la acest nivel de echipare, doar ca a uitat sa-l treaca. Maine o sa-l sun sa-l intreb de provenienta masinii, dar sigur este din US dupa cum a observat uhu.

View Postcraciungeorge, on 04 martie 2019 - 20:27, said:

Cu 16-17000 de ce nu iti cumperi un Audi a4 B9,2015-2016,2.0 TDI S-tronic ?Daca  tot ai niste bani deoparte eu zic ca intretinerea e o nimica toata pentru o masina buna care a iesit de pe poarta fabricii de 3 ani.Ai un interior+finisaje super bune,spatiu,design,comfort.Nu stiu daca are rost sa te uiti la masini de 2-3 ani cu acelasi pret care nu iti ofera nici pe jumatate satisfactia modelului respectiv.Daca tot faci drumuri lungi motorul diesel e excelent.

Nu fac doar drumuri lungi. Nu m-am uitat si la benzinare premium deoarece la 2-3 ani vechime, doar daca ai noroc prinzi o masina din clasa medie gen A4 sub 23000 Euro. Ori la un asemenea buget, las orice premium sh deoparte si aleg un Ioniq nou Posted Image

Edited by Ford4, 04 March 2019 - 22:18.


#33
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,442
  • Înscris: 30.08.2017
Eu unul sunt pentru non premium cu km putini...pe Mazda 6 am dat 23k cu 20.000 km la bord, echipare full. La banii aia luam un A4 cu dotari putine si alergat calumea. Eu sunt de parere ca masinile premium sunt pentru cei cu venituri premium.
Azi tocmai am vazut Mazda 6 rosie, modelul de anul asta...e doar un facelift, dar parca as lua-o. Arata fantastic de bine.

Edited by george_alexandru, 04 March 2019 - 22:55.


#34
craciungeorge

craciungeorge

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 23.04.2018

View Postgeorge_alexandru, on 04 martie 2019 - 22:07, said:

Primul link... 186.000km. No comment.
Cam atatia km are o masina rulata bine in Germania,crezi ca neamtu da 50-60k euro pe un Audi sa il vanda la 15k euro dupa ce l a rulat 20k km?Posted Image)).Mai bine ceva intretinut corespunzator decat o facatura de 10 ani cu 140k km(si de fapt dauna totala).

View PostFord4, on 04 martie 2019 - 22:15, said:

Nu m-am uitat fiindca am vazut echiparea. Sigur are ACC la acest nivel de echipare, doar ca a uitat sa-l treaca. Maine o sa-l sun sa-l intreb de provenienta masinii, dar sigur este din US dupa cum a observat uhu.


Masinile din us sunt aproape toate benzina,sunt sanse foarte mici sa fie din us,eu iti propun sa analizezi larg toate modelele pana in 17k euro pe care ti le am propus,macar 10 din ele sunt conform specificatiilor.Sunt masini foarte bune pe care le poti rula si inca 10 ani daca le intretii corespunzator.

View Postgeorge_alexandru, on 04 martie 2019 - 22:54, said:

Eu unul sunt pentru non premium cu km putini...pe Mazda 6 am dat 23k cu 20.000 km la bord, echipare full. La banii aia luam un A4 cu dotari putine si alergat calumea. Eu sunt de parere ca masinile premium sunt pentru cei cu venituri premium.
Azi tocmai am vazut Mazda 6 rosie, modelul de anul asta...e doar un facelift, dar parca as lua-o. Arata fantastic de bine.
Treaba e relativa,daca sunt 10 service uri autorizate Audi in Romania,atunci exista inca unul Mazda,la care foarte probabil se cer mai multi bani.Nu incurajez neaparat achizitionarea unui autovehicul de brand nemtesc,dar cand masinile ofera comfort si gasesti peste tot unde sa le intretii eu spun ca e un avantaj.

Edited by craciungeorge, 04 March 2019 - 23:30.


#35
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,088
  • Înscris: 09.01.2007
Sunt curios daca cine recomanda sh de 200k diesel a detinut asa ceva si sa mai faca vreo 200k cu el.

#36
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

View Postcraciungeorge, on 04 martie 2019 - 23:19, said:

Masinile din us sunt aproape toate benzina,sunt sanse foarte mici sa fie din us,

Nu am inteles ce ai vrut sa spui, Honda aceea e pe benzina, dar dupa tripla spate care nu are semnalizatoare portocalii, pare a fi model de US.

View Postcraciungeorge, on 04 martie 2019 - 23:19, said:

Cam atatia km are o masina rulata bine in Germania,crezi ca neamtu da 50-60k euro pe un Audi sa il vanda la 15k euro dupa ce l a rulat 20k km?Posted Image)).Mai bine ceva intretinut corespunzator decat o facatura de 10 ani cu 140k km(si de fapt dauna totala).
eu iti propun sa analizezi larg toate modelele pana in 17k euro pe care ti le am propus,macar 10 din ele sunt conform specificatiilor.Sunt masini foarte bune pe care le poti rula si inca 10 ani daca le intretii corespunzator.

Multumesc pentru intentie, dar nu m-am uitat la astfel de modele din doua motive :
1) Am luni de iarna in care masina e folosita doar in oras pe numai 2-3 km dus si apoi la fel numai intors, fara sa vada nici-un extraurban. In conditiile astea un diesel va avea rapid probleme.
1) Nu fac nici-o afacere. Castig la confort fizic fiindca e masina premium dar pierd la confortul psihic ? Mai exact dau masina, e adevarat non premium, dar care nu vede service-ul decat pentru schimbul de ulei si filtre si mai dau inca 5000 de euro pentru o masina la care nu stiu ce va pica ? No way.
Crezi ca neamtul le-ar da cu numai 17000 euro daca ar mai merge inca 10 ani cu ele fara sa bage bani la greu in ele ? Faptul ca sunt premium le garanteaza doar confortul un timp mai indelungat (materiale mai bune la interior) nu si fiabilitatea.


Edited by Ford4, 04 March 2019 - 23:49.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate