Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Polestar - Volvo electric - disponibil din 2020

- - - - -
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#37
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Volvo cumpără baterii pentru mașini electrice din Asia: CATL și LG Chem, furnizori pe 10 ani pentru brandurile Volvo și Polestar

#38
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Faptul ca NorthVolt nu e pe lista de "parteneri pe termen lung" arata clar locul unde se vor produce modelele full electrice Volvo si Polestar ... inca 2 fabrici care ar fi putut fi in Europa se duc in Asia .... asta e ... ne adaptam,

Edited by ro_explorer, 15 May 2019 - 14:27.


#39
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 ro_explorer, on 15 mai 2019 - 14:27, said:

Faptul ca NorthVolt nu e pe lista
Scania va cumpăra baterii de la Northvolt

#40
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Pai da, dar Scania e marca europeana detinuta de europeni (VAG) asadar e in interesul lor sa foloseasca cat mai multe produse europene. Exact asta spuneam. Volvo e european doar ca origine dar e detinut de chinezi, la fel ca Polestar ... prin urmare au interes financiar sa sustina economic piata asiatica, mai ales daca tot ce se cheama full electric se va produce in Asia ... totul are logica si este clar ca sunt interese economice la mijloc.

#41
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017
Păi NorthVolt e european tot atât pe cat este și Ford :) !

#42
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Cat timp exista pe teritoriu european și în el muncesc europeni e european dpdv economic.

#43
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,486
  • Înscris: 13.06.2004
E Semi-European   :)

#44
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017

 ro_explorer, on 16 mai 2019 - 10:55, said:

Cat timp exista pe teritoriu european și în el muncesc europeni e european dpdv economic.

Ufff ! Mi s-a luat o piatra de pe inima. Credeam ca nemtii au trisat la testele de emisii si cand colo VW era firma americana :) !

#45
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 ro_explorer, on 15 mai 2019 - 14:27, said:

Faptul ca NorthVolt nu e pe lista de "parteneri pe termen lung" arata clar locul unde se vor produce modelele full electrice Volvo si Polestar ... inca 2 fabrici care ar fi putut fi in Europa se duc in Asia .... asta e ... ne adaptam,
eu le zic chinezi de mult... azi am vazut un volvo pe care scria "made by sweden"... :)

#46
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Volvo se construieste in Suedia. Este "made by Sweden", e foar "financed by China".

#47
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 ro_explorer, on 16 mai 2019 - 23:21, said:

Volvo se construieste in Suedia.
daca era construit acolo cred ca scria "made in"... ma rog. Sa fie. Am avut si Volvo candva, cu carburator Zenith si piese care nu rugineau, baterie originala de peste 10 ani etc
se puteau face si masini fiabile... candva. E trist ca au ajuns pe mana chinezilor

#48
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Made by sweden este un clasic. Google it.
E patent Volvo.

Edited by ro_explorer, 17 May 2019 - 08:15.


#49
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 25.09.2011
Avem si preturi pentru masinuta asta si spre fericirea tuturor sunt comparabile cu model 3.

https://electrek.co/...-tesla-model-3/

Bonus: o sa se vanda direct de la Volvo. Bye bye dealer!

#50
Cornel

Cornel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 02.04.2003

Quote

Bonus: o sa se vanda direct de la Volvo. Bye bye dealer!


Iertati-mi nestiinta.... In Europa exista reglementari ca in unele state din SUA unde nu este permisa vanzare directa ?

#51
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 25.09.2011
Atat timp cat Tesla a vandut atatea masini, nu cred ca ar exista reglementari.

#52
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Sa redeschidem topicul caci de acum se stiu multe despre Polestar 2.
Configuratoarele sunt deschise pe paginile producatorului.
Masina configurata de mine ca test ajunge la 680.000 coroane, exact cat un Model 3 long range.
Are in mare aceleasi caracteristici dinamice ca Model 3 si ceva comandat acum are termen de livrare estimat in august 2020.

Din pacate nu am apucat sa ma joc cu electronicele din interior in cadrul expo-ului EV din Stockholm dar ma astept sa fac un test drive cu un polestar 2 vara asta.
In momentul de fata sunt foarte foarte foarte tentat sa renunt la ideea de a achizitiona un Model 3 si sa ma indrept spre un Polestar.
Interiorul este mult peste cel de la Tesla cand vine vorba de materiale si asamblare dar ca "aerisire" si design tot cel de la Model 3 imi place mai mult, fara instrumentarul de bord din spatele volanului.
Ramane sa vedem cum se comporta cu autonomia si dinamica odata ce incep testele independente sa iasa pe piata.

Cum ar zice americanul : "what a moment to be alive" ....

Cateva linkuri:

Baterii, autonomie:
https://www.polestar...electrification

Configuratorul din suedia:
https://www.polestar...-2/configurator

Edited by ro_explorer, 17 February 2020 - 00:17.


#53
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Vad ca acelasi configurator e si pe site-ul din SUA (in engleza pentru cei care vor): https://www.polestar...-2/configurator
Pretul zis de ei acolo e $63k pentru varianta AWD de 300kW si cu baterie de 78kWh si 275 mile autonomie dupa EPA.
Model3 performance vad ca incepe de la $57k cu 322 mile EPA iar Model3 AWD long-range e $49k.

Oricum ma bucur ca tot apar mai multe ca si eu ma uit dupa o electrica AWD dar pana acum sub $45k nu-i nimic.

#54
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,238
  • Înscris: 23.07.2014
Tare, o prinde bine culoarea neagra. Model 3, dupa parerea mea, e o masina chic si cu aer futuristic, Polestar e o masina clasica eleganta. Se pare, cel putin dupa datele de pina acum, ca Model 3 chiar ar putea avea un rival.

View Postro_explorer, on 17 februarie 2020 - 00:03, said:

Masina configurata de mine ca test ajunge la 680.000 coroane, exact cat un Model 3 long range.

57,9k euro vad ca iese.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate