Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Display burn-in
Last Updated: Dec 12 2021 20:33, Started by
AdamBiersack
, Feb 28 2019 23:48
·
0
#1
Posted 28 February 2019 - 23:48
Salutări. Are cineva burn-in pe display sau a avut ?
Cum ați rezolvat problema ? In afara de mersul la garanție pentru înlocuire display sau mai stiu eu ce altceva. |
#2
Posted 28 February 2019 - 23:50
Apa.
Scufundat in apa, de preferinta calda. Dispare aproape instantaneu. |
#3
Posted 28 February 2019 - 23:52
Mersi de răspuns. O să incerc si varianta asta. Sincer nu l-am băgat niciodată in apă sau sa scap apă pe el. In afara de ploiae bineinteles. )
Te salut. |
#4
Posted 28 February 2019 - 23:55
Daca e 'ars' , nimic nu il readuce la starea initiala. Inlocuire display.
|
#7
Posted 01 March 2019 - 00:02
Unde mai exact se vede cel mai bine? Ca eu nu observ nimic la al meu.
|
#8
Posted 01 March 2019 - 00:08
@Jon79 - Intră in aplicația de apeluri si tasteaza codul *#0*#. Ți se va deschide un panou cu mai multe opțiuni. Acolo ai și niste culori. La mine nu se vede pe roșu. Dar se vede pe verde si albastru. (Dai tap pe o culoare si te uiti atent la ecran ca sa vezi daca se observa o diferenta in diferite părți ale ecranului.) De obicei unde e burn-in se vede culoarea mai diminuat.
Și culmea este că majoritatea deținatorilor de S8/S8+ au parte de burn-in display in partea de jos a ecranului unde este bara de navigare. Dar la mine s-a intamplat in partea de sus a ecranului. In mod normal nu se vede daca te uiti la video sau scrolezi pe facebook. Dar se vede daca ai o anumita poza de fundal cu o anumita culoare sau așa. |
#10
Posted 01 March 2019 - 01:31
La fel și la mine.
Jumătatea de sus. Sa îmi spui dacă găsești vreo rezolvare. |
|
#11
Posted 01 March 2019 - 02:18
Rezolvarea era să mai așteptați până se puneau la punct problemele burn-in la producători, v-ați grăbit ca fetele mari la măritat să vă luați oled-uri scumpe și cu probleme tehnice încă nerezolvate de fabricanți !!! Puteați să vă orientați spre tv-uri cu panouri VA de 120Hz nativ care costau mai puțin și negrul reprodus aproape ca a unui oled !
Edited by Viorelsolar, 01 March 2019 - 02:19. |
#12
Posted 01 March 2019 - 06:34
#13
Posted 01 March 2019 - 09:29
@Viorelsolar nu pot spune că m-am grăbit. Pentru ca nu l-am cumparat imediat dupa ce s-a lansat. L-am cumpărat la aproape un an dupa ce s-a lansat. Auzisem ca S8-ul avea probleme cu display burn-in dar aveam mulți amici care aveau de mai mult timp si nu aveau nici o problemă... și la momentul respectiv nu prea aveam alte telefoane in vizor. Decât S8+ și Huawei P20. Și acum stiu ca o sa imi săriti toti in cap sa ziceti ca la Huawei nu s-ar fi intamplat asta. )
Sunt utilizator de Samsung de mult timp si nu prea imi place ce au facut cei de la Huawei cu interfața lor. Și trebuia sa stau si sa instalez un launcher si asa. Si nu ma "coafa". Edited by AdamBiersack, 01 March 2019 - 09:31. |
#14
Posted 01 March 2019 - 09:38
#15
Posted 01 March 2019 - 09:39
|
#17
Posted 01 March 2019 - 09:42
Din cauza asta i-am scos bara de navigarea si folosesc gesturi. E si mai comod, nu risti sa se intample asta (cred) si nici nu mai ocupa spatiul pe ecran degeaba.
Edited by AdamBiersack, 01 March 2019 - 09:43. |
#18
Posted 01 March 2019 - 09:43
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users