Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfat cumparare Ford
Last Updated: Mar 19 2019 04:44, Started by
VoicuFratele
, Feb 28 2019 19:44
·
0
#1
Posted 28 February 2019 - 19:44
Am nevoie de un sfat.am gasit un Ford focus 2009 1.6 diesel 4400 euro dar cineva insista sa nu il cumpar pentru ca e pe diesel, insa are toate dotarile posibilie, navigatie, trapa, senzori parcare spate climatizare dubla etc, ar trebui sa caut unul pe benzina sau? orice parere e bine venita multumesc
Edited by VoicuFratele, 28 February 2019 - 19:47. |
#3
Posted 28 February 2019 - 20:05
Daca este euro 6 poti sa il cumperi linistit; nu o sa ai probleme in urmatorii 10 ani (cel putin), eu zic 15 lejer.
|
#4
Posted 28 February 2019 - 20:07
boala focus este la injectoare
şi nounăscuţii ştiu chestia asta. în rest...sunt super! toţi cunoscuţii au scăpat de ele. ford a făcut maşini pînă în 2000. după...sunt toacătoare de nervi şi parale Edited by sarac.lipit, 28 February 2019 - 20:09. |
#5
Posted 28 February 2019 - 20:08
#7
Posted 28 February 2019 - 20:15
#8
Posted 28 February 2019 - 20:31
Depinde in ce stare este.
Parerea mea este ca o sa ajunga la rabla pana sa se interzica circulatia masinilor euro 4 (sau sa se introduca niste taxe prohibitive). |
#9
Posted 28 February 2019 - 20:34
sarac.lipit, on 28 februarie 2019 - 20:07, said:
[....] ford a făcut maşini pînă în 2000. după...sunt toacătoare de nervi şi parale Si iti spun asta deoarece detin un Ford Mondeo benzinar din 2002. Singura problema pe care-l am cu el....m-am plictisit de el. Fara probleme de functionare, doar niste pete mici de rugina in interior la usile din partea stanga. In rest doar consumabile. |
#10
Posted 28 February 2019 - 20:35
Phoenixxx, on 28 februarie 2019 - 20:31, said:
Depinde in ce stare este. Parerea mea este ca o sa ajunga la rabla pana sa se interzica circulatia masinilor euro 4 (sau sa se introduca niste taxe prohibitive). de cateva zile tot incerc sa ma decid daca merita, aici sunt poze https://imgur.com/a/D4YTPwo https://imgur.com/a/Lqq5yOn Edited by VoicuFratele, 28 February 2019 - 20:38. |
|
#12
Posted 28 February 2019 - 22:15
Am avut focus din 2009,euro 5 cu cdpf (dpf fara aditiv). Sunt mai reusite decat modelul euro 4, mai ales pe partea de filtru de particule, tine mai mult cu intretinere mica (la exploatare corecta, poti scoate si 250000-300000 km din cel original, la polul opus poti sa il infunzi si in 50000 km)
Probleme comune: Filtru pe turul de ungere de la turbina e prost proiectat si trebuie scos, altfel se infunda si ramane turbina fara ulei si se distruge, apoi schimbi turbina dupa turbina (de aici si mitul ca e proasta turbina la motoarele astea, fals de altfel) Garnituri la injectoare Bujii incandescente (rămân des blocate in blocul motor) Suspensie spate mai sensibila (rugineste si se gripeaza suruburile de reglaj, se mai rup brațe) Fulia de la vilbrochen mai are prostul obicei de a ceda Per total, nu e un motor rau, dar cei obisnuiti cu 1.9 tdi si intretinere tip ulei - filtre - talpa o sa il puna in cap repede. Are nevoie de mentenanță preventiva si revizii dese - eu sfatuiesc 10000 km - ca sa mearga in parametri buni. Sa nu pui niciodata ulei formula Ford in el. E otrava pt motoarele astea de la o varsta. Injectoarele au inceput sa fie problematice de la modelul focus mk3 1.6 tdci (unde totusi au imbunatatit sita de mai sus, marindu-i diametrul si crescandu-i permeabilitatea) Edited by Mihai_mb, 28 February 2019 - 22:16. |
#13
Posted 28 February 2019 - 22:57
Eu am acelaşi motor pe C-Max şi fac reviziile la 15.000 km. Se apropie de 200.000 km şi nu are probleme. Turbosuflanta a primit o revizie capitală (schimbat tot mai puţin axul şi carcasa) şi a costat 1.000 lei. Injectoarele se pot curăţa la 50.000 km. Chiar şi schimbarea unui injector nu e motiv să faci credit la bancă, să fim serioşi.
sarac.lipit, on 28 februarie 2019 - 20:07, said:
boala focus este la injectoare şi nounăscuţii ştiu chestia asta. în rest...sunt super! toţi cunoscuţii au scăpat de ele. ford a făcut maşini pînă în 2000. după...sunt toacătoare de nervi şi parale mai rar atâtea aberaţii într-o singură postare. Felicitări! |
#14
Posted 28 February 2019 - 23:12
Ce dracu ma..am avut focus (2006) 2 diesel si nu am avut probleme majore pana la 205.000 cand am "scapat" de el. Boala lui...RUGINA - poate si pentru ca il spalam odata la 6-8 luni. Actualul proprietar a mai pus 125.000.
Acum am un focus 3 tot diesel (motorul ala prost de 115) dar deocamdata fara probleme (ma rog, bielete etc). |
#15
Posted 01 March 2019 - 00:57
|
#16
Posted 01 March 2019 - 07:13
#17
Posted 01 March 2019 - 08:08
#18
Posted 01 March 2019 - 13:30
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users