Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

Ultima medie de intrare la liceu

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
bencxikyoungG

bencxikyoungG

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 16.02.2019
Salut Softpedia.Sunt elev in clasa a 7-a si deja am inceput sa ma gandesc la ce liceu sa ma duc.Eu am note bune(intr-a 5-a 9.71, intr-a 6-a 10, acum intr-a 7-a 9.98 pe acolo) si vreau sa intru la primul liceu de la mine din oras(si din tot judetul de fapt).Asa ca m-am dus pe site-ul admitereliceu.ro si am vazut ca ultima media anul trecut a fost 9.13.Am zis ok, dar am intrat si pe site-ul edu.ro.Apoi am vazut ca anul trecut, ultima medie a fost 8.30.E o diferenta de la cer la pamant de la 9.13 la 8.30.As fi recunoscator daca m-ati putea ajuta sa stiu care e adevarata ultima medie.

Multumesc anticipat.

#2
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,385
  • Înscris: 08.02.2011
Du-te si intreaba direct la liceul ala, lasa internetul in pace

#3
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,129
  • Înscris: 22.05.2003
Pe mine ma sperie aceste medii.
Sunt mult prea mari, ireal de mari, mai ales ca 20% reprezinta media anilor si 80% examenul de admitere.

#4
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
intr-o scoala ca lumea, cu colegi care au creiere de facut concurenta, nu poti obtine medii de clasa a2a

#5
TruculMagic

TruculMagic