Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Fiabilitate auto
#37
Posted 25 February 2019 - 18:04
Ca de obicei. Masinile japoneze ocupa mare parte din top, nici nu ma mira
|
#38
Posted 25 February 2019 - 18:11
jiovrica-ciobanoiu, on 25 februarie 2019 - 18:03, said:
Cum naiba sa ai curajul sa dai banii, de exemplu, pe un Subaru care, se stie..., foloseste numai motoare boxer, adica motoare cu cilindrii pari dispusi la 180 de grade fata de aia impari? Cine a mai auzit de o asemenea nazbatie? Si consuma ulei grupa mare? Si sant proaste? Si ascutitorile/polizoarele Matibusu de 2L si 295 de cai? Sau celelalte raboteze Type R, 320 de cai, din 2L? Alea sant masini, ce naiba? Repet, imi plac scaunele moi si plasticele de calitate, moi la pipait. PS: aia cu consumul de ulei la Scooby am bagat-o la deruta, chiar nu stiam ce sa zic de rau. Varule, ce ai? Ai mancat ceva stricat? |
#39
Posted 25 February 2019 - 18:16
Incerc sa ma transform in portavocea unei categorii de indivizi pentru care plasticele moi, consumul sub 3l/100km si altele in acelasi ton sant adevarate milestones.
Edited by jiovrica-ciobanoiu, 25 February 2019 - 18:17. |
#40
Posted 25 February 2019 - 19:11
Ford4, on 25 februarie 2019 - 16:50, said: Ti-am dat like pentru ultima idee, că mașina ar fi ideal să fie cumpărată nouă. Insa fiabilitatea nu este ceva relativ. Intereseaza mai putin pe cumparatorii de masini noi, dar eu zic ca ii intereseaza sau ar trebui sa-i intereseze pe cei cumpara sh-uri iesite din garantie, mai ales pe cei care-si investesc aproape tot bugetul in acestea. |
#41
Posted 25 February 2019 - 19:29
MembruAnonim, on 25 februarie 2019 - 17:35, said:
Fiabiliitatea masinilor se vede in pretul de revanzare. O japoneza in 10 ani va avea un pret dublu fata de o jermanca nemuritoare identica cu nr. aceeasi de km. si acelasi pret de noua! Luati o Corrola si un Golf drept test si cautati pretul mediu! |
#42
Posted 25 February 2019 - 20:46
jiovrica-ciobanoiu, on 25 februarie 2019 - 18:03, said:
Cum naiba sa ai curajul sa dai banii, de exemplu, pe un Subaru care, se stie..., foloseste numai motoare boxer, adica motoare cu cilindrii pari dispusi la 180 de grade fata de aia impari? Cine a mai auzit de o asemenea nazbatie? Si consuma ulei grupa mare? Si sant proaste? Si ascutitorile/polizoarele Matibusu de 2L si 295 de cai? Sau celelalte raboteze Type R, 320 de cai, din 2L? Alea sant masini, ce naiba? Repet, imi plac scaunele moi si plasticele de calitate, moi la pipait. PS: aia cu consumul de ulei la Scooby am bagat-o la deruta, chiar nu stiam ce sa zic de rau. https://en.m.wikiped.../Engine_balance boxterul este un motor foarte echilibrat. la fel si cel de 6 cilindri in linie (BMW, Jaguar) Edited by mannes, 25 February 2019 - 20:47. |
#43
Posted 25 February 2019 - 20:54
utopias, on 25 februarie 2019 - 18:04, said:
Ca de obicei. Masinile japoneze ocupa mare parte din top, nici nu ma mira http://www.subarucomplaints.com/cvt/ CVT Lineartronic se pare ca e cam... problematica |
#45
Posted 26 February 2019 - 00:08
jiovrica-ciobanoiu, on 25 februarie 2019 - 18:03, said:
Cum naiba sa ai curajul sa dai banii, de exemplu, pe un Subaru care, se stie..., foloseste numai motoare boxer, adica motoare cu cilindrii pari dispusi la 180 de grade fata de aia impari? Cine a mai auzit de o asemenea nazbatie? Si consuma ulei grupa mare? Si sant proaste? Si ascutitorile/polizoarele Matibusu de 2L si 295 de cai? Sau celelalte raboteze Type R, 320 de cai, din 2L? Alea sant masini, ce naiba? Repet, imi plac scaunele moi si plasticele de calitate, moi la pipait. PS: aia cu consumul de ulei la Scooby am bagat-o la deruta, chiar nu stiam ce sa zic de rau. Si Porsche are motoare boxer, banuiesc ca d-aia nu iti iei, ca sunt proaste rau. In afara de Landcruiser, ce alta Toyota mai tine la pret "dublu" fata de restul? Topurile de fiabilitate sunt relevante pentru cei care conduc bicicleta si cei care isi iau ligheane. Altfel, lumea care nu are timp sa citeasca topuri isi cumpara ce masina este pe plac. Sunt convins ca toti clientii de BMW, Audi, Merc intai se uita pe topurile de fiabilitate.. not |
#46
Posted 26 February 2019 - 03:59
Intre locul 1 si 20 is vreo 6 % , nesemnificativ d.p.m.d.v.
|
|
#47
Posted 26 February 2019 - 07:28
6% este enorm in industria auto. Poate insemna diferenta intre a ramane cu masina imobilizata si a se defecta butonul de clima.
|
#48
Posted 26 February 2019 - 08:01
mannes, on 25 februarie 2019 - 20:54, said:
mai dau si niponii kix uneori http://www.subarucomplaints.com/cvt/ CVT Lineartronic se pare ca e cam... problematica Problema nu tine doar de cutie cat si de utilizatori. Iau ad literam ”maintenace free” si refuza sa schimbe uleiul in cutie pe motiv ca-i garantata ”pe viata” ! Ce nu stiu multi - sau nu pricep - e faptul ca, in industria auto, in general ”lifetime” este egal cu durata garantiei oferite de producator. Ca atare, ar trebui schimbat uleiul in cutie / diferentiale la maximum 3-5 ani. Chiar am citit pe un forum din State niste discutii ale unor mecanici din service-uri ale diferitilor dealeri auto care spuneau ca desi la revizii li se recomanda clientilor inlocuirea uleiului din cutie la cca. 30k mile, acestia refuza pe motiv ca-i scump. La urmatoarea revizie, nu-l schimba pe motiv ca daca nu l-a schimbat data trecuta si n-a avut probleme, de ce sa-l schimbe acum ... ca-i scump ! Si tot asa pana crapa cutia ! Si apoi se plang ca-s masinile proaste, cutiile de viteze au probleme, etc ... Intrebarea de bun simt era: ”ce-i mai ieftin, un schimb de ulei sau o cutie de viteze”. PS: Pentru Lineartornicul din prima generatie (pana in 2015), Subaru a extins garantia la 10 ani. Problme mari cu CVT-urile pare-se ca a avut Nissan (asta-i unul dintre motivele pentru care a si coborat mult in topul fiabilitatii - pe langa altele, multe si marunte ). |
#49
Posted 26 February 2019 - 08:07
vă mai pun un grafic....la fel, cu lexus și Toyota pe primele poziții..........
image-2019-02-26-22997372-0-consumer-reports.png 66.66K 46 downloads |
#50
Posted 26 February 2019 - 08:42
cavaliere, on 26 februarie 2019 - 00:08, said: Sunt convins ca toti clientii de BMW, Audi, Merc intai se uita pe topurile de fiabilitate.. not chiar am pe lista BMW 335i E91/F30 si 535i F31 cu motor N55. Parca as lua, parca nu. Probabilitatea mare de a fi lasat in drum din cauza pompei de apa ma face sa ma feresc de modelele astea. apoi sa nu uitam de https://en.wikipedia..._chain_problems https://en.wikipedia...nd_Other_Issues Edited by mannes, 26 February 2019 - 08:47. |
#51
Posted 26 February 2019 - 09:24
jiovrica-ciobanoiu, on 25 februarie 2019 - 23:58, said: Sincer? Topul prezentat este o facatura ordinara data fiind absenta masinilor germane. Inadmisibil! Sarmana Jermana nemuritoare Masinile germane nici la ele in tara nu sunt apreciate ca fiabilitate. De aia le si ejecteaza nemtii imediat dupa iesirea din garantie. De aia au si deprecierea pretului imensa... |
|
#52
Posted 26 February 2019 - 09:30
JurasikMan, on 25 februarie 2019 - 15:12, said:
Da ....Suzuki alea facute in Ungaria si vopsite cu vopsele pe baza de apa care nu au ce cauta in salatorii cu perii ca ramaneti cu tabla gri pe masina ....superfiabile ! Ce tampenii ! Masina nu se spala la perii ci manual cu manuta .... Edited by Baxon, 26 February 2019 - 09:32. |
#53
Posted 26 February 2019 - 09:30
MembruAnonim, on 26 februarie 2019 - 09:24, said: Sarmana Jermana nemuritoare Masinile germane nici la ele in tara nu sunt apreciate ca fiabilitate. De aia le si ejecteaza nemtii imediat dupa iesirea din garantie. De aia au si deprecierea pretului imensa... in mod ciudat, aici in München sunt pline de Skoda strazile, urmata de BMW, Audi si restul. greu vezi cate un Passat (nici nu mai stiu cum arata). golful gti este extrem de comun. oricum se gaseste cam orice model cu orice motorizare in DE |
#54
Posted 26 February 2019 - 09:34
edi10000, on 25 februarie 2019 - 14:54, said:
Top What Car 2018 (mai multe detalii aici: https://www.whatcar....y-survey/n17810) Cele mai fiabile marci: 9. Hyundai Nici o marca germana in top 10 (doar Skoda si Seat ce apartin de un concern german intra in top). Marcile franceze sunt aproape fara exceptii la coada clasamentului. Surprinde caderea masiva in fiabilitate a marcii Porsche (probabil ca urmare a utilizarii motoarelor VAG). Aplaud aparitia Alfa in top, o marca premium cu masini desenate frumos si superioare ternelor masini ale tripletei germane. Edited by Baxon, 26 February 2019 - 09:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users