Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

Fiabilitate auto

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
118 replies to this topic

#37
utopias

utopias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 613
  • Înscris: 11.02.2016
Ca de obicei. Masinile japoneze ocupa mare parte din top, nici nu ma mira

#38
Elenistic

Elenistic

    Distrug pesedisti pe banda rulanta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,803
  • Înscris: 19.06.2017

View Postjiovrica-ciobanoiu, on 25 februarie 2019 - 18:03, said:

Cum naiba sa ai curajul sa dai banii, de exemplu, pe un Subaru care, se stie..., foloseste numai motoare boxer, adica motoare cu cilindrii pari dispusi la 180 de grade fata de aia impari? Cine a mai auzit de o asemenea nazbatie? Si consuma ulei grupa mare? Si sant proaste? Si ascutitorile/polizoarele Matibusu de 2L si 295 de cai? Sau celelalte raboteze Type R, 320 de cai, din 2L? Alea sant masini, ce naiba?
Repet, imi plac scaunele moi si plasticele de calitate, moi la pipait.

PS: aia cu consumul de ulei la Scooby am bagat-o la deruta, chiar nu stiam ce sa zic de rau.

Varule, ce ai? Ai mancat ceva stricat?

#39
jiovrica-ciobanoiu

jiovrica-ciobanoiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,155
  • Înscris: 29.11.2018
Incerc sa ma transform in portavocea unei categorii de indivizi pentru care plasticele moi, consumul sub 3l/100km si altele in acelasi ton sant adevarate milestones.

Edited by jiovrica-ciobanoiu, 25 February 2019 - 18:17.


#40
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007

View PostFord4, on 25 februarie 2019 - 16:50, said:



Ti-am dat like pentru ultima idee, că mașina ar fi ideal să fie cumpărată nouă. Insa fiabilitatea nu este ceva relativ. Intereseaza mai putin pe cumparatorii de masini noi, dar eu zic ca ii intereseaza sau ar trebui sa-i intereseze pe cei cumpara sh-uri iesite din garantie, mai ales pe cei care-si investesc aproape tot bugetul in acestea.
Cei care cumpără sh ar trebui să își facă întâi o analiză a bugetului personal și apoi să decidă dacă pot sau nu susține achiziția. Eu am ales nou chiar dacă într-o clasă inferioară întrucât nu îmi permiteam din aceiași bani riscul unei mașini premium sh care sigur ar fi cerut bani după achiziție. Am altele pe cap încât nu am chef să fiu client al servisurilor. Acum, fiecare mașină avută a atins pragul de 100000 km fără intervenții, un plus pentru Skoda care a necesitat primul pivot schimbat la 141000 km.

#41
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 30.04.2006

View PostMembruAnonim, on 25 februarie 2019 - 17:35, said:

Fiabiliitatea masinilor se vede in pretul de revanzare. O japoneza in 10 ani va avea un pret dublu fata de o jermanca nemuritoare identica cu nr. aceeasi  de km. si acelasi pret de noua!
Luati o Corrola si un Golf drept test si cautati pretul mediu!
pe la finalul anului 2017 eram in cautari dupa o masina de oras din clasa B. Mazda 2 si Honda jazz erau cele mai scumpe, cam cu 2000€ peste pretul pietei. la final am dat 4000€ pe o corsa.

#42
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 30.04.2006

View Postjiovrica-ciobanoiu, on 25 februarie 2019 - 18:03, said:

Cum naiba sa ai curajul sa dai banii, de exemplu, pe un Subaru care, se stie..., foloseste numai motoare boxer, adica motoare cu cilindrii pari dispusi la 180 de grade fata de aia impari? Cine a mai auzit de o asemenea nazbatie? Si consuma ulei grupa mare? Si sant proaste? Si ascutitorile/polizoarele Matibusu de 2L si 295 de cai? Sau celelalte raboteze Type R, 320 de cai, din 2L? Alea sant masini, ce naiba?
Repet, imi plac scaunele moi si plasticele de calitate, moi la pipait.

PS: aia cu consumul de ulei la Scooby am bagat-o la deruta, chiar nu stiam ce sa zic de rau.
ce mi se scurg mie ochii dupa un Subaru Outback/Legacy cu motor boxter... pacat ca nu gasesc motorul de 2.5GT sau 3.6 cu cutie manuala sau automata clasica. CVT-ul nu ma atrage deloc
https://en.m.wikiped.../Engine_balance
boxterul este un motor foarte echilibrat. la fel si cel de 6 cilindri in linie (BMW, Jaguar)

Edited by mannes, 25 February 2019 - 20:47.


#43
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 30.04.2006

View Postutopias, on 25 februarie 2019 - 18:04, said:

Ca de obicei. Masinile japoneze ocupa mare parte din top, nici nu ma mira
mai dau si niponii kix uneori

http://www.subarucomplaints.com/cvt/

CVT Lineartronic se pare ca e cam... problematica

#44
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nimeni nu-i perfect...

#45
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View Postjiovrica-ciobanoiu, on 25 februarie 2019 - 18:03, said:

Cum naiba sa ai curajul sa dai banii, de exemplu, pe un Subaru care, se stie..., foloseste numai motoare boxer, adica motoare cu cilindrii pari dispusi la 180 de grade fata de aia impari? Cine a mai auzit de o asemenea nazbatie? Si consuma ulei grupa mare? Si sant proaste? Si ascutitorile/polizoarele Matibusu de 2L si 295 de cai? Sau celelalte raboteze Type R, 320 de cai, din 2L? Alea sant masini, ce naiba?
Repet, imi plac scaunele moi si plasticele de calitate, moi la pipait.

PS: aia cu consumul de ulei la Scooby am bagat-o la deruta, chiar nu stiam ce sa zic de rau.

Si Porsche are motoare boxer, banuiesc ca d-aia nu iti iei, ca sunt proaste rau.
In afara de Landcruiser, ce alta Toyota mai tine la pret "dublu" fata de restul? Topurile de fiabilitate sunt relevante pentru cei care conduc bicicleta si cei care isi iau ligheane. Altfel, lumea care nu are timp sa citeasca topuri isi cumpara ce masina este pe plac. Sunt convins ca toti clientii de BMW, Audi, Merc intai se uita pe topurile de fiabilitate.. not

#46
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
Intre locul 1 si 20 is  vreo 6 % , nesemnificativ d.p.m.d.v.

#47
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
6% este enorm in industria auto. Poate insemna diferenta intre a ramane cu masina imobilizata si a se defecta butonul de clima.

#48
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005

View Postmannes, on 25 februarie 2019 - 20:54, said:

mai dau si niponii kix uneori

http://www.subarucomplaints.com/cvt/

CVT Lineartronic se pare ca e cam... problematica

Problema nu tine doar de cutie cat si de utilizatori.
Iau ad literam ”maintenace free” si refuza sa schimbe uleiul in cutie pe motiv ca-i garantata ”pe viata” !
Ce nu stiu multi - sau nu pricep - e faptul ca, in industria auto, in general ”lifetime” este egal cu durata garantiei oferite de producator.
Ca atare, ar trebui schimbat uleiul in cutie / diferentiale la maximum 3-5 ani.
Chiar am citit pe un forum din State niste discutii ale unor mecanici din service-uri ale diferitilor dealeri auto care spuneau ca desi la revizii li se recomanda clientilor inlocuirea uleiului din cutie la cca. 30k mile, acestia refuza pe motiv ca-i scump.
La urmatoarea revizie, nu-l schimba pe motiv ca daca nu l-a schimbat data trecuta si n-a avut probleme, de ce sa-l schimbe acum ... ca-i scump !
Si tot asa pana crapa cutia !
Si apoi se plang ca-s masinile proaste, cutiile de viteze au probleme, etc ...

Intrebarea de bun simt era: ”ce-i mai ieftin, un schimb de ulei sau o cutie de viteze”.

PS: Pentru Lineartornicul din prima generatie (pana in 2015), Subaru a extins garantia la 10 ani.
Problme mari cu CVT-urile pare-se ca a avut Nissan (asta-i unul dintre motivele pentru care a si coborat mult in topul fiabilitatii - pe langa altele, multe si marunte ).

#49
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
vă mai pun un grafic....la fel, cu lexus și Toyota pe primele poziții..........


Attached File  image-2019-02-26-22997372-0-consumer-reports.png   66.66K   46 downloads

#50
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 30.04.2006

View Postcavaliere, on 26 februarie 2019 - 00:08, said:

Sunt convins ca toti clientii de BMW, Audi, Merc intai se uita pe topurile de fiabilitate.. not
http://www.bmwn55tun...ommon-problems/

chiar am pe lista BMW 335i E91/F30 si 535i F31 cu motor N55. Parca as lua, parca nu. Probabilitatea mare de a fi lasat in drum din cauza pompei de apa ma face sa ma feresc de modelele astea.

apoi sa nu uitam de
https://en.wikipedia..._chain_problems
https://en.wikipedia...nd_Other_Issues

Edited by mannes, 26 February 2019 - 08:47.


#51
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postjiovrica-ciobanoiu, on 25 februarie 2019 - 23:58, said:


Sincer? Topul prezentat este o facatura ordinara data fiind absenta masinilor germane. Inadmisibil!



Sarmana Jermana nemuritoare :D
Masinile germane nici la ele in tara nu sunt apreciate ca fiabilitate. De aia le si ejecteaza nemtii imediat dupa iesirea din garantie. De aia au si deprecierea pretului imensa...

#52
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostJurasikMan, on 25 februarie 2019 - 15:12, said:

Da ....Suzuki alea facute in Ungaria si vopsite cu vopsele pe baza de apa care nu au ce cauta in salatorii cu perii ca ramaneti cu tabla gri pe masina  ....superfiabile ! Ce tampenii !
N-ai avut dar tu stii Posted Image
Masina nu se spala la perii ci manual cu manuta ....

Edited by Baxon, 26 February 2019 - 09:32.


#53
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 30.04.2006

View PostMembruAnonim, on 26 februarie 2019 - 09:24, said:



Sarmana Jermana nemuritoare :D
Masinile germane nici la ele in tara nu sunt apreciate ca fiabilitate. De aia le si ejecteaza nemtii imediat dupa iesirea din garantie. De aia au si deprecierea pretului imensa...
dimpotriva chiar. de obicei se evita masinile franceze.
in mod ciudat, aici in München sunt pline de Skoda strazile, urmata de BMW, Audi si restul. greu vezi cate un Passat (nici nu mai stiu cum arata). golful gti este extrem de comun.
oricum se gaseste cam orice model cu orice motorizare in DE

#54
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postedi10000, on 25 februarie 2019 - 14:54, said:

Top What Car 2018 (mai multe detalii aici: https://www.whatcar....y-survey/n17810)
Cele mai fiabile marci:

4. Kia

9. Hyundai


Nici o marca germana in top 10 (doar Skoda si Seat ce apartin de un concern german intra in top). Marcile franceze sunt aproape fara exceptii la coada clasamentului. Surprinde caderea masiva in fiabilitate a marcii Porsche (probabil ca urmare a utilizarii motoarelor VAG). Aplaud aparitia Alfa in top, o marca premium cu masini desenate frumos si superioare ternelor masini ale tripletei germane.
Kia e aceeasi mizerie ca Hyundai deci pe locul 9 ambele ....

Edited by Baxon, 26 February 2019 - 09:35.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate