Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Unghi cădere 4grade
Last Updated: Feb 23 2019 08:34, Started by
PoeOvidiu
, Feb 22 2019 19:52
·
0
#1
Posted 22 February 2019 - 19:52
Sa începem cu mașina. Peugeot 307 break 2003, 2.0HDI 403.000km.
La ultimul reglaj al direcției mi-au picat ochii pe o valoare. Unghi cădere la roata din dreapta față 3.9 grade. Mi se pare mare. Reglaje nu sunt, de la service nu au zis nimic, mașina nu trage in nici o parte dar uzează cauciucul dreapta față pe exterior. De unde sa vina problema. După logica mea e ceva îndoit. Ori bascula, dar nu o vedeau la service când au demontat-o sa îi schimbe bucșele? Ori cadrul motor. Mai sunt și alte variante? |
#2
Posted 22 February 2019 - 19:54
Eu am patit ceva de genul asta dupa ce am schimbat suspensiile.
|
#4
Posted 22 February 2019 - 20:04
te impaci cu asta.
treci prin toate fazele necesare, iar la sfrsit pacea se asternr inevitabil. |
#5
Posted 22 February 2019 - 20:12
#6
Posted 22 February 2019 - 20:16
tioopedi, on 22 februarie 2019 - 20:04, said:
te impaci cu asta. treci prin toate fazele necesare, iar la sfrsit pacea se asternr inevitabil. Dacă nu se poate, asta e, motorina și la drum. Edited by PoeOvidiu, 22 February 2019 - 20:18. |
#7
Posted 22 February 2019 - 20:38
Am atasat o poza a buletinului primit dupa ce mi-au facut geometria. In mijloc sunt valorile de referinta. poate te ajuta.
Attached Files |
#8
Posted 22 February 2019 - 21:17
Fișa aia o am și eu. Atât ca pe dreapta îmi da unghi de cădere inițial +4.1 și după reglaj 3.96.
Nici stânga nu e în limite. E +1.03 parcă. Nu se vede uzură la cauciuc decât pe dreapta. Edited by PoeOvidiu, 22 February 2019 - 21:18. |
#10
Posted 22 February 2019 - 22:16
masina respectiva este din 2003?
Ce importanta are daca roata a fost lovita de curand?? Unghiul ala e bleg de multi ani. |
|
#11
Posted 22 February 2019 - 22:29
Telescop? Dupa ce am sarit cu matizul un sant in Moldovita, ziceai ca e de formula 1, cu rotile cracanate.
|
#12
Posted 22 February 2019 - 22:35
#13
Posted 23 February 2019 - 05:40
Nu sunt reglabile. De lovit roata. .. doar în gropi, și a luat destule în 400.000.
|
#15
Posted 23 February 2019 - 07:27
Crezi ca eu am timp sa tot învârt cauciucuri? Dacă pot rezolva prin înlocuirea unor piese e bine, dacă nu, sa fie sănătoasă. Întrețin mașina sa fie în stare bună dar nu stau sa o bibilesc toată ziua ca nu-i femeie. E doar un obiect care mă ajuta sa mă deplasez eficient. Și trebuie întreținut pentru a mă deplsa în siguranță.
La Berlingo parcă e același sistem de punte ca la Peugeot 206. Păcătoasă rău. Azi merg la hala și pun firul cu plumb pe rotile față. Sunt curios care e diferența între stânga și dreapta. Dacă e chestie de câțiva mm e posibil sa nu se vadă cu ochiul liber ce e îndoit și atunci schimbi la noroc. Întâi bascula și apoi cadrul motor. Problema e veche. Tot timpului uza ușor exterior roata aia dar nu exagerat. Totuși făceam 50-60.000 cu cu set de cauciucuri. Dar acum la cât de repede îl uzează, nu știu dacă ajung la 30.000 cu el. Eu cred ca e ori bascula ori cadrul. Dar am întrebat aici ca poate mai are cineva și alte idei. Sau mai sunt posibilități care mi-au scăpat. Edited by PoeOvidiu, 23 February 2019 - 07:36. |
|
#16
Posted 23 February 2019 - 08:34
si ce e mare greutate ca la 10000 km sa intorci doua anvelope invers...
la mine cand uza asa pe fata am schimbat bratele si acum nu mai uzeaza ,bucsele erau praf.daia uza a ramas rahatul ala de punte pe spate ...am vazut ca in suceava este o firma care iti trimite cu 1000 lei o punte noua acasa si tu o trimiti pe cea veche.asta care o are acum are un unghi de cadere de zici ca sunt cracii lui Madona ...da joc nu are ca i a bagat romanii inventivi bucse din plastic dur in loc de rulmentii aia la bratele spate ... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users