Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Adaugare watermark, gen Mediafax

Sri Lanka in faliment

La multi ani @VladVladd!
 RADIO BRAILA DENS FM

Amplificator yamaha as 501 in pro...

Electrician sau Instalator sanitar?

Cate placute RAM sa adaug?
 Modul step up dc to dc legat de p...

Cost autorizație de construi...

ajutor vita de vie

Instrumentala
 Duba 4x4

Ca PFA eu platesc cu 4% mai mult ...

clickul se invarte continuu ajutor

unde preschimb franci elvetieni d...
 

Noul Peugeot 208

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
biker17

biker17

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,010
  • Înscris: 15.09.2006

 Bwwlan, on 28 februarie 2019 - 17:02, said:

Polo, Fiesta si Corsa se pot duce la nani linistite... arata de parca le-ar fi desenat bunicu' Posted Image
Dintre masinile din clasa super-mini cine mai are un design care cat-de-cat dovedeste creativitate sunt Mazda 2, Mini si Fiat 500. Restu', somnu'...
Oo da, Mini are un design foarte creativ, zici ca sunt din '80 cu multe facelift-uri minore. La fel si Fiat 500. Totusi, nu poti pune pe primu loc un design retro...
In afara de Mazda 2, ceilalti nu risca prea mult la aspect. Poate noua Corsa, de la VW nici nu am asteptari.

#20
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
Eu de aia am zis ca Mini si Fiat au un design creativ fiindca e greu sa reinterpretezi un clasic de o maniera contemporana.
Ca designul lui Mini a fost un hit o dovedeste puzderia de uratanii derivate din original: Clubman, Paceman, Whateverman.
La Fiat e la fel: aducerea lui 500 in zilele noastre a fost facuta cu un model foarte chic, care place gagicilor si care se vinde bine. Si aici, ca dovada vin restul porcarioarelor din seria 500L, 500X, etc.
N-am zis ca e un design superbissim, ci un design creativ.
Ca design imi plac Mazda 2 si Peugeotul asta 208 care e... wow.
Nici C3-ul asta nou si C3 Aircross nu-s chiar de lepadat.

#21
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 18.08.2009
N-a mai zis nimeni nimic de aproape 1 an ... cred ca intre timp s-a aflat si pretul.
Mi se pare fantastic, 16.000 este noul 10.000
Am configurat si eu una ... scazand reducerea de 1350 eur am ajuns pe la vreo 16200 pentru aceasta masinuta.
E superba ce-i drept ... dar mi se pare foarte putina masina pentru banii astia.
Da, am configurat dotari binisor peste ce-ar fi suficient, dar tot mi se pare mult pentru o masina mica.
Cumva Peugeot a decis ca pe o masina a carei caroserie sugereaza masina de oras - sa puna asistent activ de mentinere intre benzi in standard. Activ zic ... iti si trage de volan.
In fine ... culmea e ca la banii astia la mine 208 a iesit castigator pe lista scurta intre Mazda 2, Kia Rio si Micra.
In 16.000 mi s-a parut cea mai multa masina intre cele 4.
A contat si 1350 eur discount la Peugeot, comparativ cu 2% la Kia, nimic la Mazda, iar la Nissan n-am mai ajuns din cauza ca mi-a desfiintat-o nevasta-mea. Dar parea ca e ok raport ce primesti - cat dai. Repet ... avand in vedere cat se pare ca este normal in ziua de azi sa dai pe o masinuta asa mica.

Edited by marius23mvp, 24 February 2020 - 15:58.


#22
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,856
  • Înscris: 16.08.2016
Cutie automata?

#23
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 18.08.2009

 MicroEdge, on 24 februarie 2020 - 17:23, said:

Cutie automata?

Aia e inca 2000 in plus. Deci cutie manuala.
In 16.000 am pus configuratia Allure cu motorul benzina de 1.2 - 100 cai, manuala in 6 trepte.
Tapiterie partial imitatie piele (se numeste cozy mitep allure, se poate opta si doar pentru tapiteria clasica, dar mitep asta nu costa in plus si arata mai bine), senzori fata, spate, camera spate, jante aliaj 16, bord 3d cu tableta de 7, frana de mana electrica cu buton + cotiera, clima automata, buton start/stop motor, scaune fata incalzite, geamuri spate + luneta fumurii, culoarea galben mustar este gratis, roata rezerva normala.
Vine standard pe partea de siguranta activa cu destul de multe chestii : frana automata DIURNA - adica e doar pe baza de camera, nu are si radar sa vada si noaptea. Dar pe lumina se presupune ca franeaza singura inclusiv la pietoni. Recunoaste semnele de circulatie, varianta extinsa - adica vede nu doar limitele de viteza ci si indicatoare gen stop sau mai stiu eu. Ce mai e ... alerta activa mentinere banda de mers, hill assist, ecran cu touch de 7 care merge si in mers nu doar in stationare ; Android Auto, bluetooth de ultima generatie inclusiv cu streaming audio. Volan piele, comenzi pe volan inclusiv comanda vocala, toate geamurile electrice, oglinzi rabatabile electric cu semnalizari, led fata - spate dar NU si faruri led ; stergatoare automate, aprinderea automata a farurilor ; regulator + limitator viteza (este cruise controlul clasic care tine o viteza indiferent de obstacole, adica nu e adaptiv sa franeze si sa accelereze) ; scaun sofer reglabil pe inaltime, bancheta rabatabila ... cam atat. 16200 a iesit final, dupa ce s-a scazut discountul dealerului (1350 eur).
Mi se pare prea bine ca si dotari, mult peste medie.
Comparativ Kia Rio care este o masina corecta, imi iesise dupa negocieri in 15800, deci pret final 15800, dar la Rio nu aveam display 3d de 10, aveam ecranelul ala mic de 3,5 intre ceasuri, nu aveam jante aliaj pe 16, aveam otel si capace pe 15, nu aveam buton start-stop engine.
La Rio aveam in schimb proiectoare si volan incalzit. In rest aceleasi chestii.
A, si Rio nu venea cu pachetul de siguranta activa, mi se pare ca aveam recunoasterea semnelor in banii astia, dar nu frana singura, nu tinea masina pe banda, nu avea pilot.
La design exterior e chestie de gusturi, dar la interior Rio e bine sub 208, ma refer la configuratia Allure - care vine cu cotiera si fasia centrala finisata piano black, comparativ cu Rio care are un plastic pe tunelul central gen plastic de usi.

Mi se pare castigator detasat 208-ul (pentru sotie zic), odata ce te ridici de jos dupa socul ca o masinuta din asta e 16000.
Ah, am stat pe toate 4 locurile in toate masinile ... scaun reglat pentru mine dupa care am trecut in spate. Am 1,86 si picioare lungi. Este dezastru in spate. Dezastru.

#24
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,856
  • Înscris: 16.08.2016
Da a ai luat masina felicitări pentru achizitie. Dacă nu, iti recomand și Clio, la banii ăștia ai cutie automata și echiparea intens.

#25
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 18.08.2009
Tocmai ce-am inchis youtube-ul pe seara asta, dupa ce abia am descoperit si eu Clio.
Nu, nu am luat masina, plecasem de la ideea de-a lua ceva second, eram intre A3 si A-Class dar m-am sucit si-am zis ca merita sa mai plusez ceva bani si sa mai scad pretentiile la clasa pentru a avea un auto nou, mi-am facut temele de 3 saptamani incoace si-am ajuns la castigatorul concursului - Peugeot 208, dar chiar in seara asta m-am uitat la noul Captur, si-am zis hai sa vedem si Clio. Am vazut review-ul lui Marek si al lui Robert Adam, se pare ca este altceva, nu mai ai senzatia de cheap plastic.
Am configurat ceva, in 16200 (pret pe net pe configurator, fara o eventuala reducere cand discuti fata in fata) ai la Clio niste chestii de te doare mintea.

Nu am pus cutia automata, am zis sa compar mere cu mere, la Clio primesti in plus fata de 208 : faruri full led cu comutare automata intre lumini. Fie si doar chestia asta si e suficient.
Dar nu ... mai ai.
Camera 360 (fata de 180 la Peugeot) ; navigatie ; keyless - si keyless super, mai ales pentru o femeie care tine cartela in geanta - cu senzori de proximitate, cand te simte se descuie, cand pleci se incuie.
100% sambata ma duc s-o vad pe viu, daca e sa alegi cu capul este best buy, dar sa vedem si cum te simti in ea.

#26
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,856
  • Înscris: 16.08.2016
Are keyless entry pe varianta intens. Ca spațiu e ceva mai mare fata de 208 și ai garanție și revizii 5 ani incluse.

#27
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 18.08.2009
Am facut drive test Sambata prima data cu noul Clio, apoi cu 208.
Peste Clio trec repejor, ca aici e vorba de noul 208 ... dar pe scurt noul Clio nu mi-a placut. E o crestere a calitatii materialelor, se spune. Nu stiu cum era inainte, dar mie unul tot sub Peugeot mi s-a parut. Cum zicea si baiatul ala de la Renault "da, Peugeot are niste costuri de productie mai mari, n-am inteles niciodata de ce". Eu am inteles. Clio mi-a dat impresia de fragilitate si de solutie mai low cost. Nu intra a 4-a, unul din butoane tip pian revenea la loc mai incet, ca si cum freca ... chestii de-astea.

Trec la 208. Din nefericire am prins un 1.2 benzina 100 de cai cu cutia automata in 8 trepte, varianta GT-Line cu cauciucuri de vara Michelin pe 17.
Eu as fi vrut cu manuala, cu automata sar din buget.
Ca si minusuri am avut decat doua - trei :
- motorul se simte mult mai mare decat este in realitate, cand porneste si se opreste zguduie binisor masina, zici ca e ditamai motorul. Odata pornit nu simti vibratii deranjante in cabina (la Clio 1.0 tce se simteau) dar senzatia e oarecum de masina greoaie. Nu stiu cum sa ma exprim altfel, pe hartie 208 e sub 1100 kg, eu am avut senzatia ca e mai grea. Nu e neaparat un minus, pune cuplul la roata foarte rafinat, cutia asta cu motorul asta se inteleg foarte bine, pe 1-2 mi s-a parut ca se simte ca si cum ar fi limitata voit, ca sa nu cumva s-o simti prea nervoasa. De aici si senzatia de greutate, raspunsul la pedala nu era ca la o masina usoara. Sunt curios la manuala cum ar fi. Cu manuala am condus noul 2008, si 2008 cu manuala mi s-a parut o masina usoara si sprintena, in conditiile in care e mai mare si mai grea decat 208, dar avea motorul de 1.2 si 130 de cai si 230 NM (fata de 208 care are 100 cai si 205 NM).
Bun, odata ce te pui in miscare iei viteza pe nesimtite, nu e genul de masina hot-hatch care sa-ti transmita dorinta de a calca acceleratia. Ca urmare am apasat acceleratia normal si m-am trezit la 120/h atinsi foarte lejer, fara sa fortez masina absolut de loc. Senzatia mea era ca merg cu 70-80, si pe vitezometru aveam 120 si trecuse intr-a 7-a. Chiar am prins momentul in care a schimbat din 6 in 7 si in afara de faptul ca am vazut in bord ca se schimba grafica eu altceva n-am simtit.
De mult ma intrebam oare cum e Aisinul in 8 trepte fata de Aisinul in 6 trepte (pe care o am pe 3008-ul meu). Da, chiar e peste, cel putin cu motorasul asta mic se intelege perfect, adica nu simti fractiunea de secunda de intrerupere de livrare a puterii in timpul schimbarilor. Mi-a placut mult, e binisor peste EAT 6-le meu cuplat la motorul de 1.6.
- minusul 2 este faptul ca spre deosebire de alte marci care au buton de pornit/oprit motor - la Peugeot 208 stai 2 secunde cu degetul pe buton. Nu exista sa apesi si sa porneasca, trebuie sa ramai cu degetul 2 secunde si la pornire si la oprire.
- minusul cel mai mare, socant de mare a fost zgomotul la rulare. Nu ma asteptam, m-a luat prin surprindere. La 120 aveam zgomot de vant, dar era ceva normal, nu exagerat, de-aia n-am scris ca e izolata prost, ca nu e. Dar are zgomot la rulare, aud bine de tot cauciucurile cum calca pe asfalt sub mine, chiar si la 50/h. Cauciucurile erau Michelin, de vara, pe 17, drive testul l-am facut cu radio off si ac off. Mi s-a parut galagioasa, si nu de la motor, nu de la vant - ci de la cauciucuri, sau izolatie podea - nu stiu, cert e ca auzeam cauciucurile, iar sunetul venea de sub mine, adica nu venea ca si zgomot de fond de afara prin geam.

Ca si plusuri ... m-am urcat in masina, mi-am reglat scaunul, mi-am reglat volanul si-am plecat.
Din clipa in care m-am pus in miscare eu si aceasta masinuta am facut click ... nu prea pot sa spun in cuvinte altceva decat ca de la volan n-am avut nici macar cea mai vaga senzatie de masina mica, sau de lipsa de spatiu sau de suport in scaun (am 1,86). Cel mai frumos pot sa rezum ca m-as duce si la drumuri de 1000 km cu ea, ar fi o placere, spre deosebire de alte masini din aceeasi clasa (de exemplu Clio, in care nu m-am putut relaxa, sau Mazda 2 la care stalpul stanga fata imi statea prea aproape de cap pentru un mers relaxat). Nu am simtit ca sunt intr-o masina mica.

Ca sa inchei - mi-a ramas sufletul la aceasta masina, eu unul m-am oprit din cautari, altceva nu vreau.
Daca o sa si reusesc s-o iau (pentru sotie) abia astept s-o mai prind si eu din cand in cand, intre 3008-ul meu si 208-ul asta as lua 208-ul every time, mi-as face de lucru in weekend, as gasi motive numai sa ma duc sa ma plimb. Ma duc in piata sa iau branza, vad eu.

Ca si bani, o masina super decent configurata (Allure, benzina, manuala) iese in 16.000. Cu roata rezerva, clima, bordul 3d, tableta de 7, senzori fata - spate + camera, cotiera, frana electrica, franare automata ziua (bazata pe camera, nu pe radar), senzori ploaie, lumina, asistent activ mentinere banda (apropos - la Peugeot merge 15 secunde sa stai fara sa tii mainile pe volan, abia dupa 15 secunde vine avertizarea). Fara cutie automata, fara faruri led.
Cutia automata o duce in 18.000.
Nivelul de echipare GT-Line o duce in 19.000, si are toate astea in standard, si in plus pentru diferenta de 1000 eur ai asa : faruri led cu asistent schimbare lumini de intalnire, franare automata si noaptea (camera + radar), jante pe 17 in loc de 16, plus elemente de design specifice gt-line.
Un GT-line galben cu plafon negru este cea mai frumoasa masina pe care am vazut-o.
Exagerez, stiu ... dar masina e o bijuterie !

Attached Files

  • Attached File  208.jpeg   79.61K   13 downloads


#28
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,856
  • Înscris: 16.08.2016
Te așteptăm cu jurnal de bord 😁

#29
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 18.08.2009
Sper sa nu se repete povestea cu 3008-ul si de data asta sa apara totusi cineva care sa sparga gheata inaintea mea, nu de alta dar sa mai citesc si eu.
La mine o sa mai dureze pana prin a doua jumatate a anului si oricum ... am zis ca-mi doresc, dar pana nu te duci s-o platesti nu e nimic 100%.
Stiu ca suna ciudat, masina e pentru sotie, dar sunt mai virusat eu decat ea, ea isi vede de treaba ei spre deosebire de mine, care numai 208 visez.
Daca pot sa ma exprim asa ... abia astept sa i-o iau. Si la propriu si la figurat !

P.S. - tocmai a castigat Car of the year 2020
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4eE5MEEfjOY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#30
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,856
  • Înscris: 16.08.2016
Îl poți întreba pe Robert Adam când face test cu noul 208 ca să vezi mai multe info despre masina. Oricum dacă ai 3008 deja știi multe lucruri despre marca :)
Singurul lucru ce nu îmi place la 208 e ca farurile led ce dau aspectul acela plăcut sunt doar pe gt line.

#31
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 18.08.2009

 MicroEdge, on 03 martie 2020 - 07:24, said:

Îl poți întreba pe Robert Adam când face test cu noul 208 ca să vezi mai multe info despre masina.

Attached Files



#32
GLA

GLA

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 13.08.2017
Nu ai mai achizitionat masina?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate