Schimbare contor de EE defect
Last Updated: Mar 01 2019 21:32, Started by
hspinache
, Feb 22 2019 10:34
·
0
#1
Posted 22 February 2019 - 10:34
Postez aici , desi problema ete mai putin electrica .
Cind m-am uitat la el sa iau indexul sa il transmit , am observat ca se blocase la ...999.9 ; Am fost la furnizor cu care am contractul , am anuntat problema , adica am facut hirtii . Imediat , furnizorul m-a informat tot scris , ca a notat problema , va transmite la distribuitor . Bun. Distribuitorul , unicat pe zona , a zis ca ce ma agit , ca sint alti care asteapta ...de ... ! Deci concret nimeni nu imi spune cind se va schimba contorul si ce se intimpla pina cind se va schimba . Ce parere aveti ? Au fost si alti in asemenea situatie ? Ce se poate face in acesta situatie ? Edited by hspinache, 22 February 2019 - 10:34. |
#2
Posted 22 February 2019 - 10:39
Păi și ce te agiți?
Ia de consumă gratis. Ai hârtii și au trecut mai mult de 15 zile ? http://reclamatii.anpc.ro/ Edited by waterman, 22 February 2019 - 10:38. |
#3
Posted 22 February 2019 - 11:01
hspinache, on 22 februarie 2019 - 10:34, said: Deci concret nimeni nu imi spune cind se va schimba contorul si ce se intimpla pina cind se va schimba . nu ai nimic de sudat? vreo aeroterma industriala? boiler electric cam de 10-15 kw? ------------- etc... de ce i-ai anuntat? ii mai lasam pana cand veneau cu citirea index-lui (aka regularizare) |
#4
Posted 22 February 2019 - 11:03
Cred ca ar trebui sa faci reclamatii atat la ANPC, dar si la ANRE. Sa nu-ti imaginezi ca nu vei plati curentul consumat daca ei vin dupa un an sa-ti schimbe contorul. E posibil ca pentru perioada respectiva sa-ti calculeze fie un consum in pausal, fie sa-ti considere consumurile avute in aceeasi perioada din urma cu un an. In oricare dintre aceste doua situatii, exista riscul sa platesti mai mult decat ai consumat tu in realitate.
|
#5
Posted 22 February 2019 - 11:06
Se sesizeaza furnizorul si se asteapta inlocuirea contorului. Va veni o factura cu consum pus din burta, pe baza unei medii de consum stabilita de furnizor.
|
#6
Posted 22 February 2019 - 11:16
flomelomanul, on 22 februarie 2019 - 11:03, said:
Cred ca ar trebui sa faci reclamatii atat la ANPC, dar si la ANRE. Sa nu-ti imaginezi ca nu vei plati curentul consumat daca ei vin dupa un an sa-ti schimbe contorul. E posibil ca pentru perioada respectiva sa-ti calculeze fie un consum in pausal, fie sa-ti considere consumurile avute in aceeasi perioada din urma cu un an. In oricare dintre aceste doua situatii, exista riscul sa platesti mai mult decat ai consumat tu in realitate. rosix, on 22 februarie 2019 - 11:06, said:
Se sesizeaza furnizorul si se asteapta inlocuirea contorului. Va veni o factura cu consum pus din burta, pe baza unei medii de consum stabilita de furnizor. Ordinul ANRE nr. 121 din 2015 Quote pe baza consumului mediu rezultat din istoricul de consum al ultimilor 3 ani, stabilit pentru o perioadă de timp egală ca durată şi similară cu cea în care grupul de măsurare nu a funcţionat; în situația în care nu există un istoric de consum al ultimilor 3 ani, consumul mediu se stabilește pe baza istoricului de consum aferent unei perioade de 2 ani sau de 1 an; Edited by STARTREK1, 22 February 2019 - 11:23. |
#7
Posted 22 February 2019 - 11:50
1.Dupa cum am spus , am facut documentele necesare , si au trecut de atunci 3 saptamini .
2. Mie mi se pare ca exista o diferenta in varianta ca nu se transmite indexul , se pune un consum estimat ,dupa trei luni, la regularizare se citeste indexul si varianta ca la regulatizere nu are ce sa citesca . Nu cred ca daca va fi vorba de 1 an , vor merge pe varianta estimat conform cu consum media anterioara . In ord 121/2015 , Art.2, scrie cam asa :Stabilirea sistemului de consum pausal este permisa : pct.III :In cazul defectarii grupurilor de masurare , in conditiile de procedura prevazuta la art. 101 In anexa 2 , ord 90 /2015 , pct 7.10 scrie ca operatorul distributie este obligat sa inlocuiasca in termen de 10 zile lucratoare contorul defect Eu ce sa inteleg din cele 2 ordine ? Sa fac reclamatie ... Sa reclam ce ? |
#8
Posted 22 February 2019 - 16:31
Faci cum crezi, numai ca alde Enel nu mai au echipe proprii, lucreaza cu subcontractori si de asta dureaza mult. Suna din nou in call-center si mai adu-le aminte. Ideea e ca trebuie sa rezolvi intr-un fel, sa nu-ti vina mare factura aia de consum estimat.
Nu te duce pana acolo, suna la tel si intreaba din nou cum a ramas, ca ai contor defect...nu stiu daca iti vor spune cand se rezolva dar vor deschide un nou tichet. Edited by rosix, 22 February 2019 - 16:33. |
#9
Posted 22 February 2019 - 18:15
Intimidează-i puțin, că în țara asta se pare că dacă ai bun simț nu rezolvi nimic: Sună din nou la reclamații, întreabă-i dacă se înregistrează convorbirea, eventual anunță-i că o înregistrezi tu cu scopul de a reclama lipsa lor de reacție, cere-i operatorului(oarei) să-și spună numele clar și răspicat, precizându-i că ai nevoie de informația asta pentru a putea înainta o reclamație la ANRE și ANPC. Orice ai discuta cu ei la telefon, adu-le aminte la fiecare frază de faptul că depui reclamația.
|
#10
Posted 22 February 2019 - 23:39
|
#12
Posted 23 February 2019 - 00:36
Am avut si eu aceiasi problema...inregistra nebunul de zici ca eram platforma imgb .
Am facut un filmulet cu reclamatiile de rigoare, si in cca 8 zile l-au schimbat . |
#13
Posted 23 February 2019 - 01:44
Nu va mai agitati, contorul meu nu afisa nimic, am facut sesizare, cam intr-o luna l-au inlocuit, indexul a fost pe medie iar in luna urmatoare am avut surpriza sa constat ca am cu minus mult.
Morala chiar daca nu afiseaza consumul el il memoreaza, furnizorul este dator sa il trimita in laborator pentru verificarea ultimului index inainte de inlocuire. Orice consum in bataie de joc o sa fie reflectat in maximum 2 luni de la montajul celui nou |
#14
Posted 23 February 2019 - 01:50
STARTREK1, on 23 februarie 2019 - 00:22, said: Stai bre,ce ti-a casunat? In link-ul tau scrie clar centrala mono/trifazat. Te-am intrebat datorita unui singur fapt:bransamentele de 10-15Kw cum le-ai trecut tu sunt doar trifazate.Nu exista bransament monofazat de 15Kw (inseamna cam 65 de A,printre altele,ori bransamentele monofazate aprobate si construite inca,sunt la nivelul de 25 de A,foarte-foarte rar de 32A) |
#15
Posted 01 March 2019 - 21:32
Au schimbat in sfirsit contorul. Au montat unul electronic , tip CSM0201 . Nu are zecimale si din acesta cauza nu stiu cum sa verific ce contorizeaza . Pareri ?
|
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users