Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cauciucuri de vara in Martie pe drumuri fara zapada
Last Updated: Feb 22 2019 12:30, Started by
InTech
, Feb 21 2019 16:36
·
0
#19
Posted 21 February 2019 - 17:41
Ideea e ca, cu putin noroc ridic masina la jumatea lui Martie cu putin noroc, si n-as vrea sa dau banii acum pe cauciucuri de iarna, mai ales ca sunt o dimensiune tampita rau ( 225/50/17).
Pe masina pe care o am deja, le schimbam dupa 1 Aprilie la vara si pe la 1-10 Noiembrie in cele de iarna inapoi. Mersi de lamuriri ! Edited by InTech, 21 February 2019 - 17:42. |
#20
Posted 21 February 2019 - 17:42
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/elP_34ltdWI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu-s Audi si cauciucuri continental(chiar daca e mai vechi videoclipul).
|
#21
Posted 21 February 2019 - 17:42
InTech, on 21 februarie 2019 - 16:36, said:
Daca e Martie si sunt 5-7 grade pe afara, cu maxime de 10 sa zicem, fara zapada, fara polei, mai sunt obligatorii caucicurile de iarna ? Andreysc7, on 21 februarie 2019 - 16:46, said:
legea zice sa ai cauciucuri de iarna daca conditiile de drum iti cer asta. Pe scurt, si in decembrie poti sa mergi cu cauciucuri de vara atata timp cat strada nu e acoperita de polei/zapada Eu am mers toata iarna, ABSOLUT FARA zapada, ABSOLUT FARA gheata, cu cauciucuri de vara - drumuri prin oras si pina la / in Bucuresti. Nu m-a intrebat nimeni nimic. |
#22
Posted 21 February 2019 - 17:44
Gume de iarna Nokian noi (2000 km), 15 grade afara, intra ABS ul la o franare mai energica. Acum o saptamana.
Cand (aproape) toata lumea e incaltata cu gume de iarna (iarna) si tu esti cu all season sau de vara (si mai rau) in traffic, la o franare de urgenta, risti mult, sa te infigi in cel din fata ta sau sa derapezi. Si toti te vor intreba: unde-ti sunt, ba, gumele de iarna? Si eu cred ca s-a mers prea departe cu gumele de iarna dar siguranta circulatiei primeaza. Hai sa ne amintim de stradutele blocate de masini incaltate cu gume de vara (uzate) care ramaneau blocate in zapada. All season sunt ok pt Romania dar fara sa exagerezi cu urcat pe serpentine si viteza mare pe autostrada. Vorbesc de all season premium nu Tigar, Viking sau Debica. |
#23
Posted 21 February 2019 - 17:53
overseas, on 21 februarie 2019 - 17:48, said:
Pai sa facem teste zic. Eu as vrea un test sa vedem cum se comporta Michelin Crossclimate pe care le si lauda lumea le si injura multi ca nu sunt de iarna vs unele strict de iarna ultra low budget, din alea care alunga toate pisicile din cartier cand spui marca. |
#25
Posted 21 February 2019 - 18:01
Ciudat, in ce sens kleberurile s-au comportat prost ?
|
#26
Posted 21 February 2019 - 18:19
#27
Posted 21 February 2019 - 18:36
Când veți intra in curul unuia care frânează mult mai bine pt că are anvelope de iarna iar asigurarea va va arăta un deget pt că anvelopele nu sunt corespunzătoare veți reevalua vitejia asta de a merge iarna cu cauciucuri de vară care efectiv se transformă în plastic sub vreo 5 grade.
Până atunci nu este problema, vă puteți bate cu pumnii în piept. |
#28
Posted 21 February 2019 - 18:55
Cum spunea un coleg mai devreme, allseasonurile sunt ideale pentru orice anotimp daca nu ai figuri de racer in cap...
|
|
#29
Posted 21 February 2019 - 19:25
Asa ar trebui, ai cauciuc de vara iarna si in caz de accident, sa nu iti dea nimic asigurarea!
Din cate stiu, un cauciuc de iarna se foloseste cand temperatura medie este in jur de 7-10 grade si scade. Pacat ca nu este lege ca in alte tari, 1 noiembrie - 15 aprilie obligatoriu cauciuc de iarna! |
#30
Posted 21 February 2019 - 19:29
Da, sunt rezonabile. Un compromis totuși.
Cheltuiala va fi identică pt că vara se tocesc mai repede cele all season. Per total nu merită. |
#31
Posted 21 February 2019 - 19:30
Franta, Germania, Elvetia nu obliga la cauciuc de iarna dar daca te prinde politaiul ca ai derapat si tu erai cu cauciucuri de vara sau ai blocat traficul ca nu poti sa urci o panta cu cauciucrile nepotrivite ai belit-o grav de tot
|
#32
Posted 21 February 2019 - 19:35
Andreysc7, on 21 februarie 2019 - 16:46, said:
legea zice sa ai cauciucuri de iarna daca conditiile de drum iti cer asta. Pe scurt, si in decembrie poti sa mergi cu cauciucuri de vara atata timp cat strada nu e acoperita de polei/zapada InTech, on 21 februarie 2019 - 16:36, said:
Daca e Martie si sunt 5-7 grade pe afara, cu maxime de 10 sa zicem, fara zapada, fara polei, mai sunt obligatorii caucicurile de iarna ? Eu le schimb in doua sapt (trec la vara) |
#33
Posted 21 February 2019 - 19:46
Maverick27, on 21 februarie 2019 - 17:07, said:
Giovani eu sper sa n-ai nici carnet..uite asa pt cultura ta generala care e diferenta de anvelope iarna vs vara la franare [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5RoMMKp7ecw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Una peste alta, eu nu schimb cauciucurile iarna. Nu am unde sa le tin pe cele care nu sint pe masina si n-am incredere in hotelurile pentru cauciucuri. Nu merg cand e zapada sau (si mai rau) gheata si gata. Stiu ca le face rau si stand, dar meh... asta e. Nici la aia prin depozite nu le tin incalzite si le face ceai cald dimineata. La noi in oras (Timisoara) nu prea e zapada. wb626ek, on 21 februarie 2019 - 19:25, said:
Pacat ca nu este lege ca in alte tari, 1 noiembrie - 15 aprilie obligatoriu cauciuc de iarna! |
|
#34
Posted 21 February 2019 - 19:48
Important este să fii responsabil pt siguranța ta.
Anvelopele de vară au altă compoziție și la temperaturi scăzute se întăresc de nu mai faci nimic cu ele. |
#35
Posted 21 February 2019 - 20:15
Amaryl, on 21 februarie 2019 - 18:36, said:
Când veți intra in curul unuia care frânează mult mai bine pt că are anvelope de iarna iar asigurarea va va arăta un deget pt că anvelopele nu sunt corespunzătoare veți reevalua vitejia asta de a merge iarna cu cauciucuri de vară care efectiv se transformă în plastic sub vreo 5 grade. Până atunci nu este problema, vă puteți bate cu pumnii în piept. LE. Cu exceptia cazului cand ma impinge vreun Hummer din spate Edited by danvlas, 21 February 2019 - 20:19. |
#36
Posted 21 February 2019 - 20:25
A merge cu anvelope de vara pe drumuri acoperite cu zapada e inconstienta crasa. A spune ca-s mai bune decat anvelopele de iarna, asta nu mai zic ce este. Iar ala cu slick-urile lui...
Nu e ca si cum nu m-ar fi prins zapada cu anvelope de vara (acum multi ani, nu erau obligatorii cele de iarna). Inclusiv drum dus - schimbat roti cu cele de iarna - intors. Lasati balariile; daca nu se justifica doua seturi de roti, exista all season. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users