Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cauciucuri de vara in Martie pe drumuri fara zapada
Last Updated: Feb 22 2019 12:30, Started by
InTech
, Feb 21 2019 16:36
·
0
#1
Posted 21 February 2019 - 16:36
Daca e Martie si sunt 5-7 grade pe afara, cu maxime de 10 sa zicem, fara zapada, fara polei, mai sunt obligatorii caucicurile de iarna ?
|
#3
Posted 21 February 2019 - 16:44
Nu are legatura cu data din calendar ci doar cu conditiile de drum (conditiile drumului).
|
#4
Posted 21 February 2019 - 16:44
Si daca prin 10 martie sau 28 martie mai baga o ninsoare? Un polei? Atunci nu mai sunt bune. Si iti poate da amenda.
Eu zic sa le lasi pana sigur trece iarna. Ca schimbari de vreme inca se pot in luna martie. Edited by bai3tzash, 21 February 2019 - 16:45. |
#5
Posted 21 February 2019 - 16:46
legea zice sa ai cauciucuri de iarna daca conditiile de drum iti cer asta. Pe scurt, si in decembrie poti sa mergi cu cauciucuri de vara atata timp cat strada nu e acoperita de polei/zapada
|
#6
Posted 21 February 2019 - 16:48
Pai tocmai s-a anuntat un cod de ninsori , viscol , scaderi de temperaturi in toata tara . Nu inteleg de ce se grabesc unii oameni sa treaca la gume de vara inainte de vreme. Poate sa nu fie zapada , dar noaptea , pe un carosabil inghetat ( chiar daca este curat ) cu gumele de vara care sunt foarte tari comparativ cu cele de iarna , franezi mult mai prost . Eu tin gumele de iarna pana in Aprilie ( dar daca conditiile o impun si mai tarziu ) . Conteaza mult temperatura . Cand ai doua randuri de roti complete , nu-i asa bai. DAca te-ai pacalit , cu un cric , o cheie de roti si 30 de minute timp liber ti le pui inapoi. Dar daca mergi la vulcanizare si dejantezi , montezi anvelopele noi .....e riscant .
|
#7
Posted 21 February 2019 - 16:50
Folosirea anvelopelor de iarna este conditionata doar de starea carosabilului.
Codul rutier zice ca trebuie sa le ai pe drumurile publice acoperite cu zăpadă, gheaţă sau polei. Daca in Decembrie te plimbi prin centrul Bucurestiului cu anvelope de vara dar este uscat ca in palma, te doare la basca. Edited by Naijax, 21 February 2019 - 16:51. |
#8
Posted 21 February 2019 - 16:53
Cam la 1 martie le punem pe cele de vara si la 1 decembrie pe cele de iarna. Service-ul face treaba asta. In martie ii bai mai ales daca mergi la munte.
|
#9
Posted 21 February 2019 - 16:56
Si eu le-am schimbat de o săptămână.
Si dacă ninge maine si poimaine stau acasă. Nu sunt dependent de mașină. Daca as merge in țară la drum lung, prin zone diferite de relief, as pastra anvelopele de iarnă. Oricum e putin deranjant caci dupa lege si in August la munte daca ninge trebuiesc cauciucuri de iarnă. Logic dar deranjant. Dar, asta este. |
#10
Posted 21 February 2019 - 17:00
Eu le mai țin, sa fiu sigur ca nu mai vine nici o nasulie.
|
|
#11
Posted 21 February 2019 - 17:00
Eu as vrea sa-mi iau All Season. Nici nu rulez mult, am 124.000 km la Golf 5 din 2008.
|
#12
Posted 21 February 2019 - 17:08
InTech, on 21 februarie 2019 - 16:36, said: Daca e Martie si sunt 5-7 grade pe afara, cu maxime de 10 sa zicem, fara zapada, fara polei, mai sunt obligatorii caucicurile de iarna ? Anvelopele all-season ar fi recomandate aici. @Giovani Nu e chiar aşa cum spui. Profilul anvelopelor de iarnă e diferit de cel al celor de vară, compoziţia lor e diferită şi da, te ajută foarte mult la frânare. Mai ales la frâna de motor. "Ţeapa", cum spui tu, este formată din două aspecte: cu anvelope de iarnă îţi creşte consumul de carburant (pe vreme bună şi drum uscat) şi nu te ajută la derapaj. Ar trebui să aibă crampoane care să se înfigă pe bune în zăpadă, însă nu te-ar ajuta pe drumurile uscate sau doar umede, fără a fi alunecoase. |
#13
Posted 21 February 2019 - 17:13
Eu stiu ca folosirea cauciucurilor (sau posesia de lanturi la bord) e impusa de indicatoarele care iti cer asta. Cel putin prin zona mea asa e. Dar oricum nu te intreaba nimeni in schimb, in caz de accident, platesti.
Neaceasca85, on 21 februarie 2019 - 17:00, said: Eu as vrea sa-mi iau All Season. Nici nu rulez mult, am 124.000 km la Golf 5 din 2008. Eu numai de alea incalț. |
#14
Posted 21 February 2019 - 17:15
Condițiile drumului contează dar ca și tradiție se schimbă prin mijlocul lui martie.
|
#15
Posted 21 February 2019 - 17:15
Maverick27, on 21 februarie 2019 - 17:07, said: Giovani eu sper sa n-ai nici carnet..uite asa pt cultura ta generala care e diferenta de anvelope iarna vs vara la franare [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5RoMMKp7ecw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sau ştiu cei de la Vredestin că acest clip va fi fost văzut şi în România? Eficienţa frânării mai depinde şi de alţi factori. De exemplu, eu folosesc anvelope de vară - nu iarna - eficiente pe timp de ploaie (pe carosabil ud), caz în care distanţa de frânare scade, comparativ cu o anvelopă de vară luată la promoţie din hipermarket. |
|
#16
Posted 21 February 2019 - 17:19
crisstonne, on 21 februarie 2019 - 17:02, said:
Nu vreau sa o iei ca pe un atac, scuze anticipat, dar cred ca nu ai mașină, ori nu ai mers in toate condițiile meteo, ori... |
#17
Posted 21 February 2019 - 17:27
#18
Posted 21 February 2019 - 17:33
crisstonne, on 21 februarie 2019 - 17:27, said:
Eu vorbesc din experiența mea, din ce simt/cum simt o mașină. Nu, nu este poveste, cu cauciucurile. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users